Avis Maison de vacances Quillhouse Cottages****

26 juillet 2014

Quillhouse Cottages****
Avis Maison de vacances Quillhouse Cottages****
Killarney

Maison de vacances Quillhouse Cottages a obtenu une note de 9,2 de 10, basé sur 21 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Maison de vacances Quillhouse Cottages**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Killarney ! Vous pouvez également trouver 21 Photos concernant Maison de vacances Quillhouse Cottages**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Irlande. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Irlande. Comparer Maison de vacances Quillhouse Cottages**** avec les autres logements, dans Killarney.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Quillhouse Cottages**** Killarney N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

21 avis sur Quillhouse Cottages****

9,7
9,6
Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Mooi en schone accommodatie, rustig gelegen."traduire
Fam. Koolen

21/07/2014 Erg ruim en schoon vakantiehuis met compleet inventaris. Veel privacy. Nederlandse eigenaren erg behulpzaam en gaven veel informatie over wat er allemaal te doen is in de omgeving. Nederlandse tv aanwezig alsook internet mogelijkheden. Prima bedden. Erg rustig gelegen, auto onmisbaar. Maar binnen 5 minuten rijden ben je in het erg levendige Killarney. Veel bezienswaardigheden binnen 1/2 uur rijden en prima gelegen t.o.v. the ring of Kerry. Een hele fijne week gehad. Een aanrader!

En couple, Juin 2013
"Heel mooie huizen."traduire
Corry Karssing

02/07/2013 Moeilijk te vinden, maar het zijn 3 heel mooie vakantiewoningen.
Vanaf de weg niet te zien, ook geen/ weinig uitzicht dus. Erg afgelegen en dus heel rustig.
Alle beschrijvingen van apparatuur is in het Nederlands. Er is ook, uitsluitend, Nederlandse tv/radio. Aan één kant wel fijn maar wat voor weer het in Ierland wordt moet je dus afwachten. Huizen zijn wel top ingericht. Wij werden niet echt ontvangen, de woning was open en op zondagavond kwam er iemand langs om het geld voor de elektriciteit te ontvangen. Bij vertrek kon de sleutel in de brievenbus!

Famille avec enfants en bas âge, Mai 2013
"Prachtige cottage op goede lokatie"traduire
bas

23/05/2013 We zijn hier met twee volwassenen en een kind van 10 in het voorjaar een week geweest. We werden zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaren die 50 meter verderop wonen. Veel handige tips gekregen voor wandelingen en rondritten.
De cottage zag er brandschoon uit en is zeer compleet ingericht. Drie slaapkamers, twee badkamers, alle apparatuur aanwezig. Zelfs satelliet-TV met nederlandse zenders! Veel ruimte rond het huis waar je prima kunt spelen. Er zijn geen kinder-speeltoestellen of speelgoed aanwezig dus zelf iets meenemen.
De cottages liggen net buiten Killarney waar je met de auto in 5 minuten bent. Zeer gunstige ligging voor alle mogelijke uitstapjes.
Uitstekende prijs/ kwaliteit.
Aanrader!

En voyage organisé en groupe, Oct 2010
"Een fastastische plek"traduire
Mary Zondervan

21/12/2010 Het heeft bijna 15jr. geduurd voordat we hier naar toe zijn gegaan, nu we geweest zijn is dat veel te lang geweest, het was er fantastisch mede door het weer zonnig en droog, de cliffs, de omgeving de bergen, de waterval, groots, mede door Harry, Elisabeth en Marjan is dit een geweldige vakantie geweest een ieder op zijn eigen manier.
Wij waren met zijn tienen waaronder een baby bijna 10wk, de mensen zijn zo relax en geduldig in de winkels op straat, alleen het links rijden is even wennen, wij hadden twee cottages en aten met zijn allen in een cottage perfect,
Fam. Kan tot een volgende keer,

Mary

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2010
"Prima locatie voor reis door zuid Ierland"traduire
Jef Dorpmans

29/08/2010 Beste locatie die wij in de afgelopen 25 jaar hebben geboekt. Auto onmisbaar.
Prijs /kwaliteit is prima. Advies voor wandelingen en dagtochten van beheerder zeer te waarderen. Ook de hulp bij autopech was geweldig en voor de beheerder vanzelfsprekend. We hebben wel eens anders meegemaakt.
Fam. Kan bedankt voor jullie bijdrage aan een prima vakantie die in het teken stond van kennismaken met Zuid Ierland. De Zoover award 2010 is zeer terecht verdiend.

En couple, Mai 2010
"Fantastisch"traduire
Mariette

16/06/2011 Één van de beste vakanties ooit als het om accomodatie gaat...echt een topper...
Nederlandse eigenaars zijn erg vriendelijk en behulpzaam...
Veel ruimte en volledig ingericht.Hier komen wij zeker terug.
Één heel klein minpuntje vonden we wel dat als we eens thuis waren dat de eigenaren achter het huisje in de tuin bezig gingen...we voelden ons dan niet compleet vrij...

"Topper"traduire
Mariette

27/10/2009 Één van de beste vakanties ooit als het om accomodatie gaat...echt een topper...
Nederlandse eigenaars zijn erg vriendelijk en behulpzaam...1 heel klein minpuntje vonden we wel dat als we eens thuis waren dat de eigenaren achter het huisje in de tuin bezig gingen...we voelden ons dan niet compleet vrij...

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2009
"Geweldig !!"traduire
Fam. van den Berk

02/09/2009 Alles in en om het huis was keurig in orde. Het was schoon, ruim en volledig ingericht. Duidelijke nederlandse gebruiksaanwijzingen bij de apparaten. Prima bedden. De kinderen (5 en 8 jaar) hadden het goed naar de zin. De eigenaren zijn super aardig en geven je tips over de omgeving. Het enige minder leuke was, dat we er maar 1 week verbleven......

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2009
"Een aanrader voor iedereen !"traduire
Inge

18/08/2009 De vakantiehuizen van Quillhouse zijn echt voor iedereen een aanrader. De huizen zijn heel compleet ingericht, alles is er en alles is ook in het Nederlands toegelicht. Wij hebben niets kunnen vinden waar we ook maar iets op aan zouden kunnen merken. Behalve het weer dan, dat had beter gekund en daar kunnen de eigenaren ook niets aan veranderen. Het huis was super schoon en gezellig ingericht.
De eigenaren zijn heel aardig, respecteren je privacy maar zijn altijd bereid je adviezen te geven over uitjes, wandelingen en de omgeving.
Wij hebben het heel erg naar onze zin gehad en zullen deze accomodatie echt aan iedereen aanbevelen.

En couple, Juil 2009
"Fantastische plek"traduire
Patrick

11/08/2009 Een aanrader als je vanuit een plek dagtochtjes wil gaan doen. Er zijn in de directe omgeving voldoende mogelijkheden. Wij hebben ons in de 2 weken absoluut niet verveeld.

De bungalows waren perfect verzorgd, van alle gemakken voorzien en tot in de puntjes bijgehouden. Bij alle apparatuur was zelfs een nederlandse handleiding beschikbaar.

De eigenaren zijn zeer gastvrij. Regelmatig gezellig contact en Harry wist ons telkens weer te verassen met prachtige wandelingen, kaarten en zelfs een lift naar een wandeling toe. Nogmaals dank daarvoor.

Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, maar kortom was het een perfecte lokatie voor een perfecte vakantie (met een perfect aanzoek...)!

1 2 3 suivant