Avis Appartement Royal Nidri****

22 août 2014

Royal Nidri****
Avis Appartement Royal Nidri****
Nidri, T.K. 31084, Nidri

Appartement Royal Nidri a obtenu une note de 9,6 de 10, basé sur 283 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appartement Royal Nidri**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Nidri ! Vous pouvez également trouver 246 Photos concernant Appartement Royal Nidri**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Grèce. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Léfka. Comparer Appartement Royal Nidri**** avec les autres logements, dans Nidri.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Royal Nidri**** Nidri N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

283 avis sur Royal Nidri****

9,7
En couple, 2014
"Geweldig"traduire
Stanley en Monique

13/08/2014 Wij zijn hier half juli 8 dagen geweest. Het voelt als een tweede thuis. Mooi, schoon appartement. Lieve mensen, waaronder Johan. Naast het feit dat hij ervoor zorgt dat je het naar je zin hebt, kent hij ook het eiland op zijn duimpje. Hij geeft je tips mee over bezienswaardigheden en leuke restaurantjes. Dit was echt een vakantie om nooit te vergeten. En volgend jaar komen we zeker terug.

En couple, Aou 2014
"Geweldig mooi !"traduire
Ria buitink

20/08/2014 Appartement Royal nidri is een super accommodatie om daar vakantie te houden
Super mooie plek dichtbij het strand en winkelstraat om de hoek.
Heel erg gezellig met lief personeel die van jou vakantie een top vakantie maken.
Het appartement is erg ruim en heel schoon ook de schoonmaaksters verdienen een dikke 10!!!!
Voor ons was het de derde keer dat we er waren en het is echt thuis komen en dat zegt genoeg.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Ook voor de tweede keer weer top!"traduire
Familie Van der Mee...

30/07/2014 Normaal gesproken gaan wij nooit voor de tweede keer naar dezelfde locatie maar voor het indrukwekkende Lefkas, en het top appartement Royal Nidri hebben wij een uitzondering gemaakt! Net als vorig jaar hebben wij ook nu weer genoten van de gastvrijheid van het team, en het ruime frisse twee-kamer appartement (dit jaar in het nieuwe gedeelte!). In Royal Nidri is het heerlijk 'thuis'komen na een dagje strand, boot of auto. De kids hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad en we hebben dan ook heel wat uit te leggen als we besluiten om volgend jaar niet nog een keer te boeken ;-)

"Royal Nidri is echt top!"traduire
Hanneke Buitenhuis

20/08/2014 Na de foto's gezien te hebben en vele beoordelingen op zoover te hebben gelezen waren onze verwachtingen zeer hoog gespannen. Die zijn zeker waar gemaakt. Royal Nidri is echt top! De bedden zijn goed, fijne kussens, super schoon en ontzettend goed geisoleerd. Geluid van buiten komt echt niet naar binnen. Wat het helemaal af maakt is de leuke ontvangst door Johan en de gezelligheid bij het zwembad en de bar. Na een dagje strand of eiland verkennen, is het ontzettend gezellig om een drankje te doen bij het zwembad en de dag door te nemen met medegasten. Er wordt elke week een heerlijke bbq georganiseerd bij het zwembad en eens per week kun je mee met een groepje mensen om gezellig met elkaar uit eten te gaan. Heb je daar allemaal geen zin, geen probleem. Niks hoeft, alles mag. De boulevard van Nidri is ook ontzettend leuk om 's avonds overheen te flaneren, mooie jachten te bekijken en om te genieten van het verrukkelijke eten in één van de vele restaurants. Voor herhaling vatbaar.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Gewoon goed!"traduire
Marianne Schilthuiz...

