Avis Appartement Royal Nidri****

24 avril 2014

Royal Nidri****
Avis Appartement Royal Nidri****
Nidri, T.K. 31084, Nidri

Appartement Royal Nidri a obtenu une note de 9,6 de 10, basé sur 233 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appartement Royal Nidri**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Nidri ! Vous pouvez également trouver 219 Photos concernant Appartement Royal Nidri**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Grèce. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Léfka. Comparer Appartement Royal Nidri**** avec les autres logements, dans Nidri.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Royal Nidri**** Nidri N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

233 avis sur Royal Nidri****

9,7
En couple, 2014
"Weer Royal Nidri"traduire
Cees & Brigit

21/04/2014 Zijn in 2012 voor 2 weken geweest in het schitterende complex.
Zijn al op veel eilanden geweest en vele hotels/appartementen gehad,
Maar Royal Nidri blijft toch het mooiste en beste wat ons is overkomen, gewoon top.
We hebben nu in juni voor 3 weken geboekt voor Royal Nidri voor een zonnige en ontspannen vakantie.

En couple, 2013
"Een heerlijke locatie."traduire
Joos

02/10/2013 Hoe heerlijk het als je na 3 x Royal steeds maar weer kan blijven zeggen dat het een top vakantie is geweest.Dan doe je het in mijn ogen gewoon super goed.Dank iedereen voor alles!!

Manager Ioannis, Melanija en Todi, 02/10/2013
Le propriétaire a dit ::  Lieve Joos, Drie maal is normaal scheepsrecht maar je liet al een beetje stiekem doorschemeren volgend jaar weer gezellig onze kant op te komen. Je bent meer dan welkom hoor. Blij dat je weer genoten hebt van Royal. Ik weet dat het eiland een speciaal plekje in je hart heeft. Ik weet precies waar je het over hebt. Ook bij mij is het zo gelopen en ik ben blij dat ik er nu al vele jaren mag wonen. Tot volgend seizoen. Het was weer gezellig met jullie!

Famille avec enfants en bas âge, Sep 2013
"Alles perfect verzorgd in Royal Nidri"traduire
Familie Haver

21/10/2013 Omdat we er nog even uit wilde hebben we Royal Nidri eigenlijk besproken uitgaande van de waardering op Zoover. Wat kan er dan nog mis gaan?
Niets, alles wat de mede toeristen op Zoover hebben geschreven klopt. Keurig schoon hotel met grote kamers. Het centrum en strandje vanNidri op loopafstand. De medewerkers van Royal Nidri zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Johan spant de kroon. Hij geeft je allerhande tips waar heen te gaan en waar juist niet. Stiekem 1x toch gedaan en dat viel inderdaad tegen. Luister maar naar zijn tips dat scheelt ook veel geld bij het boeken van een auto, boot of andere excursie.
Wij hebben genoten van dit mooie hotel en de vriendelijkheid en warmte van de medewerkers. Is voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

"Een heerlijke vakantie"traduire
Linda en Sjors

25/09/2013 Net terug gekomen van twee geweldige weken in Royal Nidri.
Een mooi hotel met alles op loop afstand vanaf het hotel. De kamers zijn erg groot en schoon. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Johan weet alles over het eiland en heeft ons de beste tips gegeven. Wij hebben een auto gehuurd en zijn routes gevolgd. Ook de MS Christina was voor ons een dag om nooit te vergeten.
De gezelligheid aan de bar maakte het voor ons helemaal af. Bedankt voor een heerlijke vakantie. Jullie gaan ons zeker terug zien

Manager Ioannis, Melanija en Todi, 28/09/2013
Le propriétaire a dit ::  Beste Linda en Sjors. Goed te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad in ons hotel. Ik wil jullie ook bedanken voor een leuke tijd en de gezelligheid die jullie brachten aan mijn barretje. We hadden een gezellige ploeg zo op het sluiten van de markt. We hopen jullie snel weer terug te zien in Royal.

Avec des ami(e)s, Sep 2013
"Goed hotel maar......"traduire
Henk en Gonnie

25/09/2013 Hotel is fraai en vriendelijke bediening niets mis mee,voor ontbijt naar ander hotel niet prettig zoals voorgaande al beschreven.
Foto in gids mag wel aangepast worden dit geeft een totaal ander beeld als werkelijkheid met nieuwbouw en ligging...
Beetje Benidorm gevoel door bijna alleen Hollandse gasten...tijdens ons verblijf...
Leuke bar en goed eten tijdens lunch aldaar via kleine kaart verkrijgbaar...

