Avis Parc Guell

Parc Guell
Avis Parc Guell
Carrer d'Olot, 13, 08024, Barcelone

Parc Guell a obtenu une note de 8,5 de 10, basé sur 324 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Sport & Nature Parc Guell pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Barcelone ! Vous pouvez visionner 336 Photos concernant Parc Guell. 3 Vidéos ont été faites sur Parc Guell. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Espagne. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Catalogne (Costa brava et Costa Dorado). Voir tous les hébergements dans Parc Guell, Barcelone.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

324 avis sur Parc Guell

"Erg druk, wel mooi"traduire
appie

22/08/2014 Is erg toeristisch geworden, jammer dat je moet betalen. Wel mooi uitzicht over stad!

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"Ok"traduire
Christ

18/08/2014 Mooi om te zien. Mooi zicht op Barcelona zelf.

"Mager."traduire
otis_postbus

18/08/2014 Ook van te voren kaarten kopen anders kom je er niet in in het hoogseizoen.
Het park er omheen stelt niets voor.

"Adembenemend mooi"traduire
familie_de_baan

11/08/2014 Iedere keer weer word ik gegrepen door alle mooie vormen en kleuren.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Ook echt een aanrader"traduire
erik

24/07/2014 prachtig park en archetecteur.
koop wel vooraf de kaartjes dat voorkomt wachten.
betaalde gedeelte is echt een must.

En couple, Juil 2014
"Lang wachten"traduire
Romy

21/07/2014 Eenmaal binnen kwamen wij voor een verrassing te staan. Voor het beroemde gedeelte moet je betalen. Niet erg, maar wij moesten 3 uur wachten voordat we naar binnen zouden kunnen. Ik was er al eens eerder geweest en het is erg mooi en indrukwekkend. Zorg dat je je kaartjes online koopt en vroeg naar het park gaat.

En couple, Juil 2014
"Mooi"traduire
d_vanderwee

23/07/2014 prachtig, maar lastig, je moet zeker goed uit de voeten kunnen

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Heel kleurrijk en mooi"traduire
m goossen

04/07/2014 Een geweldig mooi sfeervol kleurrijk park van Gaudí.

2014
"Heel mooi"traduire
nickvg8

30/06/2014 moet je gezien hebben als je in Barcelona bent, zowel betalend als niet betalend gedeelte, mooie mozaïekjes gezellige natuur

Juin 2014
"Parc Guell"traduire
Jelle

05/07/2014 Mooie bezienswaardigheid, niet al te groot maar absoluut de moeite waard. Zorg ervoor dat je van tevoren in het bezit bent van kaartjes of ga op tijd richting het park zodat je geen uren in de wachtrij hoeft te staan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant