Elysium Resort & Spa*****
Avis Hôtel Elysium Resort & Spa*****
Rodou-Falirakiou, GR-85100, Faliraki

Hôtel Elysium Resort & Spa a obtenu une note de 8,3 de 10, basé sur 19 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Elysium Resort & Spa***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Faliraki ! Vous pouvez également trouver 84 Photos concernant Hôtel Elysium Resort & Spa***** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de HôtelElysium Resort & Spa*****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Grèce. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Rhodos. Comparer Hôtel Elysium Resort & Spa***** avec les autres logements, dans Faliraki.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Elysium Resort & Spa***** Faliraki N'hésitez pas à donner votre avis!

19 avis sur Elysium Resort & Spa*****

En couple, Oct 2013
"Rust zoekers"traduire
Paul

27/10/2013 Voor de derde jaar op rij dit hotel bezocht en weerom een heerlijke vakantie gehad.
Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.
Rustig gelegen. Voldoende plaats en ligbedden aan het zwembad en het strand.

En couple, Sep 2013
"Wederom geweldig"traduire
Hannie

18/09/2013 Voor de tweede keer hier.
Wat de andere schrijven klopt echt niet.
Eten is goed.Ik ben al in veel Griekse 5 sterren geweest en dit doet echt niet onder.
Het ligt niet in een toeristisch centrum. Maar voor je boekt zoek je dat toch eerst op? Maar met bus boot of taxi ben je zo in Rhodios stad of Lindos
Inderdaad binnen in de bar een pianiste maar bij de beach bar was er elke avond wat anders te doen. Al bij al een pracht hotel goede service.
Vele nationaliteiten zodat je ook geen last hebt van b.v. hele groepen Russen of Italianen.

En couple, Mai 2013
"Wat een teleurstelling !"traduire
Peter & Bri

13/08/2013 Mooi hotel op de site, een tegenvaller in realiteit. Prijs niet in verhouding met de faciliteiten. Upgrade naar Elite Club. Afgang. Voordeel is de aparte ontbijtzaal met geweldig uitzicht. Het dinerbuffet is dramatisch slecht. Slechts eenmaal een poging gewaagd, bedroevend. Het a la carte restaurant Noble is sporadisch geopend, er zijn thema-avonden, geen sprake van een vrij menu. Er is een Elite Club Lounge, in werkelijkheid een donker hol waar een hostesses verblijft om vragen te beantwoorden. Vriendelijke dames, maar niet in staat iets voor elkaar te krijgen. Het buffet is waardeloos, een scala van zoetigheden en slechte mousserende wijn. Schalen worden niet aangevuld. High speed acces internet is in het gehele hotel niet aanwezig. Op de hotelkamer adviseert het hotelpersoneel het internet niet te gebruiken. ’s Avonds is het hotel uitgestorven, koud en ongezellig. Slechts een matig spelende pianiste galmt door de ruimten. Verder is er niets, helemaal niets.

Famille avec enfants en bas âge, Sep 2012
"Huwelijksreis NIET GESCHIKT!"traduire
Rick

24/09/2012 Dit hotel oogt fantastisch op de foto's en video's. Het tegendeel is waar. Het oogt fantastisch, maar je wordt hier kaalgeplukt. We hebben 4000 euro betaald voor de eliteclub, dit is nog niet de helft waard! Je betaald 3,20 per consumptie. In de elitebar kun je gratis drinken, maar je mag niets meenemen naar buiten, zwembad. Onze kleine (3jr) werd door iedereen telkens aangekeken, en was duidelijk niet welkom. Er is hier geen muziek, geen activiteit ... Helemaal niets. Voor iemand die een laatste rustplaats zoekt is dit fantastisch.

