Avis Village-vacances Legénd Estate****

23 décembre 2014

Legénd Estate****
Avis Village-vacances Legénd Estate****
Kàldy Tanya, H-2619, Legénd

Village-vacances Legénd Estate a obtenu une note de 9,0 de 10, basé sur 99 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Village-vacances Legénd Estate**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Legénd ! Vous pouvez également trouver 70 Photos concernant Village-vacances Legénd Estate**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de Village-vacancesLegénd Estate****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Hongrie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Hongrie. Comparer Village-vacances Legénd Estate**** avec les autres logements, dans Legénd.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Legénd Estate**** Legénd N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

99 avis sur Legénd Estate****

Famille avec enfants/adolescents, Sep 2014
"Heerlijke plek!"traduire
Tamara
Logement

09/11/2014 Bij aankomst hartelijk ontvangen door beheerder Gabor! De accommodatie is verrassend schoon en netjes, hier is echt tijd in gestoken. Legénd Estate is een mooi dorp, het park ligt wat hoger op de heuvels maar is goed aan te rijden met de auto. De wegen in Legend zijn niet zo goed als in Nederland, maar heel goed te begaan. Park is zeer goed onderhouden, zwembad idem, en voorzien van speeltuin voor de kinderen. Naast de receptie ligt een terras waar je kunt tafelvoetballen of gewoon wat kunt drinken. De beheerder voorziet je van alle informatie en tips m.b.t. uitjes en restaurants in de omgeving en doet echt zijn best om ervoor te zorgen dat alle gasten het naar hun zin hebben. Echt tot rust gekomen en zeker voor herhaling vatbaar! Een echte aanrader!

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Prettig en verzorgd park, voor herhaling vatbaar!"traduire
A. van Roekel
Logement

17/10/2014 Het is een rustig, kleinschalig en kindvriendelijk park midden in de natuur. Zeer goed verzorgd park waar de kinderen heerlijk kunnen spelen. De huisjes zijn voorzien van alle benodigdheden. Zeer prettig zijn de rolluiken en horren voor de slaapkamerramen. De beheerder is zeer aardig, behulpzaam, spreekt goed Engels en is altijd bereid om mee te denken!

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Geweldige vakantiebestemming!"traduire
Familie de leeuw
Logement

15/09/2014 Wat hebben. We een geweldige vakantie gehad op dit park! De huisjes zijn comfortabel (zelfs rolluiken en horren voor de ramen in de slaapkamers). Het park is heerlijk rustig en de beheerder zal er alles aan doen om je een geweldige vakantie te bezorgen. Voor bezienswaardigheden moet je wel aardig wat rijden maar ze zijn het meer dan waard (boedapest etc.)
Zwembad is wat aan de kleine kant voor zoveel huisjes, maar wij hebben dat niet als probleem ervaren.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Wat hebben we het hier heerlijk gehad!"traduire
Esther
Logement

26/08/2014 Met 2 kinderen in de leeftijd van 11 en 8 hebben we het hier fantastisch naar ons zin gehad. Mooie huisjes, kleinschalig maar hierdoor hadden de kinderen meteen vriendjes. De huisjes zijn meer dan compleet. Omgeving is prachtig, alleen de rit naar de dichtbijzijnde supermarkt is wat lang. Dat vergt wat planning van inkopen. De eigenaar, Gabor is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. We hebben leuke uitstapjes gedaan, waaronder Boedapest. Een must-see. Al met al een geslaagde vakantie.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Heel leuk park in mooie streek"traduire
Spaan
Logement

02/09/2014 We hebben het heel erg leuk gehad in dit Molencate park. De huisjes zijn eenvoudig maar doeltreffend. Het is er schoon, alles werkt en het is ruim genoeg om een paar weken prettig te verblijven. Vanwege het stapelbed is het niet geschikt voor meer dan 5 volwassenen, maar als er een kind bij is past het prima met z'n zessen.

De service van gastheer Gabor is in andere recensies ook al geroemd en dat is zeker terecht. In perfect Engels is hij je van dienst en wordt het prettig en snel geregeld. Wij hadden op de laatste dag problemen met de auto en Gabor heeft vertaald en bemiddeld met de plaatselijke garage waardoor we goed geholpen werden. De 10 voor de service komt écht door hem.

Het park staat in een mooi stuk van Hongarije (wij vinden dit stuk van Hongarije leuker dan richting Balatonmeer) waar een hoop te doen is.

De wegen rond Nésza en Legénd zijn écht heel slecht (hobbels, gaten etc). Goed uitkijken en soms heel langzaam rijden is wel het devies.

Wij komen zeker terug.

"Fantastiche plek.."traduire
swart

15/08/2014 Super mooie lokatie goede onderkomens,
met een topper van een beheerder.. bedankt Gabor!!!!!
we hebben een super mooie tijd gehad. We komen zeker terug.
Genoeg te doen in de omgeving reisduur duurt alleen iets langer dan we gewent zijn in Nederland door de slechte wegen maar dat heeft ook wel weer wat..
Mooi overzichtelijk zwembad waar je de kinderen gerust hun gang kan laten gaan.. Voor oudere kinderen zal het zwembad iets te klein zijn maar de onze hebben zich uitstekend vermaakt..

"Heerlijk vakantiepark"traduire
Meiland
Logement

28/08/2014 De vakantie was erg fijn; huisjes zijn netjes, schoon en ruim genoeg.
personeel uitermate vriendelijk en meneer spreekt goed Engels.
Wij vonden de bbq op het eigen terras een uitkomst en de keuken was met oven, kleine vaatwasser en magnetron erg compleet.
meubels v Ikea maar netjes, heel en prima.
Legend zelf is niets te doen, voor boodschappen moet je wel een stuk rijden maar Vac (40 min rijden) is een leuk dorp om boodschappen, terrasje pakken en een hapje eten met elkaar te combineren.
Onderweg hertjes en vosjes gezien!
wel hopeloos verdwaald in het bos omdat we een makkelijke route dachten te kunnen maken via een kaartje in het huisje.... dat is als enige echt geen aanrader.

"Heerlijk rustige plek"traduire
Familie De Vente
Logement

24/07/2014 perfect verzorgd kleinschalig park met fantastische accomodaties. Voor de derde keer hier vakantie doorgebracht. Het park met de rustige omgeving vormt de perfecte uitvalsbasis voor je vakantie in Hongarije. Of je nu van cultuur houdt of activiteiten of het uitgaan naar de vele festivals. De erg vriendelijke en perfect engels sprekende beheerder Gabor heeft oog voor het gemak van zijn gasten. Hij is attent en is zonder zich op te dringen dagelijks bezig met het naar de zin maken van de gasten.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Prima vakantie"traduire
Mike
Logement

25/07/2014 Prachtig 'park'! Midden op een door bossen omgeven berg is ooit een flink stuk grond gekocht en daar is een Nederlands vakantieparkje neergezet. En dat is goed gelukt. Inderdaad, wel wat afgelegen van alles en het aangrenzend dorpje biedt (helaas) geen enkele aanvulling, maar eenmaal op het parkje zelf is er rust, ruimte en prachtige vergezichten. Een paradijs voor kinderen. Voor onze kinderen van twaalf jaar helaas wat weinig leeftijdsgenoten, maar voor kinderen tot tien jaar is het echt heel erg leuk. Voldoende te doen en te zien in de omgeving, maar na twee weken heb je het meeste ook wel gezien. Het grappige is dat de lokale bevolking absoluut niet snapt waarom er in dit gebied toeristen komen...(!). Gabor, de beheerder en het gezicht van het park verdient alle lof. Hij helpt je waar mogelijk en is de vriendelijkheid zelve. Ik zou er niet voor een tweede keer komen, maar als ik wat jongere kinderen zou hebben kan ik mij goed voorstellen dat je hier weer naar toe gaat.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Mooie plek, zeer vriendelijke gastheer"traduire
Mark Jansen
Logement

08/08/2014 Een aan te raden plekje in Hongarije. Midden in de natuur en toch dichtbij mooie steden. De gastheer spreekt zeer goed Engels, is attent en maakt het de gasten naar hun zin. ( zonder opdringen)
Voor de kinderen is het ook een leuk onderkomen. Een mooie tafeltennistafel, speeltuin, een zwembad en niet te vergeten de natuur.
Het appartement is goed schoon en van alle gemakken voorzien. De bedden slapen prima de kamers zijn door de rolluiken ook goed koel te houden. De BBQ doet het perfect en daarna het vuurtje opstoken en genieten van heerlijke Hongaarse wijn.
De stad Hongarije mag je echt niet missen, wat is dat enorm mooi en maar op een klein uurtje rijden. Het parkeren in de stad gaat soepel, je hoeft niet alles te lopen om veel te kunnen zien in een korte tijd.
In de dorpjes om het park heen zijn ook leuke activiteiten, zoals paardrijden, rodelen, zwemmen, wandelen enz. dus kortom genoeg te beleven voor iedereen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant