Avis Village-vacances Zelena Laguna****

22 août 2014

Zelena Laguna****
Avis Village-vacances Zelena Laguna****
Camping 4* Zelena Laguna 52 440 Porec Croatie, HR-52440, Porec

Village-vacances Zelena Laguna a obtenu une note de 8,1 de 10, basé sur 150 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Village-vacances Zelena Laguna**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Porec ! Vous pouvez également trouver 85 Photos concernant Village-vacances Zelena Laguna**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Croatie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Istrie. Comparer Village-vacances Zelena Laguna**** avec les autres logements, dans Porec.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Zelena Laguna**** Porec N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

150 avis sur Zelena Laguna****

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Deze camping is een aanrader!"traduire
Jeroen en Martine
Logement

17/08/2014 Camping Zelena Laguna biedt ruime staanplaatsen, een net zwembad en schoon sanitair. Wat betreft het sanitair werd er bijna continu schoongemaakt. Bijzonder is de wasvoorziening. Tussen 9.00 en 15.30 uur zit hier een dame die de tas met was aanneemt en vervolgens aangeeft wanneer het gewassen in de tas voor je klaar staat. De camping is rustig. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar Porec, Rovinj, Pula, etc. Deze camping is wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

"Veel lawaai"traduire
Fam. burlovics
Logement

04/08/2014 Vanwege onze kinderen een keer een camping geboekt met zwembad. Wisten dat het een grotere camping is dan we gewend zijn maar doordat het direct aan de camping van Bijela Uvala ligt is het een grote megacamping. Na de lange reis dachten we goed te kunnen slapen, maar erg harde muziek van omliggende hotels. En dat is elke avond het geval. Het is ons te toeristisch, maar smaken verschillen. tent van Easy tent geboekt en die stonden heel dicht bij elkaar. Ook een groep zeer luidruchtige jongeren op ons veld. Dus wij gaan niet meer terug. Hadden ook geen mooi weer, maar daar heb je geen invloed op. Onze dochter van 10 vond het wel leuk, want direct vriendinnetjes.

"Leuke nette camping."traduire
familie Buuron
Logement

06/08/2014 Strand met trapjes om in het water te komen, parasols. Stacaravans staan in een rustig deel van de camping. Buiten de camping veel vertier.
Ligt aaneengesloten met camping Bijela Uvala. Beiden zijn eigenlijk 1 grote camping waarvan van beiden van de faciliteiten gebruik gemaakt mag worden.

Plus d'informations sur Village-vacances Zelena Laguna**** chez :

Avec des ami(e)s, Juil 2014
"Bevalt+ons+nog+steeds+goed"traduire
de strootjes
Logement

15/08/2014 We+komen+al+vanaf+2008+in+kroatie+mooi+land+en+Ja+wat+zal+ik+zeggen+we+hebben+het+goed+naar+onze+zin+daar+en+gelijk+alweer+geboekt+voor+2015+dus+zegt+genoeg+denk+ik+hahahahaha

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Heerlijk uitgerust en genoten van omgeving"traduire
Arno
Logement

05/08/2014 Heerlijke vakantie gehad. Ruime plaatsen. Ontspannen sfeer op de camping. Sanitair wordt perfect schoon gehouden. Veel te doen voor de iets oudere jeugd. inderdaad tot 24:00 uur redelijk veel lawaai maar daarna stil. Personeel in de (grote) winkel kan iets vreindelijker zijn.
Diverse leuke en betaalbare eet- en drinkgelegenheden met zicht op de zee.

"Een prima vakantie gehad!!"traduire
AnneMieke Reesink
Logement

10/08/2014 Wij (met kinderen in de leeftijd 7, 11 en 14) stonden met onze caravan op het C-gedeelte (terrasgedeelte). De plaatsen waren over het algemeen vrij ruim. Er is een grote campingwinkel aan het begin van de camping, maar je hebt bijvoorbeeld op het C-gedeelte ook een bakkertje en een klein winkeltje voor het verse brood elke ochtend en wat kleine boodschapjes. Wij zaten dicht bij het zwembad en zee. Een prima locatie.
Zwembad was schoon, helaas geen ligbedden. Zee is prachtig helder.
's Avonds is er inderdaad tot een uur of twaalf van twee kanten muziek te horen. Wij vonden dit op zich niet storend en vanaf twaalf uur is het stil.
Het sanitair werd meerdere malen per dag keurig bijgehouden.
Voor iedereen is er voldoende vertier, animatie, midgetgolf, speeltuintjes, waterattracties, barretjes aan zee. Van de camping af is een voetbalveldje en tennisvelden.
Wij hebben hier een hele fijne tijd gehad.

"Helaas nooit meer"traduire
Daniella Janssen
Activités

21/07/2014 Mooie camping maar problemen worden niet goed afgehandeld. Personeel erg onvriendelijk.
Wij hadden problemen op onze standplaats welke onze nieuwe tenten behoorlijk beschadigd hebben en er werd zo goed als niks aan gedaan. Paar dagen voor vertrek werd gezegd dat we mochten wisselen van plaats, maar de schade aan de tenten wordt niks mee gedaan. En dit terwijl we voor de camping zelf nog wel opnieuw hadden willen boeken voor volgend jaar, maar dit maakte hun niks uit. Jammer dat ze zo met klachten om gaan. Een boeking meer of minder maakt hun dus niks uit. Erg slecht en jammer van een mooie camping met schoon sanitair. Wel veel lawaai s avonds maar dit maakte ons niks uit.

En couple, 2014
"Vakantie"traduire
familie Ouden
Logement

27/06/2014 Snelle actie bij mankementen aan caravan. Zeer tevreden.

En couple, Juin 2014
"Super Campingplatz"traduire
familie Huber
Logement

06/07/2014 Attraktiver Campingplatz, der keine Wünsche offen lässt. Bietet alles was das Herz begehrt bzw. ist in der näheren Umgebung zu bekommen:
Sport: Minigolf, Tennis, Wasserattraktionen, Pool, Reiten, Fußballl usw.
Super Restaurants und Standbars. Gute Möglichkeiten für Spaziergänge bzw. Fahrradtouren. Tolle Ausflugsmöglichkeiten in der näheren Umgebung. Immer wieder gerne (waren mind. schon 10x dort).

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2014
"Vrij veel last van geluidsoverlast gehad"traduire
familie Dam-Verhoef
Logement

02/07/2014 Erg harde muziek tot erg laat hoorbaar, echt een groot nadeel.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant