A partir de £ 76
Kenmore
Avis Hôtel Kenmore
The Square, PH15 2NU, Kenmore

Hôtel Kenmore a obtenu une note de 8,5 de 10, basé sur 7 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Kenmore pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Kenmore ! Vous pouvez également trouver 17 Photos concernant Hôtel Kenmore sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Écosse. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Écosse. Comparer Hôtel Kenmore avec les autres logements, dans Kenmore.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Kenmore Kenmore N'hésitez pas à donner votre avis!

7 avis sur Kenmore

Famille avec enfants en bas âge, Fev 2010
"Pittoresk hotel goede service"traduire
Eva

21/07/2010 Wij hebben onze voorjaarsvakantie hier doorgebracht, en raakte ingesneewd. De weg naar het dorp was onbegaanbaar. Het personeel van het hotel was bijzonder behulpzaam, en met de paar andere nederlanders hebben we er maar iets leuks van gemaakt. De straat waar het hotel aan ligt is echt schitterend, en het uitzicht vanuit het restaurant van het hotel is ook heel mooi.

En couple, Nov 2009
"Hotel in authentieke sfeer"traduire
Petra

20/11/2009 Leuk hotel, vriendelijk personeel. Wij hadden een enorme grote kamer met uitzicht op het plein. In de bar van het hotel is het gezellig zitten om wat te eten en te drinken. In Kenmore zelf is niet veel te beleven. Maar met de auto genoeg leuke uitstapjes te maken. Denk aan het meer van Loch Ness en zeker een whiskey distilleerderij bezoeken. (Dewar's in Aberfeldy is in de buurt van Kenmore). Schotland heeft een prachtige natuur en de regen tja..... het blijft Schotland.

En couple, Sep 2009
"Authentiek"traduire
marja

14/11/2009 Mooi oud authentiek hotel, toch comfortabel. Prettige service. Nieuw aangebouwd restaurant, verrassend lekker eten

En couple, Aou 2009
"Leuk hotel in een mooie omgeving"traduire
Melanie

21/08/2011 Goed hotel in een prachtige omgeving. Vriendelijk personeel en het uitzicht bij het eten is fantastisch. Eten was goed te noemen maar voor mij niet heel veel keuze maar voor mijn partner weer genoeg. Was op dat moment veel vis op het menu, iets wat ik niet eet. In het dorp zelf is niks te beleven dus erop trekken met de auto is een must. De omgeving leent zich enorm om je prima te vermaken met de auto en de diverse bezienswaardigheden te bekijken. Je zit uiteindelijk in de highlands dus genoeg te doen!

En couple, Aou 2009
"Mooi hotel uit 1572 prachtige ligging"traduire
Ineke Luteijn

08/09/2009 Hotel Kenmore ligt in een prachtige omgeving. Mooi hotel, ruime kamers, prima badkamer. Er is een nieuw restaurant aangebouwd, bijna helemaal van glas met een prachtig uitzicht op de rivier. Buiten terras met zitjes, er is ook een pub in het nieuwe gedeelte. Het eten is prima, de bediening correct en vriendelijk. Er zijn verschillende lounges met een open haard, in de pub in het hotel zelf kun je prima lunchen. Al met al een aanrader!

En couple, Nov 2008
"Heerlijk rustig"traduire
Marcel

06/04/2010 Gelegen aan de voet van het meer Loch Tay. Heerlijk rustig en echt het gevoel dat je midden in de highlands zit

En couple, Juin 1993
"Scitterend"traduire
Chantal

19/01/2011 Schitterend hotel in het midden van het land,
Wij hadden een kamer aan de overzijde van het hotel een soort dependance ruime kamer met ruime badkamer en zeer luxe badkamer.
Personeel zeer behulpzaam en een goede pub.