Avis Appartement Diomylos***

Diomylos***
Avis Appartement Diomylos***
35 Makariou Ave., 5340, Agia Napa

Appartement Diomylos a obtenu une note de 7,1 de 10, basé sur 25 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appartement Diomylos*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Agia Napa ! Vous pouvez également trouver 3 Photos concernant Appartement Diomylos*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Chypre. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Famagouste. Comparer Appartement Diomylos*** avec les autres logements, dans Agia Napa.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Diomylos*** Agia Napa N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

25 avis sur Diomylos***

En couple, Oct 2007
D. van Seuren

19/10/2007 Inventaris minimaal, kookplaat op 60 cm. van de vloer, geen oven, geen koffie apparaat, geen magnetron, zie foto. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam., Safaritocht gedaan met een jeep, moet eigelijk de naam overlevings -really tocht hebben. De bestuurder BIG GEORGE reed onverandwoordelijk ruw en snel over wegen, stopplaatsen met grote keien met een snelheid van ca, 70-80 km. uur, wegen waar je met een slakkegang overheen gaat. Zeker voor oudere mensen ( in een jeep zaten er o.a. 2 van ca. 70 jaar) niet te doen. Het wachten is op het eerste ongeluk. Deze tocht raad ik niemand aan, de bestuurders zijn gestoord !!!!
Zeker als je met 6 man achterin moet zitten.

Avec des ami(e)s, Sep 2007
WvanSteenbergen

04/12/2007 Geweldige accomodatie! Wij hadden met z'n 3-en een 2-kamer appartement, waarbij de slaapkamer en badkamer boven waren. Het lage kookplaatje kon me niet zo boeien, de enige reden voor een appartement was de ruimte en de koelkast! (en die was prima).
De sfeer op het complex was erg relaxed, Steve weet vanaf dag 1 je naam, en heeft altijd tijd voor een praatje aan de bar. Lekkere cocktails!

Wij hadden het ontbijt incl geboekt, bleek geweldige keus: ruime kaart (continental, english, sandwich etc) en we konden aanschuiven wanneer we maar wilden! Dat was vaak na 11 uur 's ochtends...

Jammer: Ieren hebben het complex opgekocht, dus volgend jaar zijn Steve en z'n familie, die zo positief de sfeer beinvloeden, er niet meer. Wat mij betreft dan geen reden meer om te gaan...

En couple, Sep 2007
S. Stijkel

24/09/2007 Het app ligt zeer gunstig net buiten het uitgaans gebied. Dus je hebt rust en binnen 2 min lopen zit je in de gezelligheid. Strand is ook maar 5 min lopen dus zeer goed allemaal. Geen ongedierte gezien maar wel veel zwarte haren van de schoonmaaksters overal. Grootste nadeel is het tapijt in de slaapkamer (geen stofzuiger gezien) het is verschrikkelijk goor en wordt met een bezem schoon gemaakt???????? Dit bleek bij alle app zo te zijn. Voor de airco moet je flink bij betalen namelijk: 37 euro omgerekend en deze heb je echt wel nodig. Gezien de prijs wel waar voor je geld en de plaats zelf is erg gezellig met veel verschillende restaurants en kroegen.

Plus d'informations sur Appartement Diomylos*** chez :

En couple, Aou 2007
Doppenberg

30/08/2007 Een heel prettig appartement! Veel ruimte, mooi zwembad, gezellig personeel (behalve de oma van Steve). Wij hadden alleen wel buren die veel lawaai maakten. Toen wij hierover geklaagd hadden wel dit goed opgelost door het personeel.
De vertegenwoordiger van Sudtoers was echter niet goed. Meerdere keren een excursie geboekt en twee keer gehad dat wij 's ochtends om 08.00 klaar stonden en dan een half uur later te horen kregen dat de excursie die dag niet door zou gaan! Dit is niet leuk in je vakantie! Ook sprak deze man alleen maar engels.

Betty & Jules

17/07/2007 Wij zijn van 3 juli t/m 11 juli in Diomylos geweest en wil mijn mening geven over alle mensen die dit complex enorm afkraken.
Deze mensen moeten in het vervolg een 5* all incl hotel gaan boeken en voor hun reis 2x zoveel gaan betalen. Man man man man, ook wij hebben in totaal 1 kakkerlakje zien lopen, en een paar mieren terwijl we een week lang op de begane grond, vlakbij het zwembad een appartement hadden.
Personeel is zeer vriendelijk, in alle opzichten.De airco op de slaapkamer kon met gemak ons hele appartement verkoelen.
De ligging van het hotel is perfect.rustig en mooi zandstrand ligt vlakbij het hotel en het zeer levendige uitgaanscentrum is op ongeveer 5min wandelen.
Nogmaals, alle mensen die afgeschikt zijn door de indianenverhalen van de voorgangers op deze site. Laat u niet gek maken, gewoon doen dus.
Perfect hotel qua prijs kwaliteit verhouding!

Michel, Heidy en Zo...

01/07/2007 Een rustige oase in een bruisend Ayia Napa. Erg gunstig gelegen want strand, buurtwinkels en centrum liggen allen binnen loopafstand. Personeel is erg attent en vriendelijk (vooral barman Steve).
De appartementen zijn vrij simpel ingericht, en vooral op de bovenverdieping/slaapkamer kan het erg warm worden. Paar keer een kakkerlak gezien op het balkon, binnen wat mieren maar niets om van te schrikken.

femmie en esther

11/03/2007 wij hebben echt een super vakantie gehad!!! wel super warm dan is het jammer dat je alleen boven airco heb!
verder was het gewoon super

Bianca

28/11/2006 In oktober zijn wij hier 8 dagen geweest. Viel ons erg tegen. Slechte service en vies appartement.

Diane Oskam

19/10/2006 Ik zie erg tegenstrijdige berichten op de site. Wij hebben het erg leuk gehad maar we hadden meer verwacht. Er was toen wij kwamen een stoel stuk en kregen de dag van vertrek (was 10 daagse vakantie) pas een nieuwe. Ik vind dat dit niet kan.

Frank en Tamara

18/10/2006 In juli zijn wij 8 dagen in Diomylos geweest. Het viel ons erg tegen. Ook wij konden iedere dag een kakkerlak doodspuiten. Het is logisch dat je te maken hebt met andere omstandigheden in een warm land, maar dit gaat toch te ver! Je kunt bij de receptie een spuitbus krijgen, die je kunt gebruiken ter bestrijding. Maar volgens mij moeten ze andere maatregelen treffen om het ongedierte op lange termijn weg te houden.

1 2 3 suivant