Manager Ioannis, Melanija en Todi, 28/09/2013
Le propriétaire a dit ::  Beste Henk en Gonnie. Al eind vorig jaar is er melding gemaakt dat er nieuwbouw plaatsvond bij het hotel. Dit leverde geen overlast op maar je kan je dan voorstellen dat er iets veranderd is aan de omgeving. Staat trouwens ook op Zoover. Daarbij wisten jullie (zie de reacties op Zoover) dat er veel Nederlanders in ons hotel zitten. Maar omdat nou meteen een beetje Benidorm te noemen vind ik wat te ver gaan. Er wordt door mensen gezellig een neutje gedronken 's middags en 's avonds aan de bar. De dag wordt doorgenomen en tips uitgewisseld. Ik zie daar niet veel Benidorm aan. En wil je niet aanschuiven dat neem je een wijntje op je eigen balkon. Ik hoop wel dat jullie genoten hebben van het mooie eiland en dat jullie toch een geslaagde vakantie hebben gehad in "Benidorm" of was het toch Lefkas???

"Echt geweldig!"traduire
Conny Kalker

22/09/2013 We hebben een fatastische vakantie gehad. Niets hoeft alles kan. De gezelligheid bij de bar, de aandacht voor elkaar, het hoef niet maar het mag. Al het personeel is erg vriendelijk en de zorgzaamheid van Johan
springt eruit. Hij is een goude kracht, heb je een probleem vraag het Johan. Wil je wat weten over het eiland, ga naar Johan, het is net een VVV. Verder brengt hij een positieve
sfeer onder de gasten.
Hou je van rust, vraag een appartement aan de achterzijde, je kijk dan op de bergen uit. Het nieuwe complex komt tegenover het huidige te liggen. Volgens mij blijft er genoeg ruimte over rondom het zwembad. Wij hebben vrijwel niets gehoord van de verbouwing. September is verder een ideale tijd hier. Kamers waren allemaal bezet, de isolatie is erg goed, wij hebben vrijwel niets gehoord van andere gasten. Ook de isolatie binnen/buiten is goed, deuren en ramen dicht en je hoort niets. Er is een geruisloze airco en de bedden zijn prima.

Manager Ioannis, Melanija en Todi, 28/09/2013
Le propriétaire a dit ::  He kanjers, Dank voor de lovende woorden op Zoover en bedankt voor de lieve woorden ten aanzien van mijn persoontje. Maar vergeet niet dat ik ook maar mijn werk doe en ik wil het graag ieder naar het zin maken tijdens hun vakantie. En als de mensen dit dan leuk vinden is het kringetje weer rond. Jullie ook bedankt voor de vele mooie verhalen aan de bar en de gezelligheid. We hopen jullie weer een keer terug te zien!

En couple, Sep 2013
"Totaal in de watten leggen."traduire
Sylvia en Leo Ooste...

29/09/2013 Wat kijken wij met veel plezier terug naar onze twee weken in Royal Nidri. Een erg schoon hotel met grote kamers en rustig gelegen in een zijstraat van de hoofdstraat. Het sfeertje in het hotel is erg familiar. Je wordtt als nieuwe gasten, wat wij dit seizoen waren, meteen opgenomen door de mensen die er al meerdere malen zijn geweest. Zo hoorde je van deze gasten ook de leukste tips waar heen te gaan en waar te eten. Neem daarbij alle tips die Johan nog meegeeft en je hebt een top vakantie en komt op de mooiste plekjes. nDe barbeque is een absolute aanraden, heerlijk eten en erg gezellig. Ook het op maandagavond uit gaan eten met Johan is een must om te doen. Wij heben twee "vreemde"restaurants aangedaan. Ook alle gasten bedankt voor een leuke tijd en de gezelligheid tijdens de borrels aan de bar! Een pluim ook aan de medewerkers. Wij werden gedurende onze vakantie totaal in de watten gelegd. Royal Nidri is een plek om terug te komen.

Manager Ioannis, Melanija en Todi, 01/10/2013
Le propriétaire a dit ::  Lieve Sylvia en Leo. Grappig te horen dat als je gewoon je werk enthousiast doet jullie het totaal in de watten leggen noemen. Maar het compliment wordt zeker aanvaard. Het werk wat we doen is gewoon erg leuk en als dat zo gewaardeerd wordt dan doen we het waarschijnlijk goed. Goed te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad. We hadden ook een mooie ploeg gasten in het hotel waar het onderling ook mee klikte. We hopen jullie volgend seizoen weer terug te zien in Royal. Bedankt voor alle gezelligheid.