10/08/2014 Een top vakantie gehad!
Alles klopt, alles mag, niets gelogen, alles perfekt!
Het enige nadeel is aan deze vakantie is dat als je thuiskomt meteen een nieuw bed moet gaan kopen... (wat hebben wij de twee weken heerlijk geslapen!) Ga zo door!
Wij komen zeker terug, groeten van Ed, Marianne, Mitchell en Esmee Schilthuizen uit Voorschoten

"Fantastisch"traduire
Karina

21/08/2014 We zijn voor de 2e keer naar Royal Nidri gegaan. Eigenlijk gaan we nooit ergens 2 keer naar toe maar voor dit appartement maken we een uitzondering. De 1e keer 1 week, maar dat was veel te kort. Nu 2 weken en dat is eigenlijk nog steeds te kort. Het was weer een prachtige vakantie. Een schitterend appartement. Iedere dag schone handdoeken en iedere dag wordt het appartement schoongemaakt. Een prachtig zwembad en niet te vergeten een gezellige bar met heerlijke koffie en ijskoud bier! Daarnaast is Lefkas natuurlijk een prachtig eiland. Je kunt er heerlijk wandelen, fietsen, auto of boot huren. Het weer is ook perfect. En Johan... die geeft je nou echt dat vakantie gevoel!

"Heerlijke vakantie gehad!"traduire
Robert & Anke

05/08/2014 Wij hebben 2 weken in Royal Nidri verbleven en dit is goed bevallen! Een warm ontvangst en je voelt je gelijk thuis. De service en gastvrijheid staan dan ook voorop.
Het appartement is ruim, schoon en de bedden liggen heerlijk. Enige minpuntje is de douche (je moet douchen in bad waardoor alles nat wordt).
Aan de bar zeer aardig personeel (Panos & Johan) en ook de eigenaar is erg aardig! We hebben veel gezellige avonden bij de bar doorgebracht en leuke mensen ontmoet.
De ligging van het appartement is ideaal: direct in de levendige omgeving met talloze restaurantjes, winkeltjes en de haven. Maar doordat het in een zijstraat ligt heb je geen last van het drukke verkeer.
Inmiddels is er een tweede gebouw bijgebouwd waardoor het (vooral in onze tweede week) wat drukker werd.
Tot slot: Lefkas is een prachtig eiland met hele mooie plekjes, echt een aanrader! Ben je op zoek naar een relaxte, gezellige vakantie raad ik Royal Nidri zeker aan!

"Alles klopt"traduire
familie rietveld

22/07/2014 Nog niet eens thuis vul ik alvast alles in zodat ik de cijfers nog eens kritisch ter plekke tegen het daglicht kan houden. Er is geen enkele twijfel meer ondanks het feit dat wij nog 4 dagen tr gaan hebben. Vele voorgangers hebben alles al beschreven en het is echt zo. Met een gerust hart deze accommodatie boeken voor een zorgeloze vakantie. Johan en alle andere medewerkers doen 101% hun best om van een topvakantie te genieten. Geen verplichtingen maar de pool bar voor een after swim drankje of een slaapmutsje is altijd gezellig. Ik zou zeggen vooral zo doorgaan dan komt de top5 in 2015 in zicht. Wij zeggen in ieder geval Tot Ziens.

En couple, Juil 2014
"Je heerlijk thuis voelen in een prachtige omgeving"traduire
Fam. Schilder

19/07/2014 ' Kom binnen! We hebben de kamer voor je klaar!'
Zo word je niet altijd ontvangen. De verzorging en de warmte van alle personeelsleden geeft je het gevoel een goede bekende te zijn.
Iedereen staat voor je klaar en wil het je naar de zin maken.
Een heerlijke ontspannen en haast familiaire sfeer.

Lefkas biedt voldoende uitgaansmogelijkheden en er zijn vanuit Nidri ook voldoende initiatieven om met elkaar op stap te gaan!
Samen met Johan en een gezelschap een hapje eten of het eiland over.
Het kan allemaal.
We hebben genoten en voor ons zal gelden: Tot ziens!

Fam. schilder Volendam

"Geweldige plek"traduire
Familie met oudere ...

16/07/2014 Net terug uit Lefkas. Royal Nidri is centraal gelegen. Alles in de buurt. Zee, supermarkt, restaurant, verhuur.Prachtige kamers, zeer schoon. Super aardig personeel. Gastvrij, gezellig, makkelijk. Niets is teveel. Personeel is behulpzaam. Kamers mooi en schoon, bedden heerlijk.
Tot ziens!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant