Avis Hôtel Aquis Agios Gordios****

28 juillet 2014

Aquis Agios Gordios****
Avis Hôtel Aquis Agios Gordios****
Agios Gordios P.O Box 8246, GR-490 84, Agios Gordis

Hôtel Aquis Agios Gordios a obtenu une note de 8,4 de 10, basé sur 113 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Aquis Agios Gordios**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Agios Gordis ! Vous pouvez également trouver 170 Photos concernant Hôtel Aquis Agios Gordios**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de HôtelAquis Agios Gordios****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Grèce. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Corfou. Comparer Hôtel Aquis Agios Gordios**** avec les autres logements, dans Agios Gordis.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Aquis Agios Gordios**** Agios Gordis N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

113 avis sur Aquis Agios Gordios****

4,3
En couple, Juil 2014
"Hele fijne vakantie"traduire
Bas

16/07/2014 Het is een heel fijn rustig hotel. Het eten is prima en wat je ook probeert het is erg smakelijk. Het personeel is van grote klasse. Wij hadden een kamer buiten het hoofdgebouw wat een prachtig uitzicht bood en erg rustig was. Wij komen hier zeker nog een keer terug. Zeker een aanrader voor mensen die rust zoeken.

En couple, Juin 2014
"Prima hotel"traduire
henk

24/06/2014 Mooi gelegen op een rots in een kleine baai. Ligt wel aan een hellende weg. Bijna alle kamers hebben zeezicht.
Kamers schoon en netjes en dagelijks schone handdoeken. Prima restaurant met genoeg keus. Ook veel keus in salades en toetjes. Ontbijtbuffet is ook erg uitgebreid.
Personeel is vriendelijk en heel hulpvaardig. All-in concept geldt voor veel drankjes en cocktails. Leuk animatieprogramma. We hebben een fantastische vakantie gehad.

En couple, Juin 2014
"Ietwat vergane glorie"traduire
j kuperus

02/07/2014 Kwamen na een lange transfer s' nachts om 1.00 uur in hotel waar we vriendelijk werden ontvangen en nog wat te drinken kregen en een salade. All-in is maar tot 23.00 uur. In dit hotel moet je zeer goed ter been zijn en over een goed oriëntatie vermogen beschikken. Duurde bij ons een aantal dagen voor we door hadden wat zich op welke verdieping bevond en welke trap, c.q. lift we moesten nemen. Kamers zien er netjes uit en worden goed schoongehouden. Personeel over het algemeen wel vriendelijk. Strandje is rommelig. Snacks bij Tunnelbar(strand) en Zwembadbar zijn alleen tegen betaling. Eten is goed van smaak en voldoende keus. Vooral toetjesbuffet springt eruit. Hotel zit voor ruim 65% vol met Engelsen. Heeft er vast mooi uitgezien, maar gezien staat van onderhoud vonden wij het er verouderd uitzien.Hotel viel ons wat tegen en vinden het eerder drie sterren dan vier sterren en komen hier niet weer terug. Ook het eiland kon ons niet bekoren

Plus d'informations sur Hôtel Aquis Agios Gordios**** chez :

Avec des ami(e)s, Avr 2014
"Great hotel"traduire
debbie stones

13/05/2014 Lovely hotel, all the staff were brilliant, couldn't do enough for us, will definitely love to go back.

En couple, Avr 2014
"Vriendelijk hotel op bijzondere locatie"traduire
anna_maria43

14/05/2014 wij waren de allereerste gasten van dit nieuwe seizoen en de ontvangst was geweldig. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamer was tamelijk klein en het matras ronduit slecht. Het eten was super, maar werd aan het einde van deze eerste week al iets minder. Met name het aanbod aan vlees en vis liet soms te wensen over. Ik vrees voor het hoogseizoen. Leuk om in een hotel te zijn met alleen volwassenen. Jammer dat ondanks het tegenvallende weer ( regen) overdag alleen de buitenbar open was en niet de bar in de lounge. Ook jammer dat de frappe ( koude koffie) niet is inbegrepen bij de AI.
Het hotel heeft een heel hoog kruipdoor / sluipdoor gehalte door alle trappen. De wandeling naar het kleine dorpje Agios Gordios gaat via een hellende weg. De bus naar Corfu stad gaat maar 1 x p/d met vertrek om
9.15 uur. Dan zit je dus in bijv. Gouvia veel gunstiger voor de busverbindingen. Wij hebben het goed gehad, maar zullen hier niet snel terugkeren.

