Avis Camping ‘t Soete Dal

‘t Soete Dal
Avis Camping ‘t Soete Dal
Molenblookstraat 64, B-3690, Zutendaal

Camping ‘t Soete Dal a obtenu une note de 6,8 de 10, basé sur 14 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping ‘t Soete Dal pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Zutendaal ! Vous pouvez également trouver 12 Photos concernant Camping ‘t Soete Dal sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Belgique. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Limbourg (Belgique). Comparer Camping ‘t Soete Dal avec les autres logements, dans Zutendaal.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur ‘t Soete Dal Zutendaal N'hésitez pas à donner votre avis!

14 avis sur ‘t Soete Dal

6,3
6,2
En couple, Juil 2013
"Eens maar nooit meer"traduire
Fred

08/07/2013 weekendje op deze camping geweest, 79 euro voor 3 nachtjes en dan moet je ook nog betalen voor het douchen met te weinig waterdruk!!! zowel op de douche als de koudwaterkranen
bij het restaurant hing een grote banier nieuwe uitbaters nou die kunnen gelijk wel weer vertrekken, de sjacherijnige eigenaresse aan de bar zei doodleuk bij binnenkomst op mijn vraag dat op zondag de keuken dcht was terwijl er mensen zaten te eten
en bij navraag bij de blonde serveerster werd er gezegd dat er tot 20.00uur besteld kon worden ,wij waren er 19.30u en er werd doodleuk gezegd dat de keuken dicht was terwijl er mensen zaten te eten SCHANDALIG!!
Ook bij het uit checken was er weinig klantgerichtheid en vriendelijkheid voor ons, waarschijnlijk waren de vaste (seizoens) klanten die in de receptie aanwezig waren belangrijker gezien de conversatie (praatje pot) die ze hadden
Kortom 1ste en de laatste keer

En couple, Juin 2013
"Prima tav fietsen/wandelen/uitstapjes."traduire
Dirk van Nieuwkoop

25/06/2013 We hebben een chalet gehuurd. Veel info bij receptie over bezienswaardigheden, enz. in de buurt. Twee kleine probleempjes aan chalet werden direct verholpen. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Alles tegen zeer redelijke prijs. Ondanks regenachtig weer prima vakantie gehad. We denken hier nog eens naar toe te gaan! Vooral de ligging sprak ons aan. Even wandelen en je loopt door de bossen. om de hoek is een ingang naar het reservaat de Hoge Kempen.

Famille avec enfants en bas âge, 2013
"Mooie groene camping"traduire
Fam. Jager

29/01/2013 Komende zomer gaan we voor het 5e jaar naar deze camping. Het is een hele mooie camping midden in het groen. Ze hebben voor de kinderen een grote speeltuin, en tegenover een leuk zwembad. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. Ons chalet was ruim en goed schoon, op een ruime plaats. Kortom we genieten hier iedere keer weer!

Famille avec enfants en bas âge, 2012
"Achteruitgaande camping"traduire
toon

06/11/2012 deze camping heeft een mooie ligging maar is voor een 0-sterren camping wel aan de prijzige kant.de website is niet up to date want er is geen campingwinkel,voor boodschappen moet je elders zijn.ook word de camping slecht onderhouden,met name de zijstraatjes waar de vaste plaatsen zijn bijv.weinig tot geen verlichting,de slechte staat van de straatjes.dit zou normaal door de camping onderhouden moeten worden maar helaas,ook de electriciteitskasten zijn in zeer slechte staat,jammer dat er niks aan gedaan word.

Avec des ami(e)s, Aou 2012
"Prima camping"traduire
Van Zuylen

10/08/2012 Het is een mooie camping met veel bomen en groen( wel dennenappels rapen voordat je de tent op kunt zetten:) We hadden niet gereserveerd en kregen een priveplaats bij de stacaravans ipv op het kampeerveldje. Dit was lekker rustig, maar na het weekend toen veel vaste gasten weg waren, wel erg rustig.
Groot, mooi, gratis zwembad.
Auto bij de tent is E3,50 pn extra.
Lekkere broodjeservice.Vriendelijk personeel
Minpunt: Sanitair heel karig: geen wcpapier, zeep, doekjes/blower, warm water(alleen betaald)Na +/- 11 uur gaan bijna alle lichten uit. Na klacht over vieze wc's werden ze beter schoongemaakt.
Dorpjes in de buurt zijn wat slaperig.
Veel brasseries, weinig restaurants, die er waren best prijzig, maar wel lekker.

Avec des ami(e)s, Mai 2012
"Veel vaste plaatsen weinig tourplaatsen"traduire
familie van Cautere...

17/05/2012 55+sers met caravan
Camping 't Soete dal in Zutendaal is voornamelijk een camping voor vaste staanplaatsen, de plaatsen voor toercaravans zijn helemaal achter op het terrein en in aantal niet zoveel. Het is een groot terrein met allemaal stacaravans waarvan vele in een slechte staat er staan ook mooie tussen sommige zijn gesloopt waardoor het geheel een beetje verlopen oogt.
De speeltuin zag er wel heel mooi uit maar ligt vooraan op de camping, dus ver van de tourplaatsen.
Voor de auto moest apart betaald worden op de toch al prijzige tarieven. (kan ook op P-terrein)
De douches waren netjes en goed onderhouden, het gebruik moet ook weer apart betaald worden dmv een Sep-Key op zich een mooi systeem waar het afwaarderen ging wel supersnel waardoor een douchebeurt gauw op 1,5 euro kwam
De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

Famille avec enfants en bas âge, 2011
"Fantastische camping voor jong en oud"traduire
Mannie

30/08/2011 wij staan nu al weer 3 jaar op deze camping, en hebben 2 kinderen van 10 en 11 jaar oud. het is een hele leuke gezinscamping voor zowel kinderen als volwassenen.
de camping bestaat nu alweer 41 jaar. er is voor de jeugd sinds vorig jaar een hele nieuwe speeltuin gekomen met een piratenschip, en ook word er van alles georganiseerd in de vakantie door een annimatieclub. aan de overkant van de camping is een groot zwembad waar de camping gasten gebruik van mogen maken.
voor de liefhebbers is er een grote jeu des boulles baan aanwezig waar iedere avond bij goed weer word gespeeld.
wij hebben tijdens de laatste storm een boom door onze caravan gekregen, en hierdoor was onze caravan totallos. dankzij de beheerder van de camping hebben we onze vakantie kunnen afmaken, en nog een paar weekendjes mogen genieten van de camping, omdat hij ons een andere caravan ter beschikking heeft gesteld.
we kijken nu voor een andere caravan en natuurlijk op "t soete dal.

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2011
"Mooie plek voor oudere mensen"traduire
een jong gezin

08/08/2011 We zijn een jong gezin met 2 kinderen van 4 en 6 jaar oud we hebben zelf een caravan en zochte een camping voor een midweek op de terug reis omdat we niet het beste weer hadden gehad en ze gaven een goede week aan. Wij op zoek op internet in belgie gelijk komt het soetedal wij geboekt van uit het buitenland. Nu komen we op het eerste punt ze zij meneer u kunt hier niet pinnen ik vraag wat zijn de koste zegt ze een ongeveer prijs 30 te veel achter af gelukkig. Komen we daar heel vriendelijk ontvangen daar geen klagen over maar rijden we naar het trekkersveldje staat er tot mijn verbazing GEEN speeltoestel op het veld en of geen zandbak jammer zetten we ons overheen. de volgende dag regent het wij gezien voor aan de poort de speelzolder dus wij daar naar toe met de kinderen komen we daar niemand te zien horen we ergens vandaan niet op een uitnodigende toon wie is daar? dus wij kijken elkaar aan ?????? in het hoogseizoen niks te doen ?

En couple, Jan 2011
"Een ideale camping"traduire
anja

29/05/2011 Een rustige camping gelegen in de bossen, met veel wandel en fietsmogelijkheden. Een vriendelijke en hulpvaardige beheerder, vriendelijke medewerkers. Kindvriendelijk, doch niet rumoerig en druk. Een mooi zwembad t.o. de camping. Vrij internet op terras. Ook de huisdieren zijn welkom

Famille avec enfants/adolescents, Sep 2010
"Zeer vriendelijke camping"traduire
f.h

18/08/2011 camping t soete dal is een mooie in de bossen liggende camping met veel groen , mooie plaatsen ,aardige beheerders en erg behulpzaam ( je moet je wel aan de regels houden maar dat kan ook niet anders met +-400 staanplaatsen ) anders zou het een zooitje worden en dat wil toch niemand. er is veel voor kinderen te doen en daar gaan ze ook helemaal voor. een mooi groot zwembad aan de overkant van de camping. sanitair zeer mooi bij gehouden en schoon . bij de taverne kun je voor een mooi prijsje iets drinken en eten . de omgeving ja wat wil je nog meer je kunt er heerlijk wandelen in de bossen, er zijn mooie fiets route s en zo heerlijk vlak. ook in het najaar en de winter is het er erg mooi dan zie je veel eekhoorntjes en zelf grootwild. dus echt een aanrader!!!!!!