Avis Chalet Manupa-Clevie

20 septembre 2014

Avis Chalet Manupa-Clevie
Morzine

Chalet Manupa-Clevie a obtenu une note de 8,0 de 10, basé sur 1 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Chalet Manupa-Clevie pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Morzine ! Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans France. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Rhône-Alpes. Comparer Chalet Manupa-Clevie avec les autres logements, dans Morzine.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Manupa-Clevie Morzine N'hésitez pas à donner votre avis!

1 avis pour Manupa-Clevie

En famille
Natascha
Emplacement par rapport aux pistes

25/03/2008 Wij hebben deze chalet in z'n geheel gehuurd (het zijn eigenlijk twee appartementen). Alleen te boeken via internet. De beheerders (Engelsen) zijn vriendelijk en behulpzaam op alle vlakken. Chalet is van alle gemakken voorzien. Clevie is net iets luxer qua inrichting/apparatuur en hier heeft elke slaapkamer een eigen badkamer. Manupa moet je maximaal met 8 personen bezetten (hier zijn slechts twee badkamers beschikbaar). Om het chalet is voldoende ruimte voor de kinderen om te spelen op speeltoestellen of simpelweg rond te rennen. Skibus stopt heel dicht bij het chalet en binnen paar minuten ben je bij Gondel naar SuperMorzine. Wij waren met skiërs en non-skiërs en iedereen heeft zich goed vermaakt.
Absoluut goede prijs/kwaliteitverhouding !