En couple, Oct 2013
"Great holiday"traduire
Roy Ellison

18/11/2013 2nd visit to the hotel just as good as the first,all staff were very welcoming and gave super service,everything was great would recommend to anyone

En couple, Sep 2013
"Een bed vol bloedzuigende bedwantsen (bed bugs)"traduire
Rony

11/09/2013 Wij zijn intussen een week thuis. Behalve het adembenemende uitzicht over de prachtige baai, valt er niet veel positiefs te vertellen over dit hotel. De kamer leek netjes op het eerste zicht, maar het was ons al snel duidelijk dat niet alles is wat het lijkt : Achter het houten paneel boven het bed zat het vol met bedwantsen (bed bugs) die ons iedere nacht als lekkere maaltijd zagen. De matras zelf lag ook vol bedwantsuitwerpselen (zwarte korrels). Al vanaf de eerste nacht stonden we vol jeukende dikke rode beten op armen en benen. We dachten in eerste instantie aan muggen, maar helaas... Achter het bed (waar niet gepoetst werd) lag het eveneens vol met dode en uitgedroogde bedwantsen. We hebben dan het halve bed gedemonteerd en het krioelde er van de bed bugs. Heel fijn. Intussen terug thuis en de inhoud van onze beide koffers in diepvriezer gestoken op -23 graden. Hopelijk vermijden we hiermee een bed bug invasie bij ons thuis. Dit hotel is zeker geen aanrader! Blijf er weg!

En couple, Sep 2013
"Super vakantie gehad!"traduire
sharon

15/09/2013 Heel mooi hotel, elke avond wat leuks, van live muziek, spelletjes en piano voorstelling. Het eten is goed veel keus dus zit altijd bij wat je lust, kamers zijn goed en worden goed schoon gemaakt en elke dag worden je handoeken ververst. Een vakantie is natuurlijk wat je er zelf van maakt maar wij hebben een top ervaring gehad!

En couple, Juin 2013
"Fantastich gelegen hotel"traduire
Maike Camp

26/06/2013 Het hotel ligt tegen de bergwand opgebouwd, waardoor met vanuit diverse niveaus van het prachtige uitzicht kunt genieten.
Vanuit het dakterras, lobby, restaurant of de beach bar.
Het personeel is overal even vriendelijk.

Er was in de periode dat wij er waren ook altijd voldoende plaats op de gratis ligbedden rondom het zwembad of aan het strand.

Het eten in het buffetrestaurant is prima. Is geen hoogstaand culinair eten, maar er zit altijd wel iets lekkers tussen. Vooral de salades,het verse brood en de dessert zijn uitmuntend. De middagsnack bij het zwembad was teleurstellend. Ook de sushi-bar die alleen op donderdag open is (tegen betaling) is een absolute afrader.

Verder overal diverse drankes te krijgen, inclusief lekkere cocktails. Keuze voldoende.

De kamers zijn keurig en schoon. Verder stond er een welkomstcadeau voor ons klaar ivm honeymoon. Airco deed het prima. Badkamer beetje klein, maar voldoet aan alle eisen. Prima douche. Alleen de bedden iets te hard.

En couple, Juin 2013
"Perfecte, romantische plek om te ontspannen"traduire
madelief_44

19/06/2013 Wat een prachtig hotel, met geweldig uitzicht over de baai van Agois Gordios! We zijn net terug en hebben echt genoten. Het hotel heeft meerdere loungeplekjes, waarvan de Tunnel Beach Bar onze favoriet was, paar meter boven de zee, ontspannen genieten en een vriendelijke barman.

Pluspunten:
+ Vriendelijk (maar zakelijk) personeel
+ Hotel is hartstikke schoon, kamers zijn prima.
+ Het uitzicht
+ Het strandje
+ De leuke loungeplekken
+ Omgeving en het eiland Corfu is gewoon prachtig!
+ Prettige sfeer

Minpunten:
- Het ligt behoorlijk afgezonderd, centrumpje+bushalte is toch wel zo'n tien a vijftien minuten lopen en stelt niet veel voor (bus gaat maar enkele keren per dag naar Corfustad en ook al vroeg terug)
- Het eten, een 7 gegeven maar zat te twijfelen tussen 6 & 7. De all-in stelt (behalve het drinken) weinig voor. Qua eten komt het voornl neer op ontbijt-lunch-avondeten. Op zich genoeg keuze, maar na paar dagen heb je het echt wel gezien. De toetjes en het fruit zijn wel top.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant