A partir de $ 319
Santa Barbara Beach & Golf Resort*****
Avis Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort*****
Santa Barbara Plantation, Porta Blancu, Curaçao

Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort a obtenu une note de 8,8 de 10, basé sur 62 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Curaçao ! Vous pouvez également trouver 234 Photos concernant Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort***** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Curaçao. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Curaçao. Comparer Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort***** avec les autres logements, dans Curaçao.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Santa Barbara Beach & Golf Resort***** Curaçao N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 suivant

62 avis sur Santa Barbara Beach & Golf Resort*****

En voyage organisé en groupe, Oct 2014
"Fantastisch mooi resort"traduire
E de Kovel

12/11/2014 Als je de poort binnenkomt begin je al te genieten. Prachtige rustige groene omgeving met een geweldig uitzicht. Het personeel is super vriendelijk wil alles voor je doen en geeft je persoonlijke aandacht. Prijs/kwaliteit is prima in orde. Eten is super meerdere restaurants. Je kunt bij t zwembad heerlijk eten en drinken bestellen je wordt op je wenken bediend. Bij Medi restaurant ook heerlijk eten, uitgebreid ontbijt in buffetvorm, lunch a la carte en saladebuffet en fruit, diner a la carte en soms in buffetvorm. Bij Shore restaurant is het werkelijk geweldig, nog niet eerder zo gegeten bij een all-inclusive formule.
Kamers zijn luxe ingericht met goede bedden en iedere dag schoongemaakt.
2 Zwembaden met handdoeken service en voldoende ligbedden en parasols, heerlijk privé strand. Aanleg tuin erheen ligt er ook fantastisch bij.
Kortom een aanrader om het resort te boeken, we willen er heel graag nog eens naar terug.

Famille avec enfants/adolescents, Oct 2014
"Aanrader !!"traduire
Ans

10/11/2014 Wat een prachtig resort. Wat een gastvrijheid, wat een luxe. Wat werden we er verwend. Het personeel is zo vriendelijk en iedereen wil het je naar je zin maken.Het resort ligt wat afgelegen,maar is daardoor ook heerlijk rustig, en wij hebben een week een auto gehuurd, en veel gezien van het eiland.Mede dankzij Santa Barbara hebben wij genoten van een geweldige vakantie. Danki Danki !!

En couple, Oct 2014
"Prachtig luxe resort"traduire
Maarten

03/11/2014 Fantastische twee weken gehad in dit resort. Mooie ruime kamers, het is fijn liggen zowel aan het zwembad als aan het privé strand (met bediening), vriendelijk personeel en uitstekend eten en drinken. Ideale verblijfplaats voor een relaxvakantie.Enige nadeel zou de ligging kunnen zijn: je zit wat verder van alles af (al is dat relatief op Curaçao) maar een huurauto is zo geregeld (balie verhuurder in de lobby) en waarschijnlijk is het juist daardoor zo lekker rustig. Precies wat wij zochten.

Plus d'informations sur Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort***** c...

En couple, Sep 2014
"Mooi resort, ruimte voor verbetering"traduire
Karin

30/09/2014 pluspunten:
- mooie grote en schone kamers, wij hadden kamer aan het strand, rustig gelegen.
- mooie zwembaden, fantastisch strand
- uitgebreid ontbijtbuffet wat soms wat chaotisch verliep

Minpunten:
- tijdens onze 1 na laatste dag kwamen we na schoonmaak op onze kamer en bleek met onze opladers geknoeid. We miste een iPhone stekker en samsung kabel. Dit direct gemeld bij housekeeping en security en we zouden een dag na uitchecken bericht krijgen. Helaas niks meer gehoord.
- gratis WiFi in de lobby maar werkte vaak slecht. Overal op curacao is gratis WiFi, waarom hier niet?
- prijzen van eten in het hotel absurt. Biertje kost 7 dollar en ontbijt 56 dollar voor 2 personen. Zonder huurauto ben je veroordeeld tot eten in het hotel waardoor je dan echt all in moet boeken vanwege de prijzen.
- tijdens uitchecken bleek onze rekening 100 dollar meer dan we hadden genuttigd. Na controle werd dit aangepast maar het was wel een vervelende situatie.

Al met al mooi resort maar kan echt beter!

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 03/11/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste Kaatje1983, Hartelijk dank voor de review die je hebt geschreven over Santa Barbara Resort. Het spijt me te vernemen dat het verblijf niet geheel naar wens is geweest en dat we je op sommige punten tekort hebben gedaan, mijn excuses hiervoor. Ik zal je feedback intern doorgeven, zodat wij waar mogelijk verbeteringen kunnen doorvoeren. Ik nodig je graag uit om opnieuw bij ons te verblijven bij een volgende vakantie op Curacao. Wellicht is ons All-inclusive meal plan dan een optie, waarbij maaltijden, snacks en drankjes zijn inbegrepen. Met vriendelijke groet, Yvonne Damhoff Sales Manager

"Prima resort"traduire
Jan Schillemans ( G...

27/10/2014 Goede bediening en service. Geweldig en vooral vriendelijk personeel.
Keurig en goed onderhouden kamer. Eten goed. Wel weinig fruit.
Zwembad netjes met prima handdoek service ( drie handdoeken p/p.)
Zandstrand vlakbij en groot. Zowel in zwembad als strand geen handdoekje leggen. Poolbar uitstekend, ook prima maaltijden.
Restaurant Shore zeer sfeervol, onder de palmen aan zee! Diners heel goed. Huiswijn smaakvol. Excursies vanuit resort boeken in gang bij receptie, aktiv.bureau. Geen lange broeken, te warm, is normaal en toegestaan in alle restaurants .Heerlijke avonden op terras bij Medi, 26 graden en er zijn heerlijke Hollandse snacks. A-la-carte in beide restaurants. Alleen bij Medi enkele avonden buffet, niet erg uitgebreid, zodat je beter bij Shore kunt bespreken. Santa Barbara gaat door voor een van de beste resorts van Curaçao. Beslist een aanrader en voor herhaling vatbaar.

