Avis Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat****

28 août 2014

Valencia Mindfulness Retreat****
Avis Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat****
Plaza Conde de Carlet 1, 46003, Valence

Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat a obtenu une note de 9,8 de 10, basé sur 42 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Valence ! Vous pouvez également trouver 40 Photos concernant Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Espagne. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar). Comparer Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat**** avec les autres logements, dans Valence.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Valencia Mindfulness Retreat**** Valence N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 suivant

42 avis sur Valencia Mindfulness Retreat****

9,7
9,6
En couple, Aou 2014
"Uitstekend bed & breakfast in Valencia!"traduire
rykilsdonk

23/08/2014 Een heerlijk B&B naast de prachtige Kathedraal in het oude centrum van Valencia! Kwaliteit ligt zeer hoog ze hebben mooi katoenen beddengoed, bijzonder verse lekkernijen aan
het ontbijt, moderne en ruime privé badkamer met dagelijks een grote stapel zachte
schone handdoeken, lekkere lokale wijnen uit de honesty-bar... ! Persoonlijk heb ik zelf niet heel veel met yoga, maar heb me er heerlijk vermaakt! Ik was samen met mijn vriendin die zelf wel veel van yoga houdt en die had dus elke dag plezier van deze extra mogelijkheid!
die dat iedere dag deed, maar zij was de enige.
Er is een heerlijk koele bries door het hele huis, veel licht in alle kamers en het is nooit te warm of benauwd, wat echt super fijn was want het was stik heet in de periode dat wij er waren!
Voor de rest was het altijd brandschoon, het lijkt wel of ze drie keer per dag schoonmaken haha.
Echt een heerlijke tijd gehad en ik weet zeker dat wij hier nog een keer naar terug gaan!

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Bed Breakfast om verliefd op te worden"traduire
Désirée van der Hei...

29/07/2014 Bijzondere bed & Breakfast. Intiem, persoonlijk, stijlvol. Geweldige eigenaren. Ontvangst met champagne en bijzondere tips die je niet in de boekjes vind. Ik ben hier samen met mijn dochter van 14 jaar geweest. Fijne kamer met eigen luxe badkamer met heerlijke lotions en badproducten. Fantastisch uitgebreid ontbijt met alleen maar verse en biologische producten én champagne! Inrichting is zeer stijlvol met kunst ,heerlijke tijdschriften en boeken. Locatie midden n het oude centrum en toch heel rustig gelegen. Voor wie wil, in de ochtend meditatie en/of yoga. Massage ook mogelijk. Kortom, een B&B om verliefd op te worden inclusief de eigenaren!

En couple, Juil 2014
"Een heerlijke plek"traduire
Vincent Witlox

25/07/2014 Deze B&B wordt gerund door 2 zeer gastvrije en hartelijke eigenaren die met passie jouw verblijf zo aangenaam mogelijk willen maken zonder dat ze je daar bij in de weg lopen. De ligging bevindt zich in een zijstraat van hartje centrum, dus geen lawaai en drukte, maar wel alles om de hoek. Je mag gebruik maken van alles wat je in dit prachtige pand ziet en die vrijheid maakt het bijzonder. Onze kamer (met eigen badkamer) was schoon en fris met uitstekende matrassen. Het ontbijt is zeer uitgebreid en verzorgd en mocht er al iets ontbreken, dan kun je daar gewoon naar vragen.

Avec des ami(e)s, 2014
"Fantastische dagen in Valencia"traduire
Liesbeth

28/06/2014 De perfecte locatie en een heerlijke plek om thuis te komen.
Totale gastvrijheid van Dany en Thijs. Het Koninklijke ontbijt. Superveel vers fruit en zelfgebakken brood. Gezellig kletsen, yoga in de ochtend voor de liefhebbers, prachtige kamers, sfeervol en kunstzinnig. Een glaasje cava op zijn tijd. We komen zeker terug.

Avec des ami(e)s, Juin 2014
"Het lekkerste B&B in Valencia!"traduire
C. Hamel

11/08/2014 Middenin het historische centrum met alles op loopafstand, maar toch bijzonder rustig slapen. Leuke mensen ontmoet tijdens het uitgebreide ontbijt, maar ook veel privacy in onze kamer. Goed doorgevoerd wellness concept met mogelijkheid tot massages en yoga, zonder zweverig te zijn. Prima wifi. De restauranttips waren allemaal super, van een lokaal paella tentje op een afgelegen strand tot de nieuwste hotspot die nog niet in stadsgidsen staat. Eigen badkamer altijd schoon, elke dag zes schone handdoeken. Aandacht voor details: kaarsjes bij thuiskomst, 20 soorten thee, strandtas met champagne, en (op verzoek) alle kleding gratis gewassen. Prijs/Kwaliteit/Service verhouding ongekend goed. Wat wat ons betreft beter/anders kan: in de twee lounge kamers zijn ook kunst-boeken met fotografie die misschien voor kids niet geschikt is. Voor de rest: een zeer bijzondere ervaring, en wij komen zeker terug!

