Avis Hôtel Rio Tico Safari Lodge

21 avril 2014

Rio Tico Safari Lodge
Avis Hôtel Rio Tico Safari Lodge
200m al norte del Restaurante el Pavon, 00000, Ojochal de Osa

Hôtel Rio Tico Safari Lodge a obtenu une note de 9,7 de 10, basé sur 21 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Rio Tico Safari Lodge pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Ojochal de Osa ! Vous pouvez également trouver 146 Photos concernant Hôtel Rio Tico Safari Lodge sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Costa Rica. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Costa Rica. Comparer Hôtel Rio Tico Safari Lodge avec les autres logements, dans Ojochal de Osa.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Rio Tico Safari Lodge Ojochal de Osa N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

21 avis sur Rio Tico Safari Lodge

En couple, Oct 2013
"Geweldige plek"traduire
Annemieke Kaptein

15/11/2013 1 nacht in een prachtige goed verzorgde safaritent geslapen. Een pracht plek naast de rivier. Een geweldige plek zeker ook voor kids. Fijne plek om te verblijven met een perfecte service.

En couple, Sep 2012
"Fantastische plek!"traduire
Thijs en Irene

07/10/2012 We hebben twee nachten gelogeerd in de safari tent en dat was een heel bijzondere ervaring. Cees was een echte gastheer en doet er alles aan om je verblijf zo fijn mogelijk te maken en hij heeft ook erg goede tips. Ook het ontbijt was heerlijk en we hebben het hier erg naar ons zin gehad!

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2012
"Paradijsje"traduire
Peter

10/08/2012 De Nederlandse eigenaren Cees en Miranda hebben hier eigenhandig een klein paradijsje gecreëerd en staan altijd voor de gasten klaar. Onze tip: Boek een paar nachtjes extra in dit hotel. Het is een érg fijn 'weer eens wat anders' hotel. De ligging is super. Midden in de natuur en veel te doen in de omgeving.

De 'tenten' zijn erg mooi. Dit is kamperen voor mensen die niet van kamperen houden. Wel de lusten niet de lasten. Onze tent kijkt uit over een snelstromend riviertje vijftig meter onder ons en staat onder de schaduw van de bomen. Twee lekkere stoelen en een tafeltje staan in onze voortent, meer een veranda. In de tent prijkt een riant tweepersoons bed op een mooie houten vloer. Het badkamertje is niet groot maar is schoon en heeft een heerlijke douche. Ontbijt en lunch worden geserveerd in een gezellige bar/lounge en zijn prima (diner wordt niet geserveerd). Al met al veel waar voor je geld!

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2011
"Prachtig en supervriendelijk!"traduire
Marleen

18/08/2011 We hebben met onze 2 kinderen (9,6) in deze lodge bij Cees en Miranda 3 nachten gelogeerd en hebben echt genoten! Ondanks een foutje in de boeking, waardoor we niet 2 tenten hadden, heeft Cees echt zijn best gedaan door de kinderen in ieder geval toch een tent aan te bieden! Verder ging hij mee de rivier in, samen met zijn zoontje, om onze kinderen te laten zien hoe je met de banden door het riviertje kon glijden, geweldig!
Heerlijk ontbijt, goede tips voor restaurants en excursies en een prachtige omgeving bij het riviertje!

En couple, Aou 2011
"Exotisch"traduire
Diana

17/09/2013 Heerlijk, exotische plek waar je je eigen ding kan doen. Het eten is er echt goed, zeker geschikt voor mensen die graag wat nieuws proeven!

En couple, Mar 2011
"Super!"traduire
dorindaverhage

19/11/2011 Wij waren hier in maart 2011 op onze huwelijksreis. Geweldige plek, we hadden echt het idee dat we in de jungle waren (wat ook zo was natuurlijk). Heel aardige mensen, als er iets kapot was werd het meteen gemaakt, de eigenaar raadde excursies aan waarvoor hij geen commissie rekent. Heel leuk is het om te wandelen in de jungle (de tuin van de buren), wij zagen een miereneter!! Wij vonden het zwemmen in de rivier echt geweldig, want er was helemaal niemand en het water was koud, maar heel helder en het is echt een hele romantische plek. Na drie nachten vonden wij het wel weer genoeg, want het is wel vochtig in zo'n tent, dus je kleren drogen nauwelijks. Maar al met al is het een prachtige plek, heel goed onderhouden en een bezoek meer dan waard!

