Avis La Sagrada Familia

La Sagrada Familia
Avis La Sagrada Familia
C. Mallorca, 401, 08013, Barcelone

La Sagrada Familia a obtenu une note de 8,5 de 10, basé sur 362 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture La Sagrada Familia pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Barcelone ! Vous pouvez visionner 293 Photos concernant La Sagrada Familia. 3 Vidéos ont été faites sur La Sagrada Familia. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Espagne. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Catalogne (Costa brava et Costa Dorado). Voir tous les hébergements dans La Sagrada Familia, Barcelone.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

362 avis sur La Sagrada Familia

En voyage organisé en groupe, Sep 2014
"La Sagrada Familia"traduire
Bram

20/09/2014 Om stil van te worden en nog niet klaar

En couple, Sep 2014
"Wij volgen de bouw werkzaamheden al jaren"traduire
wallietax

19/09/2014 Wordt steeds mooier, maar helaas ook steeds drukker en duurder (€14,60 en €19,- als je met de lift naar boven wilt

En couple, Sep 2014
"Verwonderd"traduire
Koen Van Waesberghe

14/09/2014 We stonden met onze mond vol tanden...

"Moeite waard"traduire
Lize

27/08/2014 Boek je kaartjes online, email met de code op de je telefoon is voldoende, je hoeft ze niet uit te printen!

En couple, Aou 2014
Griet

22/09/2014 Tickets op voorhand online kopen. Gidstour is aanrader!

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"OK"traduire
Christ

18/08/2014 Mooi om te zien. Adembenemend wat daar staat (en nog komt).

"Wauw"traduire
otis_postbus

18/08/2014 Wat een onovertroffen binnenwerk. Zelfs als je denkt alle kerken gezien te hebben.
Boek online. En vergeet niet ook een bezoek aan een toren mee te boeken.

"Steeds mooeier"traduire
familie_de_baan

11/08/2014 Tien jaar geleden al mooi, nu nog mooier. Steeds weer verbazingwekkend mooi! Tip: koop online tickets, dat scheelt je een megawachtrij (toen wij er waren een wachtrij van zeker twee uur!) en je kan je tickets op je smartphone laten zien.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Absolute aanrader"traduire
erik

24/07/2014 Echt een absolute aanrader en ook zeker de moeite waard om binnen te kijken. Aan de buitenkant kun je niet de heel indrukwekkende binnenkant zien, vooral met het bijzondere licht.
Zorg er wel voor dat je van te voren kaartjes koopt dan kun je zo naar binnen zelfs op het heets van de dag. Zorg er ook voor dat je de audio toer er bij doet want dat geeft je heel veel extra uitleg (alleen geen nederlands, maar ja we spreken onze talen).
wij hoefde maar 5 minuten te wachten.

En couple, Juil 2014
"Indrukwekkend"traduire
d_vanderwee

23/07/2014 enkel de buitenkant, toch zeer indrukwekkend, maar druk!! een rij wachtenden aan de kassa voor meer dan een uur zeker in de felle zon, neen dank u. de prijs is ook nogal aan de hoge kant

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

Les meilleurs hébergements à Barcelone