Avis Hôtel Kalibaru Cottages

Kalibaru Cottages
Avis Hôtel Kalibaru Cottages
Jalan Raya Jember, 68467, Kalibaru

Hôtel Kalibaru Cottages a obtenu une note de 7,6 de 10, basé sur 39 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Kalibaru Cottages pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Kalibaru ! Vous pouvez également trouver 60 Photos concernant Hôtel Kalibaru Cottages sur Zoover. Vous pouvez visualiser 3 Vidéos de HôtelKalibaru Cottages. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Indonésie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Java. Comparer Hôtel Kalibaru Cottages avec les autres logements, dans Kalibaru.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Kalibaru Cottages Kalibaru N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 suivant

39 avis sur Kalibaru Cottages

En couple, Sep 2013
"Een beetje vergane glorie"traduire
ottenga_ingrid

05/11/2013 Het is een groot complex met diverse huisjes. Ieder huisjes bestaat uit 2 kamers met een terras voor de kamers. De kamers zijn prima. Het restaurant en lounge gedeelte is bijzonder groot en wat kaal. In hotel staat in een groene omgeving, theeplantages. Het nadeel is wel dat er rond het hotel moskeeën waarbij je je af en toe afvraagt of ze elkaar willen overstemmen.

"Beetje tegenvaller"traduire
jolanda_24

26/08/2013 Geschakelde huisjes met vrij simpele kamers, wel heel ruim. De badkamer heeft een soort buitendouche. Je kunt in de badkamer wel de buren horen. Ruim complex met zwembad. Wij hadden wat motregen, maar we waren er toch maar 1 nacht. Het ontbijt was in buffetvorm en niet heel erg uitgebreid. Wij dachten dat de huisjes in een plantage lagen, maar wij hebben geen plantage gezien.

En voyage organisé en groupe, Aou 2013
"Leuk...."traduire
Sabientje

09/08/2013 Leuk opgezet hotel. Kamers kunnen schoner en je moet niet bang zijn voor beestjes. Eten was prima.

En couple, Nov 2012
"Groot hotel,met mooie cottages"traduire
peter

15/12/2012 cottages in mooi aangelegde tuin. Van gewenste gemakken voorzien. Ook wifi, Goed ontbijt, diner was minder.
Op 1 stel na alle cottages leeg (seizoen)

En couple, Aou 2012
"Ok voor 1 nacht"traduire
Mirjam

07/08/2012 Wij hebben hier 4 nachten doorgebracht. Tv op de kamer heeft alleen 1 buitenlandse zender en dat is bbc. Dat was niet interessant. Toeristen hebben niets aan lokale soaps. Dat vind ik klantonvriendelijk. Meestal ook geen wifi, alleen als de receptioniste bereid is om de knop om te zetten en dan nog, 1 gebruiker per kamer mogelijk.
Ontbijt houd niet over, de opgeleukte resten van de vorige avond. Er is ook brood met hagelslag. Mooi schoon zwembad, ligstoelen zonder kussens, dus heb ik de stoelzittingen van onze kamer gebruikt. Er is geen taxi beschikbaar.

En voyage organisé en groupe, Juil 2012
"Slapen in de jungle"traduire
Tommy

08/08/2012 Wat een leuke locatie voor een hotel als dit. Midden in de weelderige natuur van oost Java. Jammer dat we hier maar een nacht zijn gebleven!
Huisjes zijn leuk ingericht, weinig voorzieningen, oude tv. Badkamer is mooi, douche halfopen dus je staat als het ware in de buitenlucht. Huisjes zijn erg gehorig, stelletjes zullen hun "kunstjes" in absolute stilte moeten uitvoeren want elke speld die je laat vallen horen de buren. Geen airco en dat is echt een gemis in juli. Heel leuk trouwens dat de gekko's gewoon rondlopen in je kamer als je gaat slapen, meteen van de muggen verlost.

En couple, Mar 2012
"Superfijn verblijf"traduire
marjoleinknuit

28/03/2012 Wij zijn 1 nacht in Kalibaru Cottages verbleven toen we op doorreis waren naar Bali maar we zouden er graag langer zijn gebleven! Het park is een oase van rust, de huisjes zijn supercomfortabel met eigen balkon en prachtige badkamer. Het restaurant loopt niet over van de gezelligheid maar we hebben er lekker gegeten, zowel 's avonds als 's ochtends. Ze hadden er zelfs hagelslag! In tegenstelling tot sommige andere reviewers hadden wij wel een cottage met airco.

Avec des ami(e)s, Dec 2011
"Mooi hotel in prachtige omgeving"traduire
Martin Pijnappels

10/12/2011 Het hotel is prachtig van opzet en ligt in een rustige maar zeer mooie omgeving. In december geen last van de warmte en gebrek aan airco dus niet ondervonden.Personeel is bijzonder kortaf en klant onvriendelijk.Eten was matig in een ongezellig restaurant. Ontbijt was heel sumier.
Zonde, want het hotel is mooi opgezet.
Ons advies : nieuw management en ander personeel.

En couple, Oct 2011
"Mooi Park"traduire
hansterheijden

10/10/2011 Het lijkt altijd leuk een eigen huisje ipv een hotelkamer en dat is dan ook zo. Voorzieningen in de kamer iets minder dan de hotels op onze rondtour.
Het zwembad voldoet goed.
Bij de warung in het nabijgelegen dorp was de Nasi Goreng goed en goedkoop

En couple, Sep 2011
"Is te doen"traduire
Linda

09/02/2013 Mooie ligging tussen de plantages, met zwembad en mooie planten en aan het water. Ligt stukje van de grote weg af. Cottages zijn zeer eenvoudig met douche en bed, veel vliegjes, erg warm. Eten was eenvoudig maar smaakvol.

1 2 3 4 suivant