Avis Appartement Royal Nidri****

24 juillet 2014

Royal Nidri****
Avis Appartement Royal Nidri****
Nidri, T.K. 31084, Nidri

Appartement Royal Nidri a obtenu une note de 9,6 de 10, basé sur 271 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appartement Royal Nidri**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Nidri ! Vous pouvez également trouver 246 Photos concernant Appartement Royal Nidri**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Grèce. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Léfka. Comparer Appartement Royal Nidri**** avec les autres logements, dans Nidri.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Royal Nidri**** Nidri N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

271 avis sur Royal Nidri****

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Alles klopt"traduire
familie rietveld

22/07/2014 Nog niet eens thuis vul ik alvast alles in zodat ik de cijfers nog eens kritisch ter plekke tegen het daglicht kan houden. Er is geen enkele twijfel meer ondanks het feit dat wij nog 4 dagen tr gaan hebben. Vele voorgangers hebben alles al beschreven en het is echt zo. Met een gerust hart deze accommodatie boeken voor een zorgeloze vakantie. Johan en alle andere medewerkers doen 101% hun best om van een topvakantie te genieten. Geen verplichtingen maar de pool bar voor een after swim drankje of een slaapmutsje is altijd gezellig. Ik zou zeggen vooral zo doorgaan dan komt de top5 in 2015 in zicht. Wij zeggen in ieder geval Tot Ziens.

En couple, Juil 2014
"Je heerlijk thuis voelen in een prachtige omgeving"traduire
Fam. Schilder

19/07/2014 ' Kom binnen! We hebben de kamer voor je klaar!'
Zo word je niet altijd ontvangen. De verzorging en de warmte van alle personeelsleden geeft je het gevoel een goede bekende te zijn.
Iedereen staat voor je klaar en wil het je naar de zin maken.
Een heerlijke ontspannen en haast familiaire sfeer.

Lefkas biedt voldoende uitgaansmogelijkheden en er zijn vanuit Nidri ook voldoende initiatieven om met elkaar op stap te gaan!
Samen met Johan en een gezelschap een hapje eten of het eiland over.
Het kan allemaal.
We hebben genoten en voor ons zal gelden: Tot ziens!

Fam. schilder Volendam

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Geweldige plek"traduire
Familie met oudere ...

16/07/2014 Net terug uit Lefkas. Royal Nidri is centraal gelegen. Alles in de buurt. Zee, supermarkt, restaurant, verhuur.Prachtige kamers, zeer schoon. Super aardig personeel. Gastvrij, gezellig, makkelijk. Niets is teveel. Personeel is behulpzaam. Kamers mooi en schoon, bedden heerlijk.
Tot ziens!

En couple, 2014
"Perfect onderkomen."traduire
H&M

30/06/2014 Prima appartement. Zoals door velen al geschreven is barman Johan de kers op de taart. Die upgrade het appartement naar een perfect onderkomen. Alleen het ontbijt bij hotel Lefko viel ons erg tegen. Gezien de faciliteiten in de buurt, het ontbijt zelf regelen!

Manager Ioannis, 01/07/2014
Le propriétaire a dit ::  We zijn blij te horen dat jullie het zo naar het zin hebben gehad in ons appartement. Ik wil julie ook bedanken voor de mooie cijfers op Zoover. We hopen dat jullie ook van het mooie Lefkas hebben genoten en dat we jullie nog een keer mogen begroeten in Royal Nidri!

"Het was weer zalig"traduire
Pol en Sandra

10/07/2014 Voor de 2e x in Royal Nidri. In het nieuwe complex dat nog mooier is dan het oude al is. Het maakt niet uit in welke accomodatie je terecht komt, kwalitatief even goed. De ligging is ideaal in de rust. Rechts naar de haven en links zijn er ook nog interessante restaurantjes. Trouwens genoeg restaurants met exquise gerechten, zelfs als ze standaard zijn. Alles is schoon, netjes en een gezellige poolbar waar men zich 's avonds verzamelt. Geen hossende-party-poolbar! Het eten bij de poolbar is overigens van uitstekende kwaliteit en tezamen met de drankjes tegen een redelijke prijs.Dat alles met de gemoedelijke en vrolijke bediening door Panos en Ioannis. Er is voldoende plek aan het zwembad.
Royal Nidri is uitstekende uitvalsbasis voor als je wat wilt ondernemen maar als je geen zin hebt; lekker hangen aan het zwembad. Is je vertrek later op de dag... geen probleem. Er zijn extra douches, toiletten en plek om je om te kleden, vrij te gebruiken.
tot volgend jaar!

