La Fattoria***
Avis Appartement La Fattoria***
Via Gabbiola 44, I-37017, Lazise

Appartement La Fattoria a obtenu une note de 9,2 de 10, basé sur 11 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appartement La Fattoria*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Lazise ! Vous pouvez également trouver 22 Photos concernant Appartement La Fattoria*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Italie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Lac de Garde et environs. Comparer Appartement La Fattoria*** avec les autres logements, dans Lazise.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur La Fattoria*** Lazise N'hésitez pas à donner votre avis!

11 avis sur La Fattoria***

En couple, Juin 2013
"Prachtig uitzicht"traduire
roger

07/07/2013 wij verbleven hier in juni 2013,we hadden een appartament in het nieuwe gedeelte geboekt.de appartamenten zijn modern opgezet voorzien van gratis wifi en flatscreen(allen italiaans en 4 duitse zenders)de keuken heeft een vierpitsgastoestel met oven.het keukengerei is voldoende. de airco is heerlijk en ook gratis.het compex is zeer verzorgd en het uitzicht op de bergen en het meer is prachtig.het zwembad is groot en ruim voldoende ligbedjes en gratis badlakens.het zwembad is wel zeer rustig aan naar mijn inzien niet echt geschikt voor pubers die een beetje willen dollen.de auto kan ruim worden geparkeerd achter een afgesloten hek en kan in de schaduw staan.persooneel is vriendelijk en spreken zeer goed engels en duits.naast het compex ligt het restaurant la boheme en voor het complex een pizzaria.het dorp is ongeveer 20 min lopen maar wel langs een zeer drukke weg.een openbaar strand is helaas niet in de buurt.

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2012
"Kind im Pool, Hund im kühlen Haus"traduire
cody

24/06/2012 Die abgeschiedenheit von Gardesana(strasse) und Trubel vom Ort Lazise läßt es zu dass ich nächstes Jahr wiederkomme. Die Einrichtung birgt Alles was man für einen Urlaub in einem Apparment braucht. Der Pool als auch der Parkplatz sind zwar gesichtert einige Meter von der Unterkunft entfernt man hat aber für die Vierbeiner eine eigene Ecke im Poolbereich vorgesehen dass sie mitkommen können. Toll ist auch die Dachterasse wo ein Holzgrill bereitsteht und man verschieden frische Kräuter "zupfen" kann.

En couple, Juin 2012
"Apartementen die een aanrader zijn"traduire
Wiel Meurs

07/07/2012 Wij hadden vooraf 1 week geboekt, maar verbleven er 2 weken. Ligging iets buiten Lazise, maar geweldige accomodatie, die de korte wandeling loont. Uiterst vriendelijk personeel. Wij moesten met onze hond helaas naar een dierenkliniek en onze auto kreeg kuren. De receptie zorgde er voor dat wij alle hulp kregen om toch een aangename vakantie te hebben. Zelfs toen we al thuis waren in Nederland hebben zij geheel kosteloos nog een aantal zaakjes voor ons opgelost. Voor honden heeft men speciale faciliteiten ingericht. De accomodatie is uiterst clean, zowel binnen als buiten. Bij het zwembad liggen gratis handdoeken klaar. Het uitzicht op het Gardameer is prachtig als je tenminste in de residence zit De meeste kamers zijn vrij ruim en de inrichting is zeer compleet en modern. Tegenover La Frattoria ligt restaurant La Boheme dat beslist een aanrader is.

Plus d'informations sur Appartement La Fattoria*** chez :

Avec des ami(e)s, Avr 2012
"Super appartement met uitzicht op het Gardameer"traduire
Martijn

02/05/2012 Wij zaten in de dependance op de bovenste etage met een geweldig uitzicht over het meer. Appartement is modern ingericht en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Op het grasveld voor de appartementen is een klein speeltuintje met wat oude speeltoestellen. Helaas waren wij deze keer maar voor 3 dagen in Lazise, maar voor een langer verblijf is dit appartement ook zeker geschikt!

En couple, Juil 2011
"Zeer goede vakantie gehad"traduire
S. Willemsen

14/08/2011 Appartement is schoon en heeft alles wat je nodig hebt.
Wij hadden de studio en was perfect voor 2 personen.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Zwembad is super met grote ligweide en genoeg ligtoelen, er is ook een afgeschermd hoekje waar je met je hond mag zitten.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2011
"Heerlijk"traduire
Ingeborg

08/08/2011 We hebben dit appartement als overnachtingsplaats gebruikt.
We hadden een ruim 5p. appartement bij de receptie. Dit houdt in dat je dan even een stukje (100 m.) moet lopen naar de parkeerplaats, zwembad en speeltuin.
Allen toegankelijk met een kaart en omsloten door een hek.
Super gastvrij en na het inchecken loopt iemand met je mee om de kamer te laten zien.
Op het pleintje voor de receptie staan tafeltjes waar je ook kunt zitten om met eigen spullen lekker te lunchen.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2010
"Schittend appartement"traduire
teve

03/07/2011 Mooi appartement op een hele mooie locatie.
Vriendelijk personeel.
Het zwembad ligt op een mooie locatie en het is ook vrij rustig bij het zwembad. Het is alleen voor de badgasten van het appartement.
We hebben genoten van een mooi appartement op een leuke locatie. En oh ja het dakterras is geweldig vooral bij zonsondergang

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2009
"Mooie, rustige en vooral goed uitziende locatie"traduire
P. Faber

11/08/2009 Net terug met ons gezin van 5 personen uit Lazise.
Heerlijke vakantie gehad daar. We zaten in een groot appartement (apart van de andere appartementen) met ook een eigen zwembad.
Heerlijk rustig want de andere appartementen waren eigendom van Italianen en die waren er alleen het weekend.
Lekker en ruim zwembad, en we mochten ook gebruik maken van het andere zwembad bij de andere appartementen wat ook heerlijk was.
Het enige minpuntje was dat de winkels en oa een bakker/supermarkt een beetje te ver was om te lopen (vanwege hellingen) daar moest je dan al gauw de auto voor pakken.
Mooi ingericht en van alle gemakken voorzien, alleen jammer dat als je beneden zit je de bovenburen wel snel hoort. Maar goed dat mocht de pret niet drukken.

En couple, Juil 2008
"Keurig ingericht appartement."traduire
S.R Roelofs

31/07/2008 Wij zijn zojuist terug van een prima vakantie in Lazise. Het appartement waar wij zaten was een dependance van La Fattoria en kan worden gezien als een prive appartement wat los staat van
La Fattoria zelf. Het was een zo goed als nieuw appartement en was keurig ingericht. Het lag op de begane grond en had een eigen terras. 10 meter van het zwembad (20m x 10m).

Het appartement ligt op loopafstand van het centrum en op steenworp afstand van de Lidle (supermarkt).

Dit appartement is zeker geschikt als je van rust houd! Wij hebben er van genoten.

En famille, Juin 2007
Fam. Neumann aus De...

02/07/2007 Wir waren zu fünft (davon 2 Kinder) im Juni 2007 für 2 Wochen hier - und zwar in der Dependance. Dort befinden sich 2 EG-Wohnung, die ca. 300 m entfernt vom Pool sind. Ein bisschen doof, dass man die Straße entlang laufen musste, aber auch die anderen Fattoria-Gäste müssen schliesslich von ihren App. aus laufen! Die 3-Raum-Wohnung dort war sehr gut aufgeteilt (vor allem die getrennte Küche ist angenehm für denjenigen, der im angrenzenden Wohnzimmer schläft). Allerdings liess die Sauberkeit etwas zu wünschen übrig - in die Ecken schaute man besser nicht (Spinnweben und staubig). Für Urlaubs-Langschläfer wäre es bestimmt auch unangenehm gewesen, dass jeden Morgen ab ca. 7 Uhr die Mieterin aus der Wohnung obendrüber lautstark die Fensterläden aufstiess und die Balkonmöbel zurechtrückte. Da brauchte man keinen Wecker. Da wir mit Kindern reisten, störte es nicht so sehr, denn die waren sowieso gegen 8 Uhr wach. Ansonsten: ein super-sauberer und toll angelegter Pool-Spielplatz-Bereich!

Que pensez-vous des repas servis en vol ?