Avis The Strip

The Strip
Avis The Strip
las Vegas Boulevard South, NV 89109, Las Vegas

The Strip a obtenu une note de 8,4 de 10, basé sur 54 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Autres The Strip pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Las Vegas ! Vous pouvez visionner 94 Photos concernant The Strip. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans États Unis. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Nevada. Voir tous les hébergements dans The Strip, Las Vegas.

1 2 3 4 5 6 suivant

54 avis sur The Strip

Mai 2014
"Erg Indrukwekkend"traduire
Debbie

13/06/2014 De Strip is zo'n 7 km lang en savonds erg druk, maar wel gezellig.

En couple, Mai 2014
"Hier winkel je niet."traduire
milos

12/06/2014 Als je geld genoeg hebt kan je in de prachtige merkwinkels in de hotels gaan.Anders ga je naar de outletstore.

En couple, Mai 2014
"Geweldig!"traduire
DHG

17/05/2014 Het is super om hier rond te lopen en alle grote hotel te zien!

En couple, Mar 2014
"Te veel"traduire
Mariska

26/07/2014 Echt te veel om in 2 dagen te bezoeken! Je kunt je er letterlijk arm shoppen. Er zijn 'gewone' winkels, maar ook exclusieve designers winkels.

En couple, 2014
"Gutes Angebot!"traduire
Luongo Ingeborg

28/02/2014 Shoppen oder einfach nur geniessen! Auch die Apotheken bieten günstige Souvenirs an.

En voyage d'affaires, Fev 2014

"Indrukwekkend"traduire
remco

15/10/2013 Bij nacht hoe het licht uit de top zo de hemel in schijnt

En voyage organisé en groupe, Sep 2013
"'s avonds leuk, maar druk"traduire
Sabine1989

28/09/2013 Je kijkt je ogen uit! Veel te zien aan casino's, maar misschien nog wel meer aan de mensen die er rond lopen.

En couple, Sep 2013
"Oneindig lang"traduire
Steffannijmeijer

15/12/2013 Erg bijzonder om hier een dag langs te wandelen.

En couple, Aou 2013
"Shop till u drop"traduire
kwikkie74

21/10/2013 Elk hotel beschikt over prachtige winkels. de een nog mooier dan de ander en de een nog duurder dan de ander. Kortom je kijtk je ogen uit en kunt je geld hier goed besteden

1 2 3 4 5 6 suivant