Famille avec enfants en bas âge, Fev 2011
"Paradijs op aarde!!!!"traduire
Petra Vranken

25/02/2011 Na een hobbelige weg door de jungle vonden we de Rio Tico Safari Lodge. Wat een paradijsje. We zijn hier met onze 2 kids van 4 en 5 jaar oud geweest en ook zij vonden het geweldig. Iedere dag hebben zij in de rivier gespeeld. Heerlijk onder de waterval en dammetjes bouwen. Wij zijn lekker tot rust gekomen in de hangmatten. Op ons balkon hebben we 's avonds lekker genoten van een drankje luisterend naar de waterval en de chicharras. Hiervandaan kun je met een auto genoeg excursies doen die Cees en Miranda graag voor je boeken. Dit enthousiaste echtpaar met ook 2 lieve kindjes heeft ons echt thuis doen voelen in hun mooie land. 's Ochtends een heerlijk ontbijtje en daarna een mooie wandeling door de jungle aan huis. Een echte aanrader. Cees en Miranda bedankt voor deze mooie ervaring.

En couple, Dec 2010
"De meest fantastische plek in Costa Rica!"traduire
saskiarehorst

16/01/2011 We hebben de kerstdagen doorgebracht bij Rio Tico en wij vonden het een geweldig verblijf en hadden er met liefde langer gezeten. (helaas hadden we al een verblijf in Drake Bay geboekt) De tenten zijn super, je hoort 's ochtends alle jungle geluiden. 's Avonds kun je rustig bij je tent een boek lezen of in het 'hoofdgebouw' een spelletje spelen. Cees en Miranda zijn er wel als je wat te drinken wilt, maar verder laten ze je helemaal vrij. Ze hadden voor kerstavond een leuk restaurant geregeld, waar we heerlijk hebben gegeten. De recensies lijken misschien overdreven, maar we hebben tijdens onze vakantie geen betere plek gehad en we hebben 3 andere koppels aangeraden om hierheen te gaan. De prijs/ kwaliteit is geweldig, vergeleken met andere accommodaties! De hummussandwich had Miranda voor het eerst op de kaart gezet, hopelijk blijft hij erop ;-)

En couple, Dec 2010
"Paradijselijk !"traduire
Monica van Mil

15/05/2011 Een fantastische plek, rust, natuur, heerlijke bedden, super gastheer en - vrouw, heerlijke betaalbare wijn (dat is een plus in CR!), verzorgd ontbijt, leuke lunchgerechten, accomodatie zeer schoon, kortom een enorme aanrader !!

Avec des ami(e)s, Nov 2010
"WAUW!!Prachtige plek!Hier moet iedereen naartoe!"traduire
Angelique

11/01/2011 Vierde vakantie In CR.Heb al veel gezien en ben aardig wat gewend maar dit sloeg werkelijk alles!Wat een mooie plek is dit en wat hebben Kees en Miranda hier een unieke tentenlodge neergezet!Hier overnacht je in luxe tenten op platforms, met heerlijke grote bedden,aan een rivier waar je ook in kunt zwemmen.De persoonlijke service die hier gegeven wordt heb ik nog nooit ergens meegemaakt;zelfs midden in de nacht kun je Kees nog wakker bellen voor een drankje!(hebben wij niet gedaan)Een lamp kapot en hij is er binnen 2 min.Mijn vrienden vonden 's ochtends een dood insect in hun bed.Bij het ontbijt,dat ook heerlijk is;met eitjes,fruit,koffie en jus,werd er een opmerking over gemaakt en toen we terugkwamen bij de tent was het al weggehaald!TOP!Veel vogels die we nergens anders gezien hebben en de grote blauwe Morpho-vlinders vliegen hier af en aan.FANTASTISCH!Ik kan echt iedereen aanraden hierheen te gaan.Mail me gerust voor meer info!
Kees & Miranda;Bedankt voor een geweldig verblijf!

1 2 3 suivant