Avis Bungalow Esperides

Esperides
Avis Bungalow Esperides
Katouna, 31100, Katouna

Bungalow Esperides a obtenu une note de 9,0 de 10, basé sur 2 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bungalow Esperides pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Katouna ! Vous pouvez également trouver 24 Photos concernant Bungalow Esperides sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Grèce. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Léfka. Comparer Bungalow Esperides avec les autres logements, dans Katouna.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Esperides Katouna N'hésitez pas à donner votre avis!

2 avis sur Esperides

En couple, Juin 2010
"Heerlijk relaxed verblijf."traduire
Ellen

14/07/2010 Wij (jong stel) hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Wij hadden het op 1 na hoogste huisje. Hoe hoger je huisje, hoe meer privacy. Wel een steile klim omhoog naar het huisje toe. Het huisje was goed onderhouden en zag er modern uit van alle gemakken voorzien. Het eigen zwembad erbij is genieten! Vanuit het huisje en zwembad een prachtig uitzicht over het water en vasteland aan de overkant. Als je houdt van een rustige omgeving en geen behoefte hebt aan entertainment is dit een aanrader. Wij zijn eind juni geweest, toen was het nog geen 30 graden. Dit vonden wij wel prettig. Wij hadden er een auto bij gehuurd, binnen 5 min ben je in het dorp Lygia waar je een bakker vindt en een kleine supermarkt. Een eindje voor Lefkas stad is een Lidl. Van hieruit is alles goed te bereiken met de auto.
Wat ons betreft een echte aanrader!

nicky

27/06/2008 Zeer goed verzorgde accommodatie. Zwembad werd iedere dag schoongemaakt.
De villas liggen wel redelijk afgelegen, een auto is echt een must.
Wij hebbe hier echt een supervakantie gehad. Alle villas hebben uitzicht op zee. Als je de bovenste villa hebt moet je wel een steil eind naar boven lopen.