A partir de $ 169
Santa Barbara Beach & Golf Resort*****
Avis Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort*****
Santa Barbara Plantation, Curaçao

Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort a obtenu une note de 8,8 de 10, basé sur 57 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Curaçao ! Vous pouvez également trouver 234 Photos concernant Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort***** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Curaçao. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Curaçao. Comparer Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort***** avec les autres logements, dans Curaçao.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Santa Barbara Beach & Golf Resort***** Curaçao N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 suivant

57 avis sur Santa Barbara Beach & Golf Resort*****

En couple, Sep 2014
"Mooi resort, ruimte voor verbetering"traduire
Karin

30/09/2014 pluspunten:
- mooie grote en schone kamers, wij hadden kamer aan het strand, rustig gelegen.
- mooie zwembaden, fantastisch strand
- uitgebreid ontbijtbuffet wat soms wat chaotisch verliep

Minpunten:
- tijdens onze 1 na laatste dag kwamen we na schoonmaak op onze kamer en bleek met onze opladers geknoeid. We miste een iPhone stekker en samsung kabel. Dit direct gemeld bij housekeeping en security en we zouden een dag na uitchecken bericht krijgen. Helaas niks meer gehoord.
- gratis WiFi in de lobby maar werkte vaak slecht. Overal op curacao is gratis WiFi, waarom hier niet?
- prijzen van eten in het hotel absurt. Biertje kost 7 dollar en ontbijt 56 dollar voor 2 personen. Zonder huurauto ben je veroordeeld tot eten in het hotel waardoor je dan echt all in moet boeken vanwege de prijzen.
- tijdens uitchecken bleek onze rekening 100 dollar meer dan we hadden genuttigd. Na controle werd dit aangepast maar het was wel een vervelende situatie.

Al met al mooi resort maar kan echt beter!

"Prima resort"traduire
Jan Schillemans ( G...

27/10/2014 Goede bediening en service. Geweldig en vooral vriendelijk personeel.
Keurig en goed onderhouden kamer. Eten goed. Wel weinig fruit.
Zwembad netjes met prima handdoek service ( drie handdoeken p/p.)
Zandstrand vlakbij en groot. Zowel in zwembad als strand geen handdoekje leggen. Poolbar uitstekend, ook prima maaltijden.
Restaurant Shore zeer sfeervol, onder de palmen aan zee! Diners heel goed. Huiswijn smaakvol. Excursies vanuit resort boeken in gang bij receptie, aktiv.bureau. Geen lange broeken, te warm, is normaal en toegestaan in alle restaurants .Heerlijke avonden op terras bij Medi, 26 graden en er zijn heerlijke Hollandse snacks. A-la-carte in beide restaurants. Alleen bij Medi enkele avonden buffet, niet erg uitgebreid, zodat je beter bij Shore kunt bespreken. Santa Barbara gaat door voor een van de beste resorts van Curaçao. Beslist een aanrader en voor herhaling vatbaar.

"Prachtig"traduire
theunis Plooij

30/09/2014 wij komen net terug van een geweldige vakantie van het prachtige Santa Barbara Resort,
Er hing een foto van Koning Willem Alexander en Koningin Maxima in de hal ,maar zo voelde wij ons daar ook een vorstelijk paar .
Bedankt lieve mensen voor deze onvergetelijke vakantie.

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 30/09/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste theunis Plooij, Hartelijk dank voor deze mooie woorden... Overgetelijk, vorstelijk, geweldige vakantie... Daar doen we het voor! Ik hoop jullie snel weer als onze gasten te mogen begroeten in het Santa Barbara Resort! Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager Europe

Plus d'informations sur Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort***** c...

"Fantastise plek"traduire
samson

03/10/2014 vriendelijke bediening, super goed eten, prachtige kamers-mooie rustige relaxte omgeving, in een woord alles een 10 +

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 13/10/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste samson, Een 10+! ... Dank u wel voor deze meer dan prachtige review! Wat super dat u zo genoten heeft van uw vakantie in het Santa Barbara resort. Ik hoop u snel opnieuw als onze gast te mogen begroeten op Curacao! Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager

"Fantastisch hotel aan het Spaanse Water"traduire
straathof

13/10/2014 Prachtig, goed uitgeruste kamers. Zeer vriendelijk personeel. Goede kwaliteit restaurants en ook veel keuze in restaurants. Gelegen aan mooie baai, mooi uitzicht en locatie aan zee bij het Spaanse water en in de nabijheid van Jan Thiel. De golfbaan is in een woord fantastisch, ligt er prachtig bij en zeer uitdagend. Service bij de golfclub ook uitstekend. Een heerlijk hotel waar we zeker nogmaals naar terug gaan.

