Ramada Resort Aquaworld Boedapest****
Avis Hôtel Ramada Resort Aquaworld Boedapest****
Íves street 16, H-1044, Budapest

Hôtel Ramada Resort Aquaworld Boedapest a obtenu une note de 9,0 de 10, basé sur 37 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Ramada Resort Aquaworld Boedapest**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Budapest ! Vous pouvez également trouver 84 Photos concernant Hôtel Ramada Resort Aquaworld Boedapest**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Hongrie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Hongrie. Comparer Hôtel Ramada Resort Aquaworld Boedapest**** avec les autres logements, dans Budapest.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Ramada Resort Aquaworld Boedapest**** Budapest N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 suivant

37 avis sur Ramada Resort Aquaworld Boedapest****

En couple, Oct 2013
"Kann man machen"traduire
Udo68

08/11/2013 Besucht haben wir das Hotel im Oktober und hatten eine Junior Suite gebucht. Das Zimmer war in Ordnung auch hatten wir es mit Balkon und Blick auf die Berge. Das essen am Buffet geht aber man hat es schnell über. Im Restaurant ist der Preis nicht angebracht und die Lage direkt im Speisesaal auch nicht Glücklich. Gebucht hatten wir Massagen welche nicht den Preis wert sind. Recht Oberflächlich und man hat den Eindruck das man die Zeit schnell abarbeitet. Die Saunalandschaft vom Hotel ist soweit o.k. Kleine Mängel wie fehlende Fliesen und Abnutzungen sind zu erkennen.
Das Personal ist zum Teil sehr freundlich und Hilfsbereit, leider nicht alle.
Achtung Trinkgeld wird mit über die Rechnung abgezogen, wenn man darauf achtet geht es und man ist nicht überrascht zum Schluss.
Im Freizeitbad waren wir nicht, wurde aber rege genutzt was man von aussen sehen konnte.

Famille avec enfants en bas âge, 2013
"Fantastisch"traduire
Peter

03/09/2013 Prima hotel, ligt in een buitenwijk, voor ons geen probleem.
Hotel kamers zeer modern en goed onderhouden.
Gebruik aquapark dmv een aparte ingang met behulp van je kamerpas.
Eten is goed en uitgebreid. Ze zouden wat aandacht kunnen besteden aan wat meer gangbaar eten (patat, hamburger) mocht je het echt niet lusten. Vriendelijk personeel. Wij zaten er in het hoogseizoen en als dan alles goed is dan kan het niet anders dan dat het erbuiten ook goed is.

"Leuk en tof hotel"traduire
David & brigitte

30/08/2013 Wehebben er 14 dagen doorgebracht zonder 1 dag verveling.
Mooi en proper hotel met moderne kamers. Ietsjes buiten Budapest gelegen maar mogelijkheden genoeg om de stad te bezoeken met free shuttle, bus, metro,eigen wagen. Heel vriendelijk personeel die ook Engels spreekt. Vrije toegang tot aquaworld, superior voor jonge en oudere kinderen en ook voorde ouders. Zowel 's morgens als 's avonds mooie bufetten met een uitgebreide keuze.

Plus d'informations sur Hôtel Ramada Resort Aquaworld Boedapest**** ch...

"Zeer fraai hotel en zwembadparadijs"traduire
Marco

28/08/2013 Om er met de auto te komen moesten we een stuk door Boedapest rijden. Dat viel achteraf nog best mee. Het hotel ligt in een buitenwijk. Het ziet er erg mooi uit en onze dubbele/ geschakelde kamer was ook erg fraai. Leuk balkon met uitzicht op de zwembaden en de ondergaande zon. Heerlijk continue airco, dus aangenaam slapen. Mooie badkamers. Geen koelkast, wel een minibar. Maar niets daar uit gebruiken, want dan rekenen ze de hoofdprijs. Het ontbijt was prima, het diner wat wisselend. Niet altijd ieders smaak (de week er na zaten we aan het Balatonmeer en gingen dagelijks voor heel weinig geld uit eten, dat was een stuk lekkerder).De eerste dag bestelden we drankjes bij het eten, maar die zijn behoorlijk prijzig en men rekent aan het eind ook nog automatisch 10% fooi. We zagen dat velen gewoon een kan water bestelden. Dus deden we dat daarna ook maar en die is gratis. Bij het zwembad zijn de versnaperingen heel redelijk geprijsd en wordt er achteraf geen fooi berekend.

