Avis Bed and Breakfast Domaine de Cantecor*****

2 octobre 2014

Domaine de Cantecor*****
Avis Bed and Breakfast Domaine de Cantecor*****
La Madeleine 1, 82270, Montpezat de Quercy

Bed and Breakfast Domaine de Cantecor a obtenu une note de 9,6 de 10, basé sur 68 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bed and Breakfast Domaine de Cantecor***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Montpezat de Quercy ! Vous pouvez également trouver 45 Photos concernant Bed and Breakfast Domaine de Cantecor***** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans France. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Midi Pyrénées. Comparer Bed and Breakfast Domaine de Cantecor***** avec les autres logements, dans Montpezat de Quercy.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Domaine de Cantecor***** Montpezat de Quercy N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 suivant

68 avis sur Domaine de Cantecor*****

9,4
9,8
"Fantastische plek"traduire
Herman

28/09/2014 Zeer vriendelijk, behulpzaam, lekker eten, kortom schitterende accommodatie om omgeving van Cahors te verkennen.

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"Absolute aanrader!"traduire
Ronald Edel

12/09/2014 Cantecor ligt op een fantastische plek, vooral het uitzicht vanaf het terras is prachtig. Vanzelfsprekend zijn er talloze mooie locaties in Frankrijk te vinden, maar eigenaren René en Lydi maken van een verblijf op Cantecor echt tot iets speciaals. Je voelt aan alles dat de gastvrijheid bij René en Lydi in de genen zit en geen aangeleerd kunstje is. We hebben een paar heerlijke dagen gehad op Cantecor en komen graag nog een keer terug!

"Wat een uitzicht!"traduire
Cor

23/09/2014 Wanneer je bij Domaine de Cantecor ontvangen wordt, is het eerste wat je opvalt het fantastiche uitgestrekte uitzicht over het dal wat je vanuit het zwembad en de tuin hebt. Wat je raakt is het hartverwarmende welkom waar René en Lidi (Nederlanders) je als een warme deken mee toedekken.
Deze B&B leent zich voor uitstapjes in de omgeving maar een dagje op het Domaine verblijven zo rond het zwembad is zeker geen straf te noemen.
Bij gelegenheid bieden Lidi en René de mogelijkheid om tegen een vergoeding de maaltijd samen met de andere gasten te genieten. En dat genieten is doe je zeker! Zij hebben zelfs een boekje met hun favoriete recepten uitgegeven.
Kortom een verblijf op het Domaine de Cantecor kan ik iedereen aanbevelen.

"Top Chambre d'Hote"traduire
EvanD

06/09/2014 We hebben hier 4 nachten doorgebracht en het was veruit onze beste Chambre d'Hote ervaring tot nu toe. Een geweldig mooi huis op een droom locatie. De enorme gastvrijheid van Lydi en René maakte dat we ons direct als een 'vorst in Frankrijk' voelden.
We keren hier zeker nog eens terug naar toe!

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Een unieke ervaring"traduire
Jelle Sevenhuysen

23/08/2014 Onze eerste ervaring met een Chambre d'Hote. Het zal lastig worden een vergelijkbaar Chambre d'Hote te vinden van dezelfde kwaliteit. Alles is prachtig. De ligging, het uitzicht, het zwembad, de kamers. Wij hadden de kamers in het woonhuis (Provencale en Bonbonniere). Ruim en schoon. Accommodatie netjes afgewerkt. De gastvrijheid van Lydi en Rene is buitengewoon. Het eten (ontbijt en diner) was uitstekend. Wifi voor de oudste dochter (16). Een TV-kamer en spelletjes voor de kleinste dochter (8). Leuke andere gasten. Leuke stadjes in de buurt (Caussade, Montauban en Cahors). Echt een heerlijke plek om een paar dagen te vertoeven en te onthaasten. Wij komen zeker nog een keer terug.

"Fantastische verwenplek"traduire
Marjan de Monnink

23/08/2014 Heerlijke domaine met grote tuin en zwembad met fantastisch uitzicht, prima kamers, heerlijk eten en een hartelijke ontvangst door leuke mensen: kortom je wilt hier eigenlijk gewoon niet meer weg..... ( wat op doorreis wel weer jammer is...)

"Heel warm welkom"traduire
Peter van Hesik

15/08/2014 Een oase van rust, comfort, heerlijk eten, leuke gesprekken, en veel plezier, en een ongekende gastvrijheid van René en Lydi.
Niets is te veel, altijd voor iedereen de juiste aandacht.

En couple, Aou 2014
"Voor het eerst een vakantie in Chambre d"Hôtes."traduire
Sylvia en Leo Mevis...

18/08/2014 Domaine de Cantecor was onze tweede Chambre d"Hôte van onze vakantie in augustus 2014. Wij waren erg verrast door de wijze waarop wij welkom werden geheten door Lydi. Wij voelden ons meteen thuis.Gastvrijheid staat in dit Chambre d'Hôte hoog in het vaandel. Samen met de andere gasten werd er regelmatig buiten aan een lange tafel gedineerd. De gastvrouw beheerst de kookkunst voortreffelijk.
Het uitzicht vanaf het zwembad en de verranda is ronduit prachtig..
Samen met de andere gasten hebben wij een onvergetelijke tijd gehad op Domaine de Cantecor. Wij hebben het voornemen om het volgend jaar weer naar dit fantastische huis terug te keren.

Avec des ami(e)s, Aou 2014
"Voor de tweede maal een geslaagde vakantie"traduire
erwin_lauwers

16/08/2014 Opnieuw hebben we van het mooie domein en de perfecte gastvrijheid van René en Lydi kunnen genieten. Een absolute aanrader voor ieder die van rust en van wandelen houd door kleine dorpjes in de streek van Cahors.
Een vakantie om door te vertellen aan familie en vrienden.

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Heerlijk onthaasten!"traduire
Fam. Visser

24/09/2014 Bed en Breakfast Domaine de Cantecor is een geweldige plek om heerlijk te ontspannen! Het mooie uitzicht en de gastvrijheid van René en Lydi zorgt voor een optimaal vakantiegevoel. Ook was er veel zorg besteedt aan het driegangenmenu. Kortom, wil je even lekker weg en in de watten gelegd worden? Dan ben je bij Domaine de Cantecor aan t juiste adres!!

1 2 3 4 5 6 7 suivant