Moulin des Valignards*
Avis Bed and Breakfast Moulin des Valignards*
Les Valignards, 03450, Vicq

Bed and Breakfast Moulin des Valignards a obtenu une note de 7,9 de 10, basé sur 37 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bed and Breakfast Moulin des Valignards* pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Vicq ! Vous pouvez également trouver 18 Photos concernant Bed and Breakfast Moulin des Valignards* sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans France. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Auvergne. Comparer Bed and Breakfast Moulin des Valignards* avec les autres logements, dans Vicq.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Moulin des Valignards* Vicq N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 suivant

37 avis sur Moulin des Valignards*

En couple, Aou 2014
"Dit nooit weer"traduire
J. Pesman

18/08/2014 Een mooie gelegen camping met een eigenaresse die niet van gasten houdt. Na een hartelijke ontvangst, door wat later bleek de dochter te zijn, werd vrijwel direct door een norse mevrouw, blijkbaar de eigenaresse, verteld dat we kortsluiting maakten. Dat kon niet want alles werkte perfect. Geen excuses, liep gewoon weg. De rest van de tijd was ze heel nors.

Bij het afrekenen kwamen we haar weer tegen. Ze betichtte ons van oplichting i.v.m. bezoek. Een van de gasten had dat geconstateerd. Hoe durf je terwijl het onzin was. Geen excuus. Bij het afrekenen rekende ze gewoon twee dagen te veel. Bij controle merkten we dat. Het is ons niet gelukt om ons geld, ong. 20 euro, terug te krijgen.

Op deze camping, die hard aan onderhoud toe is, gezien de staat van het sanitair en vanwege de schoonmaak die eens per dag plaatsvindt terwijl de camping vol staat, de ronduit ongemanierde omgang van deze inhalige eigenaresse met haar gasten, komen we nooit weer.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Had mooi kunnen zijn!"traduire
marleen

21/07/2014 De plek is goed.. Het pand is prachtig!! Het zou zo gaaf kunnen zijn!Maar.... Het is het net niet. Douches slecht en toilet vaak vies. Noodgebouwtje. Wij stonden er op het moment dat er veel 'oude bekenden' waren (aantal gezinnen die al jaren komen!). Hierdoor waren er kliekjes, werd er niet naar anderen omgekeken en moest je zelf alles ontdekken. Een beleefde 'hallo' was voor sommige dochters nog teveel gevraagd.. Nadat er veel geschreeuwd werd, ruzies waren en al deze mensen (incl eigenaren) andere waarden en normen bleken te hebben , vonden wij het welletjes... Eerder naar huis dan we van plan waren. Heel jammer maar zo blij dat we thuis zijn!!

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Leuke tussenstop!! (En camping)"traduire
Janita Oosse

03/08/2014 Wij hebben hier een tussenstop gedaan van drie nachten, op weg naar het zuiden. (In de kamers)
We hebben heerlijke geslapen, lekker ( eenvoudig) ontbeten.
Er is genoeg te doen voor de kinderen. Lekker overzichtelijk! Speeltuintje, (opzet) zwembad en een kleinere voor de kleintjes, spelen in 'het bos' met kabelbaan, slingertouw e.d. Ook nog animatie voor de kinderen.
Gezellig contact met andere gasten en familie.

Plus d'informations sur Bed and Breakfast Moulin des Valignards* chez ...

Famille avec enfants en bas âge, 2013
"Prima vakantie"traduire
MiBI

01/09/2013 Een week in een gite overnacht met onze kinderen. Net huisje, zeer complete inventaris. Prachtig gelegen aan een rivier waar de kinderen zich kunnen uitleven op de kabelbaan en schommel boven de rivier.
Echter is er op de gastvrijheid wel e.e.a aan te merken. Laten we zeggen dat de eigenaars nogal assertief zijn, en dan niet in positieve zin. Kinderen werden vaak terecht geroepen terwijl wij als ouders zelf al aangaven dat ze bijv. moesten zitten op de schommel ipv staan. Met name bij het vertrek was het nogal een onvriendelijk afscheid. Het huisje werd Door twee personen van top tot teen geïnspecteerd of het wel netjes werd achter gelaten en of we niks van de inventaris hadden mee genomen. Er kon geen totziens vanaf. Het was zeer intimiderend. Jammer want de rest van de week hebben we het heerlijk gehad.
Wifi was erg slecht.
Camping keurig en rustig en voor de kinderen elke ochtend een knutsel uurtje.

