A partir de $ 159
Santa Barbara Beach & Golf Resort*****
Avis Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort*****
Santa Barbara Plantation, Curaçao

Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort a obtenu une note de 8,7 de 10, basé sur 43 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Curaçao ! Vous pouvez également trouver 103 Photos concernant Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort***** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Curaçao. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Curaçao. Comparer Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort***** avec les autres logements, dans Curaçao.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Santa Barbara Beach & Golf Resort***** Curaçao N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 suivant

43 avis sur Santa Barbara Beach & Golf Resort*****

"Super!"traduire
jordy

02/07/2014 Gewoonweg super hotel! Een absolute aanrader.
Heerlijk rustig en mooi. Het eten was ook super lekker, zowel in de shore als in midi. De bediening is ook super goed. En mooie gezellige kamer. De lobby is ook een pareltje met prachtig uitzicht.
Als je nog aan het twijfelen bent om te boeken: gewoon boeken! Oke het is niet zo dichtbij bij alles.. maar dit is net het mooie aan het resort je bent niet té ver weg maar net ver genoeg om te genieten van absolute rust.
Excursies zijn makkelijk te boeken op het resort. We hebben prachtige uitstappen gemaakt. Klein curacao is een aanrader! Prachtig onbewoond eiland met glashelder water en zeeschildpadden.. ook de duiktrip is zeler de moeite, kleurrijke visjes en koraal.
Kan er over blijven vertellen maar je moet het gewoon komen beleven!

En couple, Juin 2014
"Heerlijk ontspannen in rust op Curacao"traduire
Ben

16/07/2014 Wij zijn hier begin juli 2014 9 nachten geweest. Toen we vanuit het vliegveld hier naar toe werden gebracht leek het ver weg. En dat is het ook, veel rust, geen boem-boem als Mambo Beach. Met een auto is alles binnen 1 uur te berijden. Personeel is oprecht vriendelijk en gastvrij. Niets is te veel (en dat zonder fooi). Fantastisch resort, met veel plek en voor ieder wat wils. Kamers prima, en weinig lawaai. Eten uitstekend, zeker als je a-la-cart eet in het All Inclusive pakket. Neem de verrassing van de dag en je wordt verrast. Wij komen zeker terug naar dit resort. Hier wordt je als gast behandeld en niet als nummer.

"Een oase van rust"traduire
Rene

15/07/2014 Santa Barbara resort is een resort met een chique uitstraling die het predicaat 5 sterren heeft. Maar is dat ook zo? Laat ik daar kort over zijn Ja en nee. Zeker het resort ziet er goed uit, de kamers zijn ruim en voldoen aan de aan luxe gewende reizigers. De tuinen zijn goed onderhouden en het resort maakt deelt uit van een golfcourse. Er zijn twee restaurants Medi (ontbijtbuffet en al la carte lunch/diners) en het wat meer stijlvollere Shore restaurant. De Sushi bar is geen restaurant maar een in de lobby gelegen bar voor cocktails en sushi gerechtjes. Splash is meer een poolbar waar tevens snacks en salades geserveerd worden. De bediening is overigens overal uiterst vriendelijk.
Minpunten. Het resort ligt 16 km van Willemstad af. Een shuttlebus is één keer per dag beschikbaar. Er is geen animatieteam of Caribisch getinte shows in de avonden.
Kortom een goed hotel in een mooie ambiance, waar her en der toch nog wel wat te verbeteren valt. Onze waardering is dan ****++

Plus d'informations sur Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort***** c...

"In 1 woord geweldig!"traduire
heer Bos

24/06/2014 Een erg schoon en mooi resort ook mooie locatie en mooie flora en fauna

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 25/06/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste heer Bos, Hartelijk dank voor uw review en de mooie score! Kort maar krachtig! Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager Santa Barbara Beach & Golf Resort

"Super"traduire
Godermans

26/06/2014 Geweldige week gehad met mijn vrouw alleen, we waren 25 jaar getrouwt. Alles was super geregeld, en voor een weekje rust is Santa Barabara de perfecte plaats.

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 03/07/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste heer Godermans, Mag ik u van harte feliciteren met uw 25-jarig huwelijksjubileum! Wat leuk dat u deze bijzondere dag op Curacao heeft gevierd! En natuurlijk super om te lezen dat u samen een heerlijke week in ons resort hebt gehad. We hopen u snel weer opnieuw als onze gasten te mogen begroeten! Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager

"Onvergetelijke huwelijkreis"traduire
Fam. Davies

06/07/2014 In dit prachtige hotel verbleven voor onze huwelijksreis.
Wij verbleven op basis van All inclusive. Het All inclusive concept is niet te vergelijken met andere landen als Turkijke en Egypte. Ontbijt is een buffet, uitgebreid en voldoende keus. Lunch en diner zijn a la carte en overheerlijk!!
Alle alcoholische dranken zijn inbegrepen evenals Prosecco en buitenlandse biertjes een heerlijke cocktails! Hotel ligt afgelegen en in ongeveer 30 min ben je met een taxi in Willemstad kosten ongeveer 40 dollar enkele reis. Shuttle bus aanwezig alleen op vaste tijden beschikbaar en kost 20 dollar p.p. (reserveren). Een VVV kantoor aanwezig op resort, erg handig!
Kamers zijn schoon en keurig onderhouden. Prachtig strand en voldoende ligbedden. Service tijdens lunch en diner erg wisselend, hotel hanteert zowel ALL inclusive als betalende gasten. Op drukke avonden kregen betalende gasten naar ons idee meer service, moesten lang wachten en minder vriendelijk personeel. We komen zeker terug!

