A partir de 968 AED
Jumeirah Beach*****
Avis Hôtel Jumeirah Beach*****
PO Box 11416, 11416, Dubai

Hôtel Jumeirah Beach a obtenu une note de 9,5 de 10, basé sur 48 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Jumeirah Beach***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Dubai ! Vous pouvez également trouver 52 Photos concernant Hôtel Jumeirah Beach***** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de HôtelJumeirah Beach*****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Émirats Arabes Unis. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Émirats Arabes Unis. Comparer Hôtel Jumeirah Beach***** avec les autres logements, dans Dubai.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Jumeirah Beach***** Dubai N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 suivant

48 avis sur Jumeirah Beach*****

9,4
9,7
Famille avec enfants/adolescents, 2013
"Uitmuntend!"traduire
M-iven

17/10/2013 Werkelijk super hotel,
Vriendelijk personeel, zeer zuivere kamers, schoon en netjes strand, geweldig waterpark. En niet te vergeten de sky bar. Kortom, super!

Famille avec enfants en bas âge, Fev 2013
"Super de luxe!"traduire
Emma

08/03/2013 Wat een geweldig hotel. De service is heel goed dat geeft het gevoel van luxe. Het uitzicht is bijzonder mooi net uit een boekje. Ik zet er zo een foto op van het uitzicht dat wij op onze kamer hadden. Voor de kinderen is er een leuk kinderzwembad en kinderstrand. Onze dochter kreeg oorpijn, en om 2 uur in de ochtend was er een arts die dienst had in het hotel! Eten in de (vele!) restaurants is zeker geen straf! Ik denk dat het enige minpuntje van dit hotel is dat je een paar kilo zwaarder naar huis gaat!

En couple, Mai 2012
"Een droom"traduire
Lisette

01/06/2012 Een schitterend mooie hotel waar men alles doet om het de gasten naar de zin te maken. Men mag de maaltijden ook nuttigen in het ernaast gelegen hotel. De maaltijden zijn buitengewoon lekker en een enorme keus. De kamers zijn ontzettend mooi en schoon. Het strand is heel mooi en we kregen er iedere dag een ijsje van het hotel !! 's Avonds is er vanalles te doen. Wil je ergens naar toe dan pak je een taxi, die is daar trouwens heel goedkoop.. Echt een hotel om nog eens naar terug te gaan.

En couple, 2012
"Heerlijk, heerlijk, heerlijk"traduire
boeing767

04/03/2014 We zijn hier een tijdje terug geweest. Dit hotel straalt luxe uit en geeft ook luxe. De kamers waren wel wat verouderd (oude blauwe tegels), maar wel zeer goed onderhouden. De bedden lagen heerlijk en we hadden vanaf de kamer een prachtig uitzicht op de Burj al Arab. De zonsondergang is vanaf de kamer ook prachtig om te bewonderen.

Het avondeten was in een buffetvorm. Opvallend was dat er verschillende hoeken waren waar verschillende stijlen eten voorkwamen. Wat mij met name opviel was de kwaliteit van ieder gerecht. Ik ben in veel 5 sterren hotels geweest, maar de kwaliteit van het buffet was met niets te vergelijken.

Het zwembad vond ik tegenvallen (klein, druk en rumoerig), maar goed je hebt een prachtig groot strand 20 meter verder. Wij meer sensatie wil kan gratis naar het grote waterpark wat grenst aan het hotel

En couple, Jan 2012
"Fantastisch hotel, niets op aan te merken......"traduire
Maarten

30/01/2012 Perfect strandhotel waar we voor de derde keer waren, alles klopt hier. Dit keer hadden we het Winter Flavours arrangement, met halfpension. Er is ook een Summer Flavours aanbieding, maar de temperaturen en de luchtvochtigheid in juli en augustus maken het dan niet fijn daar te zijn ;-). We hebben ook de Indulgence High Tea gedaan in het Burj al Arab, duur (450 DHS) maar zeker de moeite waard. Als je in januari gaat, check dan of Wild Wadi (gratis entree, aparte ingang) open is, want er wordt 3 weken onderhoud gepleegd in die maand, ieder jaar.

Famille avec enfants en bas âge, Dec 2011
"Een fantastisch hotel"traduire
Lili

31/12/2011 Een heerlijk luxe vakantie. Prachtig hotel, super ligging met uitzicht op zee. De kamers zijn groot en super schoon. De bediening is vriendelijk en gastvrij. Op het strand word je bediend van handdoek tot gratis ijsjes etc.
Alhoewel het hotel groot is zie je dat niet terug op het strand, ruimte genoeg.
De restaurants bieden veel variatie.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2011
"Super Hotel!!!"traduire
Peter

11/03/2012 We zijn er in juli/augustus 2011 geweest en in 1 woord geweldig! Ondanks de hitte zeer goed vermaakt, super eten en overdadige keuze.
ook de a la carte restaurants zijn prima (vooral Go West).
Wild Wadi waterpark is geweldig voor kids (en ouders). Eten en drinken hier is goedkoper dan in NL pretparken. Wij vonden het zelfs leuker dan het waterpark van Atlantis op de palm.
Wij gaan in 2012 weer (doen normaal nooit 2 maal hetzelfde, dus...). Van 24-07 t/m 6-08 met onze dochter van 10, wel leuk als NL meiden van die leeftijd er zijn. Stuur maar een mailtje! Ook voor meer info.

En couple, Juin 2011
"Het beste van het beste !!!!"traduire
Leon

21/06/2011 Wat een fantastisch hotel, beter bestaat niet meer,ruime luxe mooie kamers, super vriendelijke bediening in het hotel, 2x per dag werd de kamer gepoetst, ontbijt was magistraal, super kindvriendelijk, super waterpark bij het hotel inbegrepen, mooi strand,ideale ligging, met de taxi ben je voor 5 euro in het centrum, wie over dit hotel nog iets te zeuren heeft die kan beter thuisblijven !!!

En voyage organisé en groupe, Mai 2011
"Voor herhaling vatbaar"traduire
Laura

05/05/2011 een geweldig hotel! Eten is super, het uitzicht adembenemend, wij waren hier met kinderen van verschilende leeftijden, voor ieder wat te doen. De high tea in het burj al arab hotel is prijzig maar zeker een aanrader! Voor ons was het een topvakantie!

Famille avec enfants en bas âge, Oct 2010
"Perfecte ligging"traduire
Fam Van Bruggen

01/02/2011 Prachtig hotel, perfecte ligging en bijzonder kindvriendelijk (kinderen krijgen zelfs gratis waterijsjes die op het strand worden rondgedeeld). Direct aan het strand en met twee zwembaden. Tevens direct naar het Wadi Waterpark: gratis toegang als hotelgast, zeker een aanrader voor alle leeftijden.
Eten kun je in alle stijlen en alle even geweldig. Geen enkele keer niet lekker gegeten. Het ontbijt is prijzig, maar het meest uitgebreide wat je ooit hebt gezien!

1 2 3 4 5 suivant