Avis Bed and Breakfast Domaine de Cantecor*****

23 août 2014

Domaine de Cantecor*****
Avis Bed and Breakfast Domaine de Cantecor*****
La Madeleine 1, 82270, Montpezat de Quercy

Bed and Breakfast Domaine de Cantecor a obtenu une note de 9,7 de 10, basé sur 61 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bed and Breakfast Domaine de Cantecor***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Montpezat de Quercy ! Vous pouvez également trouver 39 Photos concernant Bed and Breakfast Domaine de Cantecor***** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans France. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Midi Pyrénées. Comparer Bed and Breakfast Domaine de Cantecor***** avec les autres logements, dans Montpezat de Quercy.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Domaine de Cantecor***** Montpezat de Quercy N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 suivant

61 avis sur Domaine de Cantecor*****

9,4
En couple, Aou 2014
"Heel warm welkom"traduire
Peter van Hesik

15/08/2014 Een oase van rust, comfort, heerlijk eten, leuke gesprekken, en veel plezier, en een ongekende gastvrijheid van René en Lydi.
Niets is te veel, altijd voor iedereen de juiste aandacht.

En couple, Aou 2014
"Voor het eerst een vakantie in Chambre d"Hôtes."traduire
Sylvia en Leo Mevis...

18/08/2014 Domaine de Cantecor was onze tweede Chambre d"Hôte van onze vakantie in augustus 2014. Wij waren erg verrast door de wijze waarop wij welkom werden geheten door Lydi. Wij voelden ons meteen thuis.Gastvrijheid staat in dit Chambre d'Hôte hoog in het vaandel. Samen met de andere gasten werd er regelmatig buiten aan een lange tafel gedineerd. De gastvrouw beheerst de kookkunst voortreffelijk.
Het uitzicht vanaf het zwembad en de verranda is ronduit prachtig..
Samen met de andere gasten hebben wij een onvergetelijke tijd gehad op Domaine de Cantecor. Wij hebben het voornemen om het volgend jaar weer naar dit fantastische huis terug te keren.

Avec des ami(e)s, Aou 2014
"Voor de tweede maal een geslaagde vakantie"traduire
erwin_lauwers

16/08/2014 Opnieuw hebben we van het mooie domein en de perfecte gastvrijheid van René en Lydi kunnen genieten. Een absolute aanrader voor ieder die van rust en van wandelen houd door kleine dorpjes in de streek van Cahors.
Een vakantie om door te vertellen aan familie en vrienden.

"Opnieuw geweldig!!"traduire
a_vanwinden

19/08/2014 Het heel goede gevoel wat we vorig jaar hadden na ons verblijf op Cantecor, hebben we ook dit jaar weer mee naar huis genomen!
Het woord gastvrijheid is als compleet vanzelfsprekend ingebakken bij Lidy en René. Bijna ook als vanzelfsprekend zijn op het domaine het huis, de kamers, de tuin, het zwembad en de prachtige vergezichten zo mooi en vooral sfeervol. Wat kan je als gast nog meer wensen, misschien het eten dan? Nu, volgens ons is er geen gast die 's avonds niet graag aanschuift aan de lange tafel om te kunnen genieten van al het heerlijks wat Lidy en René bereid hebben en bedenk daarbij een volledig ongedwongen en gemoedelijke sfeer en je hebt het mooiste wat er is! Dit gaan wij nog veel vaker willen meemaken!!

"Als god in Frankrijk"traduire
Andrea

16/08/2014 Geweldige chambre d`hotes met werkelijk super locatie, een uitzicht tot aan de horizon met magnifieke tuin met zwembad! Gastvrije eigenaren die echt tijd nemen voor hun gasten! Prachtige omgeving om te verkennen, tijd tekort! Heerlijke gezellige avonden met andere gasten onder het genot van het lekkere eten van de gastvrouw en een drankje met de nodige humor van de gastheer! Een plek om zeer zeker terug te komen!

En couple, Juil 2014
"Een droom van een verblijf!!"traduire
Koen Samyn

04/08/2014 Prachtige ligging, uitzicht, prijs kwaliteit een echte aanrader, deze keuken verdiend een ster!!! Zeer lieve eigenaars, kindvriendelijk, de moeite waard om eens te bezoeken als verblijf. Een heel mooi en verzorgd zwembad.

"Als God in Frankrijk..."traduire
Danny en Nicole Ber...

20/07/2014 Zeer mooi, groot huis, enorm rustig en mooi gelegen. 1 groot schilderij waar je uren naar kan blijven kijken.
De eigenaars zijn bijzonder lief. Ze geven je meteen een 'thuisgevoel'. Er wordt tijd voor je gemaakt. Het ontbijt was steeds in orde. 's Avonds werd er overheerlijk gekookt.
We werden ingelicht over wat er in de buurt bezocht kon worden.
De kamers waren piekfijn in orde.
De aanvankelijk 'vreemde' medeverblijvers waren na 2 dagen al 'bijna-vrienden' geworden. :)
Zeer gemoedelijke, rustige, aangename sfeer.
Voor kinderen is deze verblijfplaats minder aan te raden.

En couple, 2014
"Pure verwennerij"traduire
Frits Van De Haterd

11/07/2014 Wij hebben een heerlijke week vakantie gehad in Domaine Cantecor.
Mooie kamer en heerlijk eten.
Lidy en Rene zijn heel gastvrij daardoor voel je je er snel thuis.
Een echte aanrader.

En couple, Juin 2014
"Een plek om vaak naar terug te keren."traduire
Hilma Berveling

06/07/2014 Een plek om tot rust te komen met zeer gastvrije eigenaars.
Het eten is van goede kwaliteit en zeer smakelijk.

En couple, Mai 2014
"Geweldige plek om even tot rust te komen!"traduire
kootstra_fam

09/06/2014 Elk moment van de dag geniet je hier van het prachtige uitzicht. René en Lydi doen er alles aan om het naar je zin te maken. Wil je er een dagje op uit, in de omgeving kan je prachtig wandelen, er zijn bijna dagelijks diverse weekmarkten.

1 2 3 4 5 6 7 suivant