A partir de $ 199
Santa Barbara Beach & Golf Resort****
Avis Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort****
Santa Barbara Plantation, Curaçao

Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort a obtenu une note de 8,4 de 10, basé sur 31 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Curaçao ! Vous pouvez également trouver 77 Photos concernant Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Curaçao. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Curaçao. Comparer Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort**** avec les autres logements, dans Curaçao.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Santa Barbara Beach & Golf Resort**** Curaçao N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 suivant

31 avis sur Santa Barbara Beach & Golf Resort****

En voyage d'affaires, Mar 2014
"Heerlijk hotel!"traduire
Bubbel

21/03/2014 In totaal hebben wij 2 nachten in Santa Barbara doorgebracht, een super mooi hotel met mooie grote kamers. Bij binnenkomst meteen al de wauw-factor. Een hotel waar je je thuis voelt, vriendelijk personeel. Het enige nadeel vond ik de wat verdere afstand van Willemstad, maar verder een top hotel. Je hoeft in principe niet eens van het resort af, je hebt hier alles!!

Sales Manager Europe Philippe Eversdijk, 24/03/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste Berber21, Hartelijk dank voor je mooie review! Fijn dat je je bij ons hebt thuis gevoeld, dat vind ik zelf ook het belangrijkste gevoel tijdens een vakantie! Hopelijk mag ik je snel weer in ons mooie resort begroeten! Met zonnige groet, Philippe Eversdijk General Manager Santa Barbara Beach & Golf Resort

Famille avec enfants/adolescents, Mar 2014
"Super hotel, alleen te afgelegen"traduire
Tim

11/03/2014 Super hotel, mooie aangelegd, mooie kamers, prima onderhouden en goede service. Mooie, ietwat kleine, zwembaden. Privéstrand voor de deur (opgespoten, niet natuurlijk)
Twee nadelen: Het ligt gewoon te ver van WIllemstad en daar maken ze misbruik van v.w.b. de prijzen. Shuttle naar Willemstad? 22 dollar (P.P.), een flesje anti muggenspul? 24 dollar.... Duiken? 12% toeslag op de normale prijzen van de duikschool (op al hun andere locaties) vanwege de ligging....
Ik weet, voor een 5 sterren hotel moet je niet zeuren over de prijs, maar toch...

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 24/03/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste Tim_K, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat u ons resort beoordeelt met zo'n mooie score! Wij zijn trots op onze idyllische ligging, heerlijk rustig en veel natuur om ons heen, terwijl het drukkere Jan Thiel op slechts 15 min. eenvoudig bereikbaar is, evenals diverse leuke restaurants en bezienswaardigheden op nog geen 10 min. van het resort. Curacao is bij uitstek een eiland om te ontdekken en daarom raden wij onze gasten aan om een auto te huren tijdens het verblijf. Dit kan direct bij het autoverhuurbedrijf dat is gevestigd in ons resort. Voor wie liever niet rijdt, bieden wij via een derde partij een shuttle service aan naar Jan Thiel ($16 retour) of Willemstad ($21,80 retour). De prijzen die de Convenience store en duikschool hanteren worden niet door het resort bepaald maar ik zal uw feedback zeker met hun delen. Nogmaals hartelijk dank en tot ziens op Curacao! Met vriendelijke groet, Yvonne Damhoff Sales Manager Santa Barara Beach & Golf Resort

"Paradijs!"traduire
fam. Kooyman

21/03/2014 Hotel Santa Barbara Beach & Golf Resort is een schitterend luxueus hotel, gelegen aan een van de mooiste stranden van Curaçao. Service is echt top. De accommodatie, service, kwaliteit, de prachtige golfbaan en het heerlijke klimaat maken er bij elkaar een droomreis van!! Geen wonder dus dat het Santa Barbara Beach & Golf Resort ook de keuze van ons koning en koning was!

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 24/03/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste j-kooyman, Hartelijk dank voor deze prachtige review! Wat fijn dat u het weer zo naar uw zin heeft gehad in ons mooie resort! Woorden als schitterend, top en droomreis klinken ons als muziek in de oren! Wij hopen u snel weer als onze gasten te mogen begroeten! Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager Santa Barbara Beach & golf Resort

Plus d'informations sur Hôtel Santa Barbara Beach & Golf Resort**** ch...

