Avis Appartement Royal Nidri****

19 septembre 2014

Royal Nidri****
Avis Appartement Royal Nidri****
Nidri, T.K. 31084, Nidri

Appartement Royal Nidri a obtenu une note de 9,6 de 10, basé sur 288 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appartement Royal Nidri**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Nidri ! Vous pouvez également trouver 269 Photos concernant Appartement Royal Nidri**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Grèce. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Léfka. Comparer Appartement Royal Nidri**** avec les autres logements, dans Nidri.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Royal Nidri**** Nidri N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

288 avis sur Royal Nidri****

9,7
En couple, Sep 2014
"Geweldig!"traduire
J Tonissen

18/09/2014 Heel mooi ruim app,heel ruim,wordt goed schoon gehouden.
Personeel heel aardig,met namen is Johan aparten,heel vriendelijk heel sociaal,en een mooie humor,hij regelt alles voor je,heeft veel goede tips voor een dagje weg.
Nidri,gezellig mooie boulevard met zeer goede restaurants met name Apollon is wel de beste,bootje huren bij Dimitri en je dag kan niet meer stuk.
In een woord Lefkas en Nidri is de moeite waardt voor een fijne en leuke vakantie.Zeer zeker in Royal Nidri.

"Echte aanrader!!!"traduire
Rita de Jong

14/09/2014 Appartment Royal Nidri is " thuis" komen op vakantie!
Bij aankomst kregen wij een heel warm welkom. Bij een welkomstdrankje werden wij direct door Johan in contact gebracht met de andere gasten, waardoor je direct gewend was. Johan en Panos doen alles om je een geweldige vakantie te bezorgen.
Perfecte ligging dicht bij centrum en toch rustig. Geweldig uitzicht en appartement wordt perfect schoongehouden.
Lefkas is een geweldig eiland om naar toe te gaan! Johan heeft mooie routes om met de auto te rijden. Er zijn zoveel mogelijkheden om je te vermaken.
Gewoon naar toe gaan, is geweldig!

"Nette appartementen"traduire
Anouk

11/09/2014 Eind augustus zijn we voor de eerste keer bij Royal Nidri geweest. Het is een appartementencomplex waar je een 'camping-gevoel' hebt. Kleinschalig, veel Nederlanders en snel contact met andere vakantiegangers.

Ligging: Dichtbij de gezellige boulevard/winkelstraat, maar wel in een zijstraatje. Zo heb je hier geen geluidsoverlast van; perfecte ligging dus.

Kamer: We zaten in het oudere gebouw van Royal Nidri. Het doet ietwat oud aan door het kleurgebruik (bruin, geel). De keuken is klein en niet erg functioneel. Ook tijdens het douchen moet je goed opletten, anders is de hele badkamer nat. Er wordt wel keurig 6x per week schoongemaakt en de appartementen zijn mooi ruim.

Personeel: Laten we naast Johan ook Panos (barman overdag) en Gregory (eigenaar) niet vergeten. Ze zijn allemaal even vriendelijk, gastvrij en behulpzaam!

Al met al een heerlijke vakantie gehad op een prachtig eiland!

En couple, Aou 2014
"Waar gaan we dit jaar op vakantie?"traduire
Karin Huiberts

05/09/2014 Onderweg in de auto hadden we overleg over onze reisbestemming.
Griekenland, daar waren we t snel over eens en we wilden weer naar Lefkas. En over het hotel waren t ook snel eens:!Royal Nidri.

Dit hotel met ruime appartementen, lief personeel, goed ontbijt, aardige eigenaar en manager is een echte aanrader. Vlakbij strand, winkelstraat, bakker, supermarkt, boulevard en restaurants. Griekse families beheren de hotels, restaurants en winkeltjes, prettige sfeer, rustig, gezellig en knus.

Een compliment gaat uit naar Johan. Hij kent lefkas en daarmee de hotspots op zijn duimpje. Hij neemt je mee op z'n vrije avond naar een erg goed restaurant. Hij verteld over t eiland, is desnoods je gids, organiseert een gezellige bbq en alles tot in de puntjes geregeld. En directeur Todi (hond) zorgt ervoor dat veel vaste bezoekers hun koffer vol stoppen met hondensnoepjes.

