Bosnia
Avis Hôtel Bosnia
Kulovica 9, 71000, Sarajevo

Hôtel Bosnia a obtenu une note de 6,3 de 10, basé sur 2 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Bosnia pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Sarajevo ! Vous pouvez également trouver 1 Photo concernant Hôtel Bosnia sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Bosnie-Herzegovine. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Bosnie-Herzegovine. Comparer Hôtel Bosnia avec les autres logements, dans Sarajevo.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Bosnia Sarajevo N'hésitez pas à donner votre avis!

2 avis sur Bosnia

4,8
4,8
En couple, Sep 2010
"BOSNIA HOTEL NU 4*, MAAR IS DAT ZEKER NIET WAARD"traduire
skippie

16/01/2011 Hotel ligt op een perfecte locatie,5 min. loopafstand van de bijzonder gezellige, Multi culturele oude binnenstad.Zeker de moeite waard!Achter het hotel zijn bewaakte parkeerplaatsen.Het hotel heeft nu 4* maar verdient dit alleen voor “luxe” entree!Kamers zijn goed, maar hebben nodig een opknapbeurt nodig! De vloerbedekking zit vol vlekken, defecte lamp e.d.Ook hebben we in 2009en2010 een paar kakkerlakjes aangetroffen!Dit verwacht je niet in een 4* hotel.Kamers veel te warm.Het meest stoorde ons dat overal gerookt word! Zodra je de kamer uitkomt ruik je dat.Zelfs de schone handdoeken ruiken naar de rook!Ook tijdens het ontbijt word overal om je heen gerookt!Nergens een niet roken gedeelte!Is toch niet meer van deze tijd!Zeker niet in een 4* hotel!Ook het buffetontbijt is heel slecht verzorgd!Koffie en theewater zitten in ketels,met afgeknipt snoer?Is om 07.00uur al lauw,enniet te drinken!Gebakken eieren en ondertussen koude gekookte eieren staan er om 10uur nog,al die tijd in de rook!

En couple, Aou 2008
"Super hotel"traduire
elle

22/11/2008 super hotel de ligging is uitstekend meteen in het centrum, hele mooie kamers, uitstekend eten, over de kindvriendelijkheid weet ik niets te zeggen, ik heb geen kids haha