En couple, 2014
"Top accommodatie!"traduire
Koens

24/06/2014 Voor het eerst een 2e keer terug naar dezelfde locatie en wederom super bevallen! Sliepen dit keer in het nieuwe gedeelte wat nog mooier is als het bestaande! Er is op niets bezuinigd echt top!
Alle medewerkers hebben het weer tot een succes gemaakt, en ja Johan die ademt Lefkas en Royal Nidri.....
Wij sluiten een derde keer dan ook zeker niet uit!

Manager Ioannis, 01/07/2014
Le propriétaire a dit ::  Leuk om jullie weer te mogen begroeten in Royal Nidri. Ik ben ook blij te lezen dat jullie de kamer in het nieuwe gedeelte ook mooi vonden. We hebben er een paleisje van gemaakt al zeg ik zelf. Ik wil jullie weer bedanken voor de leuke tijd met jullie en de gezelligheid tijdens het uit eten gaan. We zien jullie volgend jaar gewoon weer gezellig terug!

Avec des ami(e)s, Juin 2014
"Voor Griekse begrippen luxe accommodatie"traduire
Herma

12/07/2014 Prima appartementen complex! Voor mensen die WiFi heel belangrijk vinden, in het nieuwe gebouw is geen bereik op dit moment.
Weinig faciliteiten voor kinderen. Kinderbad dmv hekje gescheiden van grote zwembad. Personeel allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam. Barmannen kunnen prima informatie geven over het eiland. Super leuk om een bootje te huren. Prachtig eiland mooie natuur en heel veel mooie baaitjes met super helder water!

"Fantastische plek"traduire
Alex en Yolanda

21/07/2014 We zijn terug geweest naar het prachtige Lefkas en het super Royal Nidri ! Weer zo genoten en gastvrij ontvangen , goede sfeer ruime en schone kamer , leuke mensen ontmoet ( oa uit Zweden Finland Engeland en Nederland)
Vooral Johan en the cleaning ladies efcharisto!

"Het is echt waar!"traduire
h_lammers1

20/07/2014 Een fantastisch schoon, en mooi complex (als nieuw). De kamers zijn ongrieks. Voldoende ruimte, fijne (gratis) arco, schoon, een heel goed bed en een prachtig balkon met uitzicht op de bergen. Wij hadden bewust gekozen voor een kamer aan de achterzijde (kamer 307) en dat was een goede keuze. 's-morgens lekker schaduw, rust en een geweldig uitzicht. Over de barmannen Johan en Panos kan ik alleen maar vol lof zijn. Ze helpen je van alle kanten. Luister zeker naar de tips van Johan, die zijn het waard! Johan en Panos bedankt! Wij hebben gegeten in 12 restaurants, allemaal goed, maar onze favorieten: Pomodore en Apollon.
En zelf een bootje huren bij Dimitri, geweldige ervaring.

Famille avec enfants/adolescents, Juin 2014
"Zeer goed"traduire
Fam. de Jonge

15/06/2014 Net terug van een heerlijke week in Royal Nidri . Voor ons de 1e keer en wij vonden het geweldig. Alles prima verzorgd, schone en mooie kamers etc. Johan is goud waard, die weet alles van Lefkas! Een absolute aanrader voor iedereen! En Johan, nog bedankt voor alles, vooral voor de dagtrip die we met jou mochten maken, we hebben ervan genoten! Dick, Sarina en Michelle

Manager Ioannis, 01/07/2014
Le propriétaire a dit ::  Lieve Sarina, Dick en Michelle. Ik wil jullie ook bedanken voor de gezellige tijd in ons hotel en jullie gezelligheid tijdens de dagtrip die we hebben gedaan. het was heerlijk te zien hoe jullie genoten. We hopen jullie nog een keer terug te zien. Warme groeten vanaf hier naar jullie in het mooie Zeeland!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant