Avis Village-vacances Legénd Estate****

30 juillet 2014

Legénd Estate****
Avis Village-vacances Legénd Estate****
Kàldy Tanya, H-2619, Legénd

Village-vacances Legénd Estate a obtenu une note de 8,9 de 10, basé sur 84 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Village-vacances Legénd Estate**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Legénd ! Vous pouvez également trouver 69 Photos concernant Village-vacances Legénd Estate**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de Village-vacancesLegénd Estate****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Hongrie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Hongrie. Comparer Village-vacances Legénd Estate**** avec les autres logements, dans Legénd.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Legénd Estate**** Legénd N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 suivant

84 avis sur Legénd Estate****

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Heerlijk rustige plek"traduire
Familie De Vente
Logement

24/07/2014 perfect verzorgd kleinschalig park met fantastische accomodaties. Voor de derde keer hier vakantie doorgebracht. Het park met de rustige omgeving vormt de perfecte uitvalsbasis voor je vakantie in Hongarije. Of je nu van cultuur houdt of activiteiten of het uitgaan naar de vele festivals. De erg vriendelijke en perfect engels sprekende beheerder Gabor heeft oog voor het gemak van zijn gasten. Hij is attent en is zonder zich op te dringen dagelijks bezig met het naar de zin maken van de gasten.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Prima vakantie"traduire
Mike
Logement

25/07/2014 Prachtig 'park'! Midden op een door bossen omgeven berg is ooit een flink stuk grond gekocht en daar is een Nederlands vakantieparkje neergezet. En dat is goed gelukt. Inderdaad, wel wat afgelegen van alles en het aangrenzend dorpje biedt (helaas) geen enkele aanvulling, maar eenmaal op het parkje zelf is er rust, ruimte en prachtige vergezichten. Een paradijs voor kinderen. Voor onze kinderen van twaalf jaar helaas wat weinig leeftijdsgenoten, maar voor kinderen tot tien jaar is het echt heel erg leuk. Voldoende te doen en te zien in de omgeving, maar na twee weken heb je het meeste ook wel gezien. Het grappige is dat de lokale bevolking absoluut niet snapt waarom er in dit gebied toeristen komen...(!). Gabor, de beheerder en het gezicht van het park verdient alle lof. Hij helpt je waar mogelijk en is de vriendelijkheid zelve. Ik zou er niet voor een tweede keer komen, maar als ik wat jongere kinderen zou hebben kan ik mij goed voorstellen dat je hier weer naar toe gaat.

Juin 2014
"Heerlijk plekje"traduire
Edwin
Logement

08/07/2014 Wat een heerlijk plekje, echt geweldig, een oase van rust.
Echt geweldig!!!!!!!!!!
Boedapest is goed aan te rijden.
Prachtige stad.
Vac is ook leuk, vooral de markt, alleen daar moet je vroeg vooropstaan:))))).
En het beren/wolven bos erg leuk.

En couple, Juin 2014
"Geweldig vakantiepark"traduire
wimmensinga
Logement

22/06/2014 Het vakantiepark bestaat uit circa 20 woningen met een mooi zwebad, wasserette, receptie met Wifi en broodjesservice.Prachtig gelegen in een mooi glooiend landschap. Het huisje is mooi en efficient ingericht en het terrein ziet er perfect onderhouden uit. Zeer rustgevend. Op ideale afstand van de stad Boedapest en zeer goed bereikbaar. Manager is zeer behulpzaam met het geven van allerhande informatie e.c.

"Prachtige plek, beetje afgelegen"traduire
Arno
Logement

30/08/2013 Legend estate is een prachtige plek: 2 ruime woningen met een speeltuin en zwembad die er uitstekend bij staan, erg goed onderhouden. Gastheer Gabor regelt alle zaken zeer goed en prettig, is 24/7 bereikbaar. Er is een broodservice aanwezig. Voor boodschappen of eten ben je aangewezen op het stadje vac: de afstand er naartoe is niet groot, de weg er naar toe kent echter nog de nodige achterstand - kuilen en gaten - waardoor er snel 40 minuten onderweg waren. Hier moet je in je planning serieus rekening houden, en deden we wat minder dan gedacht. Het terrein van legend estate is echter voortreffelijk: onze kids van 3 en 5 hebben zich uitstekend vermaakt in het basic zwembad en speeltuin. Ik kan me voorstellen dat oudere kinderen wellicht meer te wensen hebben. Wij hebben in elk geval genoten. Gabor, dank voor alle goede zorgen en service!

