A partir de kr 1045
Koldingfjord****
Avis Hôtel Koldingfjord****
Fjordvej 154, 6000, Kolding

Hôtel Koldingfjord a obtenu une note de 8,6 de 10, basé sur 11 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Koldingfjord**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Kolding ! Vous pouvez également trouver 12 Photos concernant Hôtel Koldingfjord**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Danemark. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Jylland. Comparer Hôtel Koldingfjord**** avec les autres logements, dans Kolding.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Koldingfjord**** Kolding N'hésitez pas à donner votre avis!

11 avis sur Koldingfjord****

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2012
"Perfect hotel"traduire
Lode durieu

06/08/2012 The view is phenomenal ! Excellent breakfast buffet and very friendly staff!

Famille avec enfants en bas âge, Oct 2011
"Prachtig gelegen hotel !"traduire
Remco

28/10/2011 Hotel Koldingfjord is een heerlijk 4 sterren hotel. Het is prachtig gelegen aan een fjord, net buiten Kolding. 's Ochtends heerlijk luxe ontbijten met uitzicht op zee. Wij hadden een mooie ruime familiekamer.

En couple, Juil 2010
"Mooie omgeving"traduire
Patricia

21/07/2010 Het hotel ligt prachtig gelegen. Ontbijten in het zonnetje aan het water, heerlijk! De kamers zijn ruim, goede bedden en natuurlijk een B&O flatscreen aan de muur.
Aanrader!

En couple, Aou 2008
"Super mooie ligging aan het water!"traduire
Paola

18/08/2008 Het plaatje zegt voldoende. Het water en het bos is schitterend. Het ligt erg centraal, maar 45 minuten naar Legoland. Ontbijt is goed verzorgd...alleen oppassen dat het personeel niet TE vlijtig is met opruimen. Mooi schoon. Wordt elke dag uitgebreid schoongemaakt op de kamer.

Esther Blaauw

13/08/2007 Prachtig hotel, op een prachtige lokatie. Zeer ruime, mooie,modern ingerichte hotelkamers.
De prijs/kwaliteit verhouding vind ik niet helemaal in orde (geen bad, geen uitgebreid ontbijtbuffet).
Vriendelijk personeel.

En couple, Juin 2007
Miranda de Groot

16/08/2007 Nette, ruime kamers. Aardig personeel. Fantastische ligging aan het water. Bushalte naar het station op een paar minuten loopafstand.

En famille, Aou 2006
Marc de Best

08/08/2006 We zijn vanwege het lawaai gevlucht uit een vorgie accomodatie (Danland Faaborg) en via TOMTOM dit hotel gevonden op de route naar Legoland.
De verassing was groot toen we aankwamen; wat een fantastische ligging. Geweldig uitzicht over de fjord.
De prijs viel ons erg mee (ca. 175 euro voor 2 volwassenen en 2 kinderen in een zeer ruime kamen inclusief ontbijtbuffet).
Het eten was prima, we hebben niet in het restaurant gegeten, maar room-service besteld. Dit was prima in orde.
Vriendelijke mensen, prachtig hotel.
Gezien de ligging (ca. 45 minuten van Legoland) zullen we bij een volgend bezoek aan het blokjespark hier zeker weer verblijven.

En couple, Juil 2006
Iwan

12/08/2006 Ligging van dit hotel is supermooi direct aan de fjord van Kolding, een paar kilometer buiten het centrum. Erg luxe hotel met uitstekend ontbijt. Vanuit de sfeervolle ontbijtzaal mooi uitzicht over de fjord. Onze kamer was niet meer dan redelijk, vrij kleine badkamer. De kamer had niet de luxe die het hotel uitstraalt, maar voldeed.

En famille, Juin 2006
W.v.Gelder

10/07/2006 Geboekt vanuit Nederland en alles was in orde, dachten we, maar niet was minder waar.
Toen wij aankwamen op 13 juni 2006 bleek dat er voor ons, 4 personen, geen plaats was en kregen een ander hotel aangeboden. We hadden juist dit hotel genomen vanwege de ligging, een geweldig uitzicht en heel erg rustigen moesten het nu doen met een uitzicht op een station en een druk stationsplein.
Service was slecht tot zeer slecht bij het radisson SAS Koldingfjord Hotel. Als ze een fout maken wordt er geen eens een verontschuldiging aangeboden laat staan een kopje koffie of iets fris.
Al met al heeft het radisson SAS Koldingfjord Hotel
een zeeeeeeeeeeeeer slechte beurt gemaakt!

Max

16/07/2005 Prachtig en Groot. Mooi gelegen in het landschap. Zeker Weten een luxe hotel.