Om dit alles kan ik, samen met Roland, dit hotel van harte aanbevelen!

Karin Huiberts | MIKS | creativiteit met karakter!

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Geweldige vakantie"traduire
Van Schijndel

27/08/2014 Voor de tweede keer zijn we hier geweest,
Wat een geweldige vakantie hebben we gehad,
Zoals altijd zien de kamers er mooi en vooral schoon uit,
Vriendelijk personeel,vooral onze barman Jo maakt t ontzettend gezellig!!
Een wandeling naar de waterval is echt een aanrader en zeer goed te doen vanaf het appartement.
Vraag maar aan Jo wat je kan doen in de omgeving en alles word goed uitgelegd,of geregeld.
Wij komen zeker nog eens terug,het was weer een top vakantie!!

En couple, 2014
"Geweldig"traduire
Stanley en Monique

13/08/2014 Wij zijn hier half juli 8 dagen geweest. Het voelt als een tweede thuis. Mooi, schoon appartement. Lieve mensen, waaronder Johan. Naast het feit dat hij ervoor zorgt dat je het naar je zin hebt, kent hij ook het eiland op zijn duimpje. Hij geeft je tips mee over bezienswaardigheden en leuke restaurantjes. Dit was echt een vakantie om nooit te vergeten. En volgend jaar komen we zeker terug.

"Geweldig mooi !"traduire
Ria buitink

20/08/2014 Appartement Royal nidri is een super accommodatie om daar vakantie te houden
Super mooie plek dichtbij het strand en winkelstraat om de hoek.
Heel erg gezellig met lief personeel die van jou vakantie een top vakantie maken.
Het appartement is erg ruim en heel schoon ook de schoonmaaksters verdienen een dikke 10!!!!
Voor ons was het de derde keer dat we er waren en het is echt thuis komen en dat zegt genoeg.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Ook voor de tweede keer weer top!"traduire
Familie Van der Mee...

30/07/2014 Normaal gesproken gaan wij nooit voor de tweede keer naar dezelfde locatie maar voor het indrukwekkende Lefkas, en het top appartement Royal Nidri hebben wij een uitzondering gemaakt! Net als vorig jaar hebben wij ook nu weer genoten van de gastvrijheid van het team, en het ruime frisse twee-kamer appartement (dit jaar in het nieuwe gedeelte!). In Royal Nidri is het heerlijk 'thuis'komen na een dagje strand, boot of auto. De kids hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad en we hebben dan ook heel wat uit te leggen als we besluiten om volgend jaar niet nog een keer te boeken ;-)

En couple, Juil 2014
"Royal Nidri is echt top!"traduire
Hanneke Buitenhuis

20/08/2014 Na de foto's gezien te hebben en vele beoordelingen op zoover te hebben gelezen waren onze verwachtingen zeer hoog gespannen. Die zijn zeker waar gemaakt. Royal Nidri is echt top! De bedden zijn goed, fijne kussens, super schoon en ontzettend goed geisoleerd. Geluid van buiten komt echt niet naar binnen. Wat het helemaal af maakt is de leuke ontvangst door Johan en de gezelligheid bij het zwembad en de bar. Na een dagje strand of eiland verkennen, is het ontzettend gezellig om een drankje te doen bij het zwembad en de dag door te nemen met medegasten. Er wordt elke week een heerlijke bbq georganiseerd bij het zwembad en eens per week kun je mee met een groepje mensen om gezellig met elkaar uit eten te gaan. Heb je daar allemaal geen zin, geen probleem. Niks hoeft, alles mag. De boulevard van Nidri is ook ontzettend leuk om 's avonds overheen te flaneren, mooie jachten te bekijken en om te genieten van het verrukkelijke eten in één van de vele restaurants. Voor herhaling vatbaar.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Gewoon goed!"traduire
Marianne Schilthuiz...

10/08/2014 Een top vakantie gehad!
Alles klopt, alles mag, niets gelogen, alles perfekt!
Het enige nadeel is aan deze vakantie is dat als je thuiskomt meteen een nieuw bed moet gaan kopen... (wat hebben wij de twee weken heerlijk geslapen!) Ga zo door!
Wij komen zeker terug, groeten van Ed, Marianne, Mitchell en Esmee Schilthuizen uit Voorschoten

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant