Remp'Arts
Avis Maison de vacances Remp'Arts
3, Place Colonel Roger, 66200, Elne

Maison de vacances Remp'Arts a obtenu une note de 1,0 de 10, basé sur 1 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Maison de vacances Remp'Arts pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Elne ! Vous pouvez également trouver 9 Photos concernant Maison de vacances Remp'Arts sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans France. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Languedoc - Roussillon. Comparer Maison de vacances Remp'Arts avec les autres logements, dans Elne.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Remp'Arts Elne N'hésitez pas à donner votre avis!

1 avis pour Remp'Arts

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2010
"Schitterend, ruim & comfortabel vakantiehuis"traduire
Renate, Guy en de k...

13/07/2011 Villa Remparts is een vakantiehuis waar je rust, ruimte en comfort krijgt voor een heel redelijke prijs. Gelegen in de autoluwe historische bovenstad aan een pleintje met schitterend vergezicht. Het huis is zeer comfortabel ingericht voor 8 personen. Je hebt er 2 woonkamers, grote eetkamer, zeer goed uitgeruste keuken, 2 badkamers, apart WC, 3 ruime slaapkamers, garage en gezellige patio, voorzien van tuinmeubelen, parasol en BBQ. Op wandelafstand vindt je het restaurant Au Remp'arts waar je alle dagen 's middags en 's avonds terecht kan voor een heerlijke maaltijd. In de onmiddellijke omgeving vind je kleinhandelszaken, maar ook warenhuizen zoals Lidl, Carrefour,... Een gezellige wandeling door Elne en een bezoek aan het klooster zijn echt de moeite waard. Elne is schitterend gelegen om van daaruit naar bruisende badsteden zoals Argeles-sur-Mer of Collioure te trekken, of naar enkele van de mooier historische trekpleisters zoals Salses, Castelnou, of eerder richting de pyreneeën.