""Toppie""traduire
Dirk

01/10/2014 Top top top, echter de avonden waren saai te noemen ( maar dat maak jezelf goed), 1 klein barretje met 8 stoelen, maar niet uitnodigend om een feest te bouwen. Met manager Bob gesproken over dit kleine probleem en die zou hier iets mee gaan doen, zoals na het perfecte eten bij Medi of Shore je kan ontspannen bij het barretje Splash met een kleine aanpassing kan je hier echt wel feesten bouwen. Verders kamers waren goed, zeer vriendelijk personeel z.a. bij Splash André, Marvin, Bob, en de rest, chapeau. Eten onbeschrijfelijk culinair. Wij hebben het hier goed naar onze zin gehad en eigenlijk de lekkerste vakantie.

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 13/10/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste Dirk, Hartelijk dank voor je review. Super om te lezen dat je ons resort beschrijft als 'top top top' en dat je het zo naar je zin hebt gehad! Jammer dat je de avonden wat saai vond, wij bieden tenminste 2x per week live-muziek (in het hoogseizoen vaker) en daarnaast zijn onze bars geopend in MEDI, SHORE, The Great Room en tot minimaal 7 uur ook in Splash voor lekkere cocktails of een ander verfrissend drankje. Zoek je meer vertier, dan zijn Jan Thiel (15 minuten) of Willemstad (20-30 minuten) zeker aan te raden. Nogmaals dank voor je positieve feedback en hopelijk zien we je snel weer terug op Curacao! Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales manager

En voyage organisé en groupe, Sep 2014
"Heerlijk hotel met prima service"traduire
Steef & Lau

09/10/2014 Santa Barbara Beach Resort, is een heerlijk paradijs.
Geweldig hotel met een sublieme All inclusive formule.
Kamers zijn goed en hebben een paar kleine minpuntjes.
Het eten bij Medi, buffet is goed. Lunch is super, en diner afhankelijk van buffet (goed) of a la carte (prima).
Het eten bij Shore is fantastisch.
Qua bediening in Medi een pluim voor Naomi voor de geweldige service.
Tevens complimenten voor barman Carl, eveneens een topper!

Enige nadeel, s avonds na 22.00 uur is er bijna geen sfeer meer in en rond het hotel. Wat overigens voor de rust zoekers heerlijk kan zijn...

Wij hebben genoten, en komen graag nog eens terug

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 13/10/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste SteLaZo, Hartelijk dank voor je review en het benoemen van de collega's die voor jullie het verschil hebben kunnen maken tijdens jullie verblijf bij ons. Ik zal de complimenten aan hun doorgeven. Fijn om te lezen dat jullie een fijne vakantie bij ons hebben gehad en zo tevreden zijn over onze all-inclusive meal plan. Als nadeel noem je de avonden; rust en relaxen staat inderdaad voorop in het resort en activiteiten zoals live-muziek duren tot uiterlijk 10pm, om rekening te houden met de wensen van alle gasten. Voor meer vertier zijn een bezoek aan Jan Thiel (15 min) of Willemstad (20-30 minuten) zeker een aanrader. Beide zijn eenvoudig bereikbaar per huurauto (verhuurlokatie in de lobby). Blij om te lezen dat jullie desondanks heerlijk hebben genoten en ik hoop jullie snel weer opnieuw als onze gasten te mogen begroeten. Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager

"Goed Hotel maar erg rustig"traduire
MB

11/10/2014 Wel een afgelegen maar goed hotel en erg rustig hotel. Wij hadden wel enig vertier verwacht,wat toch een beetje saaie indruk gaf. Kamers waren netjes en goed schoon.
De omgeving is prachtig, de zee het strand en je kan gelijk snorkelen want je ligt meteen midden tussen de vissen.
De restaurants die er zijn hebben een goede service en hoge kwaliteit. Er was zelf rekening gehouden met de coeliakie (glutenvrij dieet) van mijn vrouw, wat ons zeer goede en fijne vakantie gaf, Top!!.
Doe alleen nog wat aan die kaart van het Medi restaurant, want als je vier er dagen bent heb je alles al een keer van de kaart geprobeerd, een beetje meer variatie kan makkelijk gecreëerd worden(8). Er zijn genoeg producten en goede koks aanwezig om dit te realiseren, dus dit hoeft niks extra te kosten dan alleen wat denk werk en aanpassing. "Tips!"; één dag in de week lokale Curaçao's gerechten in buffet vorm, en meer entertainment.
Was voor de rest een zeer fijn verblijf op Curaçao.