"Prachtig"traduire
theunis Plooij

30/09/2014 wij komen net terug van een geweldige vakantie van het prachtige Santa Barbara Resort,
Er hing een foto van Koning Willem Alexander en Koningin Maxima in de hal ,maar zo voelde wij ons daar ook een vorstelijk paar .
Bedankt lieve mensen voor deze onvergetelijke vakantie.

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 30/09/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste theunis Plooij, Hartelijk dank voor deze mooie woorden... Overgetelijk, vorstelijk, geweldige vakantie... Daar doen we het voor! Ik hoop jullie snel weer als onze gasten te mogen begroeten in het Santa Barbara Resort! Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager Europe

"Fantastise plek"traduire
samson

03/10/2014 vriendelijke bediening, super goed eten, prachtige kamers-mooie rustige relaxte omgeving, in een woord alles een 10 +

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 13/10/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste samson, Een 10+! ... Dank u wel voor deze meer dan prachtige review! Wat super dat u zo genoten heeft van uw vakantie in het Santa Barbara resort. Ik hoop u snel opnieuw als onze gast te mogen begroeten op Curacao! Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager

"Fantastisch hotel aan het Spaanse Water"traduire
straathof

13/10/2014 Prachtig, goed uitgeruste kamers. Zeer vriendelijk personeel. Goede kwaliteit restaurants en ook veel keuze in restaurants. Gelegen aan mooie baai, mooi uitzicht en locatie aan zee bij het Spaanse water en in de nabijheid van Jan Thiel. De golfbaan is in een woord fantastisch, ligt er prachtig bij en zeer uitdagend. Service bij de golfclub ook uitstekend. Een heerlijk hotel waar we zeker nogmaals naar terug gaan.

""Toppie""traduire
Dirk

01/10/2014 Top top top, echter de avonden waren saai te noemen ( maar dat maak jezelf goed), 1 klein barretje met 8 stoelen, maar niet uitnodigend om een feest te bouwen. Met manager Bob gesproken over dit kleine probleem en die zou hier iets mee gaan doen, zoals na het perfecte eten bij Medi of Shore je kan ontspannen bij het barretje Splash met een kleine aanpassing kan je hier echt wel feesten bouwen. Verders kamers waren goed, zeer vriendelijk personeel z.a. bij Splash André, Marvin, Bob, en de rest, chapeau. Eten onbeschrijfelijk culinair. Wij hebben het hier goed naar onze zin gehad en eigenlijk de lekkerste vakantie.

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 13/10/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste Dirk, Hartelijk dank voor je review. Super om te lezen dat je ons resort beschrijft als 'top top top' en dat je het zo naar je zin hebt gehad! Jammer dat je de avonden wat saai vond, wij bieden tenminste 2x per week live-muziek (in het hoogseizoen vaker) en daarnaast zijn onze bars geopend in MEDI, SHORE, The Great Room en tot minimaal 7 uur ook in Splash voor lekkere cocktails of een ander verfrissend drankje. Zoek je meer vertier, dan zijn Jan Thiel (15 minuten) of Willemstad (20-30 minuten) zeker aan te raden. Nogmaals dank voor je positieve feedback en hopelijk zien we je snel weer terug op Curacao! Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales manager

En voyage organisé en groupe, Sep 2014
"Heerlijk hotel met prima service"traduire
Steef & Lau

09/10/2014 Santa Barbara Beach Resort, is een heerlijk paradijs.
Geweldig hotel met een sublieme All inclusive formule.
Kamers zijn goed en hebben een paar kleine minpuntjes.
Het eten bij Medi, buffet is goed. Lunch is super, en diner afhankelijk van buffet (goed) of a la carte (prima).
Het eten bij Shore is fantastisch.
Qua bediening in Medi een pluim voor Naomi voor de geweldige service.
Tevens complimenten voor barman Carl, eveneens een topper!

Enige nadeel, s avonds na 22.00 uur is er bijna geen sfeer meer in en rond het hotel. Wat overigens voor de rust zoekers heerlijk kan zijn...

Wij hebben genoten, en komen graag nog eens terug

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 13/10/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste SteLaZo, Hartelijk dank voor je review en het benoemen van de collega's die voor jullie het verschil hebben kunnen maken tijdens jullie verblijf bij ons. Ik zal de complimenten aan hun doorgeven. Fijn om te lezen dat jullie een fijne vakantie bij ons hebben gehad en zo tevreden zijn over onze all-inclusive meal plan. Als nadeel noem je de avonden; rust en relaxen staat inderdaad voorop in het resort en activiteiten zoals live-muziek duren tot uiterlijk 10pm, om rekening te houden met de wensen van alle gasten. Voor meer vertier zijn een bezoek aan Jan Thiel (15 min) of Willemstad (20-30 minuten) zeker een aanrader. Beide zijn eenvoudig bereikbaar per huurauto (verhuurlokatie in de lobby). Blij om te lezen dat jullie desondanks heerlijk hebben genoten en ik hoop jullie snel weer opnieuw als onze gasten te mogen begroeten. Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager

1 2 3 4 5 6 7 suivant