Avis Hôtel Crowne Plaza Sahara Oasis Resort*****

30 juillet 2014

Crowne Plaza Sahara Oasis Resort*****
Avis Hôtel Crowne Plaza Sahara Oasis Resort*****
Port Ghalib, PO Box 23, 6994bc, Port Ghalib

Hôtel Crowne Plaza Sahara Oasis Resort a obtenu une note de 8,3 de 10, basé sur 77 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Crowne Plaza Sahara Oasis Resort***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Port Ghalib ! Vous pouvez également trouver 95 Photos concernant Hôtel Crowne Plaza Sahara Oasis Resort***** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de HôtelCrowne Plaza Sahara Oasis Resort*****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Égypte. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Égypte. Comparer Hôtel Crowne Plaza Sahara Oasis Resort***** avec les autres logements, dans Port Ghalib.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Crowne Plaza Sahara Oasis Resort***** Port Ghalib N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 suivant

77 avis sur Crowne Plaza Sahara Oasis Resort*****

En couple, Jan 2014
"Prima hotel, slecht eten"traduire
Lennart

29/01/2014 Mooi hotel, goed onderhouden en zeer vriendelijk personeel!
Enig puntje van kritiek was het waardeloze eten. Iedere dag buiten het hotel gegeten in de haven die op een steenworp afstand lag.

Port Ghalib is een klein plekje, vlakbij de luchthaven. Behoorlijk rustig en nog in opkomst.
Voor ons prima en hebben een heerlijke week gehad!

En voyage organisé en groupe, Jan 2014
"Werkelijk fantastisch op alle fronten!"traduire
jolande

12/04/2014 Heerlijk 4 weken hier genoten in Januari, zelf alweer geboekt voor mei/juni.
Personeel, kamers, eten,( Chef Hilal) hygiene noem maar op alles erg goed.
Het strand is ook fantastisch, mede dankzij Taher Elserwy, Adham Shahen en Mohamed Alomda.
Stuk voor stuk zo vriendelijk.!!

En couple, Aou 2013
"Mooi hotel, prachtig huisrif, slecht eten."traduire
Mariska

03/09/2013 Wij zijn 15 dagen via TO naar Crowne Plaza Sahara Oasis geweest, we hebben in een voordeelkamer tuinzijde gezeten. Het hotel was erg mooi, veel zwembaden en de hele dag door verschillende activiteiten.
Het eten viel ons wel erg tegen, weinig variatie (bijna elke dag beef, witvis & kip). Gelukkig is het bijna het enige hotel in de omgeving die in een dorpje ligt, hier hebben we meerdere malen heerlijk gegeten. (Port Ghalib)

We zijn gekomen voor het duiken/snorkelen, dat is een echte aanrader in Crowne Plaza, erg mooi huisrif! Prachtig koraal en veel verschillende vissen en ook schildpadden gezien.
We hebben een duikcursus via de door TO aanbevolen duikschool (Emperor Divers, Port Ghalib) gedaan, helaas kon ik het niet afmaken vanwege oorproblemen (kreeg geen geld terug.... erg balen!). Wij hadden het achteraf liever door de hotel aanbevolen duikschool Extra Divers gedaan. (ook in het dorpje, stand op het strand)

Heerlijke vakantie, echt top alleen jammer van het slechte eten!!!

Plus d'informations sur Hôtel Crowne Plaza Sahara Oasis Resort***** ch...

En couple, Juil 2013
"Hier zit je nooit verkeerd"traduire
nikki jeurissen

24/07/2013 wederom geweldige week gehad. deze keer door de onrust besloten maar 8 dagen te gaan en geen uitstappen te boeken. helaas merk je dan wel dat je nogal snel uitgekeken bent als je niet graag gaat snorkelen. dit ook mede doordat de animatie ter plaatse bijna geheel gericht is op de italiaanse gasten. merkbaar was ook dat naarmate de drukte toenam, de kwaliteit van het eten ook een beetje achteruit ging en dan bedoel ik vooral dat het vaak niet heel warm is. een ander punt was dan weer dat het personeel en de service naar mijn gevoel nog sterker staat dan vorig jaar. zeker een aanrader voor een weekje heerlijk niks doen en genieten van zon zee en strand.