"Als een koning ! Waanzinnige vakantie gehad."traduire
J.Veerman

22/02/2014 Het complex ligt een beetje afgelegen maar dat vonden wij fijn. Auto gehuurd, zodat we het hele eiland over konden. Rijden ook (voor een mini vergoeding) pendel bussen.
Het personeel was geweldig. Die doen er alles aan om je een top vakantie te geven en je enorm welkom te laten voelen. (dat is gelukt ;)

Omdat het complex zo groot is heb je niet het gevoel dat het druk is en dat je opgepropt zit aan het prive strand of het zwembad. Heel fijn!

Kamers zijn prima en schoon! Eten was super ! Veel variatie en niet te lullig om iets anders of extra's te bereiden. Wij kunnen niets bedenken wat iets minder was. Voor ons was dit een top vakantie en we gaan zeker nog een keer terug. Dank :)

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 24/03/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste J.Veerman, hartelijk dank voor uw positieve feedback over uw verblijf in ons mooie resort. Wat fijn dat u het zo naar uw zin heeft gehad. Fijn ook vooral dat u zich welkom voelde in ons resort, zelf vind ik niets belangrijker dan dat gevoel bij een verblijf in een hotel! Wij zijn zeker trots op onze ligging op de Santa Barbara Plantage, waar men heerlijk kan genieten van rust, ruimte, natuur en fraaie uitzichten zonder dat deze geblokkeerd worden door gebouwen. Fantastisch dat u dat ook zo kon waarderen! Wij hopen u snel opnieuw als onze gasten te mogen begroeten! Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager Santa Barbara Beach & Golf Resort

"Prachtig Luxe resort"traduire
J.T.

11/02/2014 Prachtig resort, fijne mensen, hoog niveau. Enige minpuntje is het buffet. Zelfs als je niet veel gewend bent, is het nog ver onder de maat. Verder is alles top!

Inderdaad vreemd dat je reisorganisatie je 7 dagen rekent, je 5 nachten overnacht, en dat je op de dag van vertrek (meestal 20.30 uur) na 11 uur je de kamer uit moet, terwijl je op de aankomst dag pas om 19 uur je resort in komt. Hotel lost dat desgevraagd keurig op. Maar dat de reisorganisatie dit niet goed regelt is eigenlijk een schande!

"Slechtse 5 sterren ooit!!"traduire
Anita

03/03/2014 Touroperator vermeldt : Santa Barbara, het beste all inclusive hotel van Curacao!!... ongelofelijk dat ze dit durven te vermelden. Zeer beperkte kaart en nog nooit zo slecht gegeten . All inclusive is hier een package deal; tussen deze gasten en ter plekke betalende wordt zeer veel onderscheidt gemaakt, bediening besteedt aan package deal gasten veel minder aandacht, duurt erg lang voordat je een drankje krijgt (1 drankje per eet-sessie) terwijl er aan de andere gasten wel steeds gevraagd wordt of ze nog iets willen drinken en een uitgebreidere menukaart krijgen. Er is ook helemaal niets te beleven,; alleen op zaterdag was er een man die een beetje door een microfoon heen brult van 20.30 tot 22.00. That's It! Kamers zijn prima, alleen elke dag de airco kapot, dus of een ijskoude of bloedhete kamer, housekeeping vergeet erg veel, regelmatig geen handdoeken en/of toiletpapier. Prijs/kwaliteit verhouding is hier erg ver te zoeken. Onbegrijpelijk dat mensen dit hotel helemaal top vinden!

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 24/03/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste Anita, Hartelijk dank voor uw review. Jammer dat u niet tevreden bent over uw verblijf in ons mooie resort afgelopen januari, waarvoor ik mijn oprechte excuses aanbied. Mede dankzij de feedback van u en andere gasten - dat is waar Tripadvisor tenslotte ook mede voor dient - hebben wij onze all-inclusive formule - verder geoptimaliseerd met vele zeer tevreden gasten tot gevolg. Ik hoop dan ook van harte dat u ons resort in de toekomst opnieuw wilt overwegen voor uw vakantie, zodat wij er persoonlijk op kunnen toezien dat uw vakantie in alle opzichten onvergetelijk zal zijn. Met dagelijks avond-entertainment en een unieke luxe all-inclusive formule met naar keuze a la carte maaltijden of een dinerbuffet, ben ik ervan overtuigd dat ook u zeer tevreden zult zijn! Wij zien u dan ook graag terug in ons resort! Met vriendelijke groet, Yvonne Damhoff Sales Manager Santa Barbara Beach & Golf Resort

En couple, Jan 2014
"Prachtig geheel maar nooit meer."traduire
A.B. Volten

06/02/2014 Santa Barbara Beach en Golfresort met een heel beperkte kaart en heel weinig variatie in de restaurants.
Heel klein dinerbuffet met heel weinig variatie.
A la Carte in het hoofdrestaurant slechts 5 hoofdgerechten.
14 dagen hetzelfde met o.a. als hoofdgerecht Hamburger van Mac Donald en als voorgerecht o.a. bitterballen.
De golfbaan is prachtig maar om voor 1 extra greenfee 200,00 p.p. te betalen is wel heel erg veel.
De prijzen waren pas nog verhoogd.
De organisatie van het geheel laat toch wel veel te wensen over.

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 19/02/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste A.B. Volten, Jammer dat u niet geheel tevreden bent over uw verblijf en dan met name over de maaltijden. Mijn excuses dat we daar blijkbaar wat steken hebben laten vallen maar ik kan u berichten dat onze menu's en buffetten zijn aangepast en volledig voldoen aan de 5 sterren standaard die u van ons mag verwachten. Ik nodig u dan ook graag opnieuw uit in ons resort en te genieten van de nieuwe culinaire creaties van onze chefs. Fijn dat u heeft genoten van onze fantastische Championship golfbaan Old Quarry. Wij bieden 3- en 5-daagse golfpakketten aan met extra voordeel maar een losse greenfee in het hoogseizoen komt op $150 p.p. (laagseizoen $125 p.p.) inclusief gebruik van een buggy, oefenfaciliteiten, oefenballen, locker en desgewenst vervoer naar de pro-shop. Nogmaals bedankt voor het doorgeven van uw feedback en ik hoop u weer opnieuw als onze gast te mogen begroeten. Met zonnige groet, Yvonne Damhoff Sales Manager Santa Barbara Beach & Golf Resort

Avec des ami(e)s, Jan 2014
"Fantastisch kom heel snel terug"traduire
marja gordijn blok

03/02/2014 een van demooiste resorts ooit geweest in curacao bediening romeo en simone top ongelooflijk klantgericht

Sales Manager Europe Yvonne Damhoff, 19/02/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste M_Gordijn-Blok, Hartelijk dank voor uw positieve review. Ik kan niet wachten om deze prachtige score te delen met mijn collega's en dan met name Romeo en Simone. Wat fijn dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons en hopelijk tot snel op Curacao! Met vriendelijke groet, Yvonne Damhoff Sales Manager Santa Barbara Beach & Golf Resort

"Geweldig hotel"traduire
Herbert Isacson

25/02/2014 Wij zijn voor de vierde keer in het st barbara golf en beach resort geweest, het is voor ons de meest perfecte plek om de in de winter , er even tussen uit te gaan. De golfbaan is super onderhouden, en bijzonder uitdagend.
De mensen in het hotel zijn allemaal zo ontzettend vriendelijk, en verwennen je oprecht. Voor ons is het echt thuis komen .
Ook Curacao zie je met het jaar opknappen, ze doen er veel aan het de toeristen naar de zin te maken.Vroeger was dat anders, maar wij hebben nooit iets vervelends mee gemaakt.
Volgend jaar januari , bij leven en welzijn gaan we weer.

"Super vakantie.."traduire
Marissa

19/01/2014 We zijn een week all inclusive geweest naar dit resort. Het is hier sprookjesachtig mooi en de bediening is erg vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten en het strand is prachtig. Een tip is om naar klein Curaçao te gaan. Voordeel is dat je op het resort wordt opgepikt door de boot.

Het enige nadeel is dat we op dag van vertrek om 8 uur in de avond moesten vliegen, maar je je kamer om 11 uit moet zijn en je all inclusive ook niet meer geldig is. Dit is erg jammer en kost je eigenlijk een dag vakantie. Er werd geen rekening gehouden met het feit dat we hier bij aankomst een hele dag al gemist hebben ivm late aankomsttijd. Beetje jammer....

1 2 3 4 suivant