Avis Hôtel Aquis Agios Gordios****

18 décembre 2014

Aquis Agios Gordios****
Avis Hôtel Aquis Agios Gordios****
Agios Gordios P.O Box 8246, GR-490 84, Agios Gordis

Hôtel Aquis Agios Gordios a obtenu une note de 8,4 de 10, basé sur 119 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Aquis Agios Gordios**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Agios Gordis ! Vous pouvez également trouver 172 Photos concernant Hôtel Aquis Agios Gordios**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de HôtelAquis Agios Gordios****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Grèce. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Corfou. Comparer Hôtel Aquis Agios Gordios**** avec les autres logements, dans Agios Gordis.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Aquis Agios Gordios**** Agios Gordis N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

119 avis sur Aquis Agios Gordios****

4,4
En couple, Sep 2014
"Mooie ligging van het hotel."traduire
f.kreft

20/09/2014 Leuke accommodatie, wel gedateerd, goede service vriendelijk personeel, badkamer aan de krappe kant, elke dag schone handdoeken, alleen de vloer in de kamer werd niet echt goed schoongemaakt. Matras was versleten slechte pocketveren die je regelmatig hoorde, na de nacht was het wel voelbaar dat je op slecht matras heb gelegen. Eten en drinken was goed.

En couple, Aou 2014
"Super locatie"traduire
robeli

09/09/2014 Dit hotel is tegenwoordig alleen via reisorganisaties als ' all inclusive ' te boeken. Een beetje jammer want de taverna's in het dorp zijn erg leuk. De locatie is echt alleen geschikt voor mensen die fit zijn. Het hotel is gebouwd tegen een rotswand wat geeft prachtige uitzichten, maar betekent veel trappen lopen.Ook de steile weg naar het dorp vraagt wat uithoudings- vermogen! De kamers zijn niet al te groot maar zijn schoon, comfortabel en hebben alles wat je wilt. De zonsondergang van je balkon is gewoon 'out of this world'. De bediening in het hotel kan niet beter. Ze kunnen niet genoeg voor je doen,en alles met een glimlach. De strandstoelen en parasols zijn gratis, maar kunnen vol zijn en dicht op elkaar - een paar stappen verder en heb je stoelen en parasols voor 6 euro per dag. Wij vonden dit veel prettiger. De maaltijden bieden veel keuze, voor iedereen wat, en de oven gerechten vooral zijn erg goed. Wij hebben ervan genoten en kunnen dit hotel zeker aanbevelen.

En couple, Juil 2014
"Hele fijne vakantie"traduire
Bas

16/07/2014 Het is een heel fijn rustig hotel. Het eten is prima en wat je ook probeert het is erg smakelijk. Het personeel is van grote klasse. Wij hadden een kamer buiten het hoofdgebouw wat een prachtig uitzicht bood en erg rustig was. Wij komen hier zeker nog een keer terug. Zeker een aanrader voor mensen die rust zoeken.

Plus d'informations sur Hôtel Aquis Agios Gordios**** chez :

"Prima hotel"traduire
henk

24/06/2014 Mooi gelegen op een rots in een kleine baai. Ligt wel aan een hellende weg. Bijna alle kamers hebben zeezicht.
Kamers schoon en netjes en dagelijks schone handdoeken. Prima restaurant met genoeg keus. Ook veel keus in salades en toetjes. Ontbijtbuffet is ook erg uitgebreid.
Personeel is vriendelijk en heel hulpvaardig. All-in concept geldt voor veel drankjes en cocktails. Leuk animatieprogramma. We hebben een fantastische vakantie gehad.

"Ietwat vergane glorie"traduire
j kuperus

02/07/2014 Kwamen na een lange transfer s' nachts om 1.00 uur in hotel waar we vriendelijk werden ontvangen en nog wat te drinken kregen en een salade. All-in is maar tot 23.00 uur. In dit hotel moet je zeer goed ter been zijn en over een goed oriëntatie vermogen beschikken. Duurde bij ons een aantal dagen voor we door hadden wat zich op welke verdieping bevond en welke trap, c.q. lift we moesten nemen. Kamers zien er netjes uit en worden goed schoongehouden. Personeel over het algemeen wel vriendelijk. Strandje is rommelig. Snacks bij Tunnelbar(strand) en Zwembadbar zijn alleen tegen betaling. Eten is goed van smaak en voldoende keus. Vooral toetjesbuffet springt eruit. Hotel zit voor ruim 65% vol met Engelsen. Heeft er vast mooi uitgezien, maar gezien staat van onderhoud vonden wij het er verouderd uitzien.Hotel viel ons wat tegen en vinden het eerder drie sterren dan vier sterren en komen hier niet weer terug. Ook het eiland kon ons niet bekoren

"Fantastische plek"traduire
Ben Miedema

06/10/2014 1 week ons laten verwennen in dit mooie hotel waar je echt als gast behandelt wordt. Onze airco werd na 2 dagen gemaakt en vergoed met gratis a la carte diner en massage voor 2 pers. Beetje sjiek met mooi tafellinnen. Geen goedkoop massa-toerisme. Consumpties worden opgenomen en gebracht. Vriendelijk personeel. Uitgebreide all- in drankjes incl. cocktails. Fantaaastisch uitzicht en het lounge panoramadek heeft de mooiste zonsondergang!
Zulke hotels willen wij overal wel! en adult only, geen gejengel, heerlijk!

Avec des ami(e)s, Avr 2014
"Great hotel"traduire
debbie stones

13/05/2014 Lovely hotel, all the staff were brilliant, couldn't do enough for us, will definitely love to go back.

En couple, Avr 2014
"Vriendelijk hotel op bijzondere locatie"traduire
anna_maria43

14/05/2014 wij waren de allereerste gasten van dit nieuwe seizoen en de ontvangst was geweldig. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamer was tamelijk klein en het matras ronduit slecht. Het eten was super, maar werd aan het einde van deze eerste week al iets minder. Met name het aanbod aan vlees en vis liet soms te wensen over. Ik vrees voor het hoogseizoen. Leuk om in een hotel te zijn met alleen volwassenen. Jammer dat ondanks het tegenvallende weer ( regen) overdag alleen de buitenbar open was en niet de bar in de lounge. Ook jammer dat de frappe ( koude koffie) niet is inbegrepen bij de AI.
Het hotel heeft een heel hoog kruipdoor / sluipdoor gehalte door alle trappen. De wandeling naar het kleine dorpje Agios Gordios gaat via een hellende weg. De bus naar Corfu stad gaat maar 1 x p/d met vertrek om
9.15 uur. Dan zit je dus in bijv. Gouvia veel gunstiger voor de busverbindingen. Wij hebben het goed gehad, maar zullen hier niet snel terugkeren.

En couple, Oct 2013
"Great holiday"traduire
Roy Ellison

18/11/2013 2nd visit to the hotel just as good as the first,all staff were very welcoming and gave super service,everything was great would recommend to anyone

En couple, Sep 2013
"Mooi hotel"traduire
delameilleure frank

16/10/2013 mooi hotel op wandelafstand van zee en strand
aparte beachbar zo hoef je niet ver te lopen om een drankje te halen
zeer vriendelijk personeel en het eten was ook lekker.we wissten op voorhand dat de grieken geen heet eten voorschotelen maar het was echt goed.de kamer was basic en in orde proper ook en dagelijkse reiniging

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant