Avis Maison de vacances Villa Amarilla***

20 décembre 2014

Villa Amarilla***
Avis Maison de vacances Villa Amarilla***
Kashutuin 33, Curaçao

Maison de vacances Villa Amarilla a obtenu une note de 9,4 de 10, basé sur 43 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Maison de vacances Villa Amarilla*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Curaçao ! Vous pouvez également trouver 55 Photos concernant Maison de vacances Villa Amarilla*** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de Maison de vacancesVilla Amarilla***. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Curaçao. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Curaçao. Comparer Maison de vacances Villa Amarilla*** avec les autres logements, dans Curaçao.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Villa Amarilla*** Curaçao N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 suivant

43 avis sur Villa Amarilla***

9,7
9,8
En couple, Oct 2014
"Traumurlaub auf Curacao"traduire
Stefan Schenk

23/11/2014 Villa Amarilla liegt zentral in der Mitte der Insel, zur ersten Badebucht sind es 8km. In 30 Minuten kann man auf den teils unebenen wenig befahrenen Straßen jedes Ende der Insel erreichen. Den Supermarkt erreicht man in 15 Minuten im Stadtzentrum von Willemstad ist man in 20 Minuten. Die Villa selbst ist in einem hervorragenden sauberen gut eingerichteten Zustand, Küche vollständig eingerichtet, Schlafzimmer mit Klimaanlagen, BBQ auf der Terrasse. Die beiden immer hilfsbereiten und freundlichen Verwalter erledigen den Shuttle-Service vom Flughafen, pflegen in regelmäßigen Abständen den Pool und sind auch sonst immer da wenn man sie braucht. Sehr bemüht sind auch die Eigentümer, das fängt bei der Buchung an, geht weiter mit einer kleinen Überraschung in der Wohnung bis hin zu den Restaurantgutscheinen. Ein wunderschöner Urlaub in einem super Haus und betreut von einem tollen Team.

En couple, Sep 2014
"Genieten op Kashutuin"traduire
Maikel

04/11/2014 Wij hebben heel erg genoten van onze vakantie in Villa Amerillo omdat het lekker rustig gelegen is en je alles bij de hand hebt kom je terug van een dagje naar het strand of ergens naar toe kun je lekker nog een duik geven in je eigen zwembad. wat wil je nog meer

Eigenaar Ed Pach, 27/11/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste Stefanie en Maikel, heel hartelijk voor jullie tweede verblijf in Villa Amarilla. We hopen jullie in de toekomst weer als onze gasten te mogen ontvangen. Stefanie, we zijn net nog wezen kijken maar de bouw gaat nu snel. Maikel ik denk dat er mogelijkheden zijn! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Ed Pach

En couple, Juin 2014
"Prachtige ligging"traduire
Yolanda

21/07/2014 Voor de 2de keer in villa amarilla was weer helemaal top,de villa was keurig schoon,
En je word goed ontvangen door Friso en Betty.
De tuin zag er ook keurig uit en het zwembad ook.
De ligging is ook erg goed,in een mooie rustige omgeving,en dicht bij de stranden daaibooi en porto Marie.
We hebben weer genoten van een mooie vakantie mede door jullie prachtige villa,
En de lieve beheerders.

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2014
"Tophuis op centrale locatie!"traduire
Fam. vd Weerd

24/06/2014 Woorden schieten tekort om ons verblijf te omschrijven, maar hierbij toch een indruk. Door onze last-minute vakantie bleven wij ruim een week in villa Blou en nog een paar dagen in villa Amarilla. Villa Amarilla heeft niet voor niets een Award gewonnen, het is een prachthuis! Heerlijke grote poch (overkapping) met grote eettafel voor gezellige lange avonden. Goede bedden, airco en een verzorgd interieur. Ideaal dat er twee badkamers zijn en een grote barbecue die je onbeperkt mag gebruiken. De huizen liggen super centraal op het eiland, met 15 min. bij stranden en Willemstad. Al met al krijg je veel waar voor je geld en is het in verhouding gewoon goedkoop. Bij veel woningen zijn er namelijk veel bijkomende kosten (elektra, water etc.), maar hier niet. De beheerders Friso en Bettie hebben ons heel gastvrij ontvangen.Ook de eigenaar Ed heeft ons heel prettig en vlot geholpen. Aan het begin en het einde van de vakantie een smsje en mailtje om een goede reis te wensen. Een aanrader

En couple, Juin 2014
"Een super gezellig vakantieplek"traduire
Fam P. Lankester

23/06/2014 Villa Amarilla werderom een super lekker plekje op Curacao. We komen er 2x per jaar en het voelt nu echt als tweede thuis.

