Avis Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat****

25 novembre 2014

Valencia Mindfulness Retreat****
Avis Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat****
Plaza Conde de Carlet 1, 46003, Valence

Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat a obtenu une note de 9,8 de 10, basé sur 46 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Valence ! Vous pouvez également trouver 57 Photos concernant Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Espagne. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar). Comparer Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat**** avec les autres logements, dans Valence.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Valencia Mindfulness Retreat**** Valence N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 suivant

46 avis sur Valencia Mindfulness Retreat****

9,7
9,6
Avec des ami(e)s, 2014
"Het is een super plek!"traduire
Nicole

22/10/2014 Bed en Breakfast Mindfullness retreat, is een geweldige plek om tot rust te komen of om andere prachtige plekken in Valencia te bezoeken!

Seul(e), Sep 2014
"Fantastisch b&b in centrum Valencia”"traduire
yvonne

05/10/2014 Wil je naar een plek waar je nooit meer weg wilt? Boek hier een kamer als je Valencia wilt verkennen. Het bed & breakfast ligt midden in het centrum van Valencia. Ik ben net thuis na een fantastische verblijf in dit bed and breakfast. Ik ben op veel plekken geweest de afgelopen maand, maar hier is het 100 procent thuiskomen. Dany en Thijs geven alle gasten echt het gevoel welkom te zijn. Het is heerlijk om te ervaren dat deze mensen het werk echt vanuit het hart doen, en het verblijf zo leuk mogelijk willen maken voor je.
Niets is teveel, een handdoekje mee naar het strand, een glaasje wijn bij thuiskomst, en zo'n uitgebreid ontbijt maak je nergens mee. De koffie is trouwens ook TOP! Je zou alleen al voor het b&b naar Valencia gaan!

Sep 2014
"Fantastisch B&B"traduire
Kitty

10/10/2014 Voor de eerste keer een stedentrip met m'n zusje. Wat is dat goed bevallen! En voor herhaling vatbaar...Maar waar moeten we dan naar toe? De leukste B&B in de leukste stad hebben we nu al gehad! Dany en Thijs, bedankt voor het fantastisch verblijf, de goede service, het overheerlijke ontbijt en de heerlijke cava en natuurlijk de onovertroffen gastvrijheid en gezelligheid!

En couple, Aou 2014
"Uitstekend bed & breakfast in Valencia!"traduire
rykilsdonk

23/08/2014 Een heerlijk B&B naast de prachtige Kathedraal in het oude centrum van Valencia! Kwaliteit ligt zeer hoog ze hebben mooi katoenen beddengoed, bijzonder verse lekkernijen aan
het ontbijt, moderne en ruime privé badkamer met dagelijks een grote stapel zachte
schone handdoeken, lekkere lokale wijnen uit de honesty-bar... ! Persoonlijk heb ik zelf niet heel veel met yoga, maar heb me er heerlijk vermaakt! Ik was samen met mijn vriendin die zelf wel veel van yoga houdt en die had dus elke dag plezier van deze extra mogelijkheid!
die dat iedere dag deed, maar zij was de enige.
Er is een heerlijk koele bries door het hele huis, veel licht in alle kamers en het is nooit te warm of benauwd, wat echt super fijn was want het was stik heet in de periode dat wij er waren!
Voor de rest was het altijd brandschoon, het lijkt wel of ze drie keer per dag schoonmaken haha.
Echt een heerlijke tijd gehad en ik weet zeker dat wij hier nog een keer naar terug gaan!

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Bed Breakfast om verliefd op te worden"traduire
Désirée van der Hei...

29/07/2014 Bijzondere bed & Breakfast. Intiem, persoonlijk, stijlvol. Geweldige eigenaren. Ontvangst met champagne en bijzondere tips die je niet in de boekjes vind. Ik ben hier samen met mijn dochter van 14 jaar geweest. Fijne kamer met eigen luxe badkamer met heerlijke lotions en badproducten. Fantastisch uitgebreid ontbijt met alleen maar verse en biologische producten én champagne! Inrichting is zeer stijlvol met kunst ,heerlijke tijdschriften en boeken. Locatie midden n het oude centrum en toch heel rustig gelegen. Voor wie wil, in de ochtend meditatie en/of yoga. Massage ook mogelijk. Kortom, een B&B om verliefd op te worden inclusief de eigenaren!

En couple, Juil 2014
"Een heerlijke plek"traduire
Vincent Witlox

25/07/2014 Deze B&B wordt gerund door 2 zeer gastvrije en hartelijke eigenaren die met passie jouw verblijf zo aangenaam mogelijk willen maken zonder dat ze je daar bij in de weg lopen. De ligging bevindt zich in een zijstraat van hartje centrum, dus geen lawaai en drukte, maar wel alles om de hoek. Je mag gebruik maken van alles wat je in dit prachtige pand ziet en die vrijheid maakt het bijzonder. Onze kamer (met eigen badkamer) was schoon en fris met uitstekende matrassen. Het ontbijt is zeer uitgebreid en verzorgd en mocht er al iets ontbreken, dan kun je daar gewoon naar vragen.

En couple, Juin 2014
"Unieke plek met unieke gastheren"traduire
Manu

02/09/2014 Wat hebben we ons verwend gevoeld, niet alleen met alle lekkere dingen, maar ook door de persoonlijke en hartelijke bejegening en aandacht. Een huis met karakter, smaak, allerhande verrassende details. Ook genoten van de morgensessies met Danny, en zijn persoonlijke, authentieke interactiestijl. Kortom, we hebben op een onvergetelijke wijze onze rondtocht door oost-Spanje daar kunnen afronden.

Avec des ami(e)s, 2014
"Fantastische dagen in Valencia"traduire
Liesbeth

28/06/2014 De perfecte locatie en een heerlijke plek om thuis te komen.
Totale gastvrijheid van Dany en Thijs. Het Koninklijke ontbijt. Superveel vers fruit en zelfgebakken brood. Gezellig kletsen, yoga in de ochtend voor de liefhebbers, prachtige kamers, sfeervol en kunstzinnig. Een glaasje cava op zijn tijd. We komen zeker terug.

Avec des ami(e)s, Juin 2014
"Het lekkerste B&B in Valencia!"traduire
C. Hamel

11/08/2014 Middenin het historische centrum met alles op loopafstand, maar toch bijzonder rustig slapen. Leuke mensen ontmoet tijdens het uitgebreide ontbijt, maar ook veel privacy in onze kamer. Goed doorgevoerd wellness concept met mogelijkheid tot massages en yoga, zonder zweverig te zijn. Prima wifi. De restauranttips waren allemaal super, van een lokaal paella tentje op een afgelegen strand tot de nieuwste hotspot die nog niet in stadsgidsen staat. Eigen badkamer altijd schoon, elke dag zes schone handdoeken. Aandacht voor details: kaarsjes bij thuiskomst, 20 soorten thee, strandtas met champagne, en (op verzoek) alle kleding gratis gewassen. Prijs/Kwaliteit/Service verhouding ongekend goed. Wat wat ons betreft beter/anders kan: in de twee lounge kamers zijn ook kunst-boeken met fotografie die misschien voor kids niet geschikt is. Voor de rest: een zeer bijzondere ervaring, en wij komen zeker terug!

Avec des ami(e)s, Juin 2014
"Verwend worden"traduire
Yvonne Holtjer

16/06/2014 Wat een super weekend heb ik gehad, met Nicole Dirks, Nicole Holtjer en Lianne Janssen-Peeters!!! Voor iedereen Valencia niet kent, wat een prachtige stad, wat een heerlijke sfeer!!
In de watten gelegd door Thijs en Matti van Valencia Mindfulness Retreat. Locatie Top ! Verzorging Top! Gastvrijheid Top!
Twee mannen die ons het gevoel gaven dat we voor een paar dagen prinsessen waren, van de heerlijke bedden met zacht geurend beddengoed, tot het in hapklare brokjes snijden van... het fruit en glazen bubbelende Cava bij het ontbijt.
Om in een stad te mogen THUISKOMEN in deze oase van rust was werkelijk een zalig gevoel.
Ik zeg, ik kan er weer tegen voor een hele tijd en iedereen die er nog niet is geweest, DOEN, GAAN !!!
Bedankt Thijs en Matti, ik zweef nog steeds een beetje.
Bed and Breakfast VMR!!!!

1 2 3 4 5 suivant

Aimez vous passer les vacances de noël en famille?