Avis Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat****

28 juillet 2014

Valencia Mindfulness Retreat****
Avis Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat****
Plaza Conde de Carlet 1, 46003, Valence

Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat a obtenu une note de 9,8 de 10, basé sur 38 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Valence ! Vous pouvez également trouver 37 Photos concernant Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Espagne. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar). Comparer Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat**** avec les autres logements, dans Valence.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Valencia Mindfulness Retreat**** Valence N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 suivant

38 avis sur Valencia Mindfulness Retreat****

9,7
En couple, Juil 2014
"Een heerlijke plek"traduire
Vincent Witlox

25/07/2014 Deze B&B wordt gerund door 2 zeer gastvrije en hartelijke eigenaren die met passie jouw verblijf zo aangenaam mogelijk willen maken zonder dat ze je daar bij in de weg lopen. De ligging bevindt zich in een zijstraat van hartje centrum, dus geen lawaai en drukte, maar wel alles om de hoek. Je mag gebruik maken van alles wat je in dit prachtige pand ziet en die vrijheid maakt het bijzonder. Onze kamer (met eigen badkamer) was schoon en fris met uitstekende matrassen. Het ontbijt is zeer uitgebreid en verzorgd en mocht er al iets ontbreken, dan kun je daar gewoon naar vragen.

Avec des ami(e)s, 2014
"Fantastische dagen in Valencia"traduire
Liesbeth

28/06/2014 De perfecte locatie en een heerlijke plek om thuis te komen.
Totale gastvrijheid van Dany en Thijs. Het Koninklijke ontbijt. Superveel vers fruit en zelfgebakken brood. Gezellig kletsen, yoga in de ochtend voor de liefhebbers, prachtige kamers, sfeervol en kunstzinnig. Een glaasje cava op zijn tijd. We komen zeker terug.

Avec des ami(e)s, Juin 2014
"Verwend worden"traduire
Yvonne Holtjer

16/06/2014 Wat een super weekend heb ik gehad, met Nicole Dirks, Nicole Holtjer en Lianne Janssen-Peeters!!! Voor iedereen Valencia niet kent, wat een prachtige stad, wat een heerlijke sfeer!!
In de watten gelegd door Thijs en Matti van Valencia Mindfulness Retreat. Locatie Top ! Verzorging Top! Gastvrijheid Top!
Twee mannen die ons het gevoel gaven dat we voor een paar dagen prinsessen waren, van de heerlijke bedden met zacht geurend beddengoed, tot het in hapklare brokjes snijden van... het fruit en glazen bubbelende Cava bij het ontbijt.
Om in een stad te mogen THUISKOMEN in deze oase van rust was werkelijk een zalig gevoel.
Ik zeg, ik kan er weer tegen voor een hele tijd en iedereen die er nog niet is geweest, DOEN, GAAN !!!
Bedankt Thijs en Matti, ik zweef nog steeds een beetje.
Bed and Breakfast VMR!!!!

En couple, Juin 2014
"Zeeeeeer leuke B&B !"traduire
Frankie

15/06/2014 ideaal gelegen om de stad te verkennen, zeer vriendelijke gastheren, ontbijt om van te smullen, leuke adresjes gekregen om te eten en te genieten van een aqua de valencia....topvakantie gehad !!!!

Seul(e), Juin 2014
"Fantastisch locatie"traduire
Rian

07/06/2014 Wat een leuke B&B. Dany en Thijs begrijpen het als geen ander, ieder op hun eigen bijzondere manier. Locatie is super, de ontvangst, gastvrijheid, sfeer en ontbijt geweldig. En alle tips over Valencia en de geweldige restaurants zijn top! De mogelijkheid voor het bijwonen van yoga en/of meditatielessen is een leuke en bijzondere ervaring.

Seul(e), Mai 2014
"Bed en breakfast: tweede bezoek nog beter!"traduire
R.R.

15/06/2014 Eind mei bracht ik een tweede kort bezoek aan deze charmante en comfortabele bed en breakfast. Deze b&b heeft een perfecte ligging in het oude centrum van de stad. Alles wat Valencia mij te bieden heeft ligt op loopafstand. Mijn kamer was smaakvol en praktisch ingericht en werd elke dag schoongemaakt. De service was wederom top! Mijn verwachtingen werden ook deze keer overtroffen. Als ik Valencia boek is het Valencia Mindfulness Retreat mijn ideale uitvalsbasis.

En couple, Avr 2014
"Persoonlijk, inspirerend en sfeervol B&B!"traduire
IrisW

21/04/2014 Ons verblijf bij Valencia Mindfulness Retreat maakte onze zes-daagse vakantie in Valencia onvergetelijk. De tips en persoonlijke aandacht van Dany en Thijs, de sfeervolle inrichting, het heerlijke ontbijt, de centrale ligging en de inspirerende gesprekken hebben ervoor gezorgd dat we met een grote glimlach terugdenken aan onze tijd in Valencia! Wij komen hier zeker terug!

En voyage organisé en groupe, Mar 2014
"Geweldige service, midden in oude centrum"traduire
Gonnie

11/03/2014 Wij hebben genoten van de geweldige service van Thijs en Dany.
Ontvangst zeer uitgebreid met koffie,thee,champagne en vers fruit.
Goede tips voor uitstapjes en restaurants.
Zitkamer om heerlijk aan het eind van de dag een wijntje te drinken.
Huis met prima sfeer, persoonlijke aandacht, schoon en in het centrum.

Avec des ami(e)s, Mar 2014
"Geweldig, een echte aanrader!"traduire
Jannemarije

10/03/2014 Het Mindfulness retreat in Valencia is een geweldige B&B voor mensen die meer zoeken. Er wordt elke ochtend een fantastisch cava ontbijt gereserveerd en Deny en Thijs kunnen je van allerlei tips voorzien. Het staat je vrij om een keer mee te doen met yoga of meditatie maar dit hoeft niet. Zo hebben het bijvoorbeeld niet gedaan. Persoonlijk contact is volop aanwezig en dit met de centrale locatie en mooie aankleding maakt het een bezoek meer dan waard.

En couple, Oct 2013
"Wenn Valencia, dann Valencia Mindfulness Retreat"traduire
Teresa Burger

23/10/2013 Für einen Wochenendtrip nach Valencia ist die Unterkunft im Valencia Mindfulness Retreat die beste Entscheidung.
Die Lage der Unterkunft ist dafür optimal, denn sie liegt direkt im Zentrum 2 Strassen neben der großen Cathedrale von Valencia. Von hier aus kann man alle Restaurants und große Plätze zu Fuss in ca. 5-10 Minuten erreichen. Zum Strand fährt man mit dem Fahrrad durch den wunderschönen Park ca. 15 Minuten.
Die Atmosphäre ist sehr entspannt und freundlich. Was an den sympathischen Hausherren Danny und Thjis liegt. Sie sind sehr hilfsbereit und geben wirklich jeden Gast die besten Tipps zu Valencias bestens Restaurants und Sehenswürdigkeiten.
Die Unterkunft selbst ist sehr stilvoll eingerichtet und die Zimmer sind sehr sauber und gepflegt. Das Frühstück ist sehr umfangreich und wird sehr liebevoll von Danny und Thijs vorbereitet, sodass wirklich jeder Gast zufrieden ist. Ich kann wirklich jedem das Valencia Mindfulness Retreat wärmstens empfehlen!!!

1 2 3 4 suivant