Avis Maison de vacances Villa Amarilla***

24 avril 2014

Villa Amarilla***
Avis Maison de vacances Villa Amarilla***
Kashutuin 33, Curaçao

Maison de vacances Villa Amarilla a obtenu une note de 9,4 de 10, basé sur 35 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Maison de vacances Villa Amarilla*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Curaçao ! Vous pouvez également trouver 55 Photos concernant Maison de vacances Villa Amarilla*** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de Maison de vacancesVilla Amarilla***. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Curaçao. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Curaçao. Comparer Maison de vacances Villa Amarilla*** avec les autres logements, dans Curaçao.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Villa Amarilla*** Curaçao N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 suivant

35 avis sur Villa Amarilla***

9,6
9,8
Famille avec enfants/adolescents, Mar 2014
"Traumhafter Urlaub auf Curacao"traduire
Astrid Howe

23/03/2014 Hi, nun sind wir zurück in Berlin und träumen immer noch von unserem grandiosen Urlaub auf Curacao...Was sollen wir sagen, es war bombastisch...Karibik pur zu erleben. Wir haben fast jedes Eckchen auf Curacao erkundet. Das Land, die Landschaft, die netten Menschen, die artenreiche Vielfalt an Tieren, das leckere Essen in den verschiedensten Restaurants - wie von Sternekochs zubereitet - , das tolle Wetter, die super Strände, das schnorcheln - du denkst du schwimmst im Aquarium, Korallen, bunte Fische in allen Größen und Farben, Seeigel und und und...Willemstad am Abend, überall tobt das Leben mit Livemusik..toll, toll gigantisch. Superschöne Stunden haben wir in der Villa Amarilla, am Pool und vorallem am BBQ auf der schicken Terrasse verbracht. Vielen Dank an Ed und Tosca, das sie die Villa so eingerichtet haben, das es einem an nichts fehlte. Vielen Dank auch an Betti und Friso - tolle, nette Menschen, die jederzeit für uns erreichbar waren.

Famille avec enfants/adolescents, Dec 2013
"Alles Klopt"traduire
edwin

04/01/2014 Wij zijn nu net een paar dagen terug uit Curacao waar we de kerstdagen en nieuwjaar hebben doorgebracht in villa Amarilla. Het was erg de moeite waard. Vooral het weer natuurlijk, maar voor de rest was ook alles dik in orde. Ga er maar van uit dat alle positieve verhalen die anderen hebben geschreven kloppen. Alles prima, het huis, de auto, het vervoer van en naar de luchthaven enz.
Daarbij is de eigenaar Ed een heel hartelijk persoon, dat maakt het vanaf het eerste contact ook al heel leuk.
M.a.w. ik kan het iedereen aanraden.

En couple, 2013
"Top vakantie huis"traduire
gerrit en nel

29/11/2013 van 9 nov tm 23 nov top vakantie gehad in villa amarilla voor zien van alle gemakken en het luxe gevoel van je eigen zwembad heerlijk en het gemak
van de auto die je erbij kan huren voor een redelijke prijs,om naar de mooiste strandjes te rijden bedankt Tosca en Ed

En voyage organisé en groupe, Nov 2013
"Mooie, ruime villa!"traduire
Mandy

23/12/2013 In de periode van 26 nov. t/m 11 december in villa Amarilla gezeten met 5 volwassen personen.
We hebben onwijs genoten, het begon al goed dat we gingen boeken, Ed reageerde snel op de mails en stuurde ook keurig een mail zodra hij een betaling binnen had.
Mijn schoonouders waren 30 jaar getrouwd dat wij er waren en na mijn vraag aan Ed of hij het huis wilde versieren heb ik wat ballonnen, slingers en linten gebracht. Bij aankomst was het huis super versierd en stonden Ed en Tosca ons op te wachten met een glaasje bubbels!
Huis was ruim zat voor 5 personen, mooie keuken, 2 badkamers wat met 5 personen geen overbodige luxe is.
Ook het zwembad was heerlijk, dit werd regelmatig schoon gemaakt.
Wij hebben heerlijk genoten en de volgende keer misschien een keer villa Blou proberen, ook dat zag er keurig uit!

En couple, Sep 2013
"Super Vakantie...."traduire
Elles & Marius

25/09/2013 We hebben een heerlijke vakantie gehad op curaçao, mede omdat we in villa amarilla bleven waar we het prima naar ons zin hebben gehad alles wat we wilden was er...ideaal met een eigen zwembad erbij en zeker met de auto die gewoon op het terrein staat daardoor hebben we alles van curaçao gezien...Voor herhaling vatbaar dus!!!!

En couple, Aou 2013
"Nice Vacation in a very reasonable Villa"traduire
Lisbeth A. aus H.

18/09/2013 Villa Amarilla is a very nice and quiet holiday location right in the middle of the island. This has many advantages, you can go everywhere pretty quick. It is an almost ideal location to reach all the divespots in a propriate time. The small pool is nice to refresh yourself and we thought it was really lovely to spent the evenings outside on the terrace for a BBQ. The price-value is pretty fair. It´s not a luxury villa, but that was not my expectation for that price.
A very lovely grey cat was with her "gang" arround in the area arround the villa, we fed her, this cat is is really cute. We called her "Munch", she has a profile on facebook, with properbly some nice recommendations. If you see Munch arround the Villa it would be so great, if you could post some news. Meet "Munch the Cat - Curacao" on Facebook!!!

"Fantastische lokatie"traduire
Antje Vrolijks

18/09/2013 We kijken terug op een heerlijke vakantie op Curaçao in villa Amarilla. De villa ligt in een rustige wijk, centraal gelegen op het eiland. We hebben niet alleen genoten van de villa met al de luxe ervan, maar ook van de prachtige stranden en interessante geschiedenis van de slavernij. Kortom als Nederlander moet je een keer in je leven Curaçao bezoeken. Onze zonen van 17 en 20 jaar hebben het fantastische gehad, zij hebben veel gesnorkeld en gezwommen in de prachtige blauwe zee. De auto die bij de villa hoort was top, hierdoor waren we mobiel en konden we gaan en staan waar we wilde. Complimenten aan Ed voor de service en begeleiding en Andreas bedankt voor jou bijdrage hier in.
Als het aan ons ligt komt we zeker nog een keer terug,
groetjes familie Vrolijks

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Heerlijk huis!!"traduire
caroline

04/08/2013 De accomodatie voorziet in alle gemakken, huurauto aanwezig. De omgeving is in een rustige woonwijk, tussen Nederlanders en Antilianen. Zeer goede communicatie met eigenaar, en ter plaatse een zeer behulpzame en vriendelijke beheerder. In omgeving heerlijke en betaalbare restaurantjes zeker na tips van oa de beheerder, Dicht bij strand en bezienswaardigheden. Schoonmaken kun je zelf alles is aanwezig, en natuurlijk kun je extra laten schoonmaken tijdens je verblijf. Alles bij elkaar een super vakantie gehad.

En couple, Mai 2013
"Echte aanrader!"traduire
sandra_duvivier

15/06/2013 Weer een heerlijk vakantie gehad,deze keer voor de tweede keer in Villa Amarilla.
Het weer,de locatie,het huis,de mensen waren geweldig!
Een echte aanrader,zeker als de rust wilt en de drukte kan je altijd met de auto opzoeken.
Bedankt weer Ed,Tosca en Dennis natuurlijk!

Famille avec enfants en bas âge, Avr 2013
"Heerlijk huis"traduire
fam schilperoord

12/05/2013 Villa Amarilla is van alle gemakken voorzien. Heerlijk zwembad waar in je na een dag op pad te zijn geweest heerlijk kunt induiken. Ligt in een veilige rustige wijk waarbij de auto heerlijk is om het prachtige eiland te gaan verkennen.
De beheerders Dennis en Andreas doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Zelfs een persoonlijke jeepsafari was niet te gek. De kids vonden het fantastisch. Bij vragen stonden ze altijd klaar en hadden allerlei tips.
Prijs/kwaliteit is goed. Voldoende linnen en bedlakens.

1 2 3 4 suivant