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 13/10/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste Fam_Blonk, Hartelijk dank voor uw review en tips naar aanleiding van uw recente verblijf in ons resort. Fijn om te lezen dat u een goede vakantie heeft gehad. Het hotel is inderdaad rustig gelegen maar biedt minimaal 2x per week live-muziek (in het hoogseizoen vaker) en een dagelijks activiteitenprogramma. Voor wie de drukte wil opzoeken, is Jan Thiel binnen 15 minuten bereikbaar per huurauto of shuttleservice (2x per dag). In MEDI bieden we dagelijks een themabuffet, zoals Italiaans, bbq, Mexicaans enz, zodat elke dag een andere keuze wordt geboden, en daarnaast een kleine a la carte-kaart. Verder is natuurlijk ook ons a la carte-restaurant SHORE een uitstekend alternatief voor het diner. Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback en wie weet tot ziens op Curacao! Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager Santa Barbara Beach & Golf Resort

"Paradijs!"traduire
irenevm

19/09/2014 Wat een luxe heerlijke vakantie. Heerlijk eten, super coctails.
Wat een vriendelijke mensen. Housekeeping was erg snel als er iets ontbrak. Superschoon. Als je op het strand ligt komt men vragen wat je wilt drinken of eten. Flora en fauna zijn prachtig. Jammer was dat in het weekend veel boten aanmeren aan de steiger. Men loopt het resort op, terwijl de voorzijde goed wordt bewaakt.(tegenstrijdig). Veroorzaken geluidsoverlast. Tevens tijdens een romantisch diner bij Shore bleek er een charaty te zijn. De amerikanen stonden rondom onze tafel te roken...dat was jammer. Maar ondanks deze twee puntjes was het een paradijs, en we komen zeker terug! Tien dagen was wel te kort.

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 30/09/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste Irenevm, Hartelijk dank voor het schrijven van een review naar aanleiding van je recente verblijf bij ons. Wat fijn om te lezen dat je een heerlijke vakantie hebt gehad in het Santa Barbara Beach & Golf resort! Op zondagmiddag leggen er van inderdaad vaak boten van lokale inwoners aan aan de pier. Met de boot erop uit trekken is iets wat in het weekend veel wordt gedaan en Barbara Beach is van oudsher een bekende aanlegplek. Onze security is daarbij aanwezig, het mag echter niet de bedoeling zijn dat u geluidsoverlast hiervan ondervindt. Ik zal dit met hun opnemen. Hartelijk dank voor deze feedback die ons helpt ons resort nog verder te verbeteren! Ik hoop u snel weer als onze gast te mogen begroeten op Curacao! Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager Europe

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Droomplek"traduire
Diane

02/09/2014 Een heerlijke plek, we hebben genoten! Eten bij Medi is heerlijk en gezellig door oa Sugheeny, Stephy en devonverstoorbare Alan. Pizza's voor mn meiden werden speciaal voor ze bereid door Matthew, ze voelden zich prinsessen! Drankjes en Hamburgers in Splash met dank aan Andre, Marvin en Eliza en het onovertroffen eten in Shore! Wat een luxe, wat een goede bediening Sander! Wij waren hier met onze 2 dochters , 9 en 11. We voelden ons al snel niet zomaar een gast, maar bijna familie! Mooi strand met zeer helder water, langzaam aflopend naar wat dieper, mooie vissen (snorkelen!!). Waren er dan helemaal geen min puntjes, tuurlijk wel ( de bedden zijn in de double rooms 1.40m, voor de kids niet erg, maar wij als volwassenen lagen wat krap, de kamer werd tot op ooghoogte gestoft, geen wifi op de kamer) maar die wegen niet op tegen al het goede. De nieuwe F&B manager (Rob de Bekker) staat zeer open voor tips en tops.
Al met al een top vakantie en moeilijk te overtreffen!!

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 08/09/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste amyanais05, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat u en uw gezin een heerlijke vakantie hebben gehad in ons resort! Ik zie dat u veel namen van collega's hebt genoemd die voor u het verschil hebben gemaakt tijdens uw verblijf. Heel erg bedankt hiervoor en ik zal dit zeker aan hun doorgeven! Bedankt ook voor uw kritische noot, ook deze zal ik intern bespreken. Wij hopen u snel weer op Curacao te mogen begroeten! Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager Santa Barbara Resort Curacao

1 2 3 4 5 6 suivant