En couple, Mai 2014
"Fantastische vakantie!"traduire
Jan-Rein en Marijke

14/06/2014 Santa Barbara hotel, echt een aanrader! Wij zijn net twee dagen thuis, maar we zouden zo weer heen willen. Zeer vriendelijke bediening, de gastheer bij het hotel, Remi, super vriendelijke man! De kamers worden iedere dag schoon gemaakt, en 1 keer in de 3 dagen word je bed helemaal opnieuw verschoond. Het eten is super goed, en word zo vers voor je gemaakt. Als je er wat langer bent, is het idd een beetje eenzijdig. Wij hadden een auto gehuurd, dus we waren zo bij Willemstad. Het was een dure vakantie, maar het was het zeker te weten waard! In de toekomst hopen we vast en zeker nog een keer terug te komen!!

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 25/06/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste Marijke-bakker, Dank u wel voor uw mooie review! Wat fijn dat u met zo veel plezier op uw vakantie in ons resort terug kijkt, daar doen we het voor! Ik hoop u snel weer op Curacao te mogen begroeten, Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager Santa Barbara Beach & Golf Resort

En couple, Mai 2014
"Aanrader !!!"traduire
Wants-2-C-the-world

19/06/2014 Op vele sites vonden wij krietiek over het eten, dat begrijpen wij totaal niet! Het eten is restaurant Shore is van sterrenniveau, en ook de à la carte in Medi is van hoog niveau. Het ontbijt is super-uitgebreid en de bediening is zeer vriendelijk. De kamer heeft alle luxe die je nodig hebt en het bed garandeerd je een zalige nachtrust. Ok, de ligging is afgelegen, maar dat weet je op voorhand en dit hotel is perfect voor diegenen die op zoek zijn naar rust. Bereid je voor op een vakantie waarin je niets tekort komt, ze bedienen zelfs tot op je ligbedje op het strand, waar je kan genieten van lekkere cocktails en snacks. S' avond kan je in alle rust genieten van een lekker drankje op het terras van Medi, er is niet veel animatie, maar dat was voor ons niet nodig. Het hotel is echt een aanrader, zeker niet twijfelen om te boeken!

En voyage organisé en groupe, Mai 2014
"Super!!"traduire
Tinne

23/05/2014 Wij zijn net terug van 12 dagen Curaçao en hebben hier een fantastische tijd gehad.

Wij zijn op het hoteldomein gehuwd wat een onvergetelijke ervaring was. Alles werd in samenspraak met onze lokale weddingplanner ban kasa prima geregeld. Onze privacy tijdens het huwelijk werd tot in de puntjes toe gegarandeerd!

Het eten over het algemeen is beperkt maar vers en goed! Het shore restaurant moet je zeker doen, zo vaak je kan ;). Hier is alles nog beter! Prima bediening, lekkere cocktails, vers eten en prachtige lokatie!

Het strand is prachtig, naar onze bescheiden mening het mooiste van Curaçao. Het zwembad is prima, netjes aangegeven wat voor de kinderen en om te spelen is en welk gebruikt kan worden om te zwemmen.

De bediening is allemaal even vriendelijk en behulpzaam. De medewerkers van de splash voorzien je van al het nodige.

Onze welgemeende dank aan Jackline, die je van s morgens 5 uur voorziet van een lekker bakje koffie en heerlijk zoet en fruit voor onze dochter!

Super

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 03/06/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste Tinne, Masha Pabien met jullie huwelijk! We zijn vereerd dat jullie getrouwd zijn op ons mooie resort en hopen dat jullie met heel veel plezier op deze mooie dag terug kijken. Ik wens jullie Heel Veel Geluk voor de toekomst en ik hoop jullie bij jullie eerste huwelijksjubileum weer in ons resort te mogen begroeten! Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager Santa Barbara Beach & Golf Resort Curacao

En couple, Avr 2014
"Fantastische plek!"traduire
pauline

24/05/2014 Hotel santa Barbara beach resort is een prachtig resort! Erg vriendelijk personeel. Wij hadden een kamer met zeezicht,erg mooi! Genoeg ligbedden. Dagelijks schone handdoeken en badhanddoeken. Het ontbijt is in buffetvorm, en is grandioos. Wij vonden het middageten niet echt geweldig. En het avondeten was ook eentonig. Je kon ook bij een ander restaurant eten, dat was wel goed. Maar weinig keus.

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 04/06/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste zwenne-transport, Hartelijk dank voor uw mooie review en lovende woorden voor onze staff. Uw feedback over het aanbod van onze maaltijden is bijzonder welkom. Inmiddels is er een nieuwe kaart in MEDI en kan men voor lunch kiezen uit een heerlijk thema-buffet of a la carte. Het nieuwe Chef Extravaganza buffet is mijn persoonlijke favoriet! Ik hoop u in de toekomst opnieuw te mogen begroeten en u te laten proeven van alle heerlijke gerechten! Met zonnige groet, Yvonne Damhoff, Sales Manager Santa Barbara Beach & Golf Resort

1 2 3 4 5 suivant