Avis Jardín de Cactus

Jardín de Cactus
Avis Jardín de Cactus
E-35544, Costa Teguise

Jardín de Cactus a obtenu une note de 8,1 de 10, basé sur 23 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Sport & Nature Jardín de Cactus pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Costa Teguise ! Vous pouvez visionner 604 Photos concernant Jardín de Cactus. 2 Vidéos ont été faites sur Jardín de Cactus. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Espagne. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Lanzarote. Voir tous les hébergements dans Jardín de Cactus, Costa Teguise.

1 2 3 suivant

31/01/2014 moet je bezoeken, weet niet wat je ziet

En couple, Jan 2014
"Bezoek waard"traduire
Marc

15/02/2014 Het geheel geeft wel een wat te toeristische indruk maar het is toch een bezoek waard. Heel bijzonder van opzet en goed kaderend in alles wat Manrique op het eiland heeft verwezenlijkt.

Famille avec enfants en bas âge, Oct 2013
"Origineel concept , een aanrader"traduire
cesar

11/11/2013 rustig maar mooi , een aanrader

Famille avec enfants/adolescents, Jan 2013
"Je wordt er stekelig van......"traduire
anita_28

30/01/2013 Cactustuin can Cesar Manrique met leuke hoekjes en vele verschillende soorten cactussen. Leuk kunstwerk bij de toiletten!

En couple, Jan 2013
"Mooi"traduire
Paca

03/02/2013 Een mooie wandeling waard

En couple, Nov 2012
"Spikey cactus fun in a rustic quarry."traduire
Rob Sexton

08/01/2013 Little cafe to have shakes and light lunches, good quality gifties to buy.

En couple, Sep 2012
"Tuin"traduire
Tony

01/10/2012 Prachtig aangelegd en toegankelijk.

En couple, 2012
"Uniek"traduire
naam naam

09/08/2012 Jardin de Cactus is wel een heel bijzondere tuin. Leuk om te zien hoeveel variaties er zijn aan cactussen

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2012
"Cactus tuin"traduire
Mieke

03/08/2012 erg bijzonder, als je over het eiland rijd en ineens veel cactussen ziet staan, in deze grijze zwarte grond, heel bijzonder

Famille avec enfants en bas âge, Avr 2012
"Aardig."traduire
Toiny Rademakers

07/05/2012 Kun je een half uur rondlopen. Koffie is niet te drinken.

1 2 3 suivant