PAN Village Oulanka*****
Avis Bungalow PAN Village Oulanka*****
Panparksintie 4, 98900, Salla

Bungalow PAN Village Oulanka a obtenu une note de 9,9 de 10, basé sur 21 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bungalow PAN Village Oulanka***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Salla ! Vous pouvez également trouver 31 Photos concernant Bungalow PAN Village Oulanka***** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Finlande. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Finlande. Comparer Bungalow PAN Village Oulanka***** avec les autres logements, dans Salla.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur PAN Village Oulanka***** Salla N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

21 avis sur PAN Village Oulanka*****

9,4
9,8
En couple, Fev 2013
"Nog nooit eerder zo ruim en luxe accomodatie gehad"traduire
Petra en Ewald Jonk...

11/02/2013 De bungalow ligt midden tussen de bomen in een schitterende rustige omgeving. Dicht bij het rendierpark van waaruit de excursies beginnen. De bungalow is zeer ruim met alles erop en eraan. Was- en droogmachine. Super luxe en ruim, een top accomodatie. Alles is nog er nieuw. Op zeker de mooiste bungalows in Salla.

Avec des ami(e)s, Dec 2012
"Prima, maar wel met nieuwe eigenaar"traduire
Saskia en Jos

02/01/2013 Pan village Oulanka is helemaal perfect. Alleen.... het is eind 2012 overgenomen door een nieuwe eigenaar. Dus let op bij de vorige beoordelingen: het busje dat ene Marcus heen en weer reed, is vervallen. Je moet nu zelf een dure taxi bestellen of wachten op de bus vanaf het rendierpark. Deze rijdt niet iedere dag, dus op de zondag van aankomst goed inkopen doen. Deze bus is 5 euro. De taxi is 50!! euro.
De nieuwe beheerder is wel zeer klantvriendelijk. Op advies van ons is hij iedere dag een half uur bij de receptie gaan zitten zodat we niet hoeven te bellen als we vragen hebben. Hij is 24 uur per dag beschikbaar, maar naar een Fins mobiel nummer bellen is natuurlijk niet gratis.
Het huis, de ligging, etc is prima. Puur genieten!
De excursies zijn echt aan te raden. Geen noorderlicht gezien ondanks dat de kans groot was. De kans is eigenlijk iedere dag hetzelfde: of je ziet het wel, of je ziet het niet. Zo denken de Finnen en dat is waar. Veel plezier!

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2012
"Sfeervolle praktische bungalow in prachtig Lapland"traduire
Groeneveld

22/08/2012 Deze sfeervolle, praktische, luxe bungalow voldeed werkelijk zeer goed aan onze eisen/wensen.Wij waren er met twee personen, maar zoals de aanbieder van de accomodatie aangeeft is de bungalow zeker geschikt voor een verblijf met 6 personen.Er zijn twee badkamers aanwezig waarvan één met toilet en er is ook nog een aparte toiletruimte.Alle ruimtes/kamers in de bungalow zijn ruimtelijk en praktisch, maar toch sfeervol ingericht met oog voor detail.Het enige wat wij persoonlijk gemist hebben waren blinderende gordijnen (omdat het niet donker werd 's nachts en het zo wel erg licht bleef op de slaapkamers).
De keuken is zeer compleet en voorzien van luxe apparatuur.
In heel de bungalow is goed te zien/merken dat deze nog vrij nieuw is en aan alles (b)lijkt gedacht te zijn.
De schoonmaak was voldoende.

> zie tips

Plus d'informations sur Bungalow PAN Village Oulanka***** chez :

En voyage organisé en groupe, Mar 2012
"Geweldige tijd in top bungalow"traduire
C van Nispen

14/03/2012 In maart hebben we 8 dagen in Pan Village Oulanka doorgebracht. Het is prachtig gelegen, in een rustig en mooi gebied. De eigenaar levert zeer goede service (met bijvoorbeeld gratis transfers).

De bungalows zijn zeer ruim en luxe ingericht. Zo is er een grote hal met droogkast, 2 badkamers, een sauna, wasmachine, droger, vaatwasser koelvries combinatie en combimagnetron!

Vanuit het meer naast het park is 's nachts het Noorderlicht prachtig te zien. De activiteiten vanuit het naastgelegen rendierpark zijn goed aan te lopen. Een echte aanrader!

