Avis Camping Lake Caspe

Lake Caspe
Avis Camping Lake Caspe
Carretera Zaragoza - Barcelona, 50700, Caspe

Camping Lake Caspe a obtenu une note de 6,9 de 10, basé sur 11 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Lake Caspe pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Caspe ! Vous pouvez également trouver 8 Photos concernant Camping Lake Caspe sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Espagne. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Aragon. Comparer Camping Lake Caspe avec les autres logements, dans Caspe.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Lake Caspe Caspe N'hésitez pas à donner votre avis!

11 avis sur Lake Caspe

5,2
5,6
Famille avec enfants/adolescents, Sep 2014
"Geweldig!"traduire
Piet van Winkel

05/10/2014 De meest rustige camping die ooit heb meegemaakt, geen toeristen maar hoofdzakelijk sportvissers, voor de 3e keer bezocht en iedere keer geweldig!
Wel in het naseisoen want in het hoogseisoen barst het hier van de Spanjaarden met kids en die feesten en beesten dag en nacht! (geen minuut rust) dus .... vanaf de 2e week september helemaal Top. Super schoon ook het sanitaire gedeelte. De keuken was prima echter sinds 2014 nieuwe kok ......... uitgesproken slecht! maar in Caspe vindt u heerlijke tapas barretjes zoals El Quijote, dez serveren overheerlijke varkensoren. Als je van Rust houd moet je deze camping kiezen.

En couple, Juil 2014
"Rust!"traduire
Peter

01/08/2014 Algemene indruk : rustige goede camping ruim opgezet geen druk gedoe.
Omgeving: in the middle of nowhere...maar dat kan juist de bedoeling zijn..
Buurt: binnenland Spanje ..droogte en vlakte...10 km voor een stadje
Pesoneel: vriendelijk en behulpzaam
Prijs/Kwal. : is in orde.....
Er is een restaurant..ben ik niet geweest..
Er is een typisch camping barretje....wel leuk..
Sanitair is prima en luxe...
Meer is vismeer...
Prima zwembad.....
Voor de rustzoeker..
Goede overnachtingslocatie om de volgende dag naar de kust te gaan....
Vriendelijk voor campers...er is een vuilwater/schoonwater en chem. plaats....
Bootjes te huur op de camping ......meer vertoont echter weinig activeiteit....alles in goede staat van onderhoud....

Avec des ami(e)s, 2013
"Verblijf op een camping Fawlty Towers"traduire
Roofvisser

09/11/2013 Deze camping wil zich het imago van internationaal aanmeten maar de antipatieke eigenaar zorgt er voor dat alles stroef en moeilijk verloopt.Als u iemand op de camping wil bezoeken dan wordt gevraagd hoe lang dit zal duren.Wanneer het bezoek langer dan 1 uur duurt dan moet de bezoeker extra betalen.Het restaurant ,wat niets voorsteld,mag alleen gebruikt worden door campinggasten.Zelfs wanneer u op de camping verblijft en wenst te gaan eten met bezoekers dan kan en mag dit niet.Het personeel moet alles navragen en hangt af van de wisselende regels van de eigenaar.

En couple, Mai 2013
"Niet slecht, maar weinig te beleven"traduire
Geert

26/05/2013 In een wat saai landschap aan een groot stuwmeer met verder als belangrijkste vertier de nabijgelegen stad Caspe. Redelijke staanplaatsen op kiezel in zes rijen van elk circa tien plaatsen, genoeg schaduw. Redelijk sanitair. Een barretje en een restaurant. Vriendelijke ontvangst. Maar dat is het ook wel zo'n beetje. Sprak met sportvissers die hier al jaren komen en het nog steeds de beste visstek van heel Europa vinden met het 80 km lange stuwmeer. Maar ja, als je niet vist.... We zijn de volgende dag toch maar verder gegaan.

En couple, 2013
"Rust, rust en nog eens :-)"traduire
mootje

26/05/2013 Als je je even wil afzonderen van de wereld en het nieuws, dan moet je daar zijn.. Gewoon genieten van het zonneke in alle rust, 2 boeken gelezen in een week tijd.
Eten fantastisch in het restaurant, zelfs de tappa's zijn zo lekker, en voor een prijs van 5.50 euro, krijg je als tapa een vol bord. Een aanrader, Sepia, zoooooo lekker. Personeel heel vriendelijk, weinig kennis van talen, maar zo leer ik ook nog een beetje spaans.

En couple, Mai 2013
"Geweldige plek"traduire
Lily Mol

06/05/2013 We zijn hier nu voor het 2e jaar en vinden het helemaal geweldig, mooie schaduwplekken, klein, rustig en stevige ondergrond, ruime plaatsen en heel vriendelijk personeel. Je kan er wat eten en ze hebben een gezellig terras. Honden meer dan welkom, goed niet iedereen spreekt Engels maar wij mogen ook wel wat moeite doen. Blijven lekker weer een paar dagen !!!!

En couple, Avr 2013
"Gelukkig nog een rustig paradijs"traduire
Muizelaar b

20/05/2013 Reeds vele jaren vaste gast hier , door de jaren heen is de camping met sprongen vooruitgegaan.Als rust en een overweldigend mooie natuur voor u waardevol zijn een aanrader.
En in het bijzonder vissen,vogels,wandelen,mountainbike elke dag is een avontuur al hebben we ondervonden dat de grootsheid van dit gebied niet alles op een presenteerbladje geeft zoals vele toeristische plekjes waar we weer in de rij staan om het zoveelste wereldwonder te aanschouwen.
De ontwikkelingen in het gebied rondom de ebro en het stuwmeer gaan snel laat ons hopen dat de natuur hierin voorop blijft staan,want deze is van onschatbare toeristishe waarde.

En couple, Juin 2012
"Een nacht en weer snel weg"traduire
mirjamvandenanker

10/11/2012 Omdat het weer in zuid Frankrijk niet veel goeds voorspelde ,reisde we door de Pyreneën naar Lake Caspe. Bij de camping aangekomen die in het helemaal niks lag, werden we ontvangen door een vriendelijk meisje met hondje. We mochten een plekje zelf uitkiezen. Maar het hoekje om gereden kwamen we op een soort van parkeerplek te staan die omgeven was van hoge bomen (dus geen uitzicht) en alleen maar kiezels op de grond.De plekjes waren zo klein dat we onze voortent niet konden zetten anders moesten we door de auto kruipen om van het plekje te komen op het doorgangspad. Ons hondje zat in een mum van tijd vol groene bolletjes die je niet uit zijn haren kreeg. Het grote zwembad lag naast de camping en kon je vanaf de camping niet zien .In het meer kon je niet zwemmen er was een oprijstuk waar men steeds met boten bezig was. Het meer is wel groot. Maar voor ons was deze camping een plek om nooit meer naar terug te keren. De andere morgen toch maar weer terug naar Frankrijk.

En couple, Mai 2012
"Nooit meer"traduire
g bollen

13/11/2012 Ik ben 19 en 20 mei op deze camping geweest.
Aan de ingangs balie zat een vriendelijke vrouw die ook Engels sprak.
Verder was hetpersoneel zeer slecht opgeleid.
Men spreekt aleen Spaans.
Met Frans en Engels kon ik er niet terecht.
Eten of iets drinken inde bar of eethok lukte niet door een zeer groot taalprobleem.
De staanplaatsen waren slecht.
Met aleen harde dikke kiezel.
Gelukkig had ik veel mee uit Belgie waardoor ik er toch kon eten.
De gasten op de camping waren zeer gastvrij.
Ik mocht zelfs mee het meer op met de buren.
Ik raad deze camping aleen aan mensen die spaans spreken.
In de plaats caspe waren de mensen zeer ongastvrij.
Tanken of iets kopen was erg lastig daardoor.
De 21 Mei ben ik terug naar Frankrijk gereden.
Dit is toch een heel andere wereld.
Uitgaan is daar goed te doen.
De gastvrijheid van de Fransen zowel op de campings als hotel is gewoon top.
Ik was blij terug in Frankrijk te zijn. (tenminste geen taalproblemen meer)

En couple, Avr 2012
"Zeer nette camping"traduire
De Moor Danny

12/05/2012 Tja, na onze vakantie had ik een beetje een dubbel gevoel. De camping ligt afgelegen en je hebt bijna altijd een wagen nodig om boodschappen te doen Het sanitair wordt 2x/dag schoongemaakt en daardoor duszeer netjes.Je moet overal camperen op keien en dusdanig als je met een tent bent is het aangeraden nagel haringen mee te hebben want de grond is daar keihard. Het personeel is zeer vriendelijk en doet altijd zijn best om u te helpen en/of zich verstaanbaar te maken. Het restaurant heeft een kleine kaart met heel wat lekkers maar toch een beetje duur. Bijv: Portie frieten voor 2 man betaal je 7€ wat dus veel is voor de kleine porties die je kreeg. Deze camping is zeer geliefd door vissers maar je hebt, wanneer je wil vissen sowiezo een motorboot nodig. Het keistrand loopt soms over en daarmede kan je dan niet meer vissen vanaf de oevers. Opgelet wanneer je wel kan vissen want dan wordt je overspoeld door mieren. Een boot huren kan ook maar terug zeer duur. 100€/dag.

Aimez vous passer les vacances de noël en famille?