"Wederom helemaal goed en gezellig"traduire
Paul

06/11/2013 Voor de derde keer hier geweest op onze doorreis naar het zuiden en wederom een warm welkom van de fam. de Best, dit keer zijn we een paar dagen gebleven en hebben we van de omgeving genoten. Tochtjes gemaakt naar de Puy de Dome, en het zwemmeer van La Bosse. 's avonds weer lekker meegegeten en het was weer prima, altijd een leuke sfeer en de meiden en Marvin geven iedereen het gevoel erg welkom te zijn. De accomodaties zijn prima in orde. José, Hans, Ivanka, Kelly, Amber, en Marvin, wij komen er weer aan volgend jaar!

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Heerlijke plek!"traduire
gerard

13/08/2013 Wij logeerde in de gite en die was prima, omgeving is een paradijs voor kinderen, en ideaal voor rustende ouders. Kinderen kunnen veilig overal kijken, spelen met elkaar, of met de kinderen van de molen, die erg hun best doen om leuk met de kleintjes om te gaan. Ze komen niet opdringerig aan je vragen of je mee komt doen, zelf vragen, en haast alles kan! Leuk knutselen, paardrijden en paarden verzorgen, spelen in bos of rivier, of klieren in het zwembad of speeltuintje. Heel kleinschalig en vriendelijk. Wij hebben het er heerlijk gehad!

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Geweldig adres voor overnachting."traduire
Niels

18/08/2013 Op doorreis naar Zuid-Frankrijk hier overnacht. Gerund door een erg gastvrij Nederlands gezin die het organisatorisch goed op orde heeft. We hebben geslapen in de familiekamer; goede bedden en zeer nette badkamer. 's Avonds met veel andere gasten buiten heerlijk gegeten. Ontbijt was standaard, maar goed!
De kinderen vonden het een geweldige plek om te overnachten, vooral het stuk bos achter het gebouw. Lekker klimmen en klauteren. De kabelbaan was favoriet bij onze zoon!
Naast de B&B worden er ook gîtes verhuurd en is er een kleine camping.
We zijn zelf geen kampeerders, maar wellicht komen we hier wel een keer terug om te kamperen in een safari tent die te huur zijn.
Kortom; goed adres!

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2013
"Super, voor een overnachting naar het zuiden"traduire
marno

11/10/2013 heerlijke overnachting gehad bij deze familie
in een mooie omgeving en we hadden een hele mooie kamer
en we hadden een lekker diner en ook een goed ontbijt
al met al een aanrader

Famille avec enfants en bas âge, Avr 2013
"Erg gezellig en gastvriendlijk!"traduire
famfremel

11/05/2013 Afgelopen mei vakantie hebben we het er heerlijk gehad! Mooie en bijzondere locatie. Erg gezellig, gastvrij ontvangen en prachtig huisje. Kinderen hebben het er erg naar hun zin gehad (vooral in het bos met de leuke kabelbaan). We komen zeker een keert terug!! Wisten ook veel te vertellen over de omgeving en wat er te doen is allemaal, zodoende hebben ze mooie plekjes ontdekt die we anders nooit hadden gevonden.

Famille avec enfants en bas âge, 2012
"Erg mooie plek maar zeer ongastvrij!"traduire
I. Jansen

04/11/2012 Voor een overnachting met goede moed en erg veel zin naar le moulin des valignards afgereisd. Eenmaal aangekomen genoten van de omgeving en mooie locatie. Begroet door eigenaar maar hier kwam niet veel uit net als zijn vrouw. Groette niet en toen we ons op een prive-plek in winkeltje begaven (zonder dat we dit doorhadden), werden we ronduit onbeschoft aangesproken. Tijdens het eten werd er nagenoeg niet met ons gesproken. Wel hadden de dochters heerlijk gekookt.
In de avond de bedden van de kinderen tegen elkaar aan geschoven zodat ons zoontje van 3 niet uit zijn bed zou vallen. Helemaal vergeten dit terug te schuiven. Hierop werden we wederom onbeschoft ten overstaan van alle gasten op aangesproken ( bijna geschreeuwd) waar kinderen bij waren. Even later zelf hier weer over begonnen en toen werden er min of meer excuses aangeboden. Dit maakte echter ons verblijf niet meer goed!
Slechte communicatie en zeer ongastvrij!

1 2 3 4 suivant