Avis Bungalow Double Dutch Resort Athoor

19 septembre 2014

Double Dutch Resort Athoor
Avis Bungalow Double Dutch Resort Athoor
c/o Holland House, 624701, Dindigul

Bungalow Double Dutch Resort Athoor a obtenu une note de 9,4 de 10, basé sur 6 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bungalow Double Dutch Resort Athoor pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Dindigul ! Vous pouvez également trouver 11 Photos concernant Bungalow Double Dutch Resort Athoor sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Inde. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Tamilnadu. Comparer Bungalow Double Dutch Resort Athoor avec les autres logements, dans Dindigul.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Double Dutch Resort Athoor Dindigul N'hésitez pas à donner votre avis!

6 avis sur Double Dutch Resort Athoor

9,6
En couple, Mar 2011
"Toplocatie, topresort met topmensen!"traduire
yvonne wagenaar

27/03/2011 Wij hebben hier echt een fantastische tijd gehad! Een resort op de mooiste plek van India, aan de voet van de bergen recht aan een meer waar de waterbuffels komen drinken en de vele vogels vissen. Er lopen veel dieren rond die erg aanhankelijk zijn, wat een welkom thuisgevoel geeft en de keuken is fantastisch. Van zelfgemaakt vers fruitbrood tot zelfgemaakte jammen, pasta's, Indiaas eten en heerlijke salades. Formidabele plek en prima uitvalsbasis voor het bekijken van Zuid India!

Famille avec enfants en bas âge, 2010
"Heerlijk!!"traduire
marian wynekes

23/01/2011 Wij zijn met ons gezin in juli 2010 3dagen opgenomen in het leven van Ge en Gemma en het was een heerlijke tijd met mooie wandelingen en ontspannen sfeertje.De kids waren vol lof over het eten, van ontbijt tot het toetje wederom... Heerlijk! Kort samengevat; een aanrader!
Marian Rolf Tom en Romy

En couple, Avr 2008
Maarten Oostrum

13/04/2008 Super mooie plek om je vakantie door te brengen. Aardige gastheer/vrouw uit Amsterdam. Super leuke mensen met een leuke indische staf.

Ideale plek om een rustige vakantie door te brengen in een super mooie omgeving met een heerlijk klimaat. Echt een aanrader! Eten is trouwens ook super goed en afwisselend.

En voyage organisé en groupe, Fev 2008
ute reinecke

17/03/2008 Eine Unterkunft wie aus 1001 Nacht, an einem See gelegen mit Blick auf die Berge.

anneke vijverberg

02/09/2005 Ik was met de feestdagen kerst oud en nieuw 2004 ruim 1 week in double dutch resort. Ik heb gewandeld naar de waterval, de tempel op de rots en een rondje om het meer. Geniet dan van het ongerepte, in de natuur. Het kleine nadeel de laatste km. gaat over een gravel weg.Het heeft als voordeel dat de weg weinig wordt gebruikt en de rust is gewaarborgd. De vlinders en vogels kon ik bewonderen.Vanaf de veranda met de verrekijker. Maar ook genieten van het uitzicht vanaf het dak. Vriendelijk personeel en Gemma en Ge als gastvrouw en gastheer maakt het heel bijzonder.Omdat zij een goede staf hebben, die heerlijke maaltijden serveren onder de sterrenhemel. Maar ook de mogelijkheid om je na een dag wandelen te laten masseren. Je kan makkelijk naar Madurai en Madras reizen of naarde bergen van Kodaicanal.

R.J.Steenmeijer

01/09/2005 In 2003 met twee kinderen naar double dutch geweest (13j en 10jaar). Een geweldige ervaring. De manier om India te ontdekken op een veilige en uiterst prettige manier. Avontuurlijke reis, goede adviezen voor en tijdens de reis. Mooie omgeving in niet toeristische omgeving. (meer en vergezichten en blauwe bergen) met mogelijkheid om leuke uitstapjes te doen. Uiterst prettige gastvrouw en gastheer uit Amsterdam en prettig personeel die de vrienden werden van onze kinderen. Ze hebben nog email contact. De hostel is comfortabel en schoon. Allerlei huisdieren. De avonden op het platte dak onder sterrenpracht waar heerlijk gegeten wordt en vooraf een borrel kan worden genuttigd herinneren we ons nog steeds. Kortom zoek je iets speciaals, niet te duur en onvergetelijk dan is dit het