Avis Appartement Royal Nidri****

25 octobre 2014

Royal Nidri****
Avis Appartement Royal Nidri****
Nidri, T.K. 31084, Nidri

Appartement Royal Nidri a obtenu une note de 9,6 de 10, basé sur 297 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appartement Royal Nidri**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Nidri ! Vous pouvez également trouver 291 Photos concernant Appartement Royal Nidri**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Grèce. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Léfka. Comparer Appartement Royal Nidri**** avec les autres logements, dans Nidri.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Royal Nidri**** Nidri N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

297 avis sur Royal Nidri****

9,4
9,7
En couple, Sep 2014
"Een klein vakantie paradijs op Lefkas"traduire
ad_marisael

29/09/2014 De appartementen zien er fantastisch uit, en Johan met assistentie van Todi de Beagle is een bijzondere verrijking voor je vakantie.
Johan heeft onze vakantie een bijzonder tintje gegeven waardoor wij een super vakantie hebben gehad.

"Geweldig"traduire
Bep en Jaap van Die...

01/10/2014 Heel erg mooi complex. Grote kamer, zeer schoon,en Johan is toppie niets is voor hem te veel als je iets vraagt geeft veel tips over de bezienswaardigheden en waar je goed kunt eten. Hier komen wij echt weer terug!!!!! Een echte Aanrader!!!!

Famille avec enfants en bas âge, Sep 2014
"Voor de tweede keer en weer helemaal geweldig"traduire
Famvandien

01/10/2014 Afgelopen zaterdag terug gekomen van een verblijf van 2 weken. Net als vorig jaar was het weer helemaal geweldig. Dit voelt als thuis komen in dit heerlijke knusse complex. Gastheer Johan was weer aanwezig zoals gewoonlijk en heeft ons weer nieuwe schitterend plekjes prijs gegeven die we op het eiland moesten zien. Als het aan mij ligt kom ik volgend jaar weer lekker in september langs. Groetjes van ons Johan. Bedankt voor weer een geweldige vakantie. Ik zeg Piauw en tot volgend jaar. : )

En couple, Sep 2014
"Prima complex met ideale ligging"traduire
marcelsterken

25/09/2014 Royal Nidri is een geweldig kleinschalig appartementencomplex met een rustige ligging tov het bruisende centrum van Nidri, met veel nederlandse bezoekers.Zeer goed onderhouden en goede hygiene/dagelijkse schoonmaaken handdoekenwissel, prima zwembad met ligbedden. Ligt in een zijstraat op ongeveer honderd meter van centrum waar je zo inloopt met volop winkeltjes en aan de boulevard goede restaurants.
Boek Royal Nidr zonder ontbijt want dat valt tegen(Karig en eentonig in hotel Lefko)

Seul(e), Sep 2014
"Topvakantie"traduire
kraaijenbrink19

05/10/2014 Dit was nu voor de derde keer dat ik kwam. Het voelde als thuiskomen. Niet alleen Johan, maar ook de dames die het complex schoonhouden en de eigenaar, gaven je een warm welkom. de kamers zijn ruim en alles ziet er goed uit. een echte aanrader. De vele restaurantjes aan de boulevard en aan het strand hebben vele lekkernijen en alles smaakte even lekker. Ik heb een hele fijne vakantie gehad. Dank allen!! Volgend jaar weer!!

"Geweldig!"traduire
J Tonissen

18/09/2014 Heel mooi ruim app,heel ruim,wordt goed schoon gehouden.
Personeel heel aardig,met namen is Johan aparten,heel vriendelijk heel sociaal,en een mooie humor,hij regelt alles voor je,heeft veel goede tips voor een dagje weg.
Nidri,gezellig mooie boulevard met zeer goede restaurants met name Apollon is wel de beste,bootje huren bij Dimitri en je dag kan niet meer stuk.
In een woord Lefkas en Nidri is de moeite waardt voor een fijne en leuke vakantie.Zeer zeker in Royal Nidri.

Manager Ioannis, 20/09/2014
Le propriétaire a dit ::  Lieve Limburgers. Dank voor de mooie woorden op Zoover over ons appartement en over de medewerkers. Ik ben blij dat jullie het leuk hebben gehad in de "bruidssuite"! Wij hebben ook genoten van jullie gezelligheid aan mijn barretje tijdens de middag borrel en de "we gaan bijna naar bed borrel. Bedankt voor een hele gezellige tijd en tot volgend jaar!

En couple, Sep 2014
"We verheugen ons nu al op volgernd jaar."traduire
Yvonne en Niek

18/09/2014 Perfect uitziende gebouwen ,zowel Royal Nidri ,Lefko als het nieuwe appartement.Wij zaten in Royal dus prachtig uitzicht op de bergen.Ruime kamers en de bedden zijn fantastisch.Johan bood ons direct een drankje aan en zei,,WELKOM ,alles mag maar niks moet hier en zo is de sfeer.Heerlijk ontspannen en vriendelijk.Panos heeft ons vreeslijk verwend met heerlijke hapjes bij het zwembad.De meisjes die onze kamers kwamen doen zijn erg vriendelijk en alles is heerlijk schoon.Zowel de winkelstraat als de boulevard zijn vlakbij en toegankelijk voor een rolstoel .De mensen zijn vriendelijk en gastvrij en niks is ,,teveel,,moeite.Johan is een wandelende encyclopedie van informatie ,dus vergeet de dure excursies en vraag het Johan.
Het zwembad is heerlijk en makkelijk toegankelijk voor minder validen.Kortom ,een 10 met een griffel.Ik ga poberen foto s toe te voegen ,zodra ik wat meer tijd heb.

Manager Ioannis, 20/09/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste Amber, bedankt voor de mooie beoordeling. Ik ben blij te lezen dat jullie een hele leuke tijd op Lefkas en in ons appartement hebben gehad. Wij hebben ook genoten van jullie gezelligheid. Ik heb ook de complimenten doorgegeven aan de dames van de schoonmaak. Ik hoop jullie nog een keer in ons complex te mogen begroeten.

"Echte aanrader!!!"traduire
Rita de Jong

14/09/2014 Appartment Royal Nidri is " thuis" komen op vakantie!
Bij aankomst kregen wij een heel warm welkom. Bij een welkomstdrankje werden wij direct door Johan in contact gebracht met de andere gasten, waardoor je direct gewend was. Johan en Panos doen alles om je een geweldige vakantie te bezorgen.
Perfecte ligging dicht bij centrum en toch rustig. Geweldig uitzicht en appartement wordt perfect schoongehouden.
Lefkas is een geweldig eiland om naar toe te gaan! Johan heeft mooie routes om met de auto te rijden. Er zijn zoveel mogelijkheden om je te vermaken.
Gewoon naar toe gaan, is geweldig!

Manager Ioannis, 20/09/2014
Le propriétaire a dit ::  Lieve Rita, toen jullie aankwamen was er meteen die klick. En wat hebben we een leuke twee weken gehad met jullie. Ik zag aan jullie koppies dat jullie genoten van het mooie Lefkas en van de gezelligheid aan de bar op de dag en 's avonds. We hebben heerlijk veel afgelachen. Blij dat jullie zo genoten hebben en ik hoop jullie weer eens terug te zien. Ik kan alleen maar zeggen "Bart Yamas"

"Aanrader"traduire
Rein de Waart

19/09/2014 Wij zijn vorige week teruggekomen uit Royal Nidri en hebben het geweldig naar ons zin gehad. De ontvangst door Johan is zeer prettig te noemen. Alle spullen liggen klaar en er heerst totaal geen stress bij de receptie. Nadat de bagage naar de kamer is gebracht wordt je verwacht bij de bar voor een heerlijke welkomstcocktail. Hier wordt door Johan de informatie verstrekt over tripjes op het eiland en de restaurantjes in Nidri.
De kleinschaligheid geeft een knusse sfeer waardoor je snel met andere gasten contact krijgt. Iedere namiddag wordt er onder het genot van een drankje en een hapje een gezellig sfeertje gecreëerd door onze favoriete barkeeper Panos. Hij is echt top!!!!! Verder zijn de dames van de schoonmaak ook geweldig.
De tienen die in Zoover zijn gegeven voor dit complex zijn ons inziens iets over de top. Het complex krijgt van ons wel een dikke 8.

"Nette appartementen"traduire
Anouk

11/09/2014 Eind augustus zijn we voor de eerste keer bij Royal Nidri geweest. Het is een appartementencomplex waar je een 'camping-gevoel' hebt. Kleinschalig, veel Nederlanders en snel contact met andere vakantiegangers.

Ligging: Dichtbij de gezellige boulevard/winkelstraat, maar wel in een zijstraatje. Zo heb je hier geen geluidsoverlast van; perfecte ligging dus.

Kamer: We zaten in het oudere gebouw van Royal Nidri. Het doet ietwat oud aan door het kleurgebruik (bruin, geel). De keuken is klein en niet erg functioneel. Ook tijdens het douchen moet je goed opletten, anders is de hele badkamer nat. Er wordt wel keurig 6x per week schoongemaakt en de appartementen zijn mooi ruim.

Personeel: Laten we naast Johan ook Panos (barman overdag) en Gregory (eigenaar) niet vergeten. Ze zijn allemaal even vriendelijk, gastvrij en behulpzaam!

Al met al een heerlijke vakantie gehad op een prachtig eiland!

Manager Ioannis, 20/09/2014
Le propriétaire a dit ::  Ha die Anouk, dank je wel voor de lieve woorden op Zoover. We hadden in de week dat jullie bij ons waren ook een hele leuke ploeg in het hotel. Dat maakt de sfeer er natuurlijk alleen maar leuker op. Al was het weer af en toe niet zo goed de sfeer was er niet minder om. Jullie ook bedankt voor een gezellige tijd en wie weet zien we elkaar nog eens terug op Lefkas.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant