Avis Maison de vacances Villa Amarilla***

2 septembre 2014

Villa Amarilla***
Avis Maison de vacances Villa Amarilla***
Kashutuin 33, Curaçao

Maison de vacances Villa Amarilla a obtenu une note de 9,4 de 10, basé sur 41 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Maison de vacances Villa Amarilla*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Curaçao ! Vous pouvez également trouver 55 Photos concernant Maison de vacances Villa Amarilla*** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de Maison de vacancesVilla Amarilla***. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Curaçao. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Curaçao. Comparer Maison de vacances Villa Amarilla*** avec les autres logements, dans Curaçao.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Villa Amarilla*** Curaçao N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 suivant

41 avis sur Villa Amarilla***

9,6
9,8
En couple, Juin 2014
"Prachtige ligging"traduire
Yolanda

21/07/2014 Voor de 2de keer in villa amarilla was weer helemaal top,de villa was keurig schoon,
En je word goed ontvangen door Friso en Betty.
De tuin zag er ook keurig uit en het zwembad ook.
De ligging is ook erg goed,in een mooie rustige omgeving,en dicht bij de stranden daaibooi en porto Marie.
We hebben weer genoten van een mooie vakantie mede door jullie prachtige villa,
En de lieve beheerders.

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2014
"Tophuis op centrale locatie!"traduire
Fam. vd Weerd

24/06/2014 Woorden schieten tekort om ons verblijf te omschrijven, maar hierbij toch een indruk. Door onze last-minute vakantie bleven wij ruim een week in villa Blou en nog een paar dagen in villa Amarilla. Villa Amarilla heeft niet voor niets een Award gewonnen, het is een prachthuis! Heerlijke grote poch (overkapping) met grote eettafel voor gezellige lange avonden. Goede bedden, airco en een verzorgd interieur. Ideaal dat er twee badkamers zijn en een grote barbecue die je onbeperkt mag gebruiken. De huizen liggen super centraal op het eiland, met 15 min. bij stranden en Willemstad. Al met al krijg je veel waar voor je geld en is het in verhouding gewoon goedkoop. Bij veel woningen zijn er namelijk veel bijkomende kosten (elektra, water etc.), maar hier niet. De beheerders Friso en Bettie hebben ons heel gastvrij ontvangen.Ook de eigenaar Ed heeft ons heel prettig en vlot geholpen. Aan het begin en het einde van de vakantie een smsje en mailtje om een goede reis te wensen. Een aanrader

En couple, Juin 2014
"Een super gezellig vakantieplek"traduire
Fam P. Lankester

23/06/2014 Villa Amarilla werderom een super lekker plekje op Curacao. We komen er 2x per jaar en het voelt nu echt als tweede thuis.

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"Aanrader!"traduire
Jeroen hooiveld

10/05/2014 Van 24-4-2014 tot en met 8-5-2014 hebben wij met ons zoontje van 6 het genoegen gehad om gebruik te maken van de schitterende villa amarilla.
Ik kan de villa maar in 1 woord omschrijven..fantastisch! Alles is voor handen en het zwembad of een lekker koud drankje onder de palapa geven een heerlijke verkoeling na een dagje aan 1 van de schitterende stranden/baaien die op niet meer dan 15 autominuten van het huis af zijn, ook Willemstad is een kwartiertje rijden. Kortom, niet alleen een geweldig huis maar ook een geweldige ligging! Wij komen zeker een keer terug.

En couple, Mai 2014
"Zo snel mogelijk terug"traduire
RIJDANT - LEEMANS

01/06/2014 Top!! Helemaal niks, maar dan ook niks waar iets van negatieve commentaar kan op gegeven worden. Zowel eigenaars als beheerders doen er alles aan om je verblijf vlot te laten verlopen. Het huis is ruim, kraaknet en van alles voorzien. De auto is ook netjes. Het huis is centraal gelegen zodat je snel alle kanten uit kan om dingen te bezichtigen. De wijk is zeer rustig.

