Avis Bed and Breakfast Moulin des Valignards*

29 novembre 2014

Moulin des Valignards*
Avis Bed and Breakfast Moulin des Valignards*
Les Valignards, 03450, Vicq

Bed and Breakfast Moulin des Valignards a obtenu une note de 7,8 de 10, basé sur 39 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bed and Breakfast Moulin des Valignards* pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Vicq ! Vous pouvez également trouver 18 Photos concernant Bed and Breakfast Moulin des Valignards* sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans France. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Auvergne. Comparer Bed and Breakfast Moulin des Valignards* avec les autres logements, dans Vicq.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Moulin des Valignards* Vicq N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 suivant

39 avis sur Moulin des Valignards*

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Onvriendelijke eigenaresse"traduire
G.Ruitinga

25/08/2014 De plek is leuk met een mooie oude watermolen waar de kamers zitten en een kleine camping. De kamers zijn simpel maar ok. Er zijn speeltoestellen, speelgoed en een soort van kabelbaantje over de rivier. Verder werd elke ochtend iets georganiseerd voor de kinderen. Ons zoontje van 6 heeft het hier dan ook erg naar zijn zin gehad.
Een erg negatief punt vonden wij echter de eigenaresse die stug en eigenlijk ronduit onvriendelijk was. Ze zat overdag m.n. bij de campinggasten op het terras (ws waren dit oude bekenden dan wel gasten die er al jaren komen) en keek verder niet om naar de andere gasten. Je voelde je bijna bezwaard als je haar iets wilde vragen en als je het al deed was ze kortaf en stug.
Het eten was goedkoop (17,50 voor 3 gangen+wijn en koffie/thee) maar stelde verder ook niet veel voor (maar dat kan je misschien ook niet verwachten voor dat geld). Gelukkig hadden we het gezellig met de andere gasten en is er in de omgeving genoeg te doen. Terugkomen doen we echter zeker niet.

En couple, Aou 2014
"Dit nooit weer"traduire
J. Pesman

18/08/2014 Een mooie gelegen camping met een eigenaresse die niet van gasten houdt. Na een hartelijke ontvangst, door wat later bleek de dochter te zijn, werd vrijwel direct door een norse mevrouw, blijkbaar de eigenaresse, verteld dat we kortsluiting maakten. Dat kon niet want alles werkte perfect. Geen excuses, liep gewoon weg. De rest van de tijd was ze heel nors.

Bij het afrekenen kwamen we haar weer tegen. Ze betichtte ons van oplichting i.v.m. bezoek. Een van de gasten had dat geconstateerd. Hoe durf je terwijl het onzin was. Geen excuus. Bij het afrekenen rekende ze gewoon twee dagen te veel. Bij controle merkten we dat. Het is ons niet gelukt om ons geld, ong. 20 euro, terug te krijgen.

Op deze camping, die hard aan onderhoud toe is, gezien de staat van het sanitair en vanwege de schoonmaak die eens per dag plaatsvindt terwijl de camping vol staat, de ronduit ongemanierde omgang van deze inhalige eigenaresse met haar gasten, komen we nooit weer.

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"De eigenaresse moet vriendelijker worden"traduire
Veldhuis

14/09/2014 Een camping die in potentie echt geweldig kan worden. Locatie is echt prachtig, spelen op een ruim veld of in en naast een mooie grindrivier. Diertjes op de camping en uiteraard een super mooie omgeving wat betreft natuur en cultuur. De eigenaresse is echter te direct, vaak erg lomp, vooral ook naar kinderen. Je kan goed horen als ze weer eens een kind de les leest. Haar benaderen voor een vraag doe je steeds minder, omdat je contact met haar wilt voorkomen. Je merkt dat zij weinig vertrouwen heeft in mensen, daarom ook de hoge mate van controle wat er gebeurt op de camping. Haar oudste dochter, die de camping vooral runt, doet het juist weer erg goed! Sociaal en altijd klaar om mee te denken of je te helpen. Er zijn maar twee wc's en douches. Achterstallig onderhoud en max. 1x per dag schoongemaakt, soms zelfs niet! Dat kan echt niet. Jammer. Verder veel ongeschreven regeltjes waar je mee wordt geconfronteerd. Gehuurde tent is prima. Iets wat kapot ging werd snel vervangen.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Had mooi kunnen zijn!"traduire
marleen

21/07/2014 De plek is goed.. Het pand is prachtig!! Het zou zo gaaf kunnen zijn!Maar.... Het is het net niet. Douches slecht en toilet vaak vies. Noodgebouwtje. Wij stonden er op het moment dat er veel 'oude bekenden' waren (aantal gezinnen die al jaren komen!). Hierdoor waren er kliekjes, werd er niet naar anderen omgekeken en moest je zelf alles ontdekken. Een beleefde 'hallo' was voor sommige dochters nog teveel gevraagd.. Nadat er veel geschreeuwd werd, ruzies waren en al deze mensen (incl eigenaren) andere waarden en normen bleken te hebben , vonden wij het welletjes... Eerder naar huis dan we van plan waren. Heel jammer maar zo blij dat we thuis zijn!!

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Leuke tussenstop!! (En camping)"traduire
Janita Oosse

03/08/2014 Wij hebben hier een tussenstop gedaan van drie nachten, op weg naar het zuiden. (In de kamers)
We hebben heerlijke geslapen, lekker ( eenvoudig) ontbeten.
Er is genoeg te doen voor de kinderen. Lekker overzichtelijk! Speeltuintje, (opzet) zwembad en een kleinere voor de kleintjes, spelen in 'het bos' met kabelbaan, slingertouw e.d. Ook nog animatie voor de kinderen.
Gezellig contact met andere gasten en familie.

Famille avec enfants en bas âge, 2013
"Prima vakantie"traduire
MiBI

01/09/2013 Een week in een gite overnacht met onze kinderen. Net huisje, zeer complete inventaris. Prachtig gelegen aan een rivier waar de kinderen zich kunnen uitleven op de kabelbaan en schommel boven de rivier.
Echter is er op de gastvrijheid wel e.e.a aan te merken. Laten we zeggen dat de eigenaars nogal assertief zijn, en dan niet in positieve zin. Kinderen werden vaak terecht geroepen terwijl wij als ouders zelf al aangaven dat ze bijv. moesten zitten op de schommel ipv staan. Met name bij het vertrek was het nogal een onvriendelijk afscheid. Het huisje werd Door twee personen van top tot teen geïnspecteerd of het wel netjes werd achter gelaten en of we niks van de inventaris hadden mee genomen. Er kon geen totziens vanaf. Het was zeer intimiderend. Jammer want de rest van de week hebben we het heerlijk gehad.
Wifi was erg slecht.
Camping keurig en rustig en voor de kinderen elke ochtend een knutsel uurtje.

"Wederom helemaal goed en gezellig"traduire
Paul

06/11/2013 Voor de derde keer hier geweest op onze doorreis naar het zuiden en wederom een warm welkom van de fam. de Best, dit keer zijn we een paar dagen gebleven en hebben we van de omgeving genoten. Tochtjes gemaakt naar de Puy de Dome, en het zwemmeer van La Bosse. 's avonds weer lekker meegegeten en het was weer prima, altijd een leuke sfeer en de meiden en Marvin geven iedereen het gevoel erg welkom te zijn. De accomodaties zijn prima in orde. José, Hans, Ivanka, Kelly, Amber, en Marvin, wij komen er weer aan volgend jaar!

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Heerlijke plek!"traduire
gerard

13/08/2013 Wij logeerde in de gite en die was prima, omgeving is een paradijs voor kinderen, en ideaal voor rustende ouders. Kinderen kunnen veilig overal kijken, spelen met elkaar, of met de kinderen van de molen, die erg hun best doen om leuk met de kleintjes om te gaan. Ze komen niet opdringerig aan je vragen of je mee komt doen, zelf vragen, en haast alles kan! Leuk knutselen, paardrijden en paarden verzorgen, spelen in bos of rivier, of klieren in het zwembad of speeltuintje. Heel kleinschalig en vriendelijk. Wij hebben het er heerlijk gehad!

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Geweldig adres voor overnachting."traduire
Niels

18/08/2013 Op doorreis naar Zuid-Frankrijk hier overnacht. Gerund door een erg gastvrij Nederlands gezin die het organisatorisch goed op orde heeft. We hebben geslapen in de familiekamer; goede bedden en zeer nette badkamer. 's Avonds met veel andere gasten buiten heerlijk gegeten. Ontbijt was standaard, maar goed!
De kinderen vonden het een geweldige plek om te overnachten, vooral het stuk bos achter het gebouw. Lekker klimmen en klauteren. De kabelbaan was favoriet bij onze zoon!
Naast de B&B worden er ook gîtes verhuurd en is er een kleine camping.
We zijn zelf geen kampeerders, maar wellicht komen we hier wel een keer terug om te kamperen in een safari tent die te huur zijn.
Kortom; goed adres!

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2013
"Super, voor een overnachting naar het zuiden"traduire
marno

11/10/2013 heerlijke overnachting gehad bij deze familie
in een mooie omgeving en we hadden een hele mooie kamer
en we hadden een lekker diner en ook een goed ontbijt
al met al een aanrader

1 2 3 4 suivant

Aimez vous passer les vacances de noël en famille?