Avis Parc Guell

Parc Guell
Avis Parc Guell
Carrer d'Olot, 13, 08024, Barcelone

Parc Guell a obtenu une note de 8,5 de 10, basé sur 313 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Sport & Nature Parc Guell pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Barcelone ! Vous pouvez visionner 332 Photos concernant Parc Guell. 3 Vidéos ont été faites sur Parc Guell. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Espagne. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Catalogne (Costa brava et Costa Dorado). Voir tous les hébergements dans Parc Guell, Barcelone.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

313 avis sur Parc Guell

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Ook echt een aanrader"traduire
erik

24/07/2014 prachtig park en archetecteur.
koop wel vooraf de kaartjes dat voorkomt wachten.
betaalde gedeelte is echt een must.

En couple, Juil 2014
"Lang wachten"traduire
Romy

21/07/2014 Eenmaal binnen kwamen wij voor een verrassing te staan. Voor het beroemde gedeelte moet je betalen. Niet erg, maar wij moesten 3 uur wachten voordat we naar binnen zouden kunnen. Ik was er al eens eerder geweest en het is erg mooi en indrukwekkend. Zorg dat je je kaartjes online koopt en vroeg naar het park gaat.

En couple, Juil 2014
"Mooi"traduire
d_vanderwee

23/07/2014 prachtig, maar lastig, je moet zeker goed uit de voeten kunnen

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Heel kleurrijk en mooi"traduire
m goossen

04/07/2014 Een geweldig mooi sfeervol kleurrijk park van Gaudí.

2014
"Heel mooi"traduire
nickvg8

30/06/2014 moet je gezien hebben als je in Barcelona bent, zowel betalend als niet betalend gedeelte, mooie mozaïekjes gezellige natuur

Juin 2014
"Parc Guell"traduire
Jelle

05/07/2014 Mooie bezienswaardigheid, niet al te groot maar absoluut de moeite waard. Zorg ervoor dat je van tevoren in het bezit bent van kaartjes of ga op tijd richting het park zodat je geen uren in de wachtrij hoeft te staan.

Famille avec enfants/adolescents, Juin 2014
"Erg mooi"traduire
Helma Kuiper

23/06/2014 Wij zijn niet het betaalde gedeelte in gegaan, je kunt hiervan ook foto's nemen vanuit de tuin die er omheen ligt.

Avec des ami(e)s, Juin 2014
"Mooi!"traduire
Monique

21/06/2014 Je hoeft niet perse de betaalde route te doen

En couple, Mai 2014
"Minder dan verwacht"traduire
Raf De Mulder

31/05/2014 Het blijft schitterend werk van Gaudi, bouwen in harmonie met natuur, maar viel wat tegen in verhouding met de verwachtingen.

En couple, Mai 2014
"Park Guell"traduire