Avis Camping Linwater Caravan Park

22 juillet 2014

Linwater Caravan Park
Avis Camping Linwater Caravan Park
West Clifton, EH53 0HT, East Calder

Camping Linwater Caravan Park a obtenu une note de 8,9 de 10, basé sur 8 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Linwater Caravan Park pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à East Calder ! Vous pouvez également trouver 51 Photos concernant Camping Linwater Caravan Park sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Écosse. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Écosse. Comparer Camping Linwater Caravan Park avec les autres logements, dans East Calder.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Linwater Caravan Park East Calder N'hésitez pas à donner votre avis!

8 avis sur Linwater Caravan Park

9,4
Avec des ami(e)s, Juil 2013
"Fantastische camping; vriendelijke ontvangst"traduire
nijkamp_jan

28/10/2013 Als je een camping zoekt met rust, vriendelijk personeel en schone toiletgebouwen dan kan ik je deze camping van harte aanbevelen.
De hartelijke ontvangst door de beheerster Jean was fantastisch. Mooie plekken. Een camping die het waard is om naar terug te keren.

En couple, Aou 2011
"Super!!"traduire
rex3

16/08/2011 Rustig gelegen camping met open veld. Weinig beschutting. Heeft een heel open karakter. Zowel gras als hard standing plaatsen. Allemaal met 16 amp stroom (handig als je de kachel aan wilt hebben). Sanitair super schoon, er wordt veel aandacht besteed aan het schoonmaken. Eigenaresse is erg aardig en behulpzaam. Goede locatie om Edinburgh te verkennen, helemaal met de P+R die vlakbij is. In een half uurtje (voor 1.30 pp enkele reis) sta je midden in Edinburgh. Ook handig als je naar de Royal Edingburgh Tattoo gaat. Camping waar ik zo weer naartoe zou gaan.

En couple, Aou 2010
"Zeer goede camping"traduire
Jan Leeuwarden

28/08/2010 Zeer vriendelijk welkom geheten. Ruime plaats om tent op te zetten. Velden en paden netjes onderhouden. Sanitair is nieuw en brandschoon. Gratis warme douche. Ligging dicht bij vele steden/bezienswaardigheden.
Beste camping waar we ooit op hebben gestaan.

En couple, Mai 2010
"Geweldige camping"traduire
Nelly

19/06/2010 Mooie, goed onderhouden camping zo'n 5 min. rijden van een Park+Ride naar Edinburgh. Ruime, verharde en grasplaatsen. Mooi en schoon sanitair. De gastvrouw is onvermoeibaar om het de gasten naar de zin te maken.
Af en toe wat hinder van het vliegveld, maar niet erg en 's nachts wordt er niet gevlogen. Een prima camping om Edinburgh, Glasgow, Stirling etc te bekijken.
Broodjes, melk en de (Engelse) krant kunnen besteld worden. In East Calder is een kleine supermarkt.

Famille avec enfants/adolescents
"Fantastische camping"traduire
Dirk van der Tol

01/09/2009 We hadden een geweldige drie weken vakantie op de camping en verbleven er met plezier. Het is er vriendelijk, rustig en schoon met grote plaatsen om te staan. Jean is ontzettend behulpzaam en ze blijft lachen tijdens haar werk van de vroege ochtend tot laat in de avond. Toen onze tent beschadigd was door de harde wind heeft zij en haar jongens geholpen de tent te repareren zodat we onze vakantie voort konden zetten.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2009
"Fantastische camping"traduire
Dirk van der Tol

En famille, Aou 2008
"Super gastvrij"traduire
Heidy Burger

17/08/2008 Wat een gezellige camping, je hoeft maar te kikken en Jean staat voor je klaar, erg fijn dat het zo dicht bij Edinburgh ligt, en toch heb je er geen last van.Mooie ruime plekken, even veld, super.

erna ribbels

25/08/2006 Mooie camping, erg schoon sanitair en Jean is een geweldige gastvrouw. Niets is haar teveel. Er is zelfs in de telefooncel een knop om 'snachts bij calamiteiten, haar te bellen.
De camping is goed te bereiken via de citybypass A720 bij Edinburg. In de zomer kun je gebruikmaken van Park+ride service, dat is je auto parkeren (gratis) en dan verder met de bus naar de stad. Zelfs 's nachts rijden er nachtbussen! Park+ridepark ligt bij het vliegveld en is ongeveer 15min. van de camping vandaan.