A partir de $ 159
Santa Barbara Beach & Golf Resort*****
Avis Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort*****
Santa Barbara Plantation, Curaçao

Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort a obtenu une note de 8,8 de 10, basé sur 48 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Curaçao ! Vous pouvez également trouver 107 Photos concernant Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort***** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Curaçao. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Curaçao. Comparer Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort***** avec les autres logements, dans Curaçao.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Santa Barbara Beach & Golf Resort***** Curaçao N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 suivant

48 avis sur Santa Barbara Beach & Golf Resort*****

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Droomplek"traduire
Diane

02/09/2014 Een heerlijke plek, we hebben genoten! Eten bij Medi is heerlijk en gezellig door oa Sugheeny, Stephy en devonverstoorbare Alan. Pizza's voor mn meiden werden speciaal voor ze bereid door Matthew, ze voelden zich prinsessen! Drankjes en Hamburgers in Splash met dank aan Andre, Marvin en Eliza en het onovertroffen eten in Shore! Wat een luxe, wat een goede bediening Sander! Wij waren hier met onze 2 dochters , 9 en 11. We voelden ons al snel niet zomaar een gast, maar bijna familie! Mooi strand met zeer helder water, langzaam aflopend naar wat dieper, mooie vissen (snorkelen!!). Waren er dan helemaal geen min puntjes, tuurlijk wel ( de bedden zijn in de double rooms 1.40m, voor de kids niet erg, maar wij als volwassenen lagen wat krap, de kamer werd tot op ooghoogte gestoft, geen wifi op de kamer) maar die wegen niet op tegen al het goede. De nieuwe F&B manager (Rob de Bekker) staat zeer open voor tips en tops.
Al met al een top vakantie en moeilijk te overtreffen!!

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 08/09/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste amyanais05, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat u en uw gezin een heerlijke vakantie hebben gehad in ons resort! Ik zie dat u veel namen van collega's hebt genoemd die voor u het verschil hebben gemaakt tijdens uw verblijf. Heel erg bedankt hiervoor en ik zal dit zeker aan hun doorgeven! Bedankt ook voor uw kritische noot, ook deze zal ik intern bespreken. Wij hopen u snel weer op Curacao te mogen begroeten! Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager Santa Barbara Resort Curacao

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Gastvrij"traduire
jackiedenO

31/07/2014 Om te beginnen wil ik dit resort prijzen om zijn gastvrijheid,het personeel bij de lobby en receptie vriendelijk en behulpzaam, Medi wist na 1 ontbijt onze naam, leuk!,bij de handdoeken afhaal zeer gezellig ,de Splash bar en bediening bij het zwembad top!, en niet te vergeten het personeel bij het Shore restaurant waar wij 8 van de 10 dagen s´avonds hebben gegeten was super.Het feit dat ze tijd voor een praatje hadden en dat ze na één avond al precies wisten wat we dronken,2 cola,1 sprite en een cocktail was erg grappig!
Mensen van het Resort , Hou dit vol want dit maakt jullie resort tot een zeer prettig verblijf.
Wat de kamer betreft konden we er gelukkig met zijn vieren op, het ligt wel wat krapper in bed(1,40m) maar dat is altijd beter dan dat je verplicht bent om een extra kamer te nemen omdat de kinderen al 15 en 17 zijn.
Voor de rest vonden we het eten Super! vooral de Specials zalig!!, en was het een rustige omgeving en daar houden wij van.All inclusieve is zeer goed.

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 05/08/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste jackiedenO, Wat een prachtige foto's heb je toegevoegd. De foto met de iguana is echt fantastisch! Ik ben blij te lezen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad in ons resort en o.a. zo genoten hebben van het eten! We hopen jullie snel weer in ons resort te mogen begroeten, dan zorgen wij dat de cola's, sprite en cocktail samen met onze chef's special weer voor jullie klaar staan! Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager Santa Barbara Beach & Golf Resort

"Super!"traduire
jordy

02/07/2014 Gewoonweg super hotel! Een absolute aanrader.
Heerlijk rustig en mooi. Het eten was ook super lekker, zowel in de shore als in midi. De bediening is ook super goed. En mooie gezellige kamer. De lobby is ook een pareltje met prachtig uitzicht.
Als je nog aan het twijfelen bent om te boeken: gewoon boeken! Oke het is niet zo dichtbij bij alles.. maar dit is net het mooie aan het resort je bent niet té ver weg maar net ver genoeg om te genieten van absolute rust.
Excursies zijn makkelijk te boeken op het resort. We hebben prachtige uitstappen gemaakt. Klein curacao is een aanrader! Prachtig onbewoond eiland met glashelder water en zeeschildpadden.. ook de duiktrip is zeler de moeite, kleurrijke visjes en koraal.
Kan er over blijven vertellen maar je moet het gewoon komen beleven!