En couple, Juin 2013
"4 sterren hotel geregeerd door de Italianen"traduire
Henny Dirk

28/06/2013 Om positief te beginnen, mooi ruim hotel goed gelegen dicht bij het gezellig havenstadje Port Ghalib, mooie kamers, vriendelijk personeel ( vooral in het restaurant ) maar .... Eten is soms van lage kwaliteit ( kip soms gewoon rauw )en eentonig ( 1 dag volgens een andere belgische gast een kever in de rijst en bak blijft gewoon staan ), geen vers fruitsap s' morgens bij ontbijt, altijd zelfde confituur ( aardbeien ), zelden vers fruit ( overrijpe appelen en peren ).
Maar 1 restaurant voor een massa gasten, andere restaurant is bijbetalen.
Tijdens de lunch moeten wachten om Italianen eerst plaats te geven in een overvol restaurant...
Arrogante italianen zijn er heer en meester omdat deze volgens de guest relations meer betalen...
Deze hebben ook 's avonds een apart restaurant waar volgens mijn eerste indruk het eten er beter uit zag ( verboden voor ander gasten ) !!!
Wij beschouwden ons als 2de rangs gasten.1 keer maar nooit meer !!!

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2013
"Prima resort"traduire
Melissa Rademakers

08/07/2013 Mooi resort op een rustige locatie. Kamers waren meer dan goed. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam, ook zonder het geven van fooien. Het onderhoud laat hier en daar nog wel wat te wensen over. Vooral de lazy river vonden wij slecht onderhouden. Daar hebben we dan ook weinig gebruik van gemaakt. Het eten is ok. Het is goed bereid en genoeg keuze. Mocht alleen nog iets variatie in zitten. een groot pluspunt is het animatie team. Zij hebben van onze vakantie een feestje gemaakt. Er werd veel aandacht en zorg besteed aan het entertainen van zowel kinderen als ouderen. Zij vroegen ook steeds om feedback en stonden open voor eventuele kritiek. Maar in ons geval hadden wij geen op of aanmerkingen. Nog een groot pluspunt is de ligging. Er ligt een prachtig huisrif direct voor de kust. Met de boot ben je ook snel op andere mooie plaatsen, maar dat is niet eens echt nodig. De haven ligt ook op 5 minuten loopafstand en daar is ook van alles te beleven!

En couple, Mai 2013
"Wanneer kunnen we terug ?"traduire
harry & nell

24/05/2013 Fantastisch hotel,ruime kamer met groot balkon/ruime douche incl.zitje/beugel.Aan mensen met handicap wordt gedacht mits op begane grond verblijvend:geen drempels, lift van lobby naar restaurant,Zwembad voorzien van hellingen/leuningen en traptredes..Eten en drinken in overvloed, keuze uit vis vlees gevogelte,salades kant en klaar tot zelf samenstellen.Ontbijt zeer uitgebreid.Personeel zeer vriendelijk (fooitje helpt)en behulpzaam.Zoet water zwembad wat fris ,24 graden maar bij een temp van 40 buiten ? Tevens een zoutwater lagoon waarin je letterlijk blijft drijven ervaring op zich.Leuk dorpje met dito haven maar let op met vraagprijs en kostprijs: was op het moment van schrijven goedkoper in dollars dan in Eurotjes te betalen.En afdingen is gebruikelijk.Voor ons , midlife leeftijd een zeer geslaagde vakantie.Minpunt : OOSTBLOK bewoners die denken het hotel te hebben gekocht.

En couple, Avr 2013
"Prachtige lokatie"traduire
atieandre2701

25/09/2013 Dit hotel, nou ja hotel, het is meer een mooi dorp, ligt op een prachtige lokatie met een schitterend huisrif.
Het is niet meer dan 3 hoog, maar het slingerd door elkaar heen dat je af en toe niet meer weet waar je uitkomt.

En couple, 2013
"Geen 5 sterren waard"traduire
mar

04/04/2013 Voor lekker eten moet u niet in dit hotel zijn. Het ontbijt was prima in orde, lunch een stuk minder en diner waardeloos. Pas zeer goed op met wat u van de grill haalt, de kip was vanbuiten zwart maar van binnen niet gaar!!! Hierdoor kun je een zeer gevaarlijke voedselvergiftiging oplopen daar de rauwe kip niet gekoeld lag maar in de volle zon. Wij zijn late eters, het restaurant zou tot 22.00 uur open zijn maar na 21.00uur werd er niet meerbijgevuld. Wij zijn gewend om bij de pastahoek een bordje pasta te laten maken naar onze keus, hier werd de pasta met grote bakken tegelijk gemaakt. De soep stond óf te koken óf was koud. Het warme eten was nooit echt warm. De toetjes daarintegen waren gelukkig wel lekker. Dit alles vond ik echt jammer want je verwacht in een 5 sterrenhotel toch wel wat beters. Ook geen tafelkleedje op tafel tijdens het diner en geen servetje. Het restaurant was echt vies, glazen plakten aan de tafel. Personeel was vriendelijk en bet duikcentrum van extra divers top

En couple, Mar 2013
"Prima Hotel"traduire