Avis Chalet Kuppens Cottage

9,4

17 avril 2014

Kuppens Cottage
Avis Chalet Kuppens Cottage
La Gardelle - Plant, 24260, Le Bugue (Dordogne)

Chalet Kuppens Cottage a obtenu une note de 9,2 de 10, basé sur 9 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Chalet Kuppens Cottage pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Le Bugue (Dordogne) ! Vous pouvez également trouver 7 Photos concernant Chalet Kuppens Cottage sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans France. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Aquitaine. Comparer Chalet Kuppens Cottage avec les autres logements, dans Le Bugue (Dordogne).
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Kuppens Cottage Le Bugue (Dordogne) N'hésitez pas à donner votre avis!

9 avis sur Kuppens Cottage

9,4
"Voor herhaling vatbaar"traduire
Patrick Lichtert

10/11/2013 Het prachtige ontvangst van Mary en John was de start van een geweldige vakantie. Het drankje, het welkomstwoord, de uitgebreide rondleiding en de enorme uiteenzetting van de streek gaven ons direct het gevoel hier thuis te zijn. De gÎte (volledig in orde), het zwembad met alle mogelijke opties, jeux de boules, tafeltennis, gezellig buiten, teveel om op te noemen. Voldoende privé zoals je het wenst en een babbel met het gastgezin zoals het plots uitkomt. Slechts één opmerking; het is een aanrader. Groetjes. Jessica en Patrick

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2013
"Heel goed verzorgd en ontspannen"traduire
Familie Jansen

23/07/2013 We werden warm en gastvrij ontvangen. Het huisje is brandschoon en tot in de puntjes verzorgd. Alles is aanwezig en mocht je toch iets missen, dan kun je er om vragen. Verder heb je veel ruimte en tuin tot je beschikking. Verder is het een goede uitvalsbasis om de Dordorgne te verkennen. John en Mary kunnen je alles vertellen over hun geliefde streek. Als er dan toch een minpuntje te noemen is, is dat je al je boodschappen met de auto moet doen.

En couple, Juin 2013
"Super stek in de Dordogne"traduire
Marianne Drughorn

23/06/2013 Wat hebben wij het heerlijk gehad bij John en Mary. Wat een gastvrijheid, tel daarbij op een prachtige locatie, een schitterend zwembad, een schone en uitstekend ingerichte gite en je hebt een super vakantie. John en Mary tot volgend jaar. Groet Leo en Marianne

En couple, Avr 2013
"Aanrader"traduire
C.H.W. Jordense

28/04/2013 Wij hebben een heerlijke week mogen genieten van een schone en kompleet ingerichte Gite. We denken nog dikwijls aan o.a. de prachtige tuin met drie zitjes, de kennis van het echtpaar Kuppens van de omgeving en bovenal aan de gezelligheid, hartelijkheid en gastvrijheid van de gastvrouw en heer. We voelden ons direkt thuis en het was alsof we elkaar al jaren kenden. Een week is te kort, je komt tot rust door de omgeving, de Gite en het echtpaar Kuppens, geweldig!
Maud & Cor

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2012
"Heerlijk relaxen in de Dordogne Vallei !"traduire
Hans Kootwijk

05/09/2012 Bij aankomst wordt je hartelijk ontvangen door John & Mary. Wat bij de rondleiding door de gite meteen opvalt is dat ook alles aanwezig is wat beloofd wordt op de website, dat hebben wij wel anders meegemaakt! Het welkomst pakket was ideaal omdat we na onze lange reis niet meteen boodschappen hoefden te doen. Door de goede bedden, de luiken die dicht konden, de raamhorren en de heerlijk rustige omgeving hebben we heerlijk kunnen slapen waadoor we ook echt uitgerust van vakantie zijn teruggekomen. Onze kinderen hebben zich ook uitstekend vermaakt in het schone zwembad en op het speelrek. Daardat de kinderen zichzelf uitstekend konden vermaken en ze het terrein niet afkonden zonder dat ze eerst voorbij de gite moesten lopen was het voor ons als ouders ook echt vakantie. 'S Avonds hebben we heerlijk buiten kunnen BBQ'en. De lokale zaterdagochtend markt is ook echt een aanrader. Als je een leuk dagje weg wilt vraag het aan John/Mary want die kennen iedere bezienswaardigheid in de omgeving!

Famille avec enfants/adolescents, 2011
"Prima locatie"traduire
Fam. Noordhuis

07/08/2011 Beste John en Mary,

Wij willen jullie bedanken voor de fijne twee weken ( 16 juli tot 30 juli 2011) in jullie Gite.
De Gite voldoet aan alle wensen, alles is er in aanwezig en ziet er netjes uit. DE fijne ontspannen sfeer, omgeving, het mooie zwembad en jullie als gastheer en gastvrouw hebben er voor gezorgd dat wij een heerlijke vakantie hebben gehad. Dan hebben wij het nog niet gehad over de fijne gesprekken over het leven in Frankrijk en de ruime informatie over de omgeving en activiteiten. Als mensen tot rust willen komen en willen genieten van het franse leven dan zullen wij zeker jullie Gite aanbevelen.

Nog maals bedankt.
A bientot,
Henk, Manita en Kyra

En couple, Juil 2011
"Aanrader!!!"traduire
Willy&Marjolein

14/08/2011 Lieve John&Mary,
wij snappen nu wat er bedoeld wordt met "leven als god in Frankrijk"; wat hebben jullie het goed voor elkaar! Een prachtige, met zorg onderhouden tuin en een heerlijk zwembad. Wij vonden jullie zeer gastvrij en door jullie kennis van het gebied hebben wij een aantal leuke uitstapjes kunnen ondernemen. Dit was de vakantie die wij voor ogen hadden; rust, ondernemen en vooral genieten!! Wij komen graag nog eens terug. Dankjulliewel!!

En couple, Sep 2010
"Mooie, rustige plaas."traduire
D.C. van Eijk

10/10/2010 De ontvangst gaf ons een gevoel van thuis komen. Na een drankje en een uitgebreide rond-leiding was het genieten van een welvoorziene gîte, prachtig zwembad, jeux des boules baan en heerlijk buiten zitten (ook deze tijd van het jaar). Er is veel informatie over de omgeving in de gîte te vinden. Een week is veel te kort om alles te kunnen zien, dus we komen hier ze-ker terug. Mary en John bedankt en tot de volgende keer. Daan en Marja.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2010
"Voor herhaling vatbaar!"traduire
Gerard

26/08/2010 Hallo John en Mary
Het is altijd maar de vraag als je via marktplaats een vakantie boekt, maar ik kan iedereen verzekeren dat het bij jullie perfect klopt met de informatie die op jullie site kuppenscottage.com staat, geen woord gelogen of anders voorgesteld, we hebben met zijn 4en een perfecte vakantie gehad. Bij aankomst al, een gastvrij onthaal, goede uitleg en veel informatie klaarliggend om te genieten van de omgeving, informatie die heel goed van pas komt als je de streek niet kent. en na een dag de omgeving verkennend is het heerlijk genieten in en om jullie zwembad en gezellig buiten te barbequen. Kortom, een geweldige week bij een geweldige gastheer en gastvrouw. We zijn 1 week geweest maar hebben elke dag volop genoten.
Jullie vakantieadres is voor iedereen voor de 100 % aan te bevelen!
Jessica, Mark, Henk en Gerard

Que pensez-vous des repas servis en vol ?