Ramada Resort Aquaworld Boedapest****
Avis Hôtel Ramada Resort Aquaworld Boedapest****
Íves street 16, H-1044, Budapest

Hôtel Ramada Resort Aquaworld Boedapest a obtenu une note de 8,9 de 10, basé sur 44 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Ramada Resort Aquaworld Boedapest**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Budapest ! Vous pouvez également trouver 84 Photos concernant Hôtel Ramada Resort Aquaworld Boedapest**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Hongrie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Hongrie. Comparer Hôtel Ramada Resort Aquaworld Boedapest**** avec les autres logements, dans Budapest.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Ramada Resort Aquaworld Boedapest**** Budapest N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 suivant

44 avis sur Ramada Resort Aquaworld Boedapest****

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Tophotel met waanzinnig mooi zwembad"traduire
Renate Streefkerk

29/07/2014 Prima hotel met vriendelijk personeel !! Het ontbreekt je werkelijk aan niets!

"Nooit meer"traduire
Sonja

05/08/2014 Enkel omdat Turkije duur geworden was,kozen we dit.hongaarse mensen zijn bot arrogant en kennen geen glimlach,hotel eten was elke dag 99 pct hetzelfde dus als je hier komt voor 10 dagen heb je het wel gezien,ligt 30 min weg van centrum dus niets dichtbij.geen winkels om te shoppen na het avondeten en geen enkele animatie.bus shuttle heb je niet eens in de late avond.nee voor ons is het terug Turkije volgend jaar want al bij al als je de extra kosten bijtelt van ijsjes snacks middageten kom,je aan dezelfde prijs.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Leuk hotel met de kids"traduire
Henriette

22/07/2014 Het hotel is groot, mooi, luxe en met een ideaal zwembadcomplex naast de deur. Het ligt wel ver van de stad Boedapest. Met de shuttlebus (gratis) ben je er echter in een half uurtje. Hij gaat echter niet zo vaak per dag. Als je beetje verder loopt, dan zijn er ook andere openbaar vervoer mogelijkheden. Wij hebben een 3 kamer appartement geboekt. Heel ruim en goed betaalbaar. Het zwembadcomplex heeft heel veel glijbanen, binnen en buitenbaden. Daarnaast zijn er voldoende sportfaciliteiten zoals tennis, squash, fitness. Ook is er en spa en beautycenter, sauna etc. Alles voor een relaxte vakantie. Wil je echter buiten Boedapest gaan zonder auto dan vereist dat de nodige planning, Wij hadden verder erg last van grote wespen (hornaars). Na een klacht bij de receptie zijn wij van kamer veranderd en zijn de wespen aangepakt. Het eten is lekker en gevarieerd. Niet het standaardeten bij een buffet. Verwacht dus geen vette happen, schnitzels, patat, hamburgers etc.

Plus d'informations sur Hôtel Ramada Resort Aquaworld Boedapest**** ch...

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Heerlijk luxe hotel, weinig vermaak"traduire
Miranda

09/08/2014 Het was een geweldig luxe hotel met een heerlijke, ruime kamer (wij hadden een familie kamer in het appartementencomplex). De zwembaden waren erg veelzijdig en luxe. Overal prima toezicht. Volop ligbedjes bij binnen en buitenbaden. Het eten was prima, al hadden onze kinderen graag wat meer junkfood gehad. De shuttlebus beviel ons niet, want hij reed stampvol naar Boedapest. Terug dus met de taxi, wat goed te doen was. Helaas was er voor onze kids (17 en 13) geen vermaak 's avonds en weinig leeftijdsgenootjes (wel Hongaren maar daar wilden ze geen contact mee). Voor ons dus daardoor niet voor herhaling vatbaar. Ook was het al redelijk vroeg donker en zag je dan niemand meer buiten het hotel (geen terrasjes).

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Wat een luxe tegen een betaalbare prijs"traduire
Brigitte Marchal

07/08/2014 een prachtig aquapark, pret voor oud en jong, super lekker eten en een rustig wellnesscentrum, kortom alles wat een vakantie top maakt!