"Prijs/kwaliteit meer dan waard!"traduire
Murielle

26/08/2013 Het hotel ligt weliswaar bij een industrieterrein, het uitzicht vanop de achtste verdieping in de bar is heel mooi. Het personeel spreekt Engels en is heel vriendelijk.
Soms was het 's avonds wachten op een tafel voor ons vijven (we hebben ons meerdere keren geërgerd aan de 4-persoons families die aan 6-persoonstafels gingen zitten).
De prijs/kwaliteitverhouding is heel goed. Wij gaan deze luxe niet in een ander hotel voor dezelfde prijs kunnen krijgen!
Wij hadden het 3-kamerappartement en dit was echt luxueus (93m2). De appartementen liggen in een aparte blok, maar toch dichtbij het zwembad.
Het water van het zwembad is constant verwarmd (32°c). Met je speciale armbandje kan je naar aquaworld (ligt eraan vast) en dat is natuurlijk kicken voor de kinderen (11,10,9 jaar). Prijzen zijn waarschijnlijk de laatste jaren gestegen, maar nog altijd goedkoper als bij ons (koffie 1,5€, cocktails voor 4€).
Wij vonden het een hele toffe vakantie en zeker de moeite waard!

"Geweldig complex top!!"traduire
M. Verboven

14/08/2013 Fantastisch met het aquaworld erbij helemaal af en het ligt niet op een industrieterrein zoals sommige schrijven, het ligt wel buiten het centrum, maar dat staat in de beschrijving. Als je het hotel uitloopt loop je zo een nieuwe woonwijk in!

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2013
"Uitstekend hotel in een prachtige stad"traduire
Toine

17/07/2013 Dit is een meer dan uitstekend hotel, waar je prima kunt ontspannen en wat een uitstekende basis is voor uitstapjes naar Boedapest. Twee kleine minpunten (maar dat zijn dan ook de enige 2 die ik kan verzinnen); 1. de drankjes bij het eten (wij hadden halfpension) zijn naar verhouding aardig duur. 2. de (gratis) shuttle service naar de stad en terug is erg onbetrouwbaar, regelmatig die je een taxio te nemen omdat de bus niet komt opdagen.
Verder dus een uitstekend, schoon en comfortabel hotel. Een aanrader.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2013
"Fantastische plek"traduire
Sandy

01/08/2013 Prachtig hotel met een geweldig zwemparadijs erbij. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijtbuffet en dinerbuffet was uitstekend. Let bij het boeken er goed op dat je het zwemparadijs erbij boekt, bij NM zit dit er wel bij. Zeer goed hotel, echt een aanrader!

En couple, Juin 2013
"Fijn hotel"traduire
marjan6899

17/06/2013 Wij waren hier voor de tweede keer, kregen een kleinere kamer maar was nog groot genoeg. Ontbijt en buffet zijn heel uitgebreid maar de smaak is anders dan bij ons. Voor het buffet betaal je 25 euro, vrij prijzig. Bij het restaurant waar je bediend wordt ben je ongeveer hetzelfde kwijt.
Op 1 km lopen van het hotel is een groot winkelcentrum met een supergrote supermarkt daar verkopen ze alles tot tv's aan toe. Je kunt er bij verschillende fastfood restaurantjes eten voor 10 euro met drank erbij voor 2 personen. Bij de grote zwembaden kun je ook heel voordelig eten.

En voyage organisé en groupe, Mai 2013
"Kwaliteit"traduire
Weber

27/06/2013 We zijn in mei 'n week met onze kinderen en kleinkinderen in dit hotel geweest. We waren erg tevreden over de service en het personeel was erg vriendelijk. We hadden 1x 2 persoonskamer en 2 appartementjes geboekt en die waren groot en mooi ingericht.
We hadden half pension en waren daar erg tevreden over.
Jammer dat de prijzen van drank en eten (lunch) erg duur waren in het hotel zelf. Raar dat in het aangrenzende zwembadgedeelte de prijzen de helft waren en daardoor prima betaalbaar.Minpuntje is dat er tijdends de avonden niet is te doen. Je kan er s avonds ook niet op 'n terrasje zitten, maar enkel binnen.
Dit hotel is 'n aanrader, vooral met kinderen.

1 2 3 4 suivant

Que pensez-vous des repas servis en vol ?