Avis Bâteau de croisière Brilliance of the Seas****

Brilliance of the Seas****
Avis Bâteau de croisière Brilliance of the Seas****
cruise

Bâteau de croisière Brilliance of the Seas a obtenu une note de 8,5 de 10, basé sur 68 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bâteau de croisière Brilliance of the Seas**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à cruise ! Vous pouvez également trouver 107 Photos concernant Bâteau de croisière Brilliance of the Seas**** sur Zoover.

1 2 3 4 5 6 7 suivant

68 avis sur Brilliance of the Seas****

"Toppermooie boot"traduire
marijke bolder
Loisirs

15/07/2012 mooie boot echt een aanrader veel keuze in eten leuke shows heel vriendelijk personeel echt top wij gaan in oktober weer cruisen voor de 8ste keer ik zou niet anders meer willen , mensen ga lekker cruisen dan ervaar je zelf wat het is marijke bolder

"Cruisen,wat een ervaring!!!!"traduire
Xandra en Danny Wou...
Loisirs

01/08/2012 11 dagen Noorse Fjorden,13-23 juli.Voor het eerst cruisen en dan op dit schip!De bemanning is heel vriendelijk en netjes,het eten is super,ook in het buffet restaurant.Leuke ca'fe's met verschillende muziek (in een aantal mocht gelukkig gerookt worden).Ook ideaal is de '"snackbar"die tot 1uur s"nachts open is.Verder zijn er nog de show's,over het algemeen ook erg leuk om te zien.Het enige nadeel is dat de alcoholische drank duur is,flesje heineken 5euro en een wijntje 10euro, coctails 8euro.Hier hebben wij ons trouwens niet veel van aangetrokken.Het was voor ons een geweldige vakantie en kunnen het cruisen bij iedereen aanraden.

En couple, Juil 2012
"Weer een super reis gemaakt"traduire
Florus

04/09/2012 met dit schip naar Zeebrugge - Le Havre - Bergen - Alesund
Geiranger olden en Stavanger geweest dit was weer een super reis alles was goed geregeld ook van boord kon je alle kanten op

Famille avec enfants/adolescents, Juin 2012
"8 dagen reis naar Noorse Fjorden"traduire
Meeuwsen
Loisirs

14/07/2012 Aan boord was alles keurig. Zéér servicegericht personeel. Als er iets is, dan lossen ze het meteen op, want ze willen echt geen klachten. Er wordt helaas veel 'gevraagd' en benadrukt, om einde v/d week veel fooi te geven. Bij het van en aan boord gaan in plaatsen is het personeel wat gehaast en onvriendelijk vonden wij. Eten was uitstekend. Alleen wel even kijken waar je ontbijt en luncht, want op sommige plekken is alles.. en op andere niet. Entertainment vonden wij vreselijk qua aanbod, dwz een hoog kitsch en kroeggehalte Jammer dat er voor veel faciliteiten veel betaald moet worden (was niet van te voren bekend) en ook alcoholische dranken zijn erg duur. Timing qua aankomsten was erg beroerd. Zou leuk zijn om te zien dat je aan komt, maar als je wakker word ben je er telkens al. Dit zou beter gepland kunnen worden. Zo zie je veel schip en verder bijna alleen maar zee. In die zin ook jammer dat er niet op zo'n afstand van de kust wordt gevaren dat je uitzicht op land hebt.

Avec des ami(e)s, 2012
"Noorse Fjorden"traduire
Arvie
Loisirs

11/06/2012 Vergeleken met de Costa Concordia(die momenteel geen zin meer heeft om te varen) een mooier schip. Ondanks dezelfde aantal * is dit schip net even luxer,dwz minder "kermis"dan de Costa schepen ! Keurige hutten,vriendelijk personeel, erg mooie shows(met name tango en beatlecoverband) goed eten maar veel te dure alcoholische drankjes. Hierdoor werd er zeer weinig geconsumeerd. Wel jammer dat er niet echt een centrale"ballroom"is gesitueerd waardoor er relatief weinig gedanst werd,iets wat veel meer gezelligheid geeft. Fjorden een mooie bestemming maar over het algemeen Nederlands bejaard publiek wat minder sfeer geeft in de avond.( helemaal in hun tijd hoorde dansles toch bij de opvoeding???)
Verder prima indruk al blijft het erg vervelend te merken dat iedereen een andere prijs heeft betaald. Op zich prima als mensen een upgrade krijgen maar geeft dat dan wel aan degene die het meest betaald heeft, en niet aan degene die 30% minder heeft betaald dan de gemiddelde reiziger.!!

Famille avec enfants/adolescents, Juin 2012
"Geweldige cruise"traduire
MerelR
Loisirs

10/06/2012 We zijn een week naar de Noorse fjorden geweest en het was in een woord geweldig. De service aan boord is uitmuntend, niets is te veel. Verder is het een erg mooi schip, de hutten met balkon zijn van alle gemakken voorzien. Het eten is goed tot heel goed. Het was weer een fantastiche ervaring.

En couple, Juin 2012
"Noorse fjorden en Noordkaap"traduire
p_h_a_m_vanderende
Loisirs

03/07/2012 De Brilliance of the Seas is een fantastisch mooie cruiseschip. De organisatie op het schip is indrukwekkend. De service was fantastisch.
We hebben enorm genoten van de cruise naar de Noorse Fjorden en de Noordkaap. We hebben de meeste excursies via de rederij geboekt, dat is ons goed bevallen. Ze zijn niet goedkoop waar wel heel goed.
Het eten in The Minstrel is fantastisch. We hadden een gezellige tafel.
De Windjammer is ook goed, maar soms wel erg druk.

En couple, Juin 2012
"Prima verzorgd"traduire
Anoniem
Loisirs

06/07/2012 onze eerste cruise, het was een geweldige ervaring, staterooms perfect verzorgd, eten heerlijk, alcoholische drank wel erg aan de prijs (wijntje €9 , bier € 7 per glas). Personeel erg vriendelijk, service heel goed. Genoeg te beleven op dit schip, hygiënisch heel goed voor elkaar!

En couple, Mai 2012
"Super"traduire
M&M
Loisirs

27/05/2012 Voor de eerste keer een cruise met Royal carribean. Goede ervaring. Niet het "kouwe" van de HAL. Lekker vrij en goed eten en mooi en schone kamers (geen hut te noemen).
Tegenvaller was wel de prijs voor alcohol, duur!
Ook de excursies waren zéér prijzig. Misschien lag het aan Noorwegen. al bij al een zéér geslaagde vakantie op een super schip.

En couple, Mai 2012
"Eerste ervaring --> TOP!! Onvergetelijk"traduire
Mike de Vos
Loisirs

09/06/2012 Onze eerste ervaring als cruiser, helemaal top!!! Buitenhut met balkon voortreffelijk goed onderhouden door attendant. alles aan boord top, echter tafelindeling viel tegen, geen mogelijkheid om te veranderen, daardoor aangewezen op de "toeslag"restaurants a 20 of 30$pp extra....via receptie helaas niet de toegezegde terugkoppeling gekregen dat was een minpunt. maar overall een prima ervaring. we kijken uit naar de volgende we zullen weer voor RC kiezen.

1 2 3 4 5 6 7 suivant