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"Aanrader!"traduire
Jeroen hooiveld

10/05/2014 Van 24-4-2014 tot en met 8-5-2014 hebben wij met ons zoontje van 6 het genoegen gehad om gebruik te maken van de schitterende villa amarilla.
Ik kan de villa maar in 1 woord omschrijven..fantastisch! Alles is voor handen en het zwembad of een lekker koud drankje onder de palapa geven een heerlijke verkoeling na een dagje aan 1 van de schitterende stranden/baaien die op niet meer dan 15 autominuten van het huis af zijn, ook Willemstad is een kwartiertje rijden. Kortom, niet alleen een geweldig huis maar ook een geweldige ligging! Wij komen zeker een keer terug.

En couple, Mai 2014
"Zo snel mogelijk terug"traduire
RIJDANT - LEEMANS

01/06/2014 Top!! Helemaal niks, maar dan ook niks waar iets van negatieve commentaar kan op gegeven worden. Zowel eigenaars als beheerders doen er alles aan om je verblijf vlot te laten verlopen. Het huis is ruim, kraaknet en van alles voorzien. De auto is ook netjes. Het huis is centraal gelegen zodat je snel alle kanten uit kan om dingen te bezichtigen. De wijk is zeer rustig.

Avec des ami(e)s, Avr 2014
"Villa Amarilla, geweldig!"traduire
fam Wanders

22/06/2014 15.06.14 19:30 fam. Wanders
Van 17 t/m 24 april 2014 hebben we voor de 2e keer een week doorgebracht in villa Amarilla.
Het voelde als "thuis" komen. Wat een heerlijk, sfeervol huis!
We zijn prettig ontvangen door Bettie en Friso.
De tuin en het zwembad zijn fantastisch. Aan de grote tafel onder de ruime palape is het heerlijk vertoeven. De keuken is compleet en overzichtelijk ingericht.
De villa ligt lekker centraal. Dichtbij Porto Mari, ons lievelingsstrand.
Ook Willemstad is in een kwartiertje te bereiken.
Het contact met eigenaar Ed Pach verliep voortreffelijk.
We komen zeker nog een keer terug.

Famille avec enfants/adolescents, Mar 2014
"Traumhafter Urlaub auf Curacao"traduire
Astrid Howe

23/03/2014 Hi, nun sind wir zurück in Berlin und träumen immer noch von unserem grandiosen Urlaub auf Curacao...Was sollen wir sagen, es war bombastisch...Karibik pur zu erleben. Wir haben fast jedes Eckchen auf Curacao erkundet. Das Land, die Landschaft, die netten Menschen, die artenreiche Vielfalt an Tieren, das leckere Essen in den verschiedensten Restaurants - wie von Sternekochs zubereitet - , das tolle Wetter, die super Strände, das schnorcheln - du denkst du schwimmst im Aquarium, Korallen, bunte Fische in allen Größen und Farben, Seeigel und und und...Willemstad am Abend, überall tobt das Leben mit Livemusik..toll, toll gigantisch. Superschöne Stunden haben wir in der Villa Amarilla, am Pool und vorallem am BBQ auf der schicken Terrasse verbracht. Vielen Dank an Ed und Tosca, das sie die Villa so eingerichtet haben, das es einem an nichts fehlte. Vielen Dank auch an Betti und Friso - tolle, nette Menschen, die jederzeit für uns erreichbar waren.

Famille avec enfants/adolescents, Dec 2013
"Alles Klopt"traduire
edwin

04/01/2014 Wij zijn nu net een paar dagen terug uit Curacao waar we de kerstdagen en nieuwjaar hebben doorgebracht in villa Amarilla. Het was erg de moeite waard. Vooral het weer natuurlijk, maar voor de rest was ook alles dik in orde. Ga er maar van uit dat alle positieve verhalen die anderen hebben geschreven kloppen. Alles prima, het huis, de auto, het vervoer van en naar de luchthaven enz.
Daarbij is de eigenaar Ed een heel hartelijk persoon, dat maakt het vanaf het eerste contact ook al heel leuk.
M.a.w. ik kan het iedereen aanraden.

1 2 3 4 5 suivant