Avis Camping Nysted***

Nysted***
Avis Camping Nysted***
Skansevej 38, 4880, Nysted

Camping Nysted a obtenu une note de 8,9 de 10, basé sur 4 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Nysted*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Nysted ! Vous pouvez également trouver 5 Photos concernant Camping Nysted*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Danemark. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Funen et les îles. Comparer Camping Nysted*** avec les autres logements, dans Nysted.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Nysted*** Nysted N'hésitez pas à donner votre avis!

4 avis sur Nysted***

Avec des ami(e)s, Avr 2011
"Bungalow naast Camping Nysted"traduire
Martijn

20/05/2011 Wij hebben in de meivakantie van 2011 een heerlijk verblijf gehad is een vrijstaand huis naast Camping Nysted. De woningen waren nog maar een jaar of 5 uit en wij zaten aan een woning met frontaal zeezicht. Heerlijk rustig en prachtig gelegen. De woningen zijn te huren via Dancenter en het is absoluut de moeite waard. Aanrader !!

Famille avec enfants en bas âge, 2010
"Heel leuke camping"traduire
Gert

08/08/2010 We zijn hier in juli 2010 een aantal dagen geweest met onze kinderen van 2 en 4 jaar oud.
Heel leuke camping, goede ligging aan zee met leuk strandje. Goede ruime plekken met mooi gras. Speeltuin is leuk, niet heel groot, maar gewoon leuk. Dorpje, 1 km, is wel leuk maar niet om een hele dag heen te gaan. Sanitair is heel netjes, mooie familie badkamers. Rond de camping ligt een mooi park met wandel/fietspaden door het bos langs het strand. Restaurantje met mooi terras met uitzicht op zee.
Kortom een aanrader om een aantal dagen te verblijven.

En famille, Aou 2008
"Voor herhaling vatbaar"traduire
Rob en Rita

25/08/2008 Bijzonder aardige kleine camping aan zee waar we een paar dagen gestaan hebben, prima sanitair, gratis douches en koken.

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2006
"Kleine leuke camping aan een strandje"traduire
L. Holmersma

12/08/2010 Wij zijn hier in 2006 geweest. Een ontzettende mooie kleinschallige camping met huisjes (huttes). Leuk klein speeltuintje schoon sanitair en kookgelegenheden. Alles gratis. Je kan naar het strand wandelen en fietsen naar het dorpje. Fietsen op de camping te huur. Bij het strandje is een restaurant waar je goed kan eten. Ideaal camping voor gezinnen met jonge kinderen. 1 minpunt het jaar dat wij er stonden waren er heel veel wespen wat buiten eten nauwlijks mogelijk maakte. Verder prima vertoeven.

Aimez vous passer les vacances de noël en famille?