Avis Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B*****

21 décembre 2014

Dos Iberos Luxe B&B*****
Avis Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B*****
Camino Borrajo s/n, E-29120, Alhaurin el Grande

Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B a obtenu une note de 9,5 de 10, basé sur 328 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Alhaurin el Grande ! Vous pouvez également trouver 215 Photos concernant Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B***** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de Bed and BreakfastDos Iberos Luxe B&B*****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Espagne. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Andalousie. Comparer Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B***** avec les autres logements, dans Alhaurin el Grande.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Dos Iberos Luxe B&B***** Alhaurin el Grande N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

328 avis sur Dos Iberos Luxe B&B*****

9,7
9,4
En couple, Oct 2014
"Luxe bed and breakfast"traduire
Mirian

05/11/2014 Netjes en verzorgd. Mooie entree!! Het uitzicht is adembenemend vooral als je in de ochtend een duik neemt in het zwembad.Jan en Jos zijn heel vriendelijk en doen er werkelijk alles aan om je het naar je zin te maken.
Dit was voor ons de eerste keer bij een bed and breakfast maar na jaren in 5 sterren hotels , wordt dit onze nieuw adresje voor onze uitstapjes in Andalusië
Er was een heuse kok aanwezig en je kon zelfs een massage boeken. 'Met het ontbijt fruit uit de tuin ( van de boomgaard) en iedere ochtend een eitje dan begint je dag al goed. We hadden wel super mooi weer , 30 graden voor half oktober dat is mooi meegenomen.

En couple, Oct 2014
"Een uniek plekje"traduire
Henk en Coby de Moo...

31/10/2014 Wij hebben genoten van een fijne vakantie bij Jan en Jos in hun Luxe Bed & Breakfast Dos Iberos.
Het is een uniek plekje en een prachtig huis.
Veel mogelijkheden om mooie tochten te maken in de omgeving.
De gastheren geven heel goed advies,met duidelijke route kaarten.
Eigenlijk is alles aanwezig voor een ontspannen vakantie.
Een heerlijk ontbijt en drie avonden in een week werden wij verast door de kok die ons een geweldig diner serveerde, waar wij met de andere die er logeerde van genoten.
De tuin die Jan en Jos in drie jaar tijd hebben aan gelegd is een lust voor het oog.
Een mooi zwembad met fijne ligbedden.
Het is echt genieten van dit kleine stukje paradijs op aarde waar je gastvrij wordt ontvangen.
Voor ons het hoogste cijfer een 10.
Henk en Coby de Mooij.
van 13 t/m 23 oktober 2014

Seul(e), 2014
"Geweldig!!!"traduire
danielle

23/09/2014 Voor de 4e keer hier verbleven.
En zoals altijd weer helemaal geweldig!!
Vooral de ligging en het uitzicht zijn super..
Nog steeds voor herhaling vatbaar.

"Weer genoten!"traduire
Henk & Esther

21/09/2014 Voor het derde achtereenvolgende jaar vijf dagen vakantie gevierd bij Jan & Jos.
Het voelde weer als thuiskomen en we hebben weer genoten.
Jan & Jos hartelijk dank voor de gastvrijheid en wie weet tot de volgende keer!

Sep 2014
"Perfecte B&B om Andalusie te ontdekken!"traduire
Mart Kuiper

28/09/2014 Uitstekende Bed & Breakfast van alle gemakken voorzien.
Jan en Jos hebben weer hun uiterste best gedaan om het iedereen naar de zin te maken, staan altijd open voor vragen, tips en extra's.
Fijn ontbijt en 3 maal per week een verrassend diner verzorgd door een echte kok. Een lunch van de kleine kaart mag ook niet onvermeld blijven.
Accomodatie is centraal gelegen in Andalusie met verschillende uitvalswegen naar Cordoba, Granada,Malaga,Marbella en de natuurparken El Choro en El Torcal. Slechts op 25 min van het vliegveld van Malaga. Het nabijgelegen dorp Alhaurin el Grande heeft een paar goede restaurants en alle nodige voorzieningen.
Kortom een uistekende lokatie voor een eerste kennismaking met Andalusie of om heerlijk tot rust te komen. In mijn geval een een hernieuwd bezoek na 3 jaar waarvan er de komende jaren nog wel een of meerdere zullen volgen. Totdat ik mijn eigen stek heb gevonden in de regio en helaas zijn jullie dan een klant kwijt Jan en Jos ;-)

"Geweldig!"traduire
Van der Have

25/09/2014 Dos Iberos is een moderne, geriefelijke bed and breakfast in een prachtige
omgeving. Het geheel is perfect, het huis, de kamers, de tuin, het zwembad met heerlijke ligbedden, de verzorging en vooral de attente en
vriendelijke verzorging van Jan en Jos. Zij zorgen absoluut voor een
onvergetelijk verblijf!

"Maximaal genieten!"traduire
Gerard&Carina

21/09/2014 Niets werd aan het toeval overgelaten. Opgepakt en tot in de perfectie uitgevoerd door de gastheren Jan&Jos die begrijpen wat gastvrijheid, comfort en luxe is. Wij hebben niets kunnen bedenken dat beter had gekund of dat ontbrak; De locatie, het adembenemend uitzicht, fantastich zwembad, comfortabel ingerichte kamers, culinaire verrassingen en gezelligheid troef!
"Uw garantie op een droomvakantie"

Avec des ami(e)s, Juil 2014
"Zen & Zon"traduire
natalya

16/11/2014 Heerlijk ontspannen, relaxte sfeer, met 2 gastheren die weten hoe ze het je naar de zin moeten maken.
De B&B zelf is een sprookje, de ontbijtjes iets om naar uit te kijken met allerlei verse ingrediënten. En ook de kleine kaart is zeker de moeite waard, goede reden om een dagje (of meer) lekker te relaxen aan het heerlijke zwembad en te genieten van de rust, het uitzicht en de zon.

Avec des ami(e)s, Juil 2014
"Moet je geweest zijn (en nog een keer)...!"traduire
Judith

16/11/2014 We waren hier 4 nachten, en hebben nog een nachtje bijgeboekt, dat zegt denk ik genoeg. Ik ben gebonden aan een rolstoel en de manier waarop Jan en Jos hebben meegedacht om een verblijf voor mij toch mogelijk te maken is fantastisch. Ze zijn in principe niet rolstoeltoegankelijk, maar als je zelf redelijk mobiel bent dan is er in overleg waarschijnlijk wel wat mogelijk.
Ze staan altijd voor je klaar voor tips over de omgeving, lekkere eettentjes en gezelligheid tijdens een diner bij de B&B. De ontbijtjes zijn heerlijk en de verzorging perfect!

En couple, Juin 2014
"Dit is de place to be, fantastische gastheren."traduire
Henny en Ben

24/06/2014 Jan en Jos heel fijn bij jullie, bijzonder gast vrij en lekkere maaltijden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant