Avis Hôtel Oasis Beach Resort**

Oasis Beach Resort**
Avis Hôtel Oasis Beach Resort**
Victoria Park, P.O. Box: UCC 311, Cape Coast

Hôtel Oasis Beach Resort a obtenu une note de 7,3 de 10, basé sur 5 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Oasis Beach Resort** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Cape Coast ! Vous pouvez également trouver 1 Photo concernant Hôtel Oasis Beach Resort** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Ghana. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Ghana. Comparer Hôtel Oasis Beach Resort** avec les autres logements, dans Cape Coast.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Oasis Beach Resort** Cape Coast N'hésitez pas à donner votre avis!

5 avis sur Oasis Beach Resort**

Avec des ami(e)s, Dec 2012
"Goede accomodatie!"traduire
Leoni

11/01/2013 Ik ben in Oasis geweest in december 2012 samen met een vriendin. Wij vonden het hartstikke gezellig, leuke mensen en goed eten. Wij sliepen in de dorm, klamboe was aanwezig en douche is buiten, goede douche, geen wachtrijen gezien. Ligging direct aan het strand, tevens kun je vanaf hier leuke uitstapjes doen naar Kakum NP en Elmina. Ik ben hartstikke tevreden.

En couple, Sep 2012
"Geen goede prijs/kwaliteit"traduire
Linsie

01/10/2012 Wij hadden de pech dat onze eerste keuze vol was. Bij Oasis was er alleen nog een relatief duur huisje beschikbaar met privé douche/toilet. Voor Ghanese begrippen dus vrij duur en dan was het ook nog niet schoon, de kraan bij de wastafel werkte niet en er was maar 1 (vochtige) handdoek. Verder was het bed erg smal en zaten er brandgaten in de oude lakens.
Het huisje was wel schattig ingericht en direct aan het strand (en vlakbij het kasteel). Het restaurant is prima, gezellig en er was een leuke show. Wel is het eten en drinken ook vrij duur.
Na 1 nacht zijn we naar een ander hotel gegaan.

Famille avec enfants/adolescents, Avr 2011
"Wel goed hotel"traduire
pronker

05/11/2011 wel leuk hotel
de service was wel goed maar de kamers wat minder het eten was lekker.

"Huisje aan het strand"traduire
Nick

06/10/2009 Prima hotel in Cape Coast, vlak naast het bekende slavenfort. Prijzen kloppen niet meer (zijn ongeveer twee keer zo hoog), maar dan heb je wel een schattig huisje met uitzicht op de zee. Het eten en drinken is goed. De douche staat in de tuin, net als de WC's. Prima te doen dacht ik zo :)

En couple, Dec 2008
"Prima Hotel"traduire
N Bouwman

25/10/2011 Na een aantal erg slechte hotels in het noorden van Ghana was dit een aangename verrassing.
alles was prima,alleen het buiten douchen was niet ideaal ivm de wachtrijen