Avis Bungalow Nina

Nina
Avis Bungalow Nina
Valtura, HR-52100, Valtura

Bungalow Nina a obtenu une note de 7,9 de 10, basé sur 5 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bungalow Nina pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Valtura ! Vous pouvez également trouver 14 Photos concernant Bungalow Nina sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Croatie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Istrie. Comparer Bungalow Nina avec les autres logements, dans Valtura.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Nina Valtura N'hésitez pas à donner votre avis!

5 avis sur Nina

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2012
"Eerste en laatste keer."traduire
Jeanette

01/09/2012 In de beschrijving van het reisbureau stond "netjes en goed ingerichte bungalow", maar dit is zeker veel te positief omschreven. Het kan beter omschreven worden als een zeer simpel ingericht verblijf. Erg klein. Wel netjes en schoon en een fijne douche. Kleine koelkast. Geweldig zwembad. Accommodatie staat erg dicht bij het huis van de eigenaar die de benedenverdieping ook verhuurt. Afstand is ongeveer 3 meter waardoor er erg weinig privacy is. Eigenaars zijn wel aardige mensen waar je met vragen terecht kan.
Erg warm in het huisje, vooral 's nachts omdat we de ramen niet open konden zetten i.v.m. het ontbreken van horren voor de ramen. We hadden desondanks veel last van muggen, motvlinders en schorpioenen.
We hebben wel een leuke vakantie gehad, maar waren het na een week echt wel zat. Valtura en omstreken is een erg arm gebied. Het is er vies en er ligt veel afval langs de weg.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2011
"Heerlijk!"traduire
J. van der Meer

19/08/2011 We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Nina. Het zwembad bij het huisje is een genot! Werd regelmatig schoon gemaakt en met de heerlijke ligbedden en het mooie weer het ultieme vakantiegevoel. Toch ook een kanttekening; we vonden het huisje qua inrichting nogal eenvoudig. Het ontbreekt aan een huiskameridee, je komt binnen in de keuken waar een tafel met stoelen staat. De tv staat op de kinderslaapkamer en heeft alleen Duitse zenders, en voor de volledigheid, waterkoker en mokken ontbreken. En helaas was het vanaf een uurtje of negen 's avonds partytime voor de muggen... Dus al vroeg alles gesloten houden waardoor het 's nachts erg warm was. Toch een positief gevoel aan onze vakantie overgehouden!

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2011
"Heerlijke plek met hele vriendelijke eigenaren"traduire
Martijn op het Rood...

01/08/2011 Super vakantie gehad. Eddy en Nina zijn super vriendelijk en m'n dochter was verzot op hun 18 jaar oude hond Arno.

Famille avec enfants/adolescents, 2009
"Zeer schone bungalow met fijn zwembad"traduire
c.scholtens

21/09/2009 Zeer rustige omgeving en niet toeristisch, nauwelijks last van vliegveld (ca. 2 km). bungalow zeer schoon, vriendelijke eigenaren en fijn zwembad. Ideaal als uitvals -basis voor het maken van tochtjes b.v. Rovinjo ca. 45 minuten rijden.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2009
"Een geweldige vakantie"traduire
Fam jansen

29/08/2009 Super leuke vakantie gehad

Het zwembad was super werdt ook regelmatig schoongemaakt kon ook sávonds zwemmen.
De eigenaren zijn erg aardig.
Onze zoon 9 jaar mocht mee met de eigenaar op de tracktor en ze hebben samen naar de maan gekeken met een telescoop.We hebben samen zelfgemaakte wijn gedronken met de eigenaar hij sprak geen engels maar we kwamen er wel uit zijn vrouw spreek wel engels.
We kregen ook nog tips voor leuke uitstapjes.

Vanuit het dorp kun je heerlijke uitstapjes maken.
Het is voor herhaling vatbaar we hebben erg genoten.