Avis Camping El Vedado

El Vedado
Avis Camping El Vedado
Ctra. Masnou a Granollers, km 7, E-08188, Vallromanas

Camping El Vedado a obtenu une note de 6,5 de 10, basé sur 10 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping El Vedado pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Vallromanas ! Vous pouvez également trouver 7 Photos concernant Camping El Vedado sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Espagne. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Catalogne (Costa brava et Costa Dorado). Comparer Camping El Vedado avec les autres logements, dans Vallromanas.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur El Vedado Vallromanas N'hésitez pas à donner votre avis!

10 avis sur El Vedado

5,7
6,4
5,4
Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Onrustige, weining sfeervolle doorgangscamping"traduire
appie

22/08/2014 camping is geschikt voor mensen die enkele dagen barcelona willen bezoeken en niet veel waarde hechten aan rust/gezelligheid op camping. Wij hebben erg veel last gehad van laat thuis komende barcelona toeristen en (dronken) jongeren die 's nachts blijven kletsen. het is een ieder voor zich-sfeer, waarbij geen rekening met elkaar wordt gehouden.
Toen ik hierover enkele vragen stelde aan campingbaas, zei deze dat dit bij spaanse camping hoort (ondertoon van je moet niet zeuren).
Ik moest thuis uitrusten van de slechte nachten hier.
Wij komen hier niet meet terug.

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Fijne camping"traduire
Annelies

09/08/2014 Deze camping vonden wij erg fijn! We stonden er met onze tent - zonder elektriciteit

Pluspunten:
- mooie, ruime schaduwplekken, heerlijk windje
- prima uitvalsbasis voor Barcelona, bus vertrekt vanaf de camping, In augustus in ieder geval twee maal per dag heen en twee maal terug
- bosrijke omgeving, veel natuur om je heen
- zwembad met drie soorten baden: diep, ongeveer 1 meter diep en een poedelbadje
- speeltuin en allerlei sportveldjes
- leuk contact met andere families, onze kinderen, van 3 en 5 hebben zich uitstekend vermaakt met Spaanse en Vlaamse kinderen

Sanitair is prima op orde, wc papier aanwezig, fijne douches. Het is wat ouder, maar schoon

In augustus werd het erg druk, vooral erg veel Franse mensen.

Wifi - gratis zonder gedoe met codes - bij het restaurant
's Ochtends broos bij restaurant

En couple, Aou 2014
"Leuke camping voor een paar dagen Barcelona"traduire
joop_2

07/09/2014 We hebben 4 dagen op deze camping gestaan om Barcelona te bezoeken, een prima uitvals basis 1/2 uurtje met de bus,

Het is een vrije camping zoek een plekje en zet je tent neer klaar.
In de avond best rumoerig met veel gasten die nog laat arriveren zelfs rond 23:00 kun je nog gewoon inchecken.

Veel drukte met jeugd en we hebben snachts zelfs een vecht partij mee gemaakt tussen wat dronken jongeren.

Sanitair is oud te klein voor zo een grote camping, warm water was schaars.

Grote voordeel: 2x per dan vertrek er een bus naar Barcelona voor slechts € 4,- vanaf het parkeer terrein van de camping.

De camping ligt op een berg tussen hoge bomen dus zeer veel schaduw!

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2013
"Heerlijk ruime camping met prima restaurant"traduire
Nico

31/07/2013 Als we naar Barcelona gaan kiezen we altijd weer deze camping. Vooral op het achterste stuk heb je vaak een half veld voor jezelf, met volop schaduw. Het restaurant was helemaal vernieuwd, met een uitgebreide kaart, met zelfs een volle pagina vegetarische gerechten. Zwembad, sanitair, etc zijn niet erg modern, maar voldoen prima. Parkeren aan het strand bij El Masnou (10 min.) viel niet mee. Weer 2 keer met de bus naar Barcelona (50 minuten heen, 30 minuten terug).

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Ideale camping om Barcelona te bezoeken"traduire
sandra

09/08/2013 Dit jaar naar El Vedado geweest om met name Barcelona te bezoeken. We zijn 1 week geweest en het was geweldig. Geen overvolle camping en heerlijk grote plekken met voldoende schaduw. De kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad. Indien je op zoek bent naar een leuke camping, dan is dit de juiste camping, tenzij je het massale met de animatieprogramma's zoekt. Zwembad en sanitair zijn niet erg modern, maar prima en schoon. De bus naar Barcelona stopt voor bij de camping, ideaal dus. Als we Barcelona nog een keer gaan bezoeken, gaan we zeker weer naar deze camping.

En couple, Aou 2012
"Mooie uitvalsbasis voor de omgeving"traduire
Andre

18/05/2014 Ruime camping, wel wat aan het verouderen. Veel beschutting van bomen. 10 autominuten van het strand en 20 autominuten van het centrum van Barcelona. In het seizoen rijdt er 2 x per dag een bus van de camping naar het centrum van Barcelona. Wij hebben de camping reeds 3x in een rondreis opgenomen voor een paar dagen. En zouden er zeker weer heen gaan.

En couple, Juin 2012
"Dat nooit meer!!!"traduire
André

24/07/2012 Stadscamping, d.w.z. zandbak! Achterste deel van de camping gesloten (voorseizoen), zwembad zonder water. Ongeïnteresseerde campingbaas. Enige voordeel: bus naar Barcelona stopt vlak vóór de camping. Prijs (inclusief korting van €10,- per dag!!!) €28,-. Sanitair niet echt schoon en verouderd. In weekend zeer veel overlast van jeugd die een huisje had gehuurd. Campingbaas treedt daartegen 's nachts niet op, dus zelf om 1.45 uur maar om enige rust gevraagd. 's Morgens autodeuren op en discomuziek op sterkte 100 db. Pas na 'n uur enige reactie van de beheerder/baas. Op zondag gevlucht naar andere camping.

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2010
"Verschrikkelijk, schandalig dat dit mogelijk is!"traduire
corine

20/08/2010 Huisje zeer vervallen, onderkomen en smerig. Besprongen door vlooien, de eigenaresse vond dat geen probleem, dat overkwam haar ook! Veel muizen: eten moesten we ophangen maar zelfs het speelgoed was niet veilig. 's Nachts maakten ze veel lawaai, overal muizenpoep. Koelkast lekte en maakte veel lawaai 's nachts. Douche op rottend hout, smerig en leverde willekeurig heet en koud water. Matrassen waren dun en schimmelig, stonken. Stopcontacten los in bedrading. Afvoer van de keuken verstopt, en van de wastafel lekte fors. Beiden niet te gebruiken maar men wilde niets doen omdat het zondag was. Restaurant qua prijs/kwaliteit verhouding veel te duur. Al met al zo'n verschrikkelijke en ongezonde omstandigheden dat we niet de 2 geboekte weken zijn gebleven. De onverschilligheid van de eigenaren was schokkend. Enige positieve was de computer met internet verbinding zodat we naar een alternatieve accommodatie konden zoeken.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2010
"Prettige camping"traduire
A. Krikken

05/08/2010 Camping onder de rook van Barcelona, met dagelijks aparte busverbinding naar Barcelona. Dicht bij strand van Mataro (10 km) Prima uitvalsbasis,

En couple, Juil 2009
"Goede uitvalsbasis voor Barcelona"traduire
bernadette

09/08/2009 De camping is schoon. Er is de hele dag personeel bezig om het sanitair en het terrein schoon te houden. In het achterste saintairgebouw is het warme water aan het eind van de middag wel op. Maar in de andere gebouwen is voldoende warm water, zelfs 's avonds laat.
De camping is rustig. Terwijl er toch veel backpackers (=jongeren) op de camping aanwezig waren.
De bus vertrekt dagelijks naar Barcelona en 's avonds word je weer keurig op de camping afgeleverd.
Bij de receptie spreken ze engels en zijn ze heel behulpzaam.
In het dorpje is een piepkleine supermarkt. In Granolles, 10 km verder, zijn verschillende grote supermarkten. Voor noodgevallen kan je bij de bar wel wat kleine dingen kopen. Brood is de hele dag te krijgen.