Avec des ami(e)s, Avr 2014
"Villa Amarilla, geweldig!"traduire
fam Wanders

22/06/2014 15.06.14 19:30 fam. Wanders
Van 17 t/m 24 april 2014 hebben we voor de 2e keer een week doorgebracht in villa Amarilla.
Het voelde als "thuis" komen. Wat een heerlijk, sfeervol huis!
We zijn prettig ontvangen door Bettie en Friso.
De tuin en het zwembad zijn fantastisch. Aan de grote tafel onder de ruime palape is het heerlijk vertoeven. De keuken is compleet en overzichtelijk ingericht.
De villa ligt lekker centraal. Dichtbij Porto Mari, ons lievelingsstrand.
Ook Willemstad is in een kwartiertje te bereiken.
Het contact met eigenaar Ed Pach verliep voortreffelijk.
We komen zeker nog een keer terug.

Famille avec enfants/adolescents, Mar 2014
"Traumhafter Urlaub auf Curacao"traduire
Astrid Howe

23/03/2014 Hi, nun sind wir zurück in Berlin und träumen immer noch von unserem grandiosen Urlaub auf Curacao...Was sollen wir sagen, es war bombastisch...Karibik pur zu erleben. Wir haben fast jedes Eckchen auf Curacao erkundet. Das Land, die Landschaft, die netten Menschen, die artenreiche Vielfalt an Tieren, das leckere Essen in den verschiedensten Restaurants - wie von Sternekochs zubereitet - , das tolle Wetter, die super Strände, das schnorcheln - du denkst du schwimmst im Aquarium, Korallen, bunte Fische in allen Größen und Farben, Seeigel und und und...Willemstad am Abend, überall tobt das Leben mit Livemusik..toll, toll gigantisch. Superschöne Stunden haben wir in der Villa Amarilla, am Pool und vorallem am BBQ auf der schicken Terrasse verbracht. Vielen Dank an Ed und Tosca, das sie die Villa so eingerichtet haben, das es einem an nichts fehlte. Vielen Dank auch an Betti und Friso - tolle, nette Menschen, die jederzeit für uns erreichbar waren.

Famille avec enfants/adolescents, Dec 2013
"Alles Klopt"traduire
edwin

04/01/2014 Wij zijn nu net een paar dagen terug uit Curacao waar we de kerstdagen en nieuwjaar hebben doorgebracht in villa Amarilla. Het was erg de moeite waard. Vooral het weer natuurlijk, maar voor de rest was ook alles dik in orde. Ga er maar van uit dat alle positieve verhalen die anderen hebben geschreven kloppen. Alles prima, het huis, de auto, het vervoer van en naar de luchthaven enz.
Daarbij is de eigenaar Ed een heel hartelijk persoon, dat maakt het vanaf het eerste contact ook al heel leuk.
M.a.w. ik kan het iedereen aanraden.

En couple, 2013
"Top vakantie huis"traduire
gerrit en nel

29/11/2013 van 9 nov tm 23 nov top vakantie gehad in villa amarilla voor zien van alle gemakken en het luxe gevoel van je eigen zwembad heerlijk en het gemak
van de auto die je erbij kan huren voor een redelijke prijs,om naar de mooiste strandjes te rijden bedankt Tosca en Ed

En voyage organisé en groupe, Nov 2013
"Mooie, ruime villa!"traduire
Mandy

23/12/2013 In de periode van 26 nov. t/m 11 december in villa Amarilla gezeten met 5 volwassen personen.
We hebben onwijs genoten, het begon al goed dat we gingen boeken, Ed reageerde snel op de mails en stuurde ook keurig een mail zodra hij een betaling binnen had.
Mijn schoonouders waren 30 jaar getrouwd dat wij er waren en na mijn vraag aan Ed of hij het huis wilde versieren heb ik wat ballonnen, slingers en linten gebracht. Bij aankomst was het huis super versierd en stonden Ed en Tosca ons op te wachten met een glaasje bubbels!
Huis was ruim zat voor 5 personen, mooie keuken, 2 badkamers wat met 5 personen geen overbodige luxe is.
Ook het zwembad was heerlijk, dit werd regelmatig schoon gemaakt.
Wij hebben heerlijk genoten en de volgende keer misschien een keer villa Blou proberen, ook dat zag er keurig uit!

1 2 3 4 5 suivant