Plus d'informations sur Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort***** c...

"Fantastische vakantie gehad"traduire
Marin

12/08/2014 Mooi hotel ! Perfecte service en voor allinclusief ontzettend goed gegeten bij restaurant shore. Elke dag een keuze uit menu kaart met een 3 gangen diner met vriendelijke bediening. Was echt genieten!!! Mooi hotel goed schoon en mooie kamer echt niets om op aan te merken. Komen graag nog een keer terug om te mogen genieten op dit mooie plekje.

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 27/08/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste Marin, Hartelijk dank voor je mooie review. Super om te lezen dat je heerlijk hebt genoten! We zien je dan ook graag weer terug! Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager Santa Barbara Beach & Golf resort

En couple, Juin 2014
"Heerlijk ontspannen in rust op Curacao"traduire
Ben

16/07/2014 Wij zijn hier begin juli 2014 9 nachten geweest. Toen we vanuit het vliegveld hier naar toe werden gebracht leek het ver weg. En dat is het ook, veel rust, geen boem-boem als Mambo Beach. Met een auto is alles binnen 1 uur te berijden. Personeel is oprecht vriendelijk en gastvrij. Niets is te veel (en dat zonder fooi). Fantastisch resort, met veel plek en voor ieder wat wils. Kamers prima, en weinig lawaai. Eten uitstekend, zeker als je a-la-cart eet in het All Inclusive pakket. Neem de verrassing van de dag en je wordt verrast. Wij komen zeker terug naar dit resort. Hier wordt je als gast behandeld en niet als nummer.

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 30/07/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste Ben, Hartelijk dank voor je mooie review en lovende woorden over ons resort. Wij zijn zeker trots op onze unieke ligging, heerlijk rustig en met de mooiste uitzichten. Ik hoop dat je -net als ik- ook zo genoten hebt van het uitzicht op de zonsondergang! We zien je graag snel weer terug op Curacao en hopen je dan weer te verrassen met de heerlijkste creaties van onze chefs! Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager

"Een oase van rust"traduire
Rene

15/07/2014 Santa Barbara resort is een resort met een chique uitstraling die het predicaat 5 sterren heeft. Maar is dat ook zo? Laat ik daar kort over zijn Ja en nee. Zeker het resort ziet er goed uit, de kamers zijn ruim en voldoen aan de aan luxe gewende reizigers. De tuinen zijn goed onderhouden en het resort maakt deelt uit van een golfcourse. Er zijn twee restaurants Medi (ontbijtbuffet en al la carte lunch/diners) en het wat meer stijlvollere Shore restaurant. De Sushi bar is geen restaurant maar een in de lobby gelegen bar voor cocktails en sushi gerechtjes. Splash is meer een poolbar waar tevens snacks en salades geserveerd worden. De bediening is overigens overal uiterst vriendelijk.
Minpunten. Het resort ligt 16 km van Willemstad af. Een shuttlebus is één keer per dag beschikbaar. Er is geen animatieteam of Caribisch getinte shows in de avonden.
Kortom een goed hotel in een mooie ambiance, waar her en der toch nog wel wat te verbeteren valt. Onze waardering is dan ****++

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 30/07/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste Renehermans1, Hartelijk dank voor uw mooie review en opbouwende kritiek naar aanleiding van uw recente verblijf bij ons. Afhankelijk van het seizoen rijdt er 1-2x per dag een shuttlebus via Jan Thiel naar Willemstad. Een andere optie is om een auto te huren, in ons resort is een autoverhuurbedrijf met autovoorraad aanwezig. Willemstad ligt op slechts 25 minuten rijden van ons resort. Jammer dat u ons animatieteam heeft gemist. Op de tv in uw kamer vindt u het activiteiten programma met alle activiteiten per week, zoals onze populaire Meditation Hike, Pilates lessen, beach volleybal of voetbal, iguana's voeren etc. Er zijn dagelijks tal van gratis activiteiten en we hadden u natuurlijk graag over het programma geïnformeerd! Ik hoop dat u desondanks van een fijne vakantie heeft genoten en zie u graag weer terug op Dushi Korsou! Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager Santa Barbara Beach & Golf Resort

"In 1 woord geweldig!"traduire
heer Bos

24/06/2014 Een erg schoon en mooi resort ook mooie locatie en mooie flora en fauna

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 25/06/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste heer Bos, Hartelijk dank voor uw review en de mooie score! Kort maar krachtig! Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager Santa Barbara Beach & Golf Resort

"Super"traduire
Godermans

26/06/2014 Geweldige week gehad met mijn vrouw alleen, we waren 25 jaar getrouwt. Alles was super geregeld, en voor een weekje rust is Santa Barabara de perfecte plaats.

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 03/07/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste heer Godermans, Mag ik u van harte feliciteren met uw 25-jarig huwelijksjubileum! Wat leuk dat u deze bijzondere dag op Curacao heeft gevierd! En natuurlijk super om te lezen dat u samen een heerlijke week in ons resort hebt gehad. We hopen u snel weer opnieuw als onze gasten te mogen begroeten! Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager

"Onvergetelijke huwelijkreis"traduire
Fam. Davies

06/07/2014 In dit prachtige hotel verbleven voor onze huwelijksreis.
Wij verbleven op basis van All inclusive. Het All inclusive concept is niet te vergelijken met andere landen als Turkijke en Egypte. Ontbijt is een buffet, uitgebreid en voldoende keus. Lunch en diner zijn a la carte en overheerlijk!!
Alle alcoholische dranken zijn inbegrepen evenals Prosecco en buitenlandse biertjes een heerlijke cocktails! Hotel ligt afgelegen en in ongeveer 30 min ben je met een taxi in Willemstad kosten ongeveer 40 dollar enkele reis. Shuttle bus aanwezig alleen op vaste tijden beschikbaar en kost 20 dollar p.p. (reserveren). Een VVV kantoor aanwezig op resort, erg handig!
Kamers zijn schoon en keurig onderhouden. Prachtig strand en voldoende ligbedden. Service tijdens lunch en diner erg wisselend, hotel hanteert zowel ALL inclusive als betalende gasten. Op drukke avonden kregen betalende gasten naar ons idee meer service, moesten lang wachten en minder vriendelijk personeel. We komen zeker terug!

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 11/08/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste Fam. Davies, Van harte gefeliciteerd met uw huwelijk! En wat leuk dat u ons mooie resort en eiland heeft gekozen als bestemming voor uw huwelijksreis! Fijn om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft gehad en alweer plannen maakt om terug te komen! Wij hopen u snel weer terug te zien op het resort, wellicht bij uw 1-jarig huwelijksjubileum? Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager Santa Barbara Beach & Golf Resort

En couple, Mai 2014
"Fantastische vakantie!"traduire
Jan-Rein en Marijke

14/06/2014 Santa Barbara hotel, echt een aanrader! Wij zijn net twee dagen thuis, maar we zouden zo weer heen willen. Zeer vriendelijke bediening, de gastheer bij het hotel, Remi, super vriendelijke man! De kamers worden iedere dag schoon gemaakt, en 1 keer in de 3 dagen word je bed helemaal opnieuw verschoond. Het eten is super goed, en word zo vers voor je gemaakt. Als je er wat langer bent, is het idd een beetje eenzijdig. Wij hadden een auto gehuurd, dus we waren zo bij Willemstad. Het was een dure vakantie, maar het was het zeker te weten waard! In de toekomst hopen we vast en zeker nog een keer terug te komen!!

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 25/06/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste Marijke-bakker, Dank u wel voor uw mooie review! Wat fijn dat u met zo veel plezier op uw vakantie in ons resort terug kijkt, daar doen we het voor! Ik hoop u snel weer op Curacao te mogen begroeten, Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager Santa Barbara Beach & Golf Resort

1 2 3 4 5 suivant