Medulin
Évaluations Medulin

Medulin a obtenu une note de 8,1 de 10, basé sur 144 évaluations
Vous voulez avoir l'avis des voyageurs sur Medulin ? Venez lire les évaluations des Zoovernautes sur Medulin. Vous avez déjà été à Medulin ? Partagez votre opinion en cliquant sur "Ajouter une évaluation". Sur Zoover, vous pourrez trouver des avis 95 Appartements, 2 Campings, 9 Hôtels, 9 Maisons de vacances, 3 Bungalows, 4 Pensions et 2 Villas sur Medulin. Venez rajouter 59 Photos sur Medulin. Venez regardez les vidéos de Medulin : 1 Vidéo Sur cette page, vous trouverez tous les hébergements dans Medulin. Vérifiez d'autres lieux de vacances pour Croatie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Istrie.
Il n'y a pas encore d'évaluation pour la destination Medulin. Vous pouvez ajouter une évaluation sur cette destination.

Vous avez déjà visité cette destination ?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

144 avis sur Medulin

En couple, 2013
"Kiezelstrand bij de camping"traduire
esther coomans

11/10/2013 Voor mooie stranden kun je beter naar Premanture, 10a 15 min rijden met de auto verderop. Rustige baaien, mooi water en rust in de schaduw onder de bomen. Vaak met wc en barretje. Entree wel 5 euro.

Famille avec enfants en bas âge, 2013
"Schöner Ort"traduire
Karin

11/09/2013 Abseits des Hafens und des Trubels gibt es im alten Ortskern genug ruhig Ecken.

"Erg leuk dorp"traduire
thenpa

03/09/2013 iedere avond is er wat te doen in het hoog seizoen

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Blijft leuk daar !"traduire
patriciasmit01

17/09/2013 Voor een gezin met jonge kinderen kan ik uit ervaring spreken dat dit een leuke en mooie locatie is !
Volgend jaar weer !

Famille avec enfants en bas âge, 2013
"Eens en niet weer!"traduire
Kaatje

31/07/2013 We hebben gekampeerd op campingpark Medulin.
Als je van uitgaan, disco's en kermis houdt is het een prima bestemming. Zwemmen kan goed op de camping, in zee. Voor de speeltoestellen in zee moet je betalen. Het fijnst zwem je bij de rotsen bij de stranddouches.
Er wordt weinig gedaan aan lawaai op de camping. Er is veel lawaai van de discotheek op het strand en ook de campinggasten zijn vaak luidruchtig na het stappen. We hebben soms tot vier uur 's nachtsl last van het lawaai gehad. Mocht je naar de camping gaan, ga dan, als je rustig wilt staan niet Aan de kant van het zandstrand staan.
Op de campings een grill waar je echt prima kunt eten.
De prijzen van uit eten zijn goed te doen, daarentegen vonden wij de boodschappen niet heel goedkoop. De kampwinkel is prima.
As je van rust en campingsfeer houdt raad ik een ander camping aan. Voor een vakantie met uitgaan en op het strand liggen is het een prima camping.
Er is in de wijde omgeving geen butagas te koop met draaiaansluiting!

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2013
"Leuke kleine plaats met mooie ligging"traduire
John

22/08/2013 leuek levendige kleine plaats. omgeven met leuke campings en hotels

En couple, Juil 2013
"Een leuk gezellig dorp"traduire
Erna Tijs

26/09/2013 gezellige boulevard, veel te doen en leuke mensen!

En couple, Juil 2013
"Medulin is prima maar omgeving is mooier."traduire
Eline

21/10/2013 Medulin is leuk maar Rovinj of Pula hebben meer uitstraling en een gezelligere sfeer. Er is genoeg te doen: kleine winkeltjes bezoeken, luieren aan het strand of gezellig wat eten en/of drinken bij de vele (goede) restaurants.

En voyage organisé en groupe, Juil 2013
"Aardig maar kleinschalig."traduire
Gen

29/07/2013 Vooral in de avond leuk om rond te lopen langs de winkeltjes en om een drankje te doen bij de vele terrasjes. Er is een wijnboer aanwezig waar je wijn uit een vat kan kopen (en uitproberen), Wij hebben daar naast boodschappen en een avond terrassen vrij weinig gedaan. Voor ons te kleinschalig maar het stoort niet. Wij zijn niet uit geweest maar zo te horen vanaf de camping,was het wel mogelijk naar ons idee.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Bel posto"traduire