Pluspunten:
- mooi uitzicht
- gratis wifi bij elite
- erg mooie kamers

Minpunten:
- eten slecht (kruisbesmetting en koud)
- kinderen zijn duidelijk niet welkom
- je betaald de hoofdprijs voor drankjes
- te veel om op te noemen

En couple, Sep 2012
"Voldoet niet aan een 5 sterren hotel"traduire
Martine Lurquin

25/09/2012 In de brochure staat een a la carte restaurant maar alleen toegankelijk op
woensdag en zaterdag mits reservatie.en toeslag.Luidruchtig met de vele RUSSEN aan het zwembad en in de kamers.Geen privacy op het balkon.
Zeker geen 5sterren waard.Personeel is ook niet al te vriendelijk.

En couple, Juin 2012
"Weer fantastisch"traduire
Paul De Pooter

22/06/2012 We hebben dit hotel nu reeds voor de 2de maal bezocht en we kunnen nu al zeggen "er zullen er nog volgen". Werkelijk subliem, de service in de Eliteclub, het ontbijt met panoramazicht de netheid, de vriendelijheid enz..

Kamertip: Noble restaurant is echt een Michelinster waard

En couple, Mai 2012
"Eten en drankprijzen ontgoochelen"traduire
Nele Noë

10/06/2012 We reisden van 29 mei tot 5 juni 2012 een weekje naar Rhodos en logeerden in het Elysium. Het hotelpersoneel was ontzettend vriendelijk, het hotel en de kamer waren heel erg mooi en netjes. We genoten van de rust (heel weinig kinderen) en van het prachtige strand (voldoende strandstoelen en parasols)...
De eerlijkheid gebiedt ons echter te zeggen dat het diner geen vijf sterren waard was: er was steeds wel veel keuze, maar de smaak van de gerechten was vaak eender en we misten typisch Griekse specialiteiten. De dessertjes zagen er mooi uit, maar smaakten allemaal hetzelfde.
De dranken waren (zowel in de restaurants als in de bar van het hotel)onredelijk duur. Echte koffie (geen filterkoffie) was verkrijgbaar, maar we telden 4 euro neer per kopje. Voor een frisdrank betaalden we 3,2 euro, een kleine cocktail kostte 12 euro.

En couple, Mai 2012
"Zeer mooi hotel"traduire
pierre

02/06/2012 Zeer goede keuken, hadden half pension omdat hotel afgelegen is en geen restaurants in de buurt,tenzij taxi of bus te nemen.Mooie kamers met koelkast. Vriendelijk personeel .Buiten eten mogelijk voor ontbijt tot avond.
Privéstrand en met een korte wandeling tot aan de thermen en andere kleine baaitjes.Busvervoer zeer goed naar Rhodos en Lindos en Faliraki.

En couple, Oct 2011
"Fantastisch hotel!"traduire
Hartger

28/10/2011 De receptioniste was een aardige dame, die met plezier alle vragen beantwoordde. Wel bleek dat niet helemaal goed was doorgekomen dat we een upgrade zouden krijgen. Dat was geen probleem, want ze regelde binnen 5 minuten dat we alsnog geupgrade werden.

Bij aankomst stonden er een fles wijn en een fles water voor ons klaar. De fles water werd dagelijks vervangen en bovendien kregen we vrijwel dagelijks na het eten chocolaatjes of andere hapjes.

Wat ik erg leuk vond, is dat ik toen ik jarig was een mooie en lekkere taart kreeg! Ik had niet van te voren doorgegeven dat ik jarig zou zijn, dus dat was een leuke verrassing!

Het eten was ook goed: dagelijks een buffet met veel soorten gerechten. Het hoofdgerecht kon dagelijks gekozen worden uit een vlees, vis of vegetarisch gerecht. Ook het nagerecht was in buffetvorm. Verder was het strand mooi, en lagen de ligstoelen lekker. Als laatste wil ik nog even melden dat de service van het hotel super was, en het personeel erg vriendelijk.

En couple, 2011
"Mooi modern hotel, zeer goede service"traduire
cb

20/06/2011 Top hotel , zeker 5 sterren waard. Personeel is zeer professioneel, attentvol, mooie spa