Avis Camping La Sainte Croix**

21 septembre 2014

Avis Camping La Sainte Croix**
Quartier Sainte-Croix, 84260, Sarrians

Camping La Sainte Croix a obtenu une note de 8,3 de 10, basé sur 10 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping La Sainte Croix** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Sarrians ! Vous pouvez également trouver 1 Photo concernant Camping La Sainte Croix** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans France. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Provence-Alpes-Côte d'Azur. Comparer Camping La Sainte Croix** avec les autres logements, dans Sarrians.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur La Sainte Croix** Sarrians N'hésitez pas à donner votre avis!

10 avis sur La Sainte Croix**

5,9
Famille avec enfants/adolescents, Juil 2012
"SUPER CAMPING!!!!!"traduire
Fluks

12/09/2012 Super gezellige camping, met ruime plekken, zwembad, gratis internet, schoon sanitair. De camping zit dicht bij enkele grote winkels. Vanaf de camping is het niet ver rijden naar Orange en de Mont Vertoux.

Op en rondom de camping worden leuke feesten georganiseerd. Toen wij er stonden was er een feest met live band op de camping en enkele dagen later vond net buiten de camping een feest ter ere van de tomaat plaats.

De politie komt regelmatig in auto over de camping om te controleren en s'nachts gaat het grote hek dicht.

Avec des ami(e)s, 2010
"Mooie camping dicht bij warenhuizen"traduire
philips marcel

26/09/2010 Goed verzorgde camping, spijtig dat er dit jaar geen warm water was voor de afwas.

En couple, Aou 2010
"Heel goed geweest"traduire
stephan en angelika

19/08/2010 per toeval met de camper aangekomen op de camping normaal maar voor een 2tal dagen maar we zijn er 11 nachten gebleven zeer vriendelijke mensen behulpzaam proper en altijd iemand aanwezig van de uitbaters familie voor onszelve zeker voor herhaling vatbaar
mensen die rust zoeken idiaal de periode die wij geweest zijn 06/0810t:m16/08/10 er zijn maar 40 plaatsen
via het vvv kantoor op maandag kennismaking via de camping gehad plaatselijke gerechten en dranken avolante gratis geproeft en via de plaatselijke wijgaard zijn de mensen ons komen ophalen een paar dagen later met een busje voledige begeleiding wijnrankveld wijnkelders bezichteging gehad gratis wijnproeven en frisdrank lidle vlakbij en intermarche elke dag mogelijkheid om via de camping broodjes enz te bestellen voor de dag nadien

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2010
"Schone camping maar wel langs een drukke weg"traduire
van Duijn

21/01/2011 Wij zijn in Juli een paar dagen op deze camping geweest.Een hele aardige eigenaar die vol ideeen zit over tochtjes in de omgeving.Alleen een groot minpunt:het stikte van de muggen.Daarom zijn we ook weggegaan.En ook een hele drukke weg langs de camping.Vlak bij het sanitair zijn er nog wel rustige plekken.Jammer voor de eigenaar want het is een gemeente camping en hij is bezig om de gemeente te overtuigen om wat te doen aan die muggen.Misschien heb je er minder last van in andere maanden als dat wij er waren.Verder grote plekken en heel schoon sanitair

En couple, Juil 2010
"VOLGEND JAAR WEER TERUG NAAR DEZE CAMPING"traduire
Tony Poels

30/08/2010 Voor het tweede jaar zijn wij op deze camping. We hebben reeds terug geboekt voor onze vakantie in 2011 dan moet ik je niets meer vertellen denk ik.

En famille
"Rustige camping,vlakbij supermarkt"traduire
CARL PEETERS

02/09/2008 was tijdelijk gesloten in het voorjaar wegens verandering van uitbater en terug heropend sinds mei 2008,sanitair verbeterd,zeer vriendelijke mensen,het restaurant van voordien is gereduceerd tot enkel snacks,maar ze zijn verzorgd en lekker, wij gaan zeker terug.

En famille, Sep 2007
Hans Quaars

09/03/2008 We hebben in september 2007 voor de laatste keer een bezoek gebracht aan deze camping. We zijn hier vier maal te gast geweest. In 2006 was het allemaal al iets minder, maar de laatste keer was onacceptabel. Deze caravans waren gewoon smerig, vreselijke geur. Ook de prijs kwaliteit is ver te zoek, vandaar ook dat het vanaf dit seizoen niet meer is opgenomen in het programma van VacanceSelect. Het merendeel van de gasten, zijn zogenaamde gastarbeiders die daar het hele jaar door in de stden in de buurt werken, appart sfeertje! In de buurt een feestzaal die in het weekend veel geluidsoverlast bezorgt. De eerste jaren hadden we echt het Frankrijk gevoel, maar dit is er niet meer terug te vinden. Wel handig dat de supermarkt op loopafstand is. Camping ligt aan een zeer drukke weg, veel vrachtverkeer. Zwembad was de laatste keer ook niet meer schoongemaakt (september 2007). We zijn blij dat we na vier jaar een vervangende camping hebben gevonden in deze omgeving.

En couple, Sep 2007
Ronald

24/09/2007 Erg matige camping. Wij hadden een stacaravan die voor 6 personen zou moeten zijn; met zijn 2-en was het al krap!

Huisje was al vies bij aankomst. Ligstoelen hadden geen kussens, parasol kapot etc. Beetje vergane glorie allemaal. In omgeving weinig te doen, maar wel mooi om te fietsen bijvoorbeeld of stadjes als Orange te bezoeken. Goede restaurants bijna niet te vinden. Handig is wel de grote supermarkt in de buurt.

Omgeving aardig, camping zeker geen aanrader.

a.droppert

07/12/2005 Uitstekende camping vriendelijke mensen.
Schoon en alles netjes verzord.
Alleen wel een camping voor mensen zonder of met kleine kinderen.

En famille, Aou 2005
Inge

28/11/2005 Kleine,leuke franse camping. Eigenaar is receptionist, kok, eigenlijk alles. Klein maar mooi zwembad. Met kleine kinderen erg overzichtelijk.
Wij hadden een sta caravan gehuurd. Activiteiten:ponyrijden en jeu de boules.
Omgeving is erg mooi, mooie steden in de omgeving, Mont Ventoux om te fietsen.