"Prachtig vakantiepark in rustige omgeving"traduire
Fam. Slingerland
Logement

31/08/2013 Rustig park. Huisjes met voldoende ruimte en compleet ingericht. Onze oudere kinderen hebben zich prima vermaakt met tafeltennissen en in het zwembad. Daarnaast leuke contacten gelegd met leeftijdsgenoten. De speeltuin was voor onze vierjarige leuk.
In de omgeving is genoeg te zien en te doen. Boedapest is een prachtige stad en bij avond net een sprookje. Boodschappen deden we in Vac. Genoeg meenemen en je koelkast en vriezer vullen! Voor vergeten dingen is in het dorp ook een kleine voorziening. Uit eten geweest in een dorpje vlak voor Bank. Veel eten; maar vooral lekker, voor weinig geld.
De gastheer van het park staat altijd voor zijn gasten klaar.

"Heerlijke vakantie op een prachtig park!"traduire
Christine Roosenbur...
Logement

28/08/2013 Nadat wij alle positieve reacties op deze site gelezen hadden, hebben wij ook 2 weken Legend Estate geboekt. Het is heerlijk geweest! Prachtig land, ongerepte natuur en geen massale toerisme is voor ons echt vakantie. Het park is goed onderhouden, de huisjes ruim (wij waren met 2 kleine kinderen) en van alle gemakken voorzien. 1 klein minpuntje: wij hadden graag een stofzuiger gehad..met 2 kleine kinderen krijg je het niet lekker schoongeveegd...(er is een bezem)
Een man als Gabor op het park is erg fijn, staat direct voor je klaar...je voelt je echt gast! Zijn extra service om na een week schoon beddengoed te mogen halen vonden wij erg fijn!
In eerdere recensies stonden al verschillende uitstapjes beschreven en daar hebben wij er ook verschillende van gedaan, o.a. de dierentuin, Ramada aquaworld, rodelen in Visegrad, paardrijden in het dorp, berenpark, klimmen in Bank en natuurlijk slenteren in Vac. Erg leuk!
Speeltuin en zwembad heerlijk op het park..

"Mooi park met schitterende accomodaties"traduire
Jan Kiekebosch
Logement

12/08/2013 Gabor is een geweldige gastheer die goed engels spreekt. 's-ochtends storing gemeld, 's-middags gemaakt. De enige minpunten zijn het ontbreken van een eetgelegenheid op het park of in de directe omgeving en het laatste stuk weg naar het park toe. Maar ja, dat laatste punt ligt buiten de invloedsfeer van de accomodatie

"The most beautiful vacationpark in Hungary"traduire
A.Liptak
Logement

02/09/2013 Vakantiepark Legénd Estate is a true gem, due to its location among the sweet hills of the Cserhát and the functionality of its houses, which are in top condition. They are arranged such a way that there is ample space to sit / play around them on the lawn, or to walk up to the many hills around them. The hills are easily accessable (they are just behind the houses), and easy to hike on (which is especially great with small kids who can't yet do proper climbing). The fields and trees behind the houses have quite a widelife, we were happy to see rabbits, squirrels, dozens of sorts of grasshoppers and many birds (and even deer on the hilltop). A really great place for people who like to be outside all day. The receptionist is very friendly, the facilities are fine, too, and are completely in line with the true nature of the place.

En couple, Juil 2013
"Was weer fijn!"traduire
j.bouma
Logement

15/08/2013 We hebben onze vakantie net als vorig jaar hier weer doorgebracht en dat zegt al genoeg! Omgeving, accommodatie, gastheer Gabor verdienen wederom een AWARD. De slechte weg met letterlijke en figuurlijke valkuilen was er helaas nog steeds. Maar zoals ik ook vorig jaar al beschreef: TOP verblijf. Toch wil ik hierbij wel even vermelden dat ik me heb geschaamd voor het gedrag van landgenoten die de eindschoonmaak wel HEEL letterlijk hebben opgevat.. We zagen bij vertrek van deze buren dat de schoonmaakster nog vuilniszakken vol met troep moest afvoeren en lang bezig is geweest om het geheel er weer keurig en verzorgd uit te laten zien. Kijk, dat noem ik respectloos !

Gabor en medewerkers, BEDANKT!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 suivant