Avis Maison de vacances Stukkenheidehof

2 novembre 2014

Avis Maison de vacances Stukkenheidehof
Grensstraat 2, 3960, Bree

Maison de vacances Stukkenheidehof a obtenu une note de 7,3 de 10, basé sur 4 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Maison de vacances Stukkenheidehof pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Bree ! Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Belgique. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Limbourg (Belgique). Comparer Maison de vacances Stukkenheidehof avec les autres logements, dans Bree.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Stukkenheidehof Bree N'hésitez pas à donner votre avis!

4 avis sur Stukkenheidehof

En couple, Dec 2010
"Prima stekkie"traduire
g,verboom

23/12/2010
Wij gaan er nu voor de viede keer heen met oudjaarsweek en het bevakd er uitstekend ,
Lekker rustig en van alle gemakken voorzien
veel pryvesie, rn ruimte mooi apartement, en in de zomer een pracht van een tuin vriendelijke eigenaars.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2010
"Fantastisch vakantieverblijf. Zeker voor kinderen"traduire
Nadine Hennebel

30/08/2010 Wij gaan hier al 9 jaar naar toe. Wij hebben ons hier nog nooit verveeld. Mijn kinderen zijn nu 14 en 10,en elk jaar vragen ze om terug te komen. Ons verblijf voor volgend jaar ligt al vast.

Fam. Lembrechts uit Deurne

Famille avec enfants en bas âge, Fev 2010
"Ga hier niet heen, puur bedrog!"traduire
vandenbussche

24/02/2010 op de website en in brochures worden 2 nieuwe comfortabele vakantiewoningen getoond, bij aankomst proberen ze je te dumpen in een totaal verouderd gedeelte van de eigenaar, puur bedrog!
Wij zijn er niet gebleven, stonden daar gepakt en gezakt, en hebben 5 uur rondgereden om nog iets anders te vinden, het enige commentaar dat ze hadden was dat de woning voor 3 maand was verhuurd en dat ze ons die niet konden aanbieden, schandalig gewoon!