Avis Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B*****

25 avril 2014

Dos Iberos Luxe B&B*****
Avis Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B*****
Camino Borrajo s/n, E-29120, Alhaurin el Grande

Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B a obtenu une note de 9,5 de 10, basé sur 289 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Alhaurin el Grande ! Vous pouvez également trouver 154 Photos concernant Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B***** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de Bed and BreakfastDos Iberos Luxe B&B*****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Espagne. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Andalousie. Comparer Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B***** avec les autres logements, dans Alhaurin el Grande.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Dos Iberos Luxe B&B***** Alhaurin el Grande N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

288 avis sur Dos Iberos Luxe B&B*****

9,7
9,4
Avec des ami(e)s, 2014
"Schitterende locatie"traduire
hetty van de logt

21/04/2014 Bed & Breakfast Dos Iberos hun website is 100% in het echt!
Mooie kamers, goed bed, heerlijk ontbijt en goede service.
Prijs/kwaliteit prima en informatie of tips om dagtrips te maken, ze staan voor je klaar! Een week prachtig weer en heerlijke ontspanning!

En couple, Avr 2014
"Een heerlijke Oase van rust met super uitzicht"traduire
Ben Gerritsen

16/04/2014 Een paar dagen in Dos Iberos voelde als een heerlijke vakantie. Het gehele verblijf was prima en Malaga is een fantastische stad welke zeer makelijk berijkbaar was. De aangeboden extra's zoals de Biketour door Malaga was superleuk. Jan en Jos bedankt.

En couple, Avr 2014
"Schitterende plek"traduire
Paul en Anne-Marie

09/04/2014 mooie ambiance, zeer gastvrij, schitterend uitzicht, kortom zeer goed toeven!
ook centraal gelegen om uitstapjes te maken: Malaga, Marbella, Ronda, allemaal goed te bezoeken vanaf deze locatie.

Avr 2014
"We komen nog een keer!"traduire
Monique & Bas

22/04/2014 Perfecte plek om uitstapjes te maken, te relaxen, genieten van de opkomende- en ondergaande zon, gewoon een dagje niets, luieren aan het zwembad en je heerlijk laten verwennen door Jan en Jos. Slechts 30 minuten van de luchthaven Malaga. We komen zeker voor de 3de keer!

En couple, 2014
"Heerlijke plek om tot rust te komen!!"traduire
Suzanne van Bloklan...

29/01/2014 Na de hectiek van de feestdagen een paar dagen bij de heren van Dos Iberos verbleven, en dat was een goed plan!
Het huis is ruim,rustig,netjes en ons balkon had een prachtig uitzicht!!
Echt een aanrader,de heren zijn erg gastvrij en weten precies wat je nodig hebt.
De omgeving was ook boven verwachting top!
We hebben heerlijke dagen gehad en denken er met veel plezier aan terug!

Famille avec enfants/adolescents, Oct 2013
"Heerlijk!"traduire
Helen

29/10/2013 Mooie locatie met prachtig uitzicht op de bergen rond Malaga en een heerlijk zwembad. Ontbijt, lunch en diner waren ook uitstekend. Voor herhaling vatbaar!

En couple, Oct 2013
"Wauw.!, wat een uitzicht vanuit het zwembad.!"traduire
Fons de Visser

29/10/2013 Zeer mooi gelegen B&B gerund door Jan & Jos. Voor deze gastheren is weinig te gek. Ze doen echt hun best om het de gasten naar de zin te maken. In verband met de landelijke ligging is een huurauto wel een vereiste. Deze kan voordelig gehuurd worden. Ik had een Opel Astra diesel voor 20 euro p/dg incl. alle verzekeringen. Wij hebben in ieder geval een TOPvakantie gehad de 6 nachten dat we bij Dos Iberos mochten overnachten. We hebben de reis gecombineerd met Sevilla, waar we ook 2 overnachtingen hadden in een B&B. Groeten, Fons & Miriam

"Genieten"traduire
Jeanine

23/10/2013 Als je een week wilt relaxen moet je zeker naar dit prachtige b&b gaan. De accommodatie is super, de service van Jan en Jos geweldig en er zijn heerlijke bedden! Door de tips van Jan en Jos hebben we leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving en genoten van het heerlijke eten in deze streek.
Echt een aanrader.

2013
"Relaxed"traduire
Henri

20/10/2013 Erg fijn B&B met gigantisch goede verzorging door Jan en Jos. De volgende keer in Andalusie ben ik weer graag te gast.

"Gastvrij,Rust en vooral Genieten!!"traduire
Deborah Koopman

04/11/2013 In oktober een weekje hier geweest en het was genieten!
Mooie kamers met een groot balkon met prachtig uitzicht, en ook aan het zwembed in de prachtige tuin is het goed vertoeven.
We hebben genoten van de kookkunsten van Jan en Jos en het ontbijt was geweldig met ieder dag vers fruit.
Gastvrijheid plus genieten van al het moois wat Dos Iberos je aanbiedt heeft ons een heerlijk weekje bezorgd,wij komen zeker nog een keer terug!
Bedankt Jan en Jos!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant