Avis Appartement Tsokkos Paradise Village****

24 novembre 2014

Tsokkos Paradise Village****
Avis Appartement Tsokkos Paradise Village****
Nissi Avenue, CY-5341, Agia Napa

Appartement Tsokkos Paradise Village a obtenu une note de 6,7 de 10, basé sur 10 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appartement Tsokkos Paradise Village**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Agia Napa ! Vous pouvez également trouver 6 Photos concernant Appartement Tsokkos Paradise Village**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Chypre. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Famagouste. Comparer Appartement Tsokkos Paradise Village**** avec les autres logements, dans Agia Napa.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Tsokkos Paradise Village**** Agia Napa N'hésitez pas à donner votre avis!

10 avis sur Tsokkos Paradise Village****

6,3
6,4
En couple, 2013
"Never again!"traduire
Vikimns

10/07/2014 The worst place I 've ever been!!!the staff was rude and the rooms were not clean!!!the room was full of cockroaches!!!

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2012
"Bra men ej 4-stjärnigt"traduire
Joanna

21/08/2012 Bra och fint poolområde som är perfekt för barn, både små och lite större. Vuxenpoolen sluttar ner och det är perfekt för barn som ännu inte lärt sig simma men som försöker. Vajande palmer kring poolen och rätt gott om solstolar. Vi hade all inclusive och maten var okej, men kunde vara bättre. Mycket östeuropeisk mat och inte grekiskt. 99,9% av personalen är från Östeuropa. Tyckte att de i receptionen var rätt intetsägande. Inte otrevliga men inte heller trevliga. Svårt att få dem att skratta och le. Nää, de var faktiskt rätt tråkiga. Underhållningen för barn var PERFEKT med minidisco varje kväll.
Vi hade tvårumslägenhet och de var helt okej. Handdukarna byttes varje dag. Städerskan plockade mest undan men vet i sjutton om hon verkligen städade. Ca 200 m till Landa stranden men en trafikerad väg måste korsas vilket jag upplevde som negativt. Sammanfattning: du får det du betalar för och detta är ett prisvärt alternativ.

En couple, Mai 2012
"Levde upp till förväntningarna"traduire
Anders

04/08/2012 Strax utanför Ayia Napa ligger hotellet, med stor pool och poolbar samt restaurang. Från huvudbyggnaden med restaurang och bar slingrar sig 19 tvåvåningshus med 8 lägenheter i varje byggnad. Grön och fin omgivning med buskar, träd och gräsmattor. Snyggt och prydligt. Bra städning, rent. Bra kök och badrum. TV med SVT Europa. Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Några hundra meter från hotellet ligger sandstranden med uthyrning av solstolar. Supermarket på hotellet, men en billigare affär bara några hundra meter utefter landsvägen. Busshållplats strax utanför hotellet. Bussen går mellan Ayia Napa och Waterpark, (1€/resa). Lugnt ställe. Lite barnaktiviteter vid restaurangen vid kvällsmiddagen. Wi-Fi i receptionen mot 4€/h. Trevligt hotell som vi gärna besöker igen.

Famille avec enfants en bas âge, Sep 2011
"MVG Upplevelse"traduire
Mario Gomez Gonzale...

27/09/2011 bra mat bra service och jättebra underhållning.Vi har barn och tänker åka dit igen.Vi hade en underbar vecka tillsammans med andra familjer från hela Sverige.

En couple, Aou 2009
"Fint men ingen bra mat!!!"traduire
Andrea

27/07/2010 Lägenheterna är fina och städningen utmärkt. Vi har inga barn men alla barn som var där såg ut att stortrivas. Det enda vi ångrade var halvpensionen. Det är inte värt pengarna! Vi åt frukost där varje dag och middag de flesta men några gånger gick vi helt enkelt när vi såg vad som serverades. Tilläggas ska att vi inte är kräsna och jag har läst på andra reseforum att många är av samma uppfattning. Ofta var flera rätter slut när vi kom vid åtta tiden på kvällen trots att restaurangen hade öppet ett par timmar till. Så bo gärna på hotellet, ät i lägenheten och hyr bil eller skoter och upptäck alla vackra stränder

Famille avec enfants en bas âge, Mai 2009
"Mycket bra hotell."traduire
Göran

02/06/2009 Hejsan!

Ett mycket bra hotell med bra mat och fint läge, nära (200m) till fina Golden Lana Beach.
35min gångväg till centrala Ayia Napa.

Avec des ami(e)s, Sep 2008
"TOPPEN ställe"traduire
lena hallin

15/08/2009 Jag kan varmt rekomendera Tsokkos Paradise Village **** i Ayia Napa. jag var där förstaveckan i september 2008. Det var så bra där så vi åker nu i agusti igen. Det är perfekt om man är ute efter vila och ta det lungt. men vill man parta är det nära in till själva Ayia Napa. Fina rum, trevlig personal,bra mat,rent, nära till stranden.
Vi hade All inclusive det var jätte bra

En famille
"Wij zijn hier van 3 Juni t/m 10 Juni geweest"traduire
Daisy

04/08/2008 Wij zijn hier met een kind van 1 jaar geweest. Hij heeft zich hier prima vermaakt. Het kinderbad is half overdekt waardoor er ook schaduw is. Jammer dat het speeltuintje overdag geheel in de zon staat. Het is een complex waar veel scandinaviers komen, vooral zweden. Overigens niets mis mee. Het personeel is ook vaak Zweeds, erg vriendelijk. Met de taxi was het ca 5 min naar het centrum en ca 7 a 8 euro. Afdingen helpt. Met de fiets is het ca 15 minuten. Het eten was ook goed.Een fijne vakantie gehad.

kianti

02/07/2007 Ben in dit resort geweest van 19-6 tot 29-6. Het een een mooi verzorgt resort. Eten was ook lekker en je had ook thema bufetten. Het lag ongeveer 5 tot 10 mij rijden met de taxi naar aya napa centrum. je betaald de taxi 4 pond dat is omgerekent ongeveer (ruim) 7.20€ best pijzig. (het land opzich is prijzig)

En famille, Oct 2006
Fam. Demetriou

18/02/2007 Een week doorgebracht met 2 kleine kindjes. Prachtig schoon complex, niet te groot, overzichtelijk. Mooie schone kamers. We hadden een appartement beneden en dan loop je zo het zwembad in. Leuke entertainment van 1,2, fly, wel erg op Duitstalige toeristen gericht, maar heel erg leuk voor kinderen. Het mooiste en kindvriendelijkste strand van Ayia Napa is tegenover het hotel. Landa Beach. Echt een aanrader! Het eten 's avonds is erg goed, met veel verse groenten. 's Morgens Engels ontbijtbuffet. Wij hebben genoten! Het zit overigens niet te dicht bij het centrum van Ayia Napa, maar met kleine kinderen is dat toch niet echt aan te raden.

Aimez vous passer les vacances de noël en famille?