Famille avec enfants/adolescents, Fev 2012
"Ongekende luxe"traduire
Hanneke

05/03/2012 De bungalow van Pan Village Oulanka kan je met recht een 5 sterren bungalow noemen. Het is smetteloos schoon en zeer ruim en compleet ingericht met oog voor detail. Markus van de receptie is zeer behulpzaam. De excursies zijn zeer de moeite waard, huskytocht, sneeuwschoen wandeling, ijsvissen, rendier tocht, sneeuwscooter tocht, allemaal unieke ervaringen en tot in de puntjes keurig geregeld. Noorderlicht is regelmatig gewoon boven je eigen bungalow te zien en is zeer spectaculair. We hebben echt een super vakantie gehad en kunnen het iedereen ten zeerste aanbevelen.

Famille avec enfants/adolescents, 2012
"Mooi omgeving, geweldige verblijfplaats"traduire
Fam. Versluijs

23/02/2012 Mooie bungalows in Pan Village Oulanka, Markus is erg behulpzaam, rijdt op en neer voor de boodschappen, brengt en haalt je als je uit eten wilt en regelt excursies. De huskytocht, rendiertocht, sneeuwschoenwandelen en de sneeuwscootertocht zijn echt de hoogtepunten van onze vakantie en daarna lekker relaxen in de sauna van ons huisje.

En couple, Fev 2012
"Mooier kan haast niet!"traduire
Rika

21/02/2012 De lodges zijn zo luxe dat je eigen huis bij thuiskomst een beetje tegenvalt! Moderne inrichting en van alle gemakken voorzien en een prima ligging midden in de natuur. Genoeg activiteiten te doen in de nabijheid van het park. Parkleiding (Markus) erg vriendelijk en behulpzaam wat trouwens ook geldt voor alle Finnen die we zijn tegen gekomen. De skipiste ligt op 3,5km afstand wat prima te lopen is en wij ook regelmatig hebben gedaan. Excursies en activiteiten zijn er te kust en te keur te boeken, o.a. sneeuwscooter-,husky-en rendiersafari en sneeuwschoenwandelingen.

In de winter echt een aanrader, in de zomer gaan we zeker ook uitproberen!

Avec des ami(e)s, Fev 2012
"In een woord ;Geweldig."traduire
M.Maasdam

16/02/2012 Na een vlucht van minder dan 3 uur kwamen we aan op het vliegveld en toen we uitstapten bevroren onze neusharen en begonnen te hoesten van de droge lucht. Oeps het is iet wat koud -33graden.
Komt dit wel goed met de kleding die we bij ons hebben? Zeker weten .
Bij ontvangst op het park van Pan village Krijg je het advies om er als een michelinmannetje er bij te lopen en het is zeker geen modeshow.
Dus krijg je voor de hele week een exrta thermopak ,laarzen , wanten , sokken enz.
Nu op naar ons verblijf, Eenmaal binnen dan valt je mond open. zo'n mooi huis heb ik nog nooit gehad op vakantie. Daar mag park van keten nog wat van leren.
Heb je een goede kamera waarmee je de sluitertijd kan afstellen , neem hem mee voor het noorderlicht!!! Statieven kan op de receptie huren.
De Husky en rendiertochten moet je doen en ervaren, wij vonden het super.
Snowscooterrijden moet je van houden maar zo kom je wel in Winter wonderland.
Geniet ervan als je gaat , Gr Fam Maasdam

En couple, Fev 2012
"Rust, ruimte en vriendelijkheid"traduire
Agnes van Eck

13/02/2012 Als je komt voor deze dingen ben je hier helemaal aan het goede adres!
Prachtige bungalows, vriendelijke mensen en dicht bij het startpunt van de safari's. Verwacht geen restaurants of winkels op loopafstand. Maar je wordt met alle liefde gebracht op afgesproken tijden.

Famille avec enfants en bas âge, Fev 2012
"Meer dan geweldig!!"traduire
Lolique

04/03/2012 Wij zijn net terug van een geweldige vakantie in Fins Lapland, PAN Village Oulanka. Ligt in een prachtig gebied, echt in "the Middle of knowhere", wel bij het Rendierpark vanwaar de meeste excursies worden georganiseerd. De bungalow overtrof onze verwachtingen (groot, schoon en van alle luxe voorzien) evenals de excursies. De snowscooter, tocht met de Husky's, Rendieren en de sneeuwschoen-wandeling, je moet het echt meemaken, meer dan geweldig!

1 2 3 suivant