Avis Villa Narekozo 2****

Narekozo 2****
Avis Villa Narekozo 2****
Chemin de Acates 178, F-83440, Tourrettes

Villa Narekozo 2 a obtenu une note de 9,0 de 10, basé sur 13 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Villa Narekozo 2**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Tourrettes ! Vous pouvez également trouver 32 Photos concernant Villa Narekozo 2**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans France. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Provence-Alpes-Côte d'Azur. Comparer Villa Narekozo 2**** avec les autres logements, dans Tourrettes.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Narekozo 2**** Tourrettes N'hésitez pas à donner votre avis!

13 avis sur Narekozo 2****

9,6
Famille avec enfants/adolescents, Avr 2012
"Fantastische plek"traduire
H.R. Krul

21/05/2012 heerlijke accommodatie veel privacy en veel rust, leuk dorpje Callian op ca 6 kilometer met zeer goede pizzeria. op 11 km grote Leclerc prima kwaliteit.
hebben 2 fijne weken gehad.

Avec des ami(e)s, Mar 2011
"Een ECHTE aanrader dus!"traduire
Fam. T.Zom

29/03/2011 Prachtige ligging, ZEER comfortabele bedden, en de complete & luxe uitrusting van deze fraaie villa is de reden waarom wij snel weer terug zullen komen dit jaar!

Je kunt de stilte horen, zeer prive gelegen, maar zeker NIET afgelegen, prachtig uitzicht en alles, werkelijk ALLES is aanwezig voor een onvergetelijke tijd.

De eigenaren bellen even om te informeren af alles naar wens is verlopen.

Een echte AANRADER!

Avec des ami(e)s, Dec 2010
"Geweldige Villa & Perfecte ligging!"traduire
Raymond & Suphap + ...

11/01/2011 Zeer royale en complete uitrusting. Veel privacy, rust & comfort, maar zeker niet afgelegen. Uitstekende bedden, royale grote badkamer met 2 wastafels, bidet,douche,ligbad en toilet, haardrogers. Tweede kleinere badkamer, douche, toilet & wastafel + haardroger. Veel ruimte & kasten in het hele huis, mooie terrassen
en tuinmeubilair,mooi zwembad ( maar nu niet in gebruik )
Alle bekende bezienswaardigheden binnen minimale afstanden ( Cannes, Nice, St.Tropez,
Antibes, Mougins, Frejus, St.Raphael )
Prima Villa voor 2 stellen en kinderen. Wij hebben GENOTEN tijdens de Feestdagen!

Famille avec enfants en bas âge
"Zeker voor herhaling vatbaar"traduire
Piet van Dijken

16/04/2010 Deze mooie villa in schitterende omgeving meerdere malen bezocht.

En in de toekomst zullen wij dit geweldige huis zeker weer aandoen.
Mijn hond en zoon zijn helemaal voor, gezien de mooie omheinde tuin met deur naar het bos.

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2009
"Prachtige Villa op toplocatie, aanrader!"traduire
Van Dijken

02/11/2009 Wij hebben hier een ontzettend fijne 14 dagen doorgebracht. Echt leven als God in Frankrijk. Ik noem het het fijne zwembad met ligstoelen, de ruimte in en om het huis, de keuken die van alle gemakken is voorzien, maar ook alle leuke dorpjes in de nabije omgeving zoals bv. Frejus (lekker eten bij de Italiaan op Italian Street), leuk is ook de warenmarkt in Fayence; Antibes wat een heel leuk stadje is en uiteraard de bekendere plaatsen als Nice en Cannes. Voor de noodzakelijke boodschappen moet je wel even naar het dorp rijden maar dat nemen we graag voor lief. Eigenlijk is 2 weken tekort dus wij komen vast en zeker snel terug.

Famille avec enfants/adolescents, Juin 2009
"The Quietude is deafening!"traduire
charlie mayhew

30/07/2009 This is about our fourth trip to villa narekozo to which we shall continue to visit.

Famille avec enfants en bas âge
"Schitterende villa, komen zeker terug!"traduire
Marijke de Gast

21/02/2009 Ik ben er nu voor de 3e keer geweest met de familie en elke keer verbaas ik mij over hoe heerlijk rustig het daar is.Zwembad is ok,kamers mooi ingericht,veel ruimte in en om de villa.Als u van rust wilt genieten is dit uw kans.Verder voorzien van alle gemakken dus ik zou er eens een kijkje gaan nemen.Een fijne vakantie is het resultaat.

"Misschien beter dan thuis"traduire
Marjolijn Vander Ve...

04/02/2009 Voor wie rust zoekt in dit gebied zit je aan het juiste adres.
Een duik in het zwembad om daarna in de zon te luieren met alleen het geluid van zoemende bijtjes om je oren, heerlijk!
Boek lezen, buiten op het terras een heerlijk wijntje drinken of in een dekchair je spannende boek uitlezen
Vanuit het huis kun je mooie wandelingen maken naar de omliggende dorpjes of genieten van de natuur. Met de auto rij je zo naar de kustplaatsjes, Frejus, waar je op zondag kan slenteren langs de talloze kraampjes met koopwaar. Ook op zondag de brocanterie in St-Maxim, Cannes, Nice, ach te veel om op te noemen.
Het huis is totaal voorzien van alle comfort. Na de lange rit is het een thuiskomen.
Wij komen al naar dit vakantieadres sinds september 2004.
Een aanrader ook met kinderen

"Een aanrader!"traduire
therese en els

03/02/2009 Een ervaring van stilte en natuur beleef je in dit heerlijke oord.
De aanwezigheid van kaarten en lectuur is een inspiratiebron voor mooie tochten en wandelingen.
De dalende route naar de kust wordt beloond met een prachtig zicht op de zee.
Wij als kookfanaten konden ons volledig uitleven in de keuken.
Het was een topvakantie!

"Absolute AANRADER!"traduire
Fam.Wildeboer Schut

01/02/2009 Prachtige Villa in een fraai medi-
terraan landschap, complete privacy
bij het mooie zwembad, beschut tegen
de mistral.ZEER goede bedden,ruim
voldoende linnengoed, alle comfort is
aanwezig, zeer complete keukenuitrus-
ting, kortom ALLES aanwezig voor een
geweldige vacantie.(ook voor kinderen)
Absolute AANRADER!