Avis Siam Park

Siam Park
Avis Siam Park
Calle de Finlandia S/N, E-38660, Costa Adeje

Siam Park a obtenu une note de 9,0 de 10, basé sur 279 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Attractions Siam Park pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Costa Adeje ! Vous pouvez visionner 135 Photos concernant Siam Park. 2 Vidéos ont été faites sur Siam Park. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Espagne. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Ténérife. Voir tous les hébergements dans Siam Park, Costa Adeje.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

279 avis sur Siam Park

Famille avec enfants/adolescents, 2014
"Geweldig met oudere kinderen"traduire
jankarinvanrooij

27/08/2014 Heel leuk, wel s morgens zo vroeg mogelijk gaan

"Super bien"traduire
Jairo

24/08/2014 Altamente recomendable para los aficionados a las atracciones de agua. Preferible ir de fin de semana

En couple, Aou 2014
"Mooie bijgehouden park, leuke glijbanen"traduire
mieke

31/08/2014 soms enkele wachtrijen van 30 min maar andere kun je zo doorlopen.

Avec des ami(e)s, Aou 2014
"Geweldig!!!"traduire
m ploeg

27/08/2014 wat een fantastisch park!!absoluut een aanrader!

"Druk maar indrukwekkend"traduire
Lizzie

24/08/2014 Je voelt je weer helemaal een kind als je daar rond loopt. Erg netjes en schoon. De glijbanen zijn erg leuk en er zit wel iets tussen voor iedereen. Het is best druk in het hoogseizoen en daarom lange rijen. Tip: Koop van die speciale schoenen waarmee je in het water kunt lopen, iedereen wandelt daar rond op blote voeten, ew!

"Mooi park, erg druk"traduire
Elise

25/08/2014 Het is een erg mooi park met indrukwekkende glijbanen. Het was er echter zo druk dat wij de helft van de glijbanen niet eens hebben kunnen zien. Voor de beruchte glijbaan die door het haaienaquarium gaat bedroeg de wachttijd 90 minuten. Voor de rest van de glijbanen was het ook zeker rond de 45 minuten. Erg zonde van de tijd. Je kunt een Fast Pass nemen voor 15 euro en dan kun je bij alle glijbanen één maal doorlopen (het wordt afgekruist als je een glijbaan hebt gehad). Als je besluit dit te doen, moet je dit wel op tijd doen (meteen), want na een tijdje raken ze 'op'.

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Niet voor kleine kinderen"traduire
dominique

20/08/2014 Erg mooi park, alleen de vloer wordt erg heet. Eten erg lekker en niet duur.als je kind 1.25m is kunnen ze van alle glijbanen af.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Gaaf voor jong en oud!"traduire
nathaliepijnenburg

19/08/2014 Leuk park.Wees wel op tijd dan kun je overal in.Beetje jammer dat je zelf geen drinken of eten mee mag nemen.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Wauw"traduire
mletens

15/08/2014 Super waterpark.. Toezicht is erg goed!! Superschoon, gave glijbanen en een super mooi golfslagbad!!

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Divertido pero demasiadas colas"traduire
Laura- Barcelona

07/08/2014 Las atracciones son super divertidas, pero las colas excesivas...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

Points d'intérêts et activités à Costa Adeje