"Ongelooflijk !!!! Maar waar!!!!!"traduire
Christine Palinckx

29/09/2013 Hallo allemaal, voor onze reis hadden we alle indrukken van andere bezoekers ( meestal noorderburen) gelezen op Zoover.
Wij zijn juist terug van 12 dagen Lefkas en als enige "nuchtere" belgkes zijn wij daar echt ongelooflijk tof en warm ontvangen. Johan is één uit de duizend, zoiets hebben wij nog nooit meegemaakt .Hij is het hart van Royal Nidri en ook van Lekfas in het algemeen. Hij helpt iedereen met raad en daad: reisroutes netjes op papier, de toffe plaatsen om te eten en te bezoeken. Lefkas is héél héél mooi, afwisselende landschappen, lieve mensen. Spijtig van het ontbijt, de rest is TOP. Volgende keer boeken we zeker zonder ontbijt, er zijn verschillende lekkere bakkerijtjes in de straat.
We willen alle mensen die daar samen met ons waren , heel graag bedanken voor hun gezelschap en toffe babbel. Wij houden aan deze reis een heel Warm gevoel over. Johan en mams de groetjes en het ga jullie goed.Chris en Wies

Manager Ioannis, Melanija en Todi, 02/10/2013
Le propriétaire a dit ::  Lieve Chris en Wies. Jullie konden vanaf het begin al niet fout bij ons. Jullie lieve Belgische accent maakte jullie al gezellig gezelschap in ons hotel. Wat leuk te zien dat jullie zo genoten van het mooie Lefkas en met een vette lach op jullie gezicht 's avonds tijdens de borrel kwamen vertellen wat jullie allemaal gedaan hadden en dat jullie zo genoten hadden. Jullie dus ook zeker bedankt voor een hele leuke tijd aan de bar en in ons hotel. We hopen veel meer gezellige Belgische gasten te mogen ontmoeten in Royal. Tot op heden waren jullie de eerste in 5 seizoenen. We hopen jullie snel weer te zien in ons hotel en bedankt voor alle lieve woorden op Zoover.

En couple, Sep 2013
"Alles klopt hier, een heerlijke vakantie"traduire
Roely en Teun Kolle

03/10/2013 Na het lezen van de commentaren op Zoover hadden wij besloten Royal Nidri en Lefkas te boeken. Zulke goede berichten konden eigenlijk niet maar........ niets is minder waar. Alles klopt wat geschreven is.
Hele grote kamers, super schoon, mooi zwembad en vrolijke medewerkers. Wij hebben genoten van de gezelligheid met de andere gasten, de BBQ en het op maandag uit eten met Johan. Tevens van alle tripjes die hij uitgewerkt heeft om zelf te rijden. Tevens alle eet tips en excursietips. En wat is Lefkas een prachtig eiland. Nu snappen we waarom zoveel gasten op Zoover schreven weer terug te komen. Daar sluiten wij ons geheel bij aan. We will come back!

En couple, Sep 2013
"Top appartement met top gastheer Johan."traduire
Jos van Kasteren

27/09/2013 De appartementen zijn ruim, heel schoon en prima gelegen. Maar het belangrijkste is de Hollandse gastheer Johan met zijn onafscheidelijke, meest gefotografeerde hond ter wereld,Todi. Hij zal je op alle mogelijke manieren het gevoel geven en daarbij helpen dat jij de belangrijkste gast bent, maar dat geldt dan voor alle gasten. Vraag hem wat en hij zal je op alle mogelijke manieren zeer goed en gedetailleerd advies geven, de perfecte GASTHEER. De BBQ en het wekelijkse bezoek aan een lokaal restaurant met Johan (op zijn enige vrije avond) zijn aan te bevelen. Na bezoek van vele andere Griekse eilanden in 25 jaar is Lefkas zeker voor herhaling vatbaar.

Manager Ioannis, Melanija en Todi, 01/10/2013
Le propriétaire a dit ::  Lieve Marleen en Jos. Erg bedankt voor de lieve woorden en goede cijfers op Zoover. We konden ook aan jullie koppies zien dat jullie duidelijk genoten van een heerlijke vakantie. Na 25 Griekse eilanden te hebben bezocht hebben jullie Lefkas toch in jullie hart gesloten en bovenaan jullie lijstje van mooiste Griekse eiland geplaatst. Dat deed ons goed! We hopen jullie zeker nog een keer terug te zien in Royal. Jullie bedankt voor de gezelligheid aan de bar, tijdens de barbecue en tijdens de etentjes in de restaurants op maandag! We houden contact!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant