Laxnes***
Avis Hôtel Laxnes***
Haholt 7, 270, Mosfellsbaer

Hôtel Laxnes a obtenu une note de 8,0 de 10, basé sur 2 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Laxnes*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Mosfellsbaer ! Vous pouvez également trouver 33 Photos concernant Hôtel Laxnes*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Islande. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Islande. Comparer Hôtel Laxnes*** avec les autres logements, dans Mosfellsbaer.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Laxnes*** Mosfellsbaer N'hésitez pas à donner votre avis!

2 avis sur Laxnes***

Famille avec enfants/adolescents, Avr 2012
"Prima uitvalbasis"traduire
ollie.pluis

05/05/2012 Hotel Laxnes is een prima uitvalbasis om de zuid-west hoek van IJsland te ontdekken, gelegen tussen Reykjavik en het nationale park Pingvellir.
Wij hadden een suite met een ruime en zeer schone badkamer. Er wordt elke dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken is ook geen probleem. Het ontbijt is eenvoudig maar genoeg ( wafelijzer, brood om te roosteren, crackers, salade, rauwkost ).
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Het Laxnes is een prima hotel om te slapen en te ontbijten, om daarna van het schitterende IJsland te genieten.

Als ik weer naar de zuid-west hoek van IJsland ga, dan kies ik weer voor Laxnes, zeker omdat het een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.

En couple, Sep 2011
"Geweldig"traduire
Monique

19/10/2011 wij zijn in dit hotel geweest van 24 tot 28 september 2011, super kamer, en de service is prima, alles nieuw en schoon. ontbijt is simpel maar goed! het personeel is behulpzaam en kan je allerlei tips geven voor diverse bezienswaardigheden.
gratis wifi in de kamers.
als wij hier ooit nog eens naar toe gaan komen we zeker terug in het hotel.
voor ons was dit hotel gewoonweg super!

Que pensez-vous des repas servis en vol ?