Four Seasons*****
Avis Hôtel Four Seasons*****
Leoforos Amathountos 67-69 Amathus Aven, 4532, Limassol (Lemesos)

Hôtel Four Seasons a obtenu une note de 9,1 de 10, basé sur 20 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Four Seasons***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Limassol (Lemesos) ! Vous pouvez également trouver 8 Photos concernant Hôtel Four Seasons***** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 3 Vidéos de HôtelFour Seasons*****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Chypre. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Limassol. Comparer Hôtel Four Seasons***** avec les autres logements, dans Limassol (Lemesos).
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Four Seasons***** Limassol (Lemesos) N'hésitez pas à donner votre avis!

20 avis sur Four Seasons*****

9,7
9,4
En couple, Avr 2014
"Geweldige service"traduire
marja

23/04/2014 Super resort. Niets is te veel voor het oersoneel om het naar je zin te maken.

Famille avec enfants en bas âge, Avr 2012
"Erg goed"traduire
heer Schroeder

23/04/2012 perfect voor met kleine kinderen, great service, een aanrader

En couple, Mar 2011
"Super-Attent!"traduire
Iris

04/08/2011 vriendelijk personeel, schoon, lekkere restaurants, hele rustige spa, leuk zwembad

"Een echte Four season"traduire
Erna

05/08/2009 heerlijk hotel, met de echte four season service. Prijzen in het hotel zijn iets duurder, maar dat weet je als je in een four season gaat zitten. hotel is zeker een aanrader voor iedereen, die luxe, lekker eten, en verwend wil worden.

ook voor kinderen is er genoeg te doen.

aanrader de thearoom met heerlijke taartjes

En couple, Aou 2009
"Zalig luxehotel"traduire
Bart & Catherine

27/08/2009 Wij zijn net terug van onze 14-daagse huwelijksreis in Four Seasons en het was echt fantastisch. De manier waarop je in de watten gelegd wordt is echt super.Heerlijk rustig strand, luxueuze kamer (wij hadden een garden-studio met jacuzzi op terras),uitgebreid buffet met zeer veel variatie: elke avond ander thema (Italiaans, Cypriotisch, Mexicaans,...) supervriendelijk en professioneel personeel die er echt alles aan doen om het je zo aangenaam mogelijk te maken (drank wordt voor je bijgeschonken, stoel wordt voor je ingezet,...) we kregen zelfs een cadeau om ons te bedanken voor onze reis en zonder er iets van te vermelden een taart op mijn verjaardag. Enige minpuntje wat ik kan bedenken is het feit dat er niets van dranken inbegrepen zijn bij het eten (zelfs geen water/tafelwijn).

En couple, Sep 2008
"Fantastisch Hotel"traduire
Jorg

14/10/2009 We verbleven in dit prachtige hotel in September 2008. Niets dan lof, personeel wil echt je beste vakantie maken. Super. Enige nadeel, de mooie wandelpromenade nabij het centrum van Limassol loopt niet tot aan het hotel. Het hotel ligt ver van het centrum. Als je gaat wandelen moet je dit al doen naast de drukke weg.

"GEWOON SCHITTEREND !!!!"traduire
Catherine Vosté

03/09/2008 Wij zijn naar dit hotel geweest in juni 2006 - onze huwelijksreis - het is een absolute aanrader - luxe - rust - prachtig decor - prachtige kamers - het personeel komt zelfs 's avonds langs om ev. extra lakens, handdoeken te bezorgen, voor de kindjes is er buiten het kinderzwembad niets speciaals, maar het was zeker zijn geld waard !! Wij zijn begin juni geweest en het was snikheet !! ABSOLUTE TOPPER !!

Ben Kahmann

05/04/2007 We bezochten dit fantastische hotel 2 weken tijdens de kerst/nieuwjaarstijd. Mijn vrouw en ik hebben genoten: diverse genres eten erg lekker, kamer zeer goed, service fantastisch. Met nieuwjaar een supervuurwerk vlak voor het hotel en op de achtergrond de middellandse zee... super!

D & A

12/11/2006 Geweldig hotel. Wij zijn er 10 dagen geweest. Dit was ook onze huwelijksreis en daar is dit hotel uitermate geschikt voor. Service was uitstekend (met name housekeeping), en het hotel ziet er prachtig uit. De kamer was uitstekend, met een prachtig uitzicht op de middellandse zee.
Zo goed als het hotel is, de omgeving is wat minder, omdat het bestaat uit andere hotels en winkeltjes gericht op toeristen.
We waren er in november, en toch was het weer goed genoeg om te zwemmen in het buitenzwembad.

Piet

22/08/2006 Dit hotels is een echte aanrader voor verwende gasten.
Maar dit betreft alleen het hotel en niet de omgeving want het ligt in een niet zo een fijne omgeving.
Maar men hoeft het hotelcomplex niet af want alles is er te vinden van diverse zwembaden tot het eigen zandstrand.
Eten is er zeer lekker en gevarieerd en kan men ook heerlijk buiten lunchen en dineren.
Ga op eigen gelegeheid naar Larcarna en omgeving.
Het personeel van dit hotel doet er alles aan om u een fijne en leuke vakantie te bezorgen.