"Fantastisch hotel"traduire
Bernard

31/07/2014 We hadden een mooie, zéér nette, Junior Suite op de 5e verdieping met uitzicht over de zwembaden. De kamer bleef heerlijk koel door de goed werkende airco. 's Avonds kon je nog heerlijk lang op je balkon buiten zitten.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De voertaal is over het algemeen Engels.

De zwembaden zijn fantastisch en er is voldoende toezicht. De kinderclub is ook leuk, maar daar is het toezicht wat minimaal.

Ook het eten was van goede kwaliteit en erg gevarieerd. Gelukkig géén standaard buffetvoedsel.

Er gaat elke dag een shuttelbus van het hotel naar Budapest, maar deze stopt op het Heldenplein en dan ben je nog best ver van het centrum. Wij hebben van deze bus maar één keer gebruik gemaakt en zijn verder met eigen auto gegaan. Je kunt in Budapest in diverse parkeergarages prima parkeren.

"Super, betaalbaar, lieve mensen"traduire
biener

21/07/2014 Prima Hotel/Resort. Alles is perfect geregeld van Ontbijt tot Diner. Vlakbij een Auchan winkelcentrum (15 a 20 min lopen). Budapest Centre met het Hardrock Café en winkels te over op ongeveer 20 minuten met de taxi (a 5000 HUF/16 euro. 8 dagen is wat mij betreft genoeg maar langer zal het ook uit te houden zijn.

En couple, Oct 2013
"Kann man machen"traduire
Udo68

08/11/2013 Besucht haben wir das Hotel im Oktober und hatten eine Junior Suite gebucht. Das Zimmer war in Ordnung auch hatten wir es mit Balkon und Blick auf die Berge. Das essen am Buffet geht aber man hat es schnell über. Im Restaurant ist der Preis nicht angebracht und die Lage direkt im Speisesaal auch nicht Glücklich. Gebucht hatten wir Massagen welche nicht den Preis wert sind. Recht Oberflächlich und man hat den Eindruck das man die Zeit schnell abarbeitet. Die Saunalandschaft vom Hotel ist soweit o.k. Kleine Mängel wie fehlende Fliesen und Abnutzungen sind zu erkennen.
Das Personal ist zum Teil sehr freundlich und Hilfsbereit, leider nicht alle.
Achtung Trinkgeld wird mit über die Rechnung abgezogen, wenn man darauf achtet geht es und man ist nicht überrascht zum Schluss.
Im Freizeitbad waren wir nicht, wurde aber rege genutzt was man von aussen sehen konnte.

Famille avec enfants en bas âge, 2013
"Fantastisch"traduire
Peter

03/09/2013 Prima hotel, ligt in een buitenwijk, voor ons geen probleem.
Hotel kamers zeer modern en goed onderhouden.
Gebruik aquapark dmv een aparte ingang met behulp van je kamerpas.
Eten is goed en uitgebreid. Ze zouden wat aandacht kunnen besteden aan wat meer gangbaar eten (patat, hamburger) mocht je het echt niet lusten. Vriendelijk personeel. Wij zaten er in het hoogseizoen en als dan alles goed is dan kan het niet anders dan dat het erbuiten ook goed is.

"Leuk en tof hotel"traduire
David & brigitte

30/08/2013 Wehebben er 14 dagen doorgebracht zonder 1 dag verveling.
Mooi en proper hotel met moderne kamers. Ietsjes buiten Budapest gelegen maar mogelijkheden genoeg om de stad te bezoeken met free shuttle, bus, metro,eigen wagen. Heel vriendelijk personeel die ook Engels spreekt. Vrije toegang tot aquaworld, superior voor jonge en oudere kinderen en ook voorde ouders. Zowel 's morgens als 's avonds mooie bufetten met een uitgebreide keuze.

1 2 3 4 5 suivant