Avis Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat****

20 avril 2014

Valencia Mindfulness Retreat****
Avis Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat****
Plaza Conde de Carlet 1, 46003, Valence

Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat a obtenu une note de 9,8 de 10, basé sur 31 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Valence ! Vous pouvez également trouver 36 Photos concernant Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Espagne. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar). Comparer Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat**** avec les autres logements, dans Valence.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Valencia Mindfulness Retreat**** Valence N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 suivant

31 avis sur Valencia Mindfulness Retreat****

9,7
En voyage organisé en groupe, Mar 2014
"Geweldige service, midden in oude centrum"traduire
Gonnie

11/03/2014 Wij hebben genoten van de geweldige service van Thijs en Dany.
Ontvangst zeer uitgebreid met koffie,thee,champagne en vers fruit.
Goede tips voor uitstapjes en restaurants.
Zitkamer om heerlijk aan het eind van de dag een wijntje te drinken.
Huis met prima sfeer, persoonlijke aandacht, schoon en in het centrum.

Avec des ami(e)s, Mar 2014
"Geweldig, een echte aanrader!"traduire
Jannemarije

10/03/2014 Het Mindfulness retreat in Valencia is een geweldige B&B voor mensen die meer zoeken. Er wordt elke ochtend een fantastisch cava ontbijt gereserveerd en Deny en Thijs kunnen je van allerlei tips voorzien. Het staat je vrij om een keer mee te doen met yoga of meditatie maar dit hoeft niet. Zo hebben het bijvoorbeeld niet gedaan. Persoonlijk contact is volop aanwezig en dit met de centrale locatie en mooie aankleding maakt het een bezoek meer dan waard.

"Wenn Valencia, dann Valencia Mindfulness Retreat"traduire
Teresa Burger

23/10/2013 Für einen Wochenendtrip nach Valencia ist die Unterkunft im Valencia Mindfulness Retreat die beste Entscheidung.
Die Lage der Unterkunft ist dafür optimal, denn sie liegt direkt im Zentrum 2 Strassen neben der großen Cathedrale von Valencia. Von hier aus kann man alle Restaurants und große Plätze zu Fuss in ca. 5-10 Minuten erreichen. Zum Strand fährt man mit dem Fahrrad durch den wunderschönen Park ca. 15 Minuten.
Die Atmosphäre ist sehr entspannt und freundlich. Was an den sympathischen Hausherren Danny und Thjis liegt. Sie sind sehr hilfsbereit und geben wirklich jeden Gast die besten Tipps zu Valencias bestens Restaurants und Sehenswürdigkeiten.
Die Unterkunft selbst ist sehr stilvoll eingerichtet und die Zimmer sind sehr sauber und gepflegt. Das Frühstück ist sehr umfangreich und wird sehr liebevoll von Danny und Thijs vorbereitet, sodass wirklich jeder Gast zufrieden ist. Ich kann wirklich jedem das Valencia Mindfulness Retreat wärmstens empfehlen!!!

En couple, Oct 2013
"Relaxing in Valencia on top level!"traduire
Cato-Margo

13/11/2013 The two enthusiastic hosts have enough tips for a daytrip, restaurant or visiting one of the many beaches.
Before you start the excelente breakfast you can do first full relaxing yoga.
This B & B is situated in a quiet neighborhood in the hard of characteristic Valencia.

"Fantastisch!!!"traduire
Gert-jan

20/10/2013 Valencia is een prachtige stad. Dankzij ons 5-daagse verblijf in de bed and breakfast van Dany en Thijs kwam daar nog een hele dikke plus bovenop. In het hartje van de oude stad kun je je gewoon geen beter verblijf wensen. Een geweldige ontvangst, gastvrij, gezellig, heerlijk ontbijt en bijzonder goede sanitaire voorzieningen. En natuurlijk niet te vergeten de mogelijkheid om in de B&B van een heerlijke massage te genieten. Francis is echt een van de beste masseurs die we gehad hebben. Een absolute aanrader!

"Heerlijke accommodatie!!"traduire
Mariska Roest

16/10/2013 Wij hebben echt genoten bij deze B&B. Ontzettend lieve gastheren, geweldig luxe ontbijt, goede bedden en de ligging is perfect!

Avec des ami(e)s, Oct 2013
"Bijzonder Plekje"traduire
Marleen

09/10/2013 Met recht een bijzonder plekje; de ligging, sfeer, het heerlijke ontbijt (een dikke 10) en de oprechte gastvrijheid zijn top!

Seul(e), Sep 2013
"Valencia Mindfullness .retreat Valencia, WOW"traduire
Yvonne Voorburg

21/09/2013 Als je een plek zoekt waar gezelligheid, warmte, leuke mensen, top ontbijt, centrale plek, de dag starten met yoga jje aanspreekt, twijfel niet en boek dit bed and breakfast, Ik heb op ontzettend veel plekken geslapen, maar heb mij nog niet eerder zo thuis gevoelt als hier! de eigenaren doen er alles aan, om je een perfect verblijf te geven. Met pijn in mijn hart weggegaan...k

Avec des ami(e)s, Sep 2013
"B & B waar we zeker terug komen"traduire
Petra

14/09/2013 Valencia is een prima fietsstad. Vanaf deze B&B zit je midden in het oude centrum, dat autoluw is. Danny en Thijs zijn goede gastheren die het vak verstaan en je van goed advies voorzien. 'n Terrasje, een geschikt strand, een mooi fietsroute naar het museum; zij hielpen ons op weg. Echt fijn als je er voor 't eerst bent. Het hoogtepunt van de dag was iedere ochtend het "cava" ontbijt, met vers fruit uit de streek. Een adres om terug te keren!

Seul(e), Sep 2013
"Valencia Bed en Breakfast: topper! "traduire
R.R.

03/12/2013 Onlangs verbleef ik in deze mooie Bed and Breakfast. Het Valencia Mindfulness Retreat is uniek gelegen in het historische centrum van Valencia. Het Plaza del Virgen en het Retiro Park liggen bijvoorbeeld op steenworp afstand. Door de ontmoeting en de ambiance van het huis voelde ik mij meteen thuis. Mijn slaapkamer was ruim, praktisch en leuk ingericht. De badkamer was ruim, schoon en van alle gemakken voorzien, inclusief handdoeken en diverse bad -en toiletartikelen. Er is persoonlijke aandacht voor je als gast. Je verblijf wordt zoveel mogelijk afgestemd op jouw behoefte.

1 2 3 4 suivant