Avec des ami(e)s, Juin 2014
"Verwend worden"traduire
Yvonne Holtjer

16/06/2014 Wat een super weekend heb ik gehad, met Nicole Dirks, Nicole Holtjer en Lianne Janssen-Peeters!!! Voor iedereen Valencia niet kent, wat een prachtige stad, wat een heerlijke sfeer!!
In de watten gelegd door Thijs en Matti van Valencia Mindfulness Retreat. Locatie Top ! Verzorging Top! Gastvrijheid Top!
Twee mannen die ons het gevoel gaven dat we voor een paar dagen prinsessen waren, van de heerlijke bedden met zacht geurend beddengoed, tot het in hapklare brokjes snijden van... het fruit en glazen bubbelende Cava bij het ontbijt.
Om in een stad te mogen THUISKOMEN in deze oase van rust was werkelijk een zalig gevoel.
Ik zeg, ik kan er weer tegen voor een hele tijd en iedereen die er nog niet is geweest, DOEN, GAAN !!!
Bedankt Thijs en Matti, ik zweef nog steeds een beetje.
Bed and Breakfast VMR!!!!

En couple, Juin 2014
"Zeeeeeer leuke B&B !"traduire
Frankie

15/06/2014 ideaal gelegen om de stad te verkennen, zeer vriendelijke gastheren, ontbijt om van te smullen, leuke adresjes gekregen om te eten en te genieten van een aqua de valencia....topvakantie gehad !!!!

Seul(e), Juin 2014
"Fantastisch locatie"traduire
Rian

07/06/2014 Wat een leuke B&B. Dany en Thijs begrijpen het als geen ander, ieder op hun eigen bijzondere manier. Locatie is super, de ontvangst, gastvrijheid, sfeer en ontbijt geweldig. En alle tips over Valencia en de geweldige restaurants zijn top! De mogelijkheid voor het bijwonen van yoga en/of meditatielessen is een leuke en bijzondere ervaring.

En couple, Mai 2014
"Bijzonder bed and breakfast in centrum Valencia"traduire
Linda Boon

30/07/2014 Wat is dit een ontzettend fijne plek waar je volledig in de watten wordt gelegd. Thijs en Dany zijn de beste gastheren die je je kunt wensen. Met veel liefde, zorg en aandacht wordt er dagelijks een indrukwekkend ontbijt op tafel gezet. Als je wilt kun je voor het ontbijt met Thijs mediteren en/of yoga doen in speciaal daarvoor ingerichte ruimte, dit is zeker een aanrader. Het huis is smaakvol ingericht, met oog voor detail waardoor wij ons er direct thuis voelden. De heren hebben oog voor kwaliteit, dat zie (en proef) je onder andere aan de kwaliteitsproducten bij het ontbijt, de verfijnde inrichting en je voelt het aan de heerlijk dikke en zachte handdoeken en de goede bedden, heel belangrijk! Thijs en Dany nemen de tijd voor je, pakken zelfs een complete strandtas met lekkers voor je in en schromen niet om de beste adressen (waaronder de fijnste restaurants) van Valencia met je te delen. Wij zijn best verwend qua reizen en deze Bed and Breakfast krijgt van ons een dikke 10.

Seul(e), Mai 2014
"Bed en breakfast: tweede bezoek nog beter!"traduire
R.R.

15/06/2014 Eind mei bracht ik een tweede kort bezoek aan deze charmante en comfortabele bed en breakfast. Deze b&b heeft een perfecte ligging in het oude centrum van de stad. Alles wat Valencia mij te bieden heeft ligt op loopafstand. Mijn kamer was smaakvol en praktisch ingericht en werd elke dag schoongemaakt. De service was wederom top! Mijn verwachtingen werden ook deze keer overtroffen. Als ik Valencia boek is het Valencia Mindfulness Retreat mijn ideale uitvalsbasis.

1 2 3 4 5 suivant