Avis Village-vacances Le Domaine de Fontenelles***

5,3

17 avril 2014

Le Domaine de Fontenelles***
Avis Village-vacances Le Domaine de Fontenelles***
Route de Coex les Fontenelles, F-85220, St. Gilles Croix de Vie (Vendée)

Village-vacances Le Domaine de Fontenelles a obtenu une note de 6,2 de 10, basé sur 18 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Village-vacances Le Domaine de Fontenelles*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à St. Gilles Croix de Vie (Vendée) ! Vous pouvez également trouver 18 Photos concernant Village-vacances Le Domaine de Fontenelles*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans France. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Pays de la Loire. Comparer Village-vacances Le Domaine de Fontenelles*** avec les autres logements, dans St. Gilles Croix de Vie (Vendée).
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Le Domaine de Fontenelles*** St. Gilles Croix de Vie (Vendée) N'hésitez pas à donner votre avis!

18 avis sur Le Domaine de Fontenelles***

3,8
5,8
4,9
4,4
5,3
Famille avec enfants/adolescents, 2013
"Rustig schoon park, prima uitvalsplek voor tochten"traduire
M Boon
Logement

10/08/2013 Schone bungalow, ontbrekende wasrek werd direct tesamen met een ligbed gebracht. Vriendelijk personeel, klusjesjongen snel en adequaat voor vervangen lamp maar ook een wc/ doucheverstopping. Goede uitvalsbasis voor Puy de Fou, La rochelle, boodschappen bij grote leclair in St Gilles waar ook een Lidl etc is. Open terras grenzend aan grasveld , lekkere restaurants.
Frietkot en avondvertier ontbreken en helaas gaat het zwembad dicht bij sluiting receptie op 20.00.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2013
"Huisjes OK, weinig te doen, service waardeloos"traduire
Aahaavee
Logement

05/08/2013 Ons huisje was redelijk schoon en lag niet slecht. Receptie is ongekend slecht: eindeloos (en nodeloos!) wachten bij aankomst, onvriendelijk, niet hulpvaardig, defecten en problemen worden NIET opgelost enz. Zwembad is vrij klein. Slechts Franstalige TV-zenders (in een resort met 50% niet-Fransen!). Parkeren vlakbij het huisje.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2012
"Druk en slecht onderhouden park, zonder service"traduire
annette
Logement

04/09/2012 De ligging van het park is prima, mooie omgeving, strand dichtbij, genoeg te doen. De huizen staan heel dicht op elkaar. Gehorig. Je hebt een eigen terras, dat uitkomt om een stukje gras, dat door iedereen in de buurt als doorgaand pad wordt gebruikt. Weinig privacy.
De medewerkers van het park aan de balie bij de receptie zijn ongelofelijk onverschillig. Je krijgt een inventarisatielijst van je huis, maar dingen die daar niet op staan, of stuk zijn, worden niet door de medewerkers vervangen. Ons tuinmeubilair was door buren weggehaald en de medewerkers kwamen niet eens kijken naar wat er aan de hand was. We kregen er ook niks anders voor in de plaats. Waardeloze service, ze hebben geen idee wat klanten zijn. Hoorden veel klachten van andere vakantiegangers én van de privé eigenaren van de huizen.

Plus d'informations sur Village-vacances Le Domaine de Fontenelles*** ...

Famille avec enfants en bas âge, 2011
"Niet meer"traduire
Erik
Logement

07/09/2011 mooi park van de buitenkant maar na 3x geweest te zijn gaan wij niet meer.
De villa's zijn ronduit smerig, alles zit los en/of breekt af.

Je betaalt wel de hoofdprijs voor een week hoogseizoen en dan mag je mijn inziens daar ook iets voor terug verwachten.

bij de receptie werken alleen maar kinderen die amper engels spreken, en die problemen niet oplossen,

Het zal er ook aan liggen welke villa je hebt omdat deze allemaal van anderen eigenaren zijn.

Zwembaden zijn niet allemaal verwarmd waardoor je maar geluk moet hebben dat je een villa treft met verwarmd zwembad, dit is me na 3 jaar nog steeds niet duidelijk.

nee wij kijken een park verder maar dit staat niet in verhouding voor prijs/kwaliteit.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2011
"Prima luxe locatie"traduire
Boudewijn
Logement

09/09/2011 De negatieve reacties hieronder geloof ik direct en neem ik voor waar aan. M.i. ligt het eraan in welke woning je zit en op welke plek. Het domein bestaat namelijk uit twee gedeelten; een gemiddelde nieuwbouwwijk en een apart afgesloten villa-dorp. In de nieuwbouwwijk zou ik inderdaad nog niet gratis willen zitten; de woningen staan pal op elkaar. Wij hadden een villa in het villa-dorp. Daar staan een kleine 60 villa's op een ruim stuk, goed afgesloten prive-terrein. Het villa-dorp is afgesloten met een electrisch, groot hek waarvan jij als huurder de afstandsbediening hebt. Geen toegang voor ongenode gasten dus. Deze woningen zijn meer dan uitstekend onderhouden van binnen en van buiten. De woning is van alle gemakken voorzien en door het hele "dorpje" loopt een automatisch irrigatiesysteem zodat alles mooi in bloei blijft.
Minpunt is de ontvangst; iedereen tegelijk om 17 uur dus een file voor de receptie.
Receptie wordt bemand door Engelsen, die dus perfect Engels spreken.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2011
"Veel potentieel, maar helaas....."traduire
Familie Rhoon
Logement

07/08/2011 In potentie een prachtig park met schitterende villa's echter de verzorging en het onderhoud laten nu al(!) veel te wensen over.

Bungalow vies bij aankomst, bleek de eigenaar voor ons gezeten te hebben en die worden niet op schoonmaak gecontroleerd (!) Grondige beginschoonmaak vereist dus.

Tuin enorm groot maar zeer kaal alleen gras of schutting (neem je voetbal mee!!) Tuinmeubilair brak spontaan af want versleten en de verf van het huis bladderde nu al af. Onderhoud door hele park van zeer matige kwaliteit terwijl het vrij nieuw is. Supermarkt & bakker op 5 autominuten in Coex. E.Leclerc op 10 minuten.

Waardeloze bezetting receptie ("niet hun probleem maar van de eigenaar") Uitstekend voor rustzoekers (wel autoweg hoorbaar) maar NIETS te doen voor kinderen (alle leeftijden) op redelijke afstand. Allen strand. Gemeenschappelijk zwembad is veeeeel te klein voor de grote bezetting van het park.

Voor een weekje rust OK maar boek niet langer dan een week! Ongezellige banken & eethoek.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2011
"Meer van verwacht"traduire
Jong gezin uit zuid...
Logement

24/07/2011 We verbleven met drie gezinnen in drie huizen voor een week in juli. Het park is niet geschikt voor jonge kinderen, weinig te doen en er wordt hard gereden in het park.
De service is minimaal, en veel extra betalen voor bijvoorbeeld een weekje tv-aansluiting (alleen Franse kanalen). Helaas was ons huis ook niet schoon bij aankomst.
Voor golfliefhebbers een mooie plek.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2011
"Heerlijke vakantie!"traduire
Sharon
Logement

18/07/2011 Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in het park Le Domaine de Fontenelles! Het 6 persoons huis waar wij met vier personen ( dochters 15 en 9 jaar) zaten was erg luxe en ruim! Prachtige tuin met prive zwembad en genoeg ligbedden.Helaas moet je naar receptie voor internet ontvangst. St.Gilles is met 15 min. goed te bereiken en is een leuk stadje waar je gezellig kan eten en flaneren.Supermarkt op 10 min. afstand. Ons gezin heeft genoten van deze vakantie.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2011
"Prachtig park maar weinig te beleven."traduire
Erwin P.
Logement

17/07/2011 Wij hadden met 7 personen een 8- persoons vrijstaande villa met eigen zwembad en zeer grote tuin. Huis was netjes ingericht en van alle gemakken voorzien. Helaas was er alleen Wifi internet mogelijk bij de receptie en die was gesloten van 12.00 tot 16.00 uur elke dag. Beetje niet meer van deze tijd. De service door de dames van de receptie was slecht tot zeer slecht. Ons zwembad werd tegen de afspraken in niet schoongemaakt en toen wij daar melding van maakte bij de receptie was het commentaar "dat is niet onze verantwoordelijkheid, maar van de eigenaar". Ook de afstand met de verschillende dorpjes in de omgeving is te groot waardoor wij in twee weken tijd ca. 800 kilometers hebben gereden om wat leuke dingen te doen met de kinderen. Jammer maar wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.

En couple, Aou 2010
"Matig ingerichte huisje aan een mooie golfbaan"traduire
Peter

05/09/2010 Het huisje wat wij toegewezen kregen was niet anders dan de andere, alleen de inrichting was door de eigenaar gedaan met allerlei oude meubles die hij waarschijnlijk over had. Dat was jammer, omdat de nadere huisjes een betere ( mooiere) inrichting hadden. Ook de bedden waren keihard. Verder zou de eindschoonmaak verplicht moeten worden, nu ben je afhankelijk van de vorige bewoners van het huisje en wij haden pech. De golfbaam is wel erg mooi en het restaurant, La Balata, op het park is goed.

Que pensez-vous des repas servis en vol ?