Parador de Baiona****
Avis Hôtel Parador de Baiona****
Arquitecto Valverde s/n, 36300, Baiona

Hôtel Parador de Baiona a obtenu une note de 9,5 de 10, basé sur 3 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Parador de Baiona**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Baiona ! Vous pouvez également trouver 27 Photos concernant Hôtel Parador de Baiona**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Espagne. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Galice. Comparer Hôtel Parador de Baiona**** avec les autres logements, dans Baiona.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Parador de Baiona**** Baiona N'hésitez pas à donner votre avis!

3 avis sur Parador de Baiona****

9,8
Avec des ami(e)s, Juil 2013
"Toplocatie!"traduire
mevrouw de Boer

05/08/2013 Het geld meer dan waard, mooie parador! Twee terrassen, zwembad. Ruime kamers, van alle gemakken voorzien. Badkamer: uit de kunst. Ontbijt: zeer uitgebreid.
Zeer vriendelijk personeel.

En couple, Nov 2011
"Fantastich plek, we gaan zeker terug"traduire
Zita

18/11/2011 Geweldige locatie, mooie kamers met fantastisch uitzicht, vriendelijk personeel, goed lokaal eten. Een aanrader!

En couple, Juin 2010
"Mooie parador aan zee"traduire
Patricia

10/09/2010 De parador ligt op een klif met uitzicht op zee. Zeker met mooi weer is dit een erg leuke parador. De bar en het restaurant hebben grote terrassen met uitzicht op zee, er is een buitenzwembad met handdoekenservice en je kan ongeveer 3 km om de parador heen lopen op de vestigingswal. Wij hadden een erg leuke kamer met een hemelbed dat helaas een wat harde matras had, maar voor de rest heel comfortabel was. Omdat de parador gebouwd is in een oud fort is deze wel een beetje gehorig. In de publieke ruimtes heeft het hotel Wifi en ze hebben een internet pc met printer beschikbaar voor de hotel gasten. Het eten in het restaurant is goed en vooral de zeetong is een aanrader. In het plaatsje Baiona zelf (ongeveer 5 minuten lopen) heb je heel veel leuke restaurantjes en barretjes. Een